Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 421012 kertaa)

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #90 : 06.06.06 - klo:17:34 »
Kävin hakemassa tuon silmänympärysvoiteen näytteen, mutta kotona huomasin sen olevan Widmerin silmänympärysgeeliä. Näytteessä on 2ml ainetta ja tosi kätevältä ja hyvältä tuntui. Ei varmaan niin hyvää kuin se voide, mutta sitä käyn sitten hakemassa myös joku päivä. Tämä geeli saa nyt kelvata vähäksi aikaa että saan nämä luomet nyt jonkinlaiseen kuntoon.  :-\
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #91 : 07.06.06 - klo:18:50 »
Tuo geeli ei tosiaan ole ollenkaan vastaavaa, tuota voidettahan käytetään jopa arpien parantamiseen ja tuo geeli kosteuttaa vain jotenkin mutta ei kovin hyvin. Mutta ihan hyvä varmaan aluksi. :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #92 : 08.06.06 - klo:11:31 »
Olen nyt pistänyt tänään illalla ja aamulla ja eilenkin tuota Widmerin silmänympärysgeelin näytettä luomille ja luomet ovat nyt tosi hyvässä kunnossa! :) Todella pehmeät, luomiväri pysyi paremmin ja muutenkaan ei kirvele tai mitään epämääräistä. Tosi kivaa ainetta siis, ei turvota silmäluomia, mutta kosteuttaa hyvin.

Nyt tässä kävin kesken työpäivän kaupassa ja silmään osui sattumalta Pirkan Q10 silmänympärysvoide. Hintaa oli hieman yli 3 euroa/15ml, ainesosaluettelo näytti pitkältä ja hyvältä ja valmistusmaa oli kaiken lisäksi Sveitsi (Widmeritkin valmistetaan Sveitsissä). Oli sitten pakko ostaa, kerron kokemuksista sitten kun olen hieman testaillut. :)
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

rolla

• Vieras
« Vastaus #93 : 08.06.06 - klo:11:50 »
Mä en jaksanut ruinata näytteitä kun täällä niitä on hikisesti vaan ostin 6 näytettä, oli 3.5 euroa. Kusutaan siis matkakooksi. Mutta mä olen jonkun verran katsellut noita ja mulla on ongelma. Mikään silmänympärysvoide ei käy mulle. Jokaisessa tuntuu lukevan, että "rypyille, silmäpusseihin, turvotukseen" jne.. mulla ei ole mitään ongelmia. Lumenella on jotain yleisrasvaa, mutta en pidä niistä. Onko se siis vain niin ettei mun tarvitse käyttää silmänympärys voidetta lainkaan kun ei ole ongelmia.

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #94 : 08.06.06 - klo:12:04 »
Ei kai noista silmänympärysvoiteista oikein mihinkään turvotukseen, ryppyihin tms. oikeasti ole apua, vaan ne kaikki ovat vain sellaisia "perussilmänympärysvoiteita", joista jotkut ovat vain parempia kuin toiset. Kyllähän tuokin Widmerin geeli on tarkoitettu mm. turvotukseen, mutta ei se mitään turvotusta laske, mutta kosteuttaa silti hyvin. :)

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #95 : 08.06.06 - klo:12:13 »
En ole huomannut mitään ihmeitätekeviä ominaisuuksia niissä silmänympärysvoiteissa, joita olen käyttänyt. Pelkkä kosteutus mielessän niitä käytän.

~vail~

• Vieras
« Vastaus #96 : 08.06.06 - klo:12:23 »
Mikään silmänympärysvoide ei käy mulle. Jokaisessa tuntuu lukevan, että "rypyille, silmäpusseihin, turvotukseen" jne.. mulla ei ole mitään ongelmia. Lumenella on jotain yleisrasvaa, mutta en pidä niistä. Onko se siis vain niin ettei mun tarvitse käyttää silmänympärys voidetta lainkaan kun ei ole ongelmia.

