Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 421424 kertaa)

Poissa Nienna

• Tukkaguru
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #870 : 27.08.08 - klo:18:54 »
Juonteita mullakin, ei siis mitään pikkuryppyjä. Olisipa ihanaa, jos mömmöillä saisi nuo siloteltua.  :D

http://i39.photobucket.com/albums/e173/himpulat/anytimevihrea2.jpg

Mukava kuitenkin kuulla, etteivät Lynxilä ole isontuneet. Meinaan pelkään, että noi juovat leviävät jonnekin korviin asti sitten 30+ veenä.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #871 : 27.08.08 - klo:21:38 »
Mä luulen, että meidät on vähän huijattu ajattelemaan että silmänympärysihon kuuluu olla ihan siloisa ilman mitään juonteita. Mainoksissa ja muissa ne on niin hyvin fotaroitu piiloon... Joskus katselin Polinan kasaamaa catwalk-meikkiketjua, jossa lienee aika käsittelemättömiä kuvia. Niin huomasin että lähes kaikilla malleilla on kyllä ihan samanlaiset rytyt silmien alla kuin mullakin :D

Aika harvalla on ihan rypyttömät silmänympärykset, tuo editointi vaan on tuonut sen mielikuvan mielestäni. Pientä juonnetta on varmaan lähes kaikilla 2-kymppisillä jo.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #872 : 27.08.08 - klo:21:52 »
Toki se miellyttää että saa ennaltaehkäistyä pahimmat rypyt, mutta jos on täysin rypytön silmänympärys niin kyllä se on merkki surullisen tylsästä elämä, joten kyllä pientä naururyppyä pitää olla! Ja eikös joku arvon nainen todennut että rypyt ovat ansaittuja; vaivalla hankittuja... :)

nimim. hakusessa mineraaliöljytön vähäsilikoninen sy-voide  ;D
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #873 : 27.08.08 - klo:21:55 »
Mun mielestä Keltiksen kuvassa olevat juonteet ovat aivan normaalit, enkä itse edes pidä noita varsinaisesti juonteina, koska noitahan on lähes kaikilla iästä riippumatta. Itselläni on ollut samanlaiset niin kauan kuin muistan ja eihän noihin mikään auta. Eivät kyllä ole muuttuneet miksikään vuosien varrella, eivätkä levinneet yhtään mihinkään. Tosin itse olen alkanut huomata ensimmäisiä, ilmeisesti kuivuudesta johtuvia "harakanvarpaita" silmien alla, paljon alempana kuin nuo ihan silmien alla olevat juonteet. Niitä ei ollut vielä vuosi sitten, eli ilmeisesti alamäki on nyt sitten alkanut..
1b M ii

Poissa Nienna

• Tukkaguru
« Vastaus #874 : 27.08.08 - klo:22:24 »
(OT) No hyvä, jos näyttävät normaaleilta.  :D Ehkä ne huomaa itse vain niin selkeästi. Vaikka mitä olen itse tiiraillut, niin kyllä aika monella ikäiselläni on siloisemmat silmät ilman syntymäjuonteita.
Toisessa silmässä on itse asiassa syvemmät, jos nyt ketään kiinnostaa. Rajoittaa alaluomen meikkausta aika paljon.
http://i39.photobucket.com/albums/e173/himpulat/anytimepunainen.jpg

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #875 : 27.08.08 - klo:22:32 »
^Tämä nyt on ihan OT, mutta hirvittävän kauniit silmät ja kulmat sulla Keltis  :) .

Ei kai juonteita oikein voi laskea täysin samaan sarjaan ryppyjen kanssa? Juonteita kun tosiaan on jo aikas nuorillakin ja itse olen ajatellut ne ikään kuin rakenteellisiksi. Rypyt taas (isot ja pienet) miellän ajan mukanaan tuomiksi ja enemmän esim. elintavoista ja ihonhoidosta riippuvaisiksi.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #876 : 27.08.08 - klo:22:35 »
Minäkin sanoisin noita pikemminkin 'poimuiksi' kuin rypyiksi, ja sehän on aivan eri asia  :) Ihopoimu ei ole kiinni iästä tai vanhenemisesta, vaan geeneistä. Persoonallinen kasvojenpiirre, ja kauniit silmät!
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa sanmarinne

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #877 : 27.08.08 - klo:23:02 »
Keltis, silmissäsi ei ole rypyn ryppyä! Myönnän että poimutkin ovat hankalia, mutta kyllä kuivuudesta johtuvat rypyt ovat ikävämpiä, koska mikään peiteaine ei levity tasaisesti. Jos jolloin on tiedossa ihmeaine näistä kuivuusrypyistä eroon pääsemiseksi niin kertokoon heti  ;)!

