Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 421398 kertaa)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #75 : 01.05.06 - klo:20:12 »
Tuosta turpoamisesta. Mulla kans turpoaa silmänympärykset yöllä oli voidetta tai ei, jos voidetta on turpoaminen on vielä hurjempaa. Silmäjumppaa teen aina aamulla heti ekaksi kylmän vesilasin jälkeen. Laittaa nesteet liikkeelle. Geelinhän ei kai pitäisi turvottaa niin paljoa?
Niinhän tuon kai pitäis olla. TBS:n geelimäisessä muodossa oleva silmänaamio kyllä turvottaa meitsin luomia niin paljon että huhheijaa.. Kun laittaa ennen nukkumaanmenoa niin aamuksi kyllä pitää varata jokunen hetki sen turvotuksen taannutteluun.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Maggie

• Vieras
« Vastaus #76 : 26.05.06 - klo:09:29 »
Itse taputtelen sy-voiteen alaluomelle ja kulmakarvojen alapuolelle (josta toivottavasti tarttuu yläluomeenkin) aina aamulla ja illalla. Käytössä ollut Lumenen Hydra Drops joka nyt alkaa uhkaavasti loppua..

Olisi kiva kokeilla jotain toista merkkiä, mulla on ongelmana tummat silmänaluset enkä huomannu erikoista muutosta niihin Lumenen kanssa. Eli onko olemassakaan sellasta hyvää sy-voidetta joka oikeasti tepsii tummiin silmänalusiin? Oon kyllä valmis sijoittamaankin vähän, palkkapäivä tulossa. ;D

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #77 : 26.05.06 - klo:11:21 »
Olisi kiva kokeilla jotain toista merkkiä, mulla on ongelmana tummat silmänaluset enkä huomannu erikoista muutosta niihin Lumenen kanssa. Eli onko olemassakaan sellasta hyvää sy-voidetta joka oikeasti tepsii tummiin silmänalusiin? Oon kyllä valmis sijoittamaankin vähän, palkkapäivä tulossa. ;D

Maggie, Skin Doctorisin tuotteiden pitäisi kuulemma oikeastikin vaikuttaa jotenkin, hintaa vaan on todella paljon...
« Viimeksi muokattu: 27.05.06 - klo:18:07 kirjoittanut Tuikkuli »
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Maggie

• Vieras
« Vastaus #78 : 26.05.06 - klo:20:44 »
Maggie, Skin Doctorisin tuotteiden pitäisi kuulemma oikeastikin vaikuttaa jotenkin, hintaa vaan on todella paljon...

Mistä tota merkkiä kannattaa ettiä? Tekis kyllä mieli kokeilla, aattelin ostaa itelleni yo-lahjan ihan hemmottelun kannalta. ;)
« Viimeksi muokattu: 27.05.06 - klo:18:07 kirjoittanut Tuikkuli »

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #79 : 26.05.06 - klo:23:18 »
Mistä tota merkkiä kannattaa ettiä? Tekis kyllä mieli kokeilla, aattelin ostaa itelleni yo-lahjan ihan hemmottelun kannalta. ;)

Olikohan se nyt Sokos vai Stocka josta ainakin joidenkin hoitoloiden lisäksi löytyy. Mutta jos silmänalusesi ovat aina tummat ja se johtuu rakenteellisista syistä (ohut iho, silmien ympärillä olevat suonet kuultavat läpi ->sinisyys) niin niihin ei auta mikään aine. Eli jos tummuus toisinaan lähtee pois niin sitten voivat tehotakin.
« Viimeksi muokattu: 27.05.06 - klo:18:08 kirjoittanut Tuikkuli »
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Tigru

• Vieras
« Vastaus #80 : 27.05.06 - klo:12:40 »
Onko tämä nyt sama Skin Doctor -sarja, jota myydään mm. www.ukhairdressers.com ? Tuolta ainakin siis voi tilata ja on luotettava paikka ostaa :)
« Viimeksi muokattu: 27.05.06 - klo:18:08 kirjoittanut Tuikkuli »

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #81 : 27.05.06 - klo:17:15 »
Onko tämä nyt sama Skin Doctor -sarja, jota myydään mm. www.ukhairdressers.com ? Tuolta ainakin siis voi tilata ja on luotettava paikka ostaa :)

