Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 421000 kertaa)

Poissa LaPompadour

• HAIRahtanut
  • If you want to see a girl next door, go next door!
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #735 : 08.04.08 - klo:19:50 »
Pakko hehkuttaa! Ostin hetken mielijohteesta Hulluilta Päiviltä Rocin Retin-Ox + silmänympärysvoiteen, ja olen ihan rakastunut  :-*
Tässä lukee kaikkea "intensive" ja "anti-wrinkle", mutta itse tuote ei ole ollenkaan mitään tuhtia mummorasvaa, ihanasti sopii meikin alle ja kosteuttaa hienosti. Uusi suosikki.

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #736 : 08.04.08 - klo:20:47 »
Mä olen käytellyt tässä viime aikoina ACOn E-vitamiini-silmänympärysvoidetta:

Tää on ihan kiva tuote. Sellainen keskitäyteläinen ja kosteuttava, ei ihan mistään kevyimmästä päästä siis, mutta ei missään nimessä raskaskaan. Ei ärsytä ihoa eikä sisällä mitään ylimääräisiä hajusteita. Mulle tulee nimittäin joistakin silmänympärysvoiteista iholle rakkuloita, mutta tästä ei. Myöskin se on ihan kiva juttu, että tämä tuote sisältää hieman jotain valoahohtavaa ainetta eli peittää tummia silmänalusia jonkin verran. Tietysti peittovaikutus on vähän silmänlumetta - häviää sitten kun voide on kokonaan imeytynyt ja muutenkin kulunut pois iholta, mutta pidän siitä raikkaasta ilmeestä, mikä jää tämän levittämisen jälkeen.

Poissa crema

• Hiushörhö
« Vastaus #737 : 09.04.08 - klo:00:31 »
Pakko hehkuttaa! Ostin hetken mielijohteesta Hulluilta Päiviltä Rocin Retin-Ox + silmänympärysvoiteen, ja olen ihan rakastunut  :-*
Tässä lukee kaikkea "intensive" ja "anti-wrinkle", mutta itse tuote ei ole ollenkaan mitään tuhtia mummorasvaa, ihanasti sopii meikin alle ja kosteuttaa hienosti. Uusi suosikki.

Mulla taas kyseinen tuote rullautui meikin alla. Muuten tosin ihan jees, mukavan geelimäistä ja kevyttä. Kosteuttavuudesta en tiedä, kaipa samaa tasoa muiden sy-voiteiden kanssa. Tällä hetkellä on kaapissa jemmassa ja aina sillointällöin yökäytössä.

Itse tällä hetkellä käytän Helena Rubinsteinin Prodigy Eyes voidetta testituubista. Olin aivan ihastuksissani, pidin kovasti tuotteesta ja on yksi parhaimpia kokeilemiani sy-voiteita. Mulla ei ole kuin hienoja juonteita ja ainakin tuntuu niihin tepsivän, sekä kosteuttaa mukavasti. Ihan innoissani menin ostamaan täysikokoista tuotetta sitten ja herranjestas mikä hinta! 15ml n.100e... Ei se sentään mitään ikuisen elämän antavaa eliksiiriä ole, joten sinne jäi kauppaan. Riittoisaa tosin, testituubi on 3ml ja on kestänyt useita viikkoja, mutta aivan älyttömästi hinnoiteltu.

Poissa LaPompadour

• HAIRahtanut
« Vastaus #738 : 09.04.08 - klo:20:11 »
^Oho, en ole huomannut mitään rullautumista. Mutta sellaistahan se on, mikä sopii yhdelle, ei välttämättä sovi toiselle. Toi HR sy kuulostaa melkoisen ylihintaiselta. Onkohan sen raaka-aineluettelossa mitään sellaista, mikä oikeuttaisi kovan hinnan  :-\ - valkoisen yksisarvisen kyyneleitä, tai muuta harvinaista  ::)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #739 : 09.04.08 - klo:20:22 »
^ Mansikkanetistä ton HR:n sy-voiteen saisi 60€:lla.. On tosiaan kyllä litrahinnat kohdillaan noissa selektiivisissä sy-tuotteissa ;D Mutta eiköhän niihin tule turvauduttua sitten kun alkaa jotain juonteita pukkaamaan..
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #740 : 09.04.08 - klo:20:35 »
^ Mansikkanetistä ton HR:n sy-voiteen saisi 60€:lla.. On tosiaan kyllä litrahinnat kohdillaan noissa selektiivisissä sy-tuotteissa ;D Mutta eiköhän niihin tule turvauduttua sitten kun alkaa jotain juonteita pukkaamaan..

Ei ikinä. Tuolla rahamäärällä saa jo oikeasti tepsiviä aineita, kuten retinol- & C-vitamiinituotteita.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Tuuli.moi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #741 : 09.04.08 - klo:21:39 »
Tilasin Dermosilin geelisilmänympärysvoiteen, kun sitä on oikein urakalla kehuttu (ja halvan hinnan takia). Itse olen noviisi käyttämään näihin rinkuloihin mitään voiteita, mutta kai se on paras myöhään kuin ei milloinkaan. :D Tiedän, äidinkielen opettaja varoitti käyttämästä kuluneita fraaseja..

Valentine

• Vieras
« Vastaus #742 : 09.04.08 - klo:21:42 »
Käytin viimeksi purkin Nivean Aqua Sensationia, tai oikeastaan puolipurkkia, jätin ajatuksissani kannen auki ja tadaa: loppu tuote paksua mönjää... Itselleni tuo tuntui hieman liian geelimäiseltä ja poltteli kuivalla iholla jonkun verran. Seuraavaa silmänympärysvoidetta lähdenkin varmaan etsiskelemään apteekista, niin saan hajusteettoman, väriaineettoman ja varmasti tarpeeksi kosteuttavan  :).