Poissa Nienna

• Tukkaguru
« Vastaus #878 : 28.08.08 - klo:19:16 »
Voi kiitos Pähkinä, on ollut aina ongelmia noiden kulmien muotoilun kanssa :D.

Juu, ei nuo ryppyjä ole, joku mainitsi juonteet silmien alla ja halusin tietää puhutaanko samasta asiasta. Mutta kyllä niitä oikeita ryppyjäkin ehtii tulla... ;D

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #879 : 28.08.08 - klo:22:30 »
Noi on tosiaan poimuja ja MULLA on ryppyjä  :-\ Olisko hyviä vinkkejä tuhdeista sy- voiteista? Mulla on tälläkin hetkellä 5 voidetta  :-[
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #880 : 29.08.08 - klo:15:14 »
Keltiksellä taitaa vaan olla silmäkuopistaan niin ulkonevat silmät, että siksi noi poimut tulee alaluomille. Syvällä silmäkuopissa olevissa (= pienissä) silmissä ei ole noin selkeitä poimuja. Meinaan vaan, että sulla on Keltis ihanat isot silmät, ole iloinen ja ylpeä niistä!

Poissa Aleese

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #881 : 01.09.08 - klo:16:09 »
Mä ostin juuri Lumenen Sensitive Touch Comforting Eye Creamin. Sen pitäisi olla herkälle iholle sopivaa, joten päätin kokeilla. Mulla on ollut jotenkin ongelmia löytää sopivaa silmänympärysvoidetta itselleni kun mullakin on jo silmäkulmassa pieniä ryppyjä nuoresta iästäni huolimatta, mutta jotkut ryppyjä tosissaan ehkäisevät voiteet tuntuvat kuitenkin liian raskailta. Täytyy toivoa, että tuosta Lumenesta olisi edes johonkin, onko joku muu jo ehtinyt kokeilla sitä ja millaisin kokemuksin? Mulla menee vielä vähän aikaa ennen kuin entinen loppuu, niin en vielä viitsi ottaa tuota uutta käyttöön.
« Viimeksi muokattu: 01.09.08 - klo:16:28 kirjoittanut Aleese »

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #882 : 01.09.08 - klo:18:37 »
Ei nyt varsinaisesti liity silmänympärysvoiteisiin, mutta oon jonkin aikaa käyttänyt ihan Nivean Aqua Sensation päivävoidetta silmänympärysiholle (ennen en käyttänyt mitään  ::)), ja se turvotus mitä mulla ennen on ollut, on hävinnyt lähes kokonaan.  :o
Se ei voi johtua muusta kun tuosta voiteesta, sillä muita muutoksia en ole tehnyt eikä nukuttuakaan oo tullut yhtään sen paremmin kun ennenkään, eikä se nukkumalla muutenkaan oo koskaan kokonaan hävinnyt.
Voiko tuommonen turvotus siis johtua ihan vaan kosteutuksen puutteesta tai jotain, vai voisiko tuossa voiteessa olla jotain sellasta ainetta joka tuon saa aikaan?
3b F ii

Cabello

• Vieras
« Vastaus #883 : 08.09.08 - klo:18:27 »
OT, Keltis, minullakin on tuollaisia poimuja silmien alla, mutta ne ovat kyllä aika pienet. Lähes koko ikäni ne ovat minulla kyllä olleet, enkä ole koskaan niistä minkäänlaista ongelmaa muodostanut. :) Joskus kyllä aloin miettimään niitä liiankin tarkasti, mutta eipähän noille mitään voi tehdäkään. Ne ovat osa minua. :D

Poissa Kaisuli

• HAIRahtanut
« Vastaus #884 : 08.09.08 - klo:18:55 »
olin sokoksella kauneuspäivien aikaan sellasessa biothermin "ihonhoitokoulussa", jossa kosmetologit teki jokaiselle oman ihonhoito-ohjelman. vaikka olen tiennyt sy-voiteen käytön olevan aika tärkeää, en oo oikein koskaan sitä osannut käyttää, ja siitäkös sain läksytystä :D se kosmetologi suositteli mulle sy-voidetta, joka on tarkoitettu ensimmäisiä ikääntumisen merkkejä ehkäisemään...tästä kauhistuneena ostin biothermin age fitness power 2- silmänympärysvoiteen, joka näin ensituntumalta vaikuttaa tosi hyvältä ja pullokin on tosi nätti. hintakin oli kyl aika suolanen, vaikka sainkin 15% alennusta, mutta ajattelin, että nyt en ainakaan voi jättää tätä käyttämättä:)

mut sellasta oon monesti miettinyt, että miksi sy-voidetta ei sais laittaa liikuvalle luomelle? tai siis ennen meikin levittämistä se on ihan järkeenkäypää, mutta että eikö myöskään yöllä sais sitä sinne tunkea? :)