Mullakaan ei varsinaista ongelmaa ole, mutta tuntuu että silmänympärysiho tarvii suojan ulkoilmaa vastaan siinä missä kasvotkin ja siksi aloin kokeilemaan noita voiteita. Kaupan voiteet tuntuu liian keveiltä, samoin Korresin Evening Primrose. Mutta Widmerin voidemaisesta olen tykännyt kovasti.

Vaikka ei mullakaan mitään ryppyjä ole,  niin tulee sellainen pehmeä hyvä iho silmien ympärille ja tuntuu että se siihen oikeasti jää suojaamaan eikä sujahda vain ihoon. Tykkään siitä tosissani, vaikka ei siis mitään ryppy- tai turvotusongelmaa olekaan. Etenkin nyt kesällä tuntuu ihan perustellulta käyttää, kun aurinko kärvistää ulkona ja tavallista voidetta ei viitsi levittää ettei se mene silmiin kirveltämään.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #97 : 08.06.06 - klo:14:53 »

Nyt tässä kävin kesken työpäivän kaupassa ja silmään osui sattumalta Pirkan Q10 silmänympärysvoide. Hintaa oli hieman yli 3 euroa/15ml, ainesosaluettelo näytti pitkältä ja hyvältä ja valmistusmaa oli kaiken lisäksi Sveitsi (Widmeritkin valmistetaan Sveitsissä). Oli sitten pakko ostaa, kerron kokemuksista sitten kun olen hieman testaillut. :)
Tuo Pirkan Q10 on mielestäni ihan hyvä perussilmänympärysvoide. Kosteuttaa mukavasti ja tuntuu kivalta. Hintaansa nähden passeli tuote, ihan yhtä hyvä kuin kokeilemani Lumenen ja Nivean silmänympärysvoiteet. Ei ole mikään kokeilemistani häivyttänyt tummia silmänalusia tai ryppyjä joten en odota sitä tältäkään  :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

rolla

• Vieras
« Vastaus #98 : 08.06.06 - klo:17:48 »
Kertokaahan onko cliniquen silmänympärysvoiteissa suojakuorta tms päällä? Käsittääkseni ei ole.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #99 : 08.06.06 - klo:17:53 »
Kertokaahan onko cliniquen silmänympärysvoiteissa suojakuorta tms päällä? Käsittääkseni ei ole.
Laivalta ostetussa All About Eyesissa ei ainakaan ollut. Oli pahvipaketissa mutta ei muovissa.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

rolla

• Vieras
« Vastaus #100 : 08.06.06 - klo:17:54 »
Joo no kun ei tässä minunkaan ole, jenkeistä ostettu ja mulle väitettiin että siinä on oltava.  ::)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #101 : 11.06.06 - klo:22:45 »
Onko se siis vain niin ettei mun tarvitse käyttää silmänympärys voidetta lainkaan kun ei ole ongelmia.

Kannattaa käyttä jotain perusversiota, vaikka eivätpä nuo muutkaan ihmeitä tee. Kun et aloissa ala käyttää niin huomaat siinä kolmen kympin jälkeen hyvinkin helposti, että nyt se ongelma sitten on. Eli ennaltaehkäisy on se tärkein juttu.

Miten muuten, käytättekö te muut samaa silmänympärysvoidetta yöllä ja päivällä?
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #102 : 11.06.06 - klo:22:52 »
Yleensä käytän samaa, ellei voiteessa ole aurinkosuojaa. Nyt käytän Elisabeth Ardenin 24 H kosteuttavaa sy-voidetta ja se todella kosteuttaa hyvin. Mahtaakohan meikki pysyä tämän kanssa. Vanhempien luona olen käyttänyt Nivean sy-voidetta.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #103 : 11.06.06 - klo:22:59 »
Itse käytän normaalisti yöisin Widmerin silmänympärysvoidetta ja päivllä sitten jotain kevyempää, mutta nyt on kokeilussa ollut pari viikkoa Skin Doctorsien Circle