Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 421008 kertaa)

Poissa Magia

• Tukkaguru
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #885 : 08.09.08 - klo:18:57 »
^ Käsittääkseni syy on ainakin osittain siinä, että yläluomi turpoaa helpommin? En keksi muuta syytä. Mutta voi sitä minusta kyllä huoletta välillä laittaa, jos tarvetta on.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #886 : 08.09.08 - klo:19:00 »
^^  Laitan nimenomaan liikkuvalle luomelle aamuisin turvotusta laskemaan. Käytössä tällä hetkellä Nanoelin tyrni sy, kivan kevyttä, ei ole meikkausta haitannut.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa witura

• HAIRahtanut
« Vastaus #887 : 08.09.08 - klo:19:54 »
^OT, tuosta Nanoelista.. onko lopetettu merkki vai mitä ihmettä? Etsin tuota Nanoelin tyrni deodoranttia eikä missään ollut?  ???
Luonne on ihmisen kohtalo  -Herakleitos

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #888 : 08.09.08 - klo:19:58 »
^ Saattaa ehkä ollakin, alennuksessa oli joka tapauksessa kaikki noi tyrnit keväällä.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #889 : 08.09.08 - klo:19:59 »
^ Nanoel on kokonaan poistunut markkinoilta.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #890 : 08.09.08 - klo:20:54 »

mut sellasta oon monesti miettinyt, että miksi sy-voidetta ei sais laittaa liikuvalle luomelle? tai siis ennen meikin levittämistä se on ihan järkeenkäypää, mutta että eikö myöskään yöllä sais sitä sinne tunkea? :)

Turvotusta voi tulla joillekin.. Mut sehän selviää vain kokeilemalla. Mä olen aina voidellut myös yläluomet, ihan koko silmänympärysihon, eikä oo mitään harmia tuosta tullut.. Mahdolliset aamuturvotukset lähtee uudella voidekerroksen taputtelulla  ;)
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #891 : 15.09.08 - klo:16:01 »
Kommentoinpa tänne taas silmänympärysvoiteiden hintoja. Apteekin sarjoista Decubalilla ja Avenella se pieni tuubi / pumppupakkaus saattaa maksaa miltei enemmän kuin koko kasvoille markkinoitu voide! Olin todella hämmästynyt nähdessäni Decubalin hinnan. Kokoa taisi olla 15 ml, ja hintaa enemmän kuin sillä 50 ml kasvovoiteella Face Vitalilla!  :o
Mukavan rauhoittavalta ja kevyeltä se tuntui kädenselkämykselle, mutta... oikeuttaako se tuollaiseen hintaan?

Avenen vastaava puolestaan on vain 10 ml kokoinen. Se on monen atoopikon kehuma ja käyttämä tuote talviolosuhteissa, mutta hintaa on miltei 20 € silläkin... Ennemmin kannattaa miltei hankkia Estee Lauderin herkän ihon sarjan Verite-silmänympärysvoide, jossa on myös keramideja ja muita kosteuttavia tehoaineita, ja tuubin koko isompi...
« Viimeksi muokattu: 15.09.08 - klo:16:05 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
« Vastaus #892 : 04.10.08 - klo:19:53 »
Mä jo urputin Nealle foorumikatkon aikana tällästä:

Mä kävin eilen tampereen sokokselta etsimässä silmänympärysvoidetta, jossa olisi suojakerroin ja joka olisi tuubiin pakattu.

Mutta, "eihän sellaisia tehdä, kun silmänympärysvoidetta on tarkotus käyttää vaan yöllä ja kato kun yöksi laitettavassa tuotteessa ei saa olla suojakerrointa. Kai sä oot huomannut, ettei missään yövoiteissakaan ole suojakerrointa? *v*ttumainen virnistys* Mutta voithan sä laittaa vaikka paksumman kerroksen suojakertoimellista meikkivoidetta silmien ympärille, jos sä luulet, että silmänympärykset tarvii aurinkosuojaa."

Okei. Kiitti avusta.

Siis...Häh ???

Eli meikkivoidetta vaan silmienympärille päivällä kaverit, ei ne mitään  sy-voidetta tarvi.
« Viimeksi muokattu: 04.10.08 - klo:19:55 kirjoittanut Tiiti »
Veni, vidi, Visa.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #893 : 04.10.08 - klo:19:56 »
Olipa asiatonta kommenttia! Ei ollut myyjätär asioista selvillä... Mm. Clarinsilta löytyy suojakertoimellinen silmänympärysvoide, jos sellaista haluaa. En ole varma, onko tuo tällä hetkellä myynnissä, vai onko enemmän kesävalikoimaan kuuluva tuote. Mansikkalasta voi tietysti katsastaa...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
« Vastaus #894 : 04.10.08 - klo:20:05 »
^ No joo, mä muistin sitten siinä pyöriessä, että Clarinsilla oon nähnyt joskus tuollaisen vaatimuksiani vastaavan. Mutta ei ainakaan tuola Treen sokkarilla tällähetkellä ollut.

