Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 421090 kertaa)

Poissa Hue

• Tukkaguru
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #720 : 31.03.08 - klo:21:10 »
Tässä olisi:

Favora silmänympärysvoide
Aqua, Prunus Dulcis, Glycerin, Persea Gratissima, Cetearyl Alcohol, Betaine, Octyldodecyl Myristate, Hydrogenated Vegetable Oil, Cetyl Alcohol, Triticum Vulgare, Cetearyl Glucoside, Sodium Hyaluronate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparben, Isobutylparaben, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Laureth 7, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, PEG-8
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #721 : 02.04.08 - klo:17:35 »
Voisiko joku kirjoitella Cliniquen All about eyes richin inciä, tai ainakin kertoa pääpiirteittäin, miltä se näyttää? :) Haulla en ainakaan sitä löytänyt, vaikka jotenkin muistelisin joskus nähneeni sen.

edit. Kiitos Kaisa! Kyllähän tuo ihan ookoolta näyttää, että uskaltaa naamaansa hölvätä. ;D
« Viimeksi muokattu: 02.04.08 - klo:18:48 kirjoittanut Magia »

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #722 : 02.04.08 - klo:18:47 »
^ INCI on tuossa All About Eyes Richissä älyttömän pitkä, mutta tässä vähän alkua:

Clinique All About Eyes Rich
Ingredients: Aqua, bytyrospermum parkii (shea butter), cetearyl alcohol, hydrogenated polyisobutane, phenyl trimethicone, dipropylene glycol, polyglyseryl-3 beeswax, polybutene, sucrose, cetyl esters, polymethyl methacrylate, isostearyl neopentanoate, glycerin, glyceryl stearate, cetearyl glucoside, butylene glycol, tocopheryl acetate, euphrasia officinalis extract, triticum vulgare (wheat) germ extract... (pitkä lista extracteja ym., lopussa väriainetta (yellow) sekä iron oxides, mica, titanium dioxide.
1c F ii

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #723 : 02.04.08 - klo:19:25 »
^ En tykkää tuosta Rich versiosta kun se ei ole geelimäistä niinkuin tavallinen. Näytekoossa olevassa purkissa se on vielä yllättävän jämäkkää, saa tosissaan sormella kaivaa.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #724 : 02.04.08 - klo:19:34 »
^ Mulle tuo rich-versio on ollut talvella sopivan paksua, kun silmänympärysiho on välillä atooppisenkin kuiva. Tuossahan on karitevoita heti toisena incissä, ja koostumus on sen mukainen eli vähän vahamainen, aivan erilaista kuin mikään muu kokeilemani silmänympärysvoide. Jotkut on valitelleet, että purkki alkaa vähän ajan päästä tuoksua oudolle käytössä, mutta voisikohan tuo tuoksukin tulla karitevoin ominaistuksusta?
1c F ii

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #725 : 04.04.08 - klo:13:31 »
Nyt kun olen testaillut jonkin aikaa tuota Cliniquen All about eyes richiä, niin voin kyllä suositella erittäin lämpimästi! Tykkään tästä lähesn yhtä paljon kuin Widmeristä. Clinique on kyllä jonkin verran ohuempaa ja vähemmän kosteuttavaa, mikä on päiväkäyttöön ihan hyvä juttu. Voisin harkita täysikokoisen tilaamista mansikkalasta tai jostain muualta, jos hinnat eivät ole ihan hirveät ja tykkään tästä voiteesta vielä tuon samplepurkillisen loputtua, ja nyt kyllä vähän vaikuttaa siltä. :)

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #726 : 04.04.08 - klo:13:35 »
^Mä olen harkinnut tuota pitkään, mutta miettinyt onko se liian raskasta vielä mun ikäiselle, vähän päälle parikymppiselle. Mutta jos se kerran käy nuorellekin, niin miksei mullekin ;). Laitanpa heti tilaukseen tuon! Kiitos siis Magialle, ylipuhuit.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Magda

• HAIRahtanut
« Vastaus #727 : 04.04.08 - klo:15:04 »
Jotkut on valitelleet, että purkki alkaa vähän ajan päästä tuoksua oudolle käytössä, mutta voisikohan tuo tuoksukin tulla karitevoin ominaistuksusta?

