Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 421403 kertaa)

Poissa Filippa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #750 : 22.04.08 - klo:09:50 »
Mulla on tummat silmänaluset ja ostin tähän "vaivaan" Rocin Hydra+Destressant-sarjan Moisturising Anti-Fatigue Eye Care silmänympärysvoiteen, joka lupaa vähentää silmänalusten tummuutta. No, ei se kyllä vähentänyt  :( Mutta eipä vaivaani ole auttaneet muutkaan kokeilemani sy-voiteet.

Poissa Mellie

• HAIRahtanut
« Vastaus #751 : 23.04.08 - klo:11:04 »
Onko teillä kokemusta jostakin viilentävästä silmänympärysvoiteesta? Ajattelin jos sellainen sopisi yläluomilleni, ne ovat nimittäin vähän roikkuvat, ja varsinkin jos ne ovat jostakin syystä hieman turvonneet niin ei näytä kivalta. Jos joku viilentävä voide voisi laskea turvotusta niin olisin iloinen! En tiedä miksi ne ovat enemmän roikkuvat/turvoksissa aina välillä, vaikka käytän aina samoja tuotteita (oikeastaan vaan Humektania). Hyvinä päivinä siis se pieni "roikkuminen" ei ollenkaan häiritse, mutta joskus (kuten tänään) ne ovat erityisen roikkuvat varmaan johtuen turvotuksesta.. ::)

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #752 : 23.04.08 - klo:18:20 »
^Se on niin paljon siitä kiinni mitä on edellispäivänä syönyt  ;). T:syöpöttelevä turposilmä
Joitakin silmänympärysvoiteita voi säilyttää jääkaapissa jotenka ne viilentyy hyvin. Mulla on jääkaapissa nivean nimeä en muista mutta se on sellainen sinininen lasipurkki valkosella kannella jota käytän aina turvonneina aamuina, eli en aina mutta se on siellä hätävarana. Mielestäni laskee ihan hyvin turvotusta mutta siitä kosteuttavuudesta en osaa oikein sanoa.

Poissa Mellie

• HAIRahtanut
« Vastaus #753 : 23.04.08 - klo:18:49 »
^Juu, olen tuota syömistäkin miettinyt, mutta eikö yleensä hirveän suolaisesta ruuasta tule turvonneeksi? En nimittäin ole huomannut että olisin syönyt mitään eritysen suolaista turpoamista edeltävänä iltana (muutenkin yritän välttää suolaa).. (Vähän OT, sori!)

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #754 : 23.04.08 - klo:19:03 »
^Joo suola on melko varma turvottaja. Jos syöt paljon leipää niin se sisältää suolaa melko paljon, ainakin jotkut leivät. Myös mahalleen nukkumisen olen kuullut turvottavan silmiä. En ole tuosta ihan varma kun oon niin kova pyörimään ja välillä kyllä nukun mahalleni mutta en pitkiä aikoja.

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #755 : 23.04.08 - klo:22:14 »
Löysin Tarjoustalon alekorista tuon Lumenen Radiant C-energy eye tehoseerumin. Osaiskos joku sanoa että paljonko tuossa on sitä c-vitamiinia? Onko sitä ihan sen verran että siitä on jotain iloakin vai vain nimeksi? Teki mieli kokeilla sitä ihan jo tuon rollin puolesta ja kiinnostuin näiden keskustelujen persteella tuosta c-vitamiinista niin tuosta löytyi sopivasti molemmat.

En löytänyt inciä siitä niin lisään sen sinne oikeaan ketjuunsa. Löytyy nykyään täältä.
« Viimeksi muokattu: 23.04.08 - klo:22:29 kirjoittanut Norppa »
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #756 : 23.04.08 - klo:22:58 »
^ Yritin kerran udella Lumenelta tuon C-vitamiini pitoisuutta, mutta eivät suostuneet kertomaan. ::)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Iia

• HAIRahtanut
« Vastaus #757 : 03.05.08 - klo:08:47 »
Mulla alkoi nyt epätoivoinen uuden silmänympärysvoiteen metsästys kun Lumenen Vita Nectar-sy-voidetta ei enää löydy. Nyt olen tahtonut näytteet apteekista Acon sy-voiteesta; ei ehkä tarpeeksi kosteuttanut + vähän sai silmät vetistämään. Nyt aamulla laitoin Widmerin sy-voidetta; jotenkin kauhen paksua ja huonosti levittyvää ja silmät vetistää.  :( Molemmat nämä hajusteettomia. Saas nähdä mitä sitten kokeilemaan.  ???

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #758 : 03.05.08 - klo:08:48 »
^ Kannattaa pyytää näyte vielä Favoran silmänympärysvoiteesta.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #759 : 13.05.08 - klo:09:07 »
Äh.. No nyt tuo Lumenen tehoseerumi ei enää sovi mulle. Eilen laitoin viimeisen kerran aamulla ja voi ristus mikä kirvely! Se helpotti onneksi heti kun laittoi toista voidetta päälle. Aiemmin on tuntunut pientä pistelyä, mutta ei kyllä mitään tuollaista! En tiedä oliko sy-ihoni sitten jotenkin normaalia kuivemmassa kunnossa, ei mielestäni pitäisi, kun ei se yleensäkkään mitenkään rutikuivalta tunnu. Kasvojen ihoa on joskus kirvellyt vähän jos se on olluttosi kuiva ja olen liian kevyttä voidetta sille laittanut.

