Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 421422 kertaa)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #780 : 15.05.08 - klo:20:59 »
Kyllä minusta kuusikymppisen silmänympärysihon hoito on myös ennaltaehkäisyä,sillä kun vertaa kuusikymppisen ja kahdeksankymppisen sy-ihoa niin on siinä eroa... :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #781 : 15.05.08 - klo:21:05 »
Vaikka olen näinkin "nuori" niin olen käyttänyt molempia, Lumenen Time freeze sekä Premium beauty sarjojen -silmänympärysvoiteita ja täytyy kyllä taas antaa pisteitä Lumenelle loistavasta tuotekehittelystä. Aivan älyttömän hyviä voiteita ovat, samaa tasoa tai jopa parempia kuin esim. Lancome, Chanel jne. muut kokeilemani selektiivisten merkkien hyvät  silmänympärysvoiteet.

Time freezeä on kulunut useampikin puteli, Premium beautya voin ostaa uudestaan jos tulee hyvä tarjous. Aika tyyristä muuten..
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #782 : 15.05.08 - klo:23:23 »
Nooo Magia, et lainannut tätä  :D. Se osoitti ettei se mun "kysymys" ollut ihan tosissaan heitetty  ;). Vaikka onhan Stationery oikeassa, että kyllä sitä kuusikymppiset vielä ulkonäöllisestikin vanhenee. Tärkeintä on kuitenkin edelleen se kosteutus eikä varsinainen ryppyvoide, joka saattaakin itseasiassa täyttää juonteita vaan ei kosteutakaan niin kovin tehokkaasti (?)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #783 : 16.05.08 - klo:09:01 »
^ Riippuu kyllä tosiaan tuotteesta, että täyttääkö vaan juonteita vai kosteuttaako myös. Omien kokemuksieni mukaan nuo Lumenet myös kosteuttavat (olen siis itse kokeillut pari kertaa noita, mutta en käyttänyt muuten), mutta sitten esim. Lorealin Collagen filler yms. silmänympärysvoide ei kosteuttanut yhtään, oli muka vaan täyttävinään silmänympärysihon juonteita.
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #784 : 16.05.08 - klo:09:28 »
^Samaa mieltä stationaryn kanssa siitä että nää Lumenen ryppyvoiteet myös kosteuttavat erinomaisesti, muuten en edes käyttäisi.Mun mielestä Lorealin vastaavat tuotteet ei ole kovin kosteuttavia, usein INCIssäkin pelkkää silikonia ja jopa alkoholia kärkipäässä  ::) Lorealin voiteilla (esim. revitalift) saa kyllä hyvän pinnan aikaiseksi meikin alle. Ja Age perfect silmänympärysvoide taisi hieman kosteuttaakin. (Sain tuon joululahjaksi 2-kymppiseltä kaveriltani  ;D)
« Viimeksi muokattu: 16.05.08 - klo:09:44 kirjoittanut Elluli »
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #785 : 16.05.08 - klo:12:26 »
Tarjouksesta ostettu Lumene Vitamin+ Radiant C-Energy Eye Serum on osoittautunut todelliseksi tehoaineeksi. Ihanan raikastavaa ja kirkastavaa ainetta kätevässä roll-onissa. Käytän tätä aamuin illoin varsinaisen sy-voiteen alla ja olen yllättynyt siitä, miten nuoremmalta ja levänneemmältä näytän. Ryppyjähän mulla ei vielä ole, mutta silmänympärykset näyttävät silti jotenkin tasaisemmilta ja sileämmiltä ja mikä parasta, tummat silmänaluset ovat historiaa! Ja jääkaapissa säilytettyä viileää voidetta on ihana levittää aamuisin, piristää kummasti. Täytyy käydä etsimässä jos tätä löytyisi vielä jostain halpahallista, hintakaan ei päätä huimannut, sillä maksoin omastani vaivaiset 6€.
1b M ii

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #786 : 19.05.08 - klo:09:26 »
^ Kuinka pitkään olet tuota käyttänyt?

