Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 421406 kertaa)

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #855 : 20.08.08 - klo:22:01 »
^LRP:n Active C -silmänympärysvoide on ollut käytössä jo pari kuukautta. Kyllähän se on hieman kirkastanut ja jollain tavalla ehkä jopa "nuorentanut" silmänalusia, mutta mun mielestä muutokset eivät ole mitenkään kovin huomattavia. Eikä niitä taatusti huomaa kukaan muu kuin minä. Toivotaan, että pitempiaikaisessa käytössä vaikutuksetkin näkyvät paremmin.

Tai sitten mulla vaan on odotukset turhan korkealla ;D

Kaikesta huolimatta innostuin tilaamaan Avenen Ystheal+ sy-voiteen. Onko kellään kokemuksia tästä?
1b M ii

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #856 : 20.08.08 - klo:22:37 »
Munkin on tosi vaikea uskoa, että ikinä saisin tummia silmänalusiani voiteilla yhtään minnekkään. Mun kasvojen rakenne on sellainen, että toi silmämunien kuoppa on vaan tosi selkeä. Ja toi sinisyys tulee mun nähdäkseni siitä, että iho on vaalea ja läpikuultava, ja verisuonet paistelevat sieltä sinisinä läpi. Voide ei mun mielestä voi vaan mitenkään muuttaa tälläisiä... Eivätkä voiteet käsittääkseni kovin syvälle ihon alle ylläkkään.

Sen sijaan kyllä uskon vakaasti, että säännöllinen silmänympärysihon kosteutus pitää ihon pidempään nuorekkaana. Koitankin ostaa hyviä peruskosteuttavia tuotteita lähinnä, enkä etsikään mitään täydellistä ryppyjen tms estäjää. Kaksi kokeilun arvoista ovat mun mielestä Pirkka ja Louis Widmerin sy-voide. Pirkassa on kätsä hygieeninen pakkaus ja hintalaatusuhde on mainio. Vastaa aika hyvin Eucerinin q10 voidetta, joka on monin verroin kalliimpi. Widmer taas on ultrakosteuttava.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #857 : 21.08.08 - klo:10:58 »
Tumminen silmänalusten laatu vaikuttaa täysin siihen voidaanko ne saada pois tuotteilla. Jos silmänaluset ovat satunnaisesti tummat huonosti nukutun yön vuoksi yms. syistä voidaan niihin kyllä voiteilla jonkun verran vaikuttaa, mutta rakenteellisista sysitä tummat silmänaluset ovat ja pysyvät. Jos verisuinet kuultavat läpi niin sille ei voi tosiaan tehdä mitään.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
  • Off to never-never land...
« Vastaus #858 : 21.08.08 - klo:11:17 »
Minä en käytä enää erikseen sy-voidetta, vaan olen lätkinyt ihan kasvovoidettani (Humaktan) myös silmänympäryksille. En oikeastaan ymmärrä, miksi sy-iholla pitäisi käyttää erillistä voidetta, ellei sillä tietysti ole jotain erityisiä tarpeita. Minulla on vielä jäljellä Widmerin geelivoidetta, mutta enpä ole huomannut juuri eroa sen välillä käytänkö sy-iholle tuota vai Humektania. Molemmat kosteuttavat hyvin. :)
Ainoastaan talvella saatan hankkia Widmerin silmänympärysvoiteen, koska ainakin viime talvena sy-ihoni tarvitsi kosteuden lisäksi selvästi myös rasvaa.
2c F ii

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #859 : 21.08.08 - klo:11:18 »
Mulla ainakin turpoaa silmänympärykset jos lätkin tavallista päivävoidetta niihin.

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
« Vastaus #860 : 21.08.08 - klo:11:51 »
Mulla on tapana lätkiä yöksi koko naamalle Humektania. Siis ihan liikkuvalle luomillekin. Ei turvota aamulla. Aamuisin sen sijaan käytän "oikeaa" silmänympärysvoidetta. Tällä hetkellä menee Juvenan Rejuven Vital Eye.

Sen loputtua olisi tarkoitus ostaa aurinkosuojalla varustettu voide. Luultavasti päädyn Dermalogican Total eye careen.
Veni, vidi, Visa.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #861 : 21.08.08 - klo:14:22 »
Mäkin käytän ihan hyvillä mielin aamuin illon silmänympäryksille sekä myös liikkuvalle luomelle samaa rasvaa kuin muuallekin kasvoille, käytössä on Humektan miksattuna aprikoosi-, avokado- tai papaijaöljyllä. Ei ole mullakaan turvottanut luomia ainakaan niin paljoa, että olisin siihen kiinnittänyt huomiota.

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #862 : 21.08.08 - klo:14:47 »
Minullakin on käytössä Humektan, joka soveltuu varsin hyvin silmänympäryksille. Käytän kyllä ihan oikeaa silmänympärysvoidettakin (Lumene ja ACO tällä hetkellä vuorottelevat), mutta Humektanista jää kyllä sy-iholle erityisen miellyttävä ja kosteutettu tunne.