Olen mielenkiinnolla seurannut valituksia tuoksumuutoksista. Itselläni on molemmat AAE:t ja molemmat on myös ollut avattuna yli vuoden, enkä huomaa tuoksussa mitään muutoksia. Tosin säilytän kaikkia rasvojani jääkaapissa, joka ehkä pidentää käyttöikää. Toisaalta Cliniquen tuotteissahan ei ole hajusteita, joten hajumuutokset huomaa monia muita merkkejä helpommin.
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena

Poissa Kotikisu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #728 : 04.04.08 - klo:21:15 »
Täällä on käytössä Nivean Aqua Sensation ja saatan ehkä kuvitella, mutta ihan kuin tämä olisi vaalentanut hieman tummia silmänalusiani.  ;D Olen ennen pitänyt sy-voiteita vähän humpuukituotteina, mutta nyt Nivean myötä saatan jopa uskoa niiden tehoon. Lisäksi tämä kosteutti etenkin talvisaikaan kivasti.  :)
LW:n sy-geeliä ja voidetta olen kokeillut, mutta molemmat aiheuttivat kutinaa ja pieniä näppyjä.  :( Muuten kyllä vaikuttivat ihan kivoilta tuotteilta.

Poissa porsas

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #729 : 05.04.08 - klo:11:18 »
Ostin äsken Nivean Aqua Sensationin ja näin ainakin ekan kokeilun jälkeen tuntuu hyvältä iholla, muustahan en vielä osaa sanoa mitään  :D Kotikisu, toivottavasti ei ole tuo vaaleneminen ollut kuvitelmaa, mullakin on nimittäin tummat silmänaluset joiden toivoisin vaalenevan.

edit: Olen käytellyt tuota nyt pari päivää, ja kyllä tuo ehkä hiukan vähentääkin tummuutta. Tai sitten kuvittelen vain toiveikkaana  :D
« Viimeksi muokattu: 07.04.08 - klo:13:50 kirjoittanut porsas »

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #730 : 07.04.08 - klo:22:37 »
Nyt kun olen testaillut jonkin aikaa tuota Cliniquen All about eyes richiä, niin voin kyllä suositella erittäin lämpimästi! Tykkään tästä lähesn yhtä paljon kuin Widmeristä. Clinique on kyllä jonkin verran ohuempaa ja vähemmän kosteuttavaa, mikä on päiväkäyttöön ihan hyvä juttu.

Mulla on myös pikkupurkki All about eyes richiä, ja on ollut käytössä nyt pari kk:ta. En ole ihan varma tykkäänkö, siis kyllä tämä ihan hyvää on mutta ei silti mitenkään erityistä. Minusta saisi olla kosteuttavampi. Ja turvottaa tosi helposti ainakin omia silmänalusia jos erehtyy vähänkään liikaa laittamaan.
Mulla on tämä yökäytössä. Koostumus on kuitenkin sen verran paksuhkoa että mieluummin laitan jotain ohuempaa ja suojakertoimellista päiväksi.

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #731 : 07.04.08 - klo:23:15 »
Onko kenelläkään kokemusta Estee Lauderin Idealist sy-voiteesta?

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #732 : 07.04.08 - klo:23:17 »
^ Olen käyttänyt sitä yhden koeputkilon verran  :) OK tuote, silikonisen siloista ainetta, joka kosteutti hyvin luomia. En kuitenkaan maksaisi täyttä hintaa. Jonkin asteista kirvelyä koin joskus, kun luomet olivat ekstra-kuivat, joten herkkäluomisille ei ehkä paras vaihtoehto.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #733 : 07.04.08 - klo:23:54 »
Sain äidiltäni Acqua di Parma silmänympärysvoiteen. Vielä en ole ehtinyt testata, mutta haluaisin kuulla jos jollain olisi tästä kokemuksia?

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #734 : 08.04.08 - klo:09:53 »
Onko kenelläkään kokemusta Estee Lauderin Idealist sy-voiteesta?

Mä tilasin tämän Mansikkalan alesta ja oon tykänny. Kyseessä ei siis ole voide vaan seerumi. Tosi riittoisaa ja pumppupullo on mukavan hygieeninen. Silottaa ja kosteuttaa kiitettävästi ja mikä tärkeintä kerrankin tuote aidosti toimii meikin alla rullautumatta. Mulla on herkät silmät mutta tämä ei ihme kyllä ole aiheittanut minkäänlaisia oireita.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.