Sama sarja on, tätä tuotetta tarkoitin: http://www.ukhairdressers.com/store/details.asp?ID=CircleClear. Hinta vaan on hirveän kuuloinen (vaikkakin vähemmän kuin suomessa) kun olen itse katsellut lähinnä tukkuhintoja.
« Viimeksi muokattu: 27.05.06 - klo:18:09 kirjoittanut Tuikkuli »

Maggie

• Vieras
« Vastaus #82 : 27.05.06 - klo:17:37 »

Sama sarja on, tätä tuotetta tarkoitin: http://www.ukhairdressers.com/store/details.asp?ID=CircleClear. Hinta vaan on hirveän kuuloinen (vaikkakin vähemmän kuin suomessa) kun olen itse katsellut lähinnä tukkuhintoja.

http://www.medicos.fi/
Tuolta löytyy näköjään myös.

Luulen kyllä että suurin osa tummudesta on ja pysyy, eli johtuu rakennesyistä. Eli toi aine olisi siihen nähden liian kallista ainakin omalle budjetille. Kovastihan siinä lupailtiin että toimii kaikilla. ::) Pitääpä vielä miettiä, vaikka voi olla että purkki löytyy parin viikon päästä omasta kaapista. ;D

Kauhiasti kirjotusvihreitä.. ::)
« Viimeksi muokattu: 27.05.06 - klo:20:05 kirjoittanut Maggie »

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #83 : 29.05.06 - klo:15:35 »
Minä kävin nyt sitten ihan spontaanisti hakemassa tuon Skin Doctorsien Circle Clearin tukusta ja otan illalla käyttöön. Tuloksia pitäisi alkaa näkymään 3-6 viikossa, joten ilmoittelen sitten.

Maggie

• Vieras
« Vastaus #84 : 29.05.06 - klo:15:51 »
Minä kävin nyt sitten ihan spontaanisti hakemassa tuon Skin Doctorsien Circle Clearin tukusta ja otan illalla käyttöön. Tuloksia pitäisi alkaa näkymään 3-6 viikossa, joten ilmoittelen sitten.

Muistakin sitten ilmotella. :)
Vaikka tuskin jaksan odottaa kolmea viikkoa.. ::)

Yritätkö muuten häivyttää rakennesyistä johtuvaa vai "hankittua" (väsymys yms) tummuutta? Olisi kiva tietää toimiiko se tosissaan molempiin niin kun sivuilla luvattiin.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #85 : 29.05.06 - klo:16:05 »
Minulla on aina ollut tummat silmänaluset, eli ihan rakenteellinen ongelma joten nyt todellakin testataan tuotteen toimivuutta.  :)

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #86 : 06.06.06 - klo:13:08 »
Minun silmäluomeni ovat olleet nyt ihan kamalassa kunnossa - kuiva, lohkeileva iho, kutittaa ja kirvelee ihan mielettömästi. En ole kauheasti käyttänyt silmänympärysvoiteita, mutta nyt on pakko ostaa. Kaiken maailman voiteita olen lykännyt, mutta silmät turpoavat. Widmeriin ei taida olla varaa, mutta Nivealta/Lorealilta ajattelin käydä jonkun halvan hankkimassa pahimpaan hätään. Nivean Aqua Sensation sy-voide kiinnostaisi, mutta taitaa olla aika kevyttä.  ???
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #87 : 06.06.06 - klo:14:28 »
Twinkley, asut niin lähellä sataa eri apteekkia, että käy pyytämässä parista kolmesta tuosta Widmerin voiteesta näyte. Yksi näyte on 4,5ml joten kolme näytettä vastaa jo normaalin silmänympärysvoiteen tuubia. On nimittäin parasta voidetta tuohon ongelmaan ja ilmaiseksi saat. ;)

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #88 : 06.06.06 - klo:14:30 »
Stationery, loistava idea. :P Kuinkakohan helposti noita näytteitä annetaan?  ???
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #89 : 06.06.06 - klo:14:33 »
Stationery, loistava idea. :P Kuinkakohan helposti noita näytteitä annetaan?  ???

Todella, todella helposti. Pyydät vaan niin antavat, heillä on isot kasat niitä. Itse tein tuota aikoinani vuoden ajan.  ;D