Poissa Rory

• Tukkaguru
  • Jones in the fast lane
« Vastaus #863 : 21.08.08 - klo:20:51 »
Mä tykkäsin tosi paljon Biothermin vihreään purnukkaan pakatusta voiteesta. Tilasin sen mansikkanetistä. Kesti tosi pitkään ja oli ihanan kosteuttavaa. Ainoa miinus siitä, että oli purnukassa eikä hygieenisemmässä pakkauksessa.

Geelimäisistä tuotteista olen tykännyt Cliniquen All about eyesista ja The Body Shopin Elderflower gelistä. Kaikkia noita voisin ostaa uudelleen ja Body Shopin geeliä olenkin käyttänyt useamman purnukan.

Poissa sanmarinne

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #864 : 25.08.08 - klo:21:12 »
Minulla on tällä hetkellä käytössä Cliniquen Moisture surge extra refreshing eye gel. Geeli on tuubissa ja siten mukava käyttää, mutta kosteutusteho ei oikein tunnu riittävän. Vaikka käytän voidetta aamuin illoin, silmänympärysiho on toisinaan niin kuiva, että kaikkien voiteiden levittäminen kirvelee. Ensiapuna käytän tällöin aloeverageeliä. Tästä kirvelystä olisi kiva päästä eroon, olisiko ehdotuksia? Kunnollinen kosteutus olisi sii ainoa vaatimus sy voiteelta. Viimeksi käytin Cliniquen All about eyes purkissa olevan voiteen, mutta tämä oli ilmeisesti liian paksua silmäluomille, jotka toisinaan hieman turposivat levityksen jälkeen.

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #865 : 27.08.08 - klo:10:25 »
Olenko mä jotenkin erityisen ryppyinen ikäisekseni kun olen huomannut jo ihan selviä juonteita sy-iholla? Kertokaas nyt muutkin 21- vuotiaat, missä kunnossa teidän silmänympärykset on  :D
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

aini

• Vieras
« Vastaus #866 : 27.08.08 - klo:13:19 »
Olenko mä jotenkin erityisen ryppyinen ikäisekseni kun olen huomannut jo ihan selviä juonteita sy-iholla? Kertokaas nyt muutkin 21- vuotiaat, missä kunnossa teidän silmänympärykset on  :D

Olen 20v. ja mulla on ollut silmänympärysiholla, tarkalleen alaluomella, juonteita varmaan jostain ala-asteelta lähtien. Ei ne oikeastaan mitenkään häiritse, mutta meikki tuppaa kerääntymään niihin ikävästi. Äiti taisi joskus sanoa, että kun mulla on niin isot silmät eli siksi nuo juonteet..  ;) Ehkä mä olen jotenkin aikaisin rypistyvä.

Poissa sanmarinne

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #867 : 27.08.08 - klo:14:17 »
^ Täälläkin ilmoittautuu yksi ryppyinen nuori  ;). Olen aika selittänyt itselleni silmänympärysryppyjen johtuvan isoista silmistä, nahkaa vain on yksinkertaisesti liikaa silmien ympärillä. Vielä en kuitenkaan suostu käyttämään mitään ryppyvoiteita, kun ne eivät sitten varmaan toimisi kun oikeasti olisi tarvetta. Sitä paitsi ryppyvoiteiden tehohan perustuu uskomuksiin ja tuvottamiseen, joka ainakin herkille silmänalusille kuulostaa pahalta! Eikä niitä silmänympärysjuonteina kukaan huomaa, kunhan pohjustaa meikin niin hyvin, ettei se keräänny. Princess: älä nyt ihmeessä kerro tutuillesi, että silmissäsi on juonteita, koska silloin heidänkin täytyy alkaa seuraamaan juuri sy-aluettasi.

Poissa Surrur

• HAIRahtanut
« Vastaus #868 : 27.08.08 - klo:14:26 »
Täälläkin yksi ryppysilmä ;) Voin hyvin katkerasti ilmoittaa huomanneeni ekat juonteet silmänalusilla (ja otsassa) 12-vuotiaana! Ei ne vielä mitenkään häiritse, mut ärsyttää silti. Mulla ei ole edes isoja silmiä, joilla selittää rypyt ;)

Niin, ja oon siis 20.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #869 : 27.08.08 - klo:14:31 »
Mulla on kanssa kyllä aina ollut sellaiset juonteet silmien alla. Siis ainakin niin pitkään kun olen huomannut kiinnittää niihin huomiota. Varmaan ekan kerran tajusin ne ehkä 13-veenä. Mikä mukavinta, niin eivät ne ole kyllä isontuneet minnekään. Mä luulen, että meidät on vähän huijattu ajattelemaan että silmänympärysihon kuuluu olla ihan siloisa ilman mitään juonteita. Mainoksissa ja muissa ne on niin hyvin fotaroitu piiloon... Joskus katselin Polinan kasaamaa catwalk-meikkiketjua, jossa lienee aika käsittelemättömiä kuvia. Niin huomasin että lähes kaikilla malleilla on kyllä ihan samanlaiset rytyt silmien alla kuin mullakin :D