Eihän minulla mitään faktaa tässä kyllä ole tässä esittää kun en kemisti ole, mutta samalla lailla taitaa juuri noiden tehoaineiden kanssa olla uskon asia kun monien muidenkin.

Tuosta sy-voiteesta on vaan tullut paljon kehuja ja äitini vaahtosi juuri pari viikkoa sitten miten hyvin se on hänen juonteitaan tuntunut siloittavan (ei pysyvästi vaan heti pikakaunistajan tavoin), kuulemma konkreettisesti näkyi (uskon asia voi tuokin olla). Muuten hänellä on ollut käytössä lähinnä Dioria, Lancomea ja Rubinsteinia.
Koska en INCIä niin täydellisesti osaa lukea niin en tiedä mitä kaikkea muuta tuossa voidemaisessa tuotteessa on käytetty vaikutusta tehostaamaan verrattuna sitten kevyempään stickiin, jossa ei niitä selkeästikään ole.
Mutta edelleen olen siis sitä mieltä, että ryppyjä ei noilla voi missään tapauksessa sileiksi saada, ennalta ehkäistä enemmänkin ja saada sen väliaikaisen tuloksen. Tuossa sy-voiteessa on myös käytetty pieniä mikropartikkeleita jotka turpoavat iholla ja täyttävät sitten heti juonteita. Joku tuollainen aktiiviaineeksi kutsuttu tuossa minun silmäni varmasti saa turpoamaan.
"Turve aktivoi ihosolujen aineenvaihduntaa, stimuloi ihon puolustuskykyä ja lisää vaikutettavan alueen veren valkosolujen aktiviteettia. Positiiviset muutokset näkyvät eniten ihon peruskerroksessa. Tämä lisää ihon uudistumis- ja omaparannuskykyä. Turve stimuloi myös ihon omia puhdistusmekanismeja."
"Turve parantaa hiusverisuonten verenkiertoa, mikä vaikuttaa positiivisesti solujen aineenvaihduntaan. Turve myös stimuloi kudosten puhdistusprosesseja erilaisista myrkkyaineista. "
http://www.detria.fi/web/index.php?id=56