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #743 : 10.04.08 - klo:16:44 »
Suojakertoimellisia silmänympärysvoiteita on harmittavan vähän. Diorin HydrActionissa on spf 20 mutta se on ihan voidemainen, ei geeli (tykkäsin tästä tosi paljon, haulla varmaan löytyy).

Päädyin sitten tilaamaan tuon Diorin HydrActionin. Toivottavasti tulisi pian, vaikuttaa todella hyvältä tuotteelta. Myös Dermalogican Total Eye Care SPF 15 kiinnostaisi, vaikka vähän vierastankin 'sävytettyjä' sy-voiteita.

Harkinnassa on myös La Prairien Cellular Eye Moisturizer SPF 15, joka on melko kallista, joten en uskalla ostaa ennen kuin olen kokeillut muutaman testerin verran. Kellään kokemuksia tästä?
1b M ii

Poissa crema

• Hiushörhö
« Vastaus #744 : 10.04.08 - klo:18:31 »

Ei ikinä. Tuolla rahamäärällä saa jo oikeasti tepsiviä aineita, kuten retinol- & C-vitamiinituotteita.

Typeriä hintoja pyytävät kyllä noista selektiivisistä, varmaankin ah-niin-erikoisten ainesosien takia niinkuin Pompadour sanoikin  ;D

C-vitamiinivoiteista olen kyllä kuullut paljon hyvää ja niihin taidan siirtyä ihan täysin. Oon kokeillut tuota Helena Rubinsteinin C-vitamiini sy-voidetta joka oli myös aika hyvän hintainen mutten sitä kyllä osta enää uudestaan kun mulla ainakin kirveli aika nihkeästi silmänympäryksiä, ja meni huonoksi ennenkuin ehdin purkin käyttää loppuun (käytän aika hiljalleen tuotteita kun en oo mikään lutraaja, mutta silti jäi vähän huono maku...). Olisiko kellään mitään vinkkiä erityisen hyviin C-vitamiini voiteisiin?

Suojakertoimellisia sy-voiteita ei ole paljoa mutta jos etsii halvempaa kuin Dioria niin Nivealta ainakin löytyy Anti-Wrinkle Q10 Plus jossa oli muistaakseni spf15.

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
« Vastaus #745 : 10.04.08 - klo:19:23 »
^

Mä käytän La Roche Posayn C-vitamiinituotteita. Suomesta niitä ei saa, omani olen tilannut Pharmazonista, kreikkalaisesta nettikaupasta. Olen käyttänyt yövoiteena, ja nyt olisi tarkoitus ostaa suojakertoimellisena myös päivävoiteeksi. Luulisin UV-suojankin olevan stabiili, kun käsittääkseni tuo yritys kuuluu myös Lorealille.

Tykännyt siis olen tuotteista!  :) Mä olen itse päättänyt siirtyä kokonaan sekä A- että C-vitamiinituotteisiin, yövoiteina ainakin.  ;)

Nuo ovat siis apteekkituotteita.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #746 : 10.04.08 - klo:19:46 »
LRP:n Active C-sarja kehun minäkin. Taidan tilata kevään tullen taas putkilon Pharmazonista  :) Olen käyttänyt samaa voidetta koko kasvoille, ilman ärsytysreaktioita - ja huomannut selvää kirkastumista ja heleytymistä ihossa. 5 % on ihan kohtuullinen määrä C-vitamiinia, ja hyvä aloitusmäärä. Jotkut vannovat 15 %-seerumien tehokkuuteen (MyChelle, Skinceuticals etc...), mutta ei ole mitään varmistettua dataa siitä, että kovin paljon suurempi pitoisuus aiheuttaisi vastaavasti suuremman hyödyn iholle kollageenituotannossa. Tuloksena saattaa olla vain enemmän sivuvaikutuksia. Pienemmilläkin pitoisuuksilla voi auttaa ihoaan.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
  • Off to never-never land...
« Vastaus #747 : 10.04.08 - klo:21:10 »
Voiko C-vitamiinipitoisia voiteita käyttää huoletta myös päivällä, tai siis ettei ne aiheuta mitään reaktioita auringon kanssa?

Edit. Kiitos, toi olikin mielenkiintoista tietoa. :)
« Viimeksi muokattu: 11.04.08 - klo:12:16 kirjoittanut Beatrix »
2c F ii

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #748 : 10.04.08 - klo:22:03 »
 ^Niitä on tarkoitus käyttää nimenomaan päivällä, aurinkosuojan alla  :) C-vitamiini suojaa ihoa myös vaurioilta eli hapettumisreaktioilta.
Perussääntönä voi pitää, että C-vitamiinituote levitetään puhtaalle iholle aamulla, annetaan vaikuttaa 20 min., ja sitten vasta sen päälle  päivävoide/aurinkosuoja/meikkivoide.

1b F/M ii

Poissa LaPompadour

• HAIRahtanut
« Vastaus #749 : 11.04.08 - klo:18:23 »
Käsittääkseni C-vitamiinia sisältävät seerumit yms jopa vahvistavat aurinkosuojan vaikutusta iholla, eli on hyvä käyttää ennen ulos lähtemistä päivällä. Just niin kuin NarnianQueen sanoikin.

Toi La Roche Posayn aurinkosuojavoide Anthelios on se mitä monet jenkkijulkimot ja dermatologitkin hehkuttaa, luulis että tämä merkki tekee luotettavia aurinkosuojatuotteita. Täytyypä kokeilla Active C-sarjaa, kiitti vinkistä.