Aiemmin täällä valittelin että omani alkoin viikon-parin käytön jälkeen kirvellä ja sen jälkeen sitä on tullut käyteltyä varovaisemmin, vaikka Emi-lyn kyllä sanoi sen johtuvan vaan siitä C-vitamiinista (osaatko Emi-lyn muuten sanoa mistä tuo tieto oli peräisin vai oliko vain jotain mutua ja tarkoititko että se ei haittaa ja kannattaa vaan jatkaa käyttöä?). Jotenkin vaan on takaraivoon taottuna että jos se tuntuu ikävältä se ei ole hyväksi iholle.

Sen kummemmin en ole vaikutuksia tuolla havainnut, en tosin ole kovin tarkkaan etsinytkään, paitsi että ihan hyvältä tuntuu muuten, ei ainakaan turvota. Toivoisin enemmän tuloksia pidemmällä käytöllä.
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #787 : 19.05.08 - klo:10:22 »
^ Ei ole mutua, vaan c-vitamiini oikeasti saattaa pistellä iholla (etenkin kuivalla iholla). Voihan pistely johtua tietenkin jostain muustakin, mutta c-vitamiinille on ominaista, että se herkästi pistelee iholla.

Täällä lisää c-vitamiinista eli ascorbiinihaposta:
http://juurikasvu.org/smf/index.php?topic=814.msg462843#msg462843
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #788 : 19.05.08 - klo:13:12 »
No sitten siinä varmaan on sitä C-vitamiinia tallella ja ihan jonkun moisina pitoisuuksinakin kun tuota pistelyä tuntuu.

Toisaalta nyt jäi mietittymään Lilan viestistä kommentti että valmiiksi hapettunut C-vitamiini on iholle vain pahasta. Mutta tässä taidettiin puhua nyt C-vitamiini jauheesta. Puhuttaessa tuosta C-vitamiinin stabiilisuudesta sillä varmaan tarkoitetana sitä, että sen tehot katoavat jonkun ajan kuluttua? Tuohon varmaan vaikuttaa kuinka tuotetta säilytetään. Eli kannattaisko nuo C-vitamiini rasvat tunkea ihan suosiolla jääkaappiin?

Kiitti Emi-lyn linkkivinkistä!
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #789 : 19.05.08 - klo:15:18 »
Olen 18-vuotias ja meikkaan joka päivä. Kysymykseni kuuluu, riittääkö päivittäiseksi silmänympärysvoiteeksi Lumenen Time Freeze-silmänympärysstick aamuin illoin?
I wake up, it's a bad dream,

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #790 : 19.05.08 - klo:15:33 »

Toisaalta nyt jäi mietittymään Lilan viestistä kommentti että valmiiksi hapettunut C-vitamiini on iholle vain pahasta. Mutta tässä taidettiin puhua nyt C-vitamiini jauheesta. Puhuttaessa tuosta C-vitamiinin stabiilisuudesta sillä varmaan tarkoitetana sitä, että sen tehot katoavat jonkun ajan kuluttua? Tuohon varmaan vaikuttaa kuinka tuotetta säilytetään. Eli kannattaisko nuo C-vitamiini rasvat tunkea ihan suosiolla jääkaappiin?

Kiitti Emi-lyn linkkivinkistä!

Säilyvyyden parantamiseksi kannattaa säilyttää omatekoiset C-vitamiinituotteet siellä jääkaapissa.
Hapettunut C-vitamiini on tosiaan haitaksi, koska se saattaa edistää iholla hapettumista ---> toimia siis aivan päinvastoin kuin on tarkoitus. Sama tietysti koskee muitakin antioksidantteja.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #791 : 21.05.08 - klo:10:15 »
Olen 18-vuotias ja meikkaan joka päivä. Kysymykseni kuuluu, riittääkö päivittäiseksi silmänympärysvoiteeksi Lumenen Time Freeze-silmänympärysstick aamuin illoin?