Täytyy sanoa, että myyjä ja mielipiteensä olivat aika omaa luokkaansa.

Mä olen siis jo melkein päättänyt, että tilaan Dermalogican Total Eye Caren, mutta olisin halunnut hipelöidä "livenä" muitakin. Pitää katsastaa vielä Stockmann kuitenkin.

Jostain luin, että tuo Total eye care rullautuisi helposti iholta, kun meikkiä levittää päälle. Onko joku huomannut tälläistä?
Veni, vidi, Visa.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #895 : 04.10.08 - klo:20:13 »
^Ei voi olla totta  :o Millaista palvelua Tampereen Sokoksella. Aika hyvin myyjät perillä tuotteista. mm. Diorilta löytyy suojakertoimellinen silmänympärysvoide (SPF 15 tai 20, en muista kumpi), samoin Lumenen C-vitamiinisarjan silmänympärysvoiteessa on suojakerroin 6.

Apteekista taas löytyy 2kpl Eugerinin suojakertoimellista silmänympärysvoidetta, Q10 (SPF 6) ja hyalyron-filler SPF 10. Tosi hyviä molemmat, varsinkin tuo Q10 silmänympärysvoide
« Viimeksi muokattu: 04.10.08 - klo:20:17 kirjoittanut Elluli »
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa LaPompadour

• HAIRahtanut
  • If you want to see a girl next door, go next door!
« Vastaus #896 : 04.10.08 - klo:23:52 »
^Ja muistaakseni Siseidolla on suojakertoimellinen sy!
Ihme kommentti myyjältä. Entä jos ei käytä meikkivoidetta ollenkaan?

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #897 : 05.10.08 - klo:01:21 »
Pakko osallistua tähän: toisaalta tuosta Tiitin kuulemasta pöyristyttävästä kommentista saa päivän naurut, mutta toisaalta "Mikä röyhkeys!". Miten joku voikin myydä työkseen kosmetiikkaa ja sanoa tuollaista v-mäisen virnistyksen kera, argh. Inhottaa, kun jotkut asiakaspalvelijat kettuilevat kysyttäessä ihan asiallisesti jostain. Otan osaa, onneksi on juurikasvu kuitenkin (vielä).

Mulle Avenen silmänympärysvoide on ihan ehdoton ykkönen mitä yläluomiin tulee. Voide on sarjaa ´ihoni kuntoon merkittävästi vaikuttanut tuote´. Olen käyttänyt sitä(muutaman tuubin putkeen) niin kesällä kuin talvella ja niin yöllä kuin päivälläkin. Hinta on mielestäni varsin kohtuullinen verrattuna selektiivisen puolen merkkeihin. Jostain syystä käytän silmänympärysiholle silmien alapuolelle aina jotain muuta ´hienompaa´ voidetta. Vakaa aikomus on kuitenkin lakata uskomasta myyntipuheita ja alkaa ottamaan asioista paremmin selvää. Avenesta en kuitenkaan aio luopua. (Viime aikoina on tullut usein kaupanpäällisena milloin minkäkin sarjan silmänympärysvoide ja yritän käytellä niitä pois ennen uusien hankkimista. Pitäisi lopettaa se kaupanpäällisten perässäjuokseminen ja ostaa vain tarpeellista harkitusti.)

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #898 : 05.10.08 - klo:14:41 »
Mä olen siis jo melkein päättänyt, että tilaan Dermalogican Total Eye Caren, mutta olisin halunnut hipelöidä "livenä" muitakin. Pitää katsastaa vielä Stockmann kuitenkin. Jostain luin, että tuo Total eye care rullautuisi helposti iholta, kun meikkiä levittää päälle. Onko joku huomannut tälläistä?

Mulla oli tota Total Eye Carea miniputkilo, ja se oli kyllä aivan kauheaa tavaraa ainakin mun silmänympäryksille! Rullautui iholta, vaikkei edes vielä ollut ehtinyt meikkiä levittää päälle, eikä imeytynyt kunnolla ihoon. Tuoksukin oli jotenkin vastenmielinen. Mä olen kyllä silmänympärysvoiteiden suhteen todella vaativa tapaus, mutta tuo Demalogica on ylivoimaisesti huonoimpia ikinä kokeilemiani sy-voiteita.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #899 : 05.10.08 - klo:15:00 »
Clarinsin silmänympärysvoide missä on suojakerroin olikohan se 30? on tosi hyvä. Imeytyy tosi hyvin eikä jätä tahmeaa tunnetta. Ei rullaudu pois vaikka laittaisikin reilusti. Meikkikin levittyy päälle tosi hyvin. En muista sen virallista nimeä nyt tähän hätään  :-\, mutta suosittelen sitä Tiitille ja muillekin tietysti  :)