Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 421093 kertaa)

Poissa Miltonia

• HAIRahtanut
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #810 : 16.06.08 - klo:10:12 »
Täällä taas Dermosil ei pelittäny ollenkaan, eikä työkaverillanikaan.

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #811 : 16.06.08 - klo:12:31 »
Laitoin mutsille kiertoon Avonin kaksiosaisen Clinical eye lift sy-voiteen. Siis sen missä on oma voiteensa ylä- ja alaluomille. Se lopetti imeytymisen ihan kokonaan. Kun olin laittanut tätä illalla ja menin aamulla pesemään naamaa niin silmien alue tuntui ihan liukkalta ja sain hinkata voiteen jämät pois.

Nyt on sitten testissä kaverin suosituksesta edelleen Avonin Anew alternative intensive voide joka tuntuu paremmalta. Ainakin imeytyy eikä turvota kuten moni voide tuntuu tekevän. Ja näiden kanssa on käytössä edelleen Lumenen C-vitamiini rolli, joka aina välillä kirvelee ja välillä ei.
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat

Poissa Kuutar

• Hiushörhö
« Vastaus #812 : 16.06.08 - klo:13:43 »
Mulla on juurikin tuota avonin kaksiosaista silmänympärysvoidetta ja olen tyytyväinen. Siitähän on nyt tullut joku "paranneltu versio". Mulla ei ole käynyt samoin tuon voiteen kanssa kuin sinulla vaan ihan on hyvin imeytynyt ihoon.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #813 : 16.06.08 - klo:14:13 »
Mulla myös hyvät kokemukset tuosta Avonin kaksiosaisesta. Sekä geeli että voide on tuntuneet imeytyvän ihan hyvin. Ostan todennäköisesti vielä jatkossa tätä lisää  :)
« Viimeksi muokattu: 16.06.08 - klo:14:20 kirjoittanut Elluli »
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #814 : 16.06.08 - klo:17:04 »
Käytössä on ollut jonkin aikaa Cliniquen All About Eyes minipurkki, ja se on ollut todella hyvää tavaraa. Kosteuttavaa ja raikasta, ja silikonipitoisuutensa vuoksi suojaa hyvin silmänympäryksiä kuivumiselta.  :)
Säilytän tätä jääkaapissa pilaantumisen estämiseksi ja otan aina puhtaalla lastalla, sillä inhoan näitä epähygienisiä pakkauksia... Tuubi olisi tällekin tuotteelle poikaa.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Tigru

• Vieras
« Vastaus #815 : 16.06.08 - klo:22:05 »
^Cliniquen AAE:ta löytyy tuubissakin, eBaysta saa ;) Itseltä löytyy sellainen minikoossa.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #816 : 16.06.08 - klo:23:40 »
^Cliniquen AAE:ta löytyy tuubissakin, eBaysta saa ;) Itseltä löytyy sellainen minikoossa.
Mulla on kanssa sellainen 15ml tuubi, tuli osana ihonhoitopakkausta jenkeistä ostettaessa. Paljon parempi kyllä tuubimainen varsinkin sy-voiteissa kun ne kuluu niin hitaasti..
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #817 : 17.06.08 - klo:07:53 »
Täällä taas Dermosil ei pelittäny ollenkaan, eikä työkaverillanikaan.

Mulla ei myöskään toiminut tuo Dermosilin silmänympärysgeelivoide, ihan sama olisiko voidetta laittanut ollenkaan. Sen sijaan Primo sarjan q10 voide toimi hyvin, imeytyi nopeasti ja kosteutti hyvin.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #818 : 27.06.08 - klo:12:36 »
Luin Olivia-lehdestä loistovinkin silmänympärysvoiteeksi, monille tämä voi olla jo tuttu mutta itselleni tuli yllätyksenä. Eli siinä joku maskeeraaja neuvoi käyttämään EA 8 hour creamia silmänympärysvoiteena öisin ja sanoi että tätä käyttävät monet mallitkin ja blaa blaa blaa.

Olin ihan varma että se kirvelisi herkähköjä silmiäni ja aamulla olisi edessä superturvotus mutta ei tapahtunut kumpaakaan vaan hienoimmat juonteet tuntui katoavan jo muutaman yön jälkeen. Aivan mahtava aine, harmi kun en ole aiemmin keksinyt näin hyvää käyttöä tällekin muuten turhalle tuubille  ;) Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan jos tätä ainetta löytyy !
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #819 : 27.06.08 - klo:13:37 »
^ Itselläni on EA:n 8 hour creamia, ja juuri silmänympärysvoiteena olen sitä silloin käyttänyt, kun sy-iho on ollut kaikkein kuivimmillaan. Ja hyvin on mullakin tehonnut! Varsinkin viime talvena sy-iho kuivui enemmän kuin koskaan aikaisemmin ja silloin otin 8 hour creamin käyttöön sy-tehovoiteena. Eli suositukset minultakin tälle käyttötavalle!

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #820 : 01.08.08 - klo:18:56 »
Täytyy kehua Yves Rocherin Bio Specific Active Sensitive-silmänympärysvoidetta. Kyseessä siis se kevyempi, turvotusta poistava versio: aivan loistava tuote! Ei ärsytä, mutta kosteuttaa hilseilevääkin ihoa. Maksoi vain pari euroa tarjouksessa.  :-* Joskus kannattaa siis kokeilla jotain uutta...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #821 : 01.08.08 - klo:19:23 »
^ Tommosta turvotusta poistavaa olenkin etsinyt. Nanoelin tyrnivoidetta olen laittanut aamuisin, suht hyvin sekin toimii. Lumenen hydra tender on liian rasvainen aamulla, mutta iltaan käy, tää ei imeydy niin nopsaan kuin toivoisin.

Tuota Yvesiä on kokeiltava.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

stelectra

• Vieras
« Vastaus #822 : 07.08.08 - klo:22:17 »
Tässä ketjussa on niin mahdottomasti sivuja etten millään jaksaisi etsiä löytyykö seuraavasta sy-voiteesta jo kysymyksiä. Jos löytyy niin poistakaa tämä:

Eli ostin tänään Garnierin Ultra Lift silmänympäryysvoiteen:
Onko kenelläkään tästä mitään kokemuksia?

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #823 : 07.08.08 - klo:22:22 »
Tässä ketjussa on niin mahdottomasti sivuja etten millään jaksaisi etsiä löytyykö seuraavasta sy-voiteesta jo kysymyksiä. Jos löytyy niin poistakaa tämä:

Eli ostin tänään Garnierin Ultra Lift silmänympäryysvoiteen:
Onko kenelläkään tästä mitään kokemuksia?
Hakua voi kokeilla niin ei tarvii lukea koko ketjua :)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa olivia

• HAIRahtanut
« Vastaus #824 : 07.08.08 - klo:23:57 »
Mä en kyllä ole huomannut sy-voiteissa juurikaan eroja, pääasia että kosteuttaa ja kaikki käyttämäni Yves Rocherista Niveaan on hoitanu asiansa hyvin mut noissa kai tarkoituskin että se tulos alkaa näkymään myöhemmin esim. ryppyyntymisen lykkääntymisellä. Nyt on käytössä Lumenen Sentisite, tykkään tästäkin kovasti ja nykyään muistan jopa käytellä päivittäin.
Breathe me.