Riittää varmasti jos ei itsestäsi tunnu liian kevyeltä. Tosin kannattaa varmaan seuraavalla kerralla ostaa mielummin miesten puolelta se sy-sticki, koostumus muuten identtinen, mutta ei oile niitä kiinteyttäviä aineosia turhaan mukana. Time Freeze linjan tuotteethan on tarkoitettu 40+ iholle. :)

Ja tuosta Lumenen roll-on c-vitamiini seerumista: Tuotekehittelijä sanoi kirvelyn myös johtuvan jotenkin siitä, että tuossa vanhassa versiossa ei ole samalla lailla rasvamaisia/öljymäisiä aineosia mukana kuin uudessa. Vanha kirveli minulla, mutta uusi ei enää kirvele.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #792 : 21.05.08 - klo:16:19 »
Ninja: suosittelen hankkimaan nuorelle iholle tarkoitetun voiteen. 40+ voieesta voi olla jopa haittaa, koska et "saisi" käyttää niin vaikuttavia ainesosia vielä tuossa iässä. Tutkimustietoa minulla ei ole tarjota, mutta aina varoitellaan ettei tujuja voiteita saisi käyttää liian aikaisin ja että niiden vaikuttavista ainesosista ei ole sitten enää myöhemmällä iällä vastaavaa hyötyä jos käytön aloittaa jo nuorena.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #793 : 21.05.08 - klo:16:21 »
Ja tuosta Lumenen roll-on c-vitamiini seerumista: Tuotekehittelijä sanoi kirvelyn myös johtuvan jotenkin siitä, että tuossa vanhassa versiossa ei ole samalla lailla rasvamaisia/öljymäisiä aineosia mukana kuin uudessa. Vanha kirveli minulla, mutta uusi ei enää kirvele.

Mutta c-vitamiinista se kirvely/pistelyn tunne pohjimmiltaan johtuu. Kun c-vitamiini yhdistetään kevyeeseen pohjaan c-vitamiini kirvelee iholla herkemmin. Jos taas pohja on rasvaisempi ja paksumpi kirvely minimoituu.

Ninja: suosittelen hankkimaan nuorelle iholle tarkoitetun voiteen. 40+ voieesta voi olla jopa haittaa, koska et "saisi" käyttää niin vaikuttavia ainesosia vielä tuossa iässä.

Mä en millään usko tähän. Ihan ensiksi haluasin tietää, että mitä kiinteyttäviä ainesosia Lumenet sisältävät ja näyttöä siitä, mitä ne "kiinteyttävät" ainesosat tekevät iholle vai tekevätkö mitään.  ::) Useimmiten "tehoaineet" ovat täysin keksittyjä.
« Viimeksi muokattu: 21.05.08 - klo:16:26 kirjoittanut Emi-lyn »
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #794 : 21.05.08 - klo:17:49 »
Ninja: suosittelen hankkimaan nuorelle iholle tarkoitetun voiteen. 40+ voieesta voi olla jopa haittaa, koska et "saisi" käyttää niin vaikuttavia ainesosia vielä tuossa iässä.
Mä en millään usko tähän. Ihan ensiksi haluasin tietää, että mitä kiinteyttäviä ainesosia Lumenet sisältävät ja näyttöä siitä, mitä ne "kiinteyttävät" ainesosat tekevät iholle vai tekevätkö mitään.  ::) Useimmiten "tehoaineet" ovat täysin keksittyjä.
Sitäpaitsi eiks se oo niin että ihoa ei "voi hoitaa liikaa" eli ne turhat tehoaineet mitä iho ei tarvitse menee sitten viemäristä alas ihoa pestäessä. En mä kyllä usko että kukaan voi ihoansa millään ryppyvoiteella pilata, nimenomaankin myös Emi-lynin mainitseman pointinkin vuoksi.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com