Olen siis käyttänyt tuota ohjeen mukaan siten, että levitän sitä ensin puhtaalle iholle, annan vaikuttaa hetken ja levitän kosteusvoiteen päälle.

Uskaltaakohan tuoa enää ollenkaan kokeilla vai kannattaisikohan se unohtaa vaan ihan suosiolla? Jotenkin tuo C-vitamiini siinä houkutteli niin paljon.
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #760 : 13.05.08 - klo:10:02 »
^ C-vitamiini aiheuttaa tuon pistelyn, joten silmänympärysseerumia on ihan turvallista käyttää pistelystä huolimatta. Jos on kuiva ja ohut iho voi c-vitamiini kirvellä aika hurjastikkin, mutta vaarallista sen ei pitäisi olla.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #761 : 13.05.08 - klo:16:24 »
Mulla on nyt pysyny aika kivassa kunnossa silmänympärykset jo ihan vähän pidemmän aikaa, eikä suurempia ihottumalänttejä o tullu... laittanu bepanthenia ja basania ja lumenen rauhoittavaa, joka on peräsin tehtaanmyymälästä parilla eurolla  :D  yks mun  kaveri joskus kehu rvb:n sy voidetta tai mikä lie ny olikin ku tuli ihottumaa sy:iin, mut mene ja tiiä... kyllä noillaki on nytte pysyny ihan hyvinä. Varmaa mulla sy:t jotenki tottu LW:n rasvaan ku se ei yhtää tehonnu niihin... tai sit se vaan ei muusta syystä tehonnu....
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Miiu

• HAIRahtanut
« Vastaus #762 : 14.05.08 - klo:10:54 »
Kävin foorumin innoittamana hakemassa apteekista LWn silmänympärysvoide näytteen pari viikkoa sitten. Oon kyllä ollu tosi tyytyväinen! Mulla on se paksumpi versio. Se on meikin alle vähän turhan paksua, mutta iltaisin ja meikittöminä päivinä se on ehdoton. Aiemmin käytin (sekä nykyään meikin alle) Phytomerin sy:tta. Se kyllä kosteuttaa, mutta tuo LW tuntuu tehoavan muuhunkin ongelmaan.

Oon käyttäny ennen edelä mainittuja monta vuotta TBS:n, Oriflamen (kahtakin eri sy:tta), Vichyä sekä varmaan jotain muitakin joita en nyt muista. Mistään ei oo pahaa sanottavaa, mutta LW on kyllä parasta :)

Edit. Lisäyksiä..
"Nainen ei koskaan tiedä millaista mekkoa hän ei tarvitse, ennen kuin on ostanut sen."

Poissa koh-i-nor

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #763 : 14.05.08 - klo:11:44 »
Niin kauan kuin muistan, mulla on ollut ongelmana "itkevät silmät", eli vettä valuu oli jos on liian kuivaa/kirkasta/ihan mitä vaan. Ärsyttävää tuossa on se, että vastoin kaikkia painovoimalakeja vesi karkaa silmän sisänurkasta ylöspäin luomivakoon vieden mennessään rajauksen ja kerrostaa luomivärin luomivakoon.
Joku aika sitten kuvittelin löytäneeni rypynpoikasen toisen silmäni alta ja nappasin Citymarketista Pirkka-silmänympärysvoiteen ensi hätään. Sitä ryppyä ei ole näkynyt sen kerran jälkeen, mutta superpositiivisena yllätyksenä myös silmien itkeminen on loppunut. Joka ilta laitan voidetta iloisena siitä, että aamulla saan taas meikata niin että meikki pysyy siinä mihin sen laittaa.
Of all the things I've lost I miss my mind the most.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #764 : 14.05.08 - klo:21:41 »
Oliskos kenelläkään vinkkejä kuuskymppiselle naiselle silmänympärysvoiteista? Onko voiteen parempi olla joku 50+ tai 60+ ja onko esim Lumenesta mihinkään? Kannattaako satsata satasen voiteisiin vai onko perussilmänympärysvoiteella sama vaikutus käytännössä? Voide tulisi paljon auringossa olevalle normaali-ihoiselle, jolla ei ole kauheati ryppyjä. Garnierilla ja Lorkullakin taitaa olla halpiksia. Ovatkohan ne halpismerkkien kääntyville suunnatut paremipia kuin sitten ihan perus Body Shopin e-vitamiinivoide tai Cliniquen All about eyes? Mitä eroa on muuten ensirypyille tarkoitetuilla voiteilla ja 50+ voiteilla, tietysti toisessa varmaan enemmään vaikuttavia aineita, mutta voiko silti käyttää nuorille suunnattuja? Nuorillehan ei suositella vanhempien naisten voiteita, mtta luulisi että kosteutus on kaikissa ikäluokissa tärkeintä. Ei kai mikään voide oikeasti ryppyihin auta (vaan se kosteus siinä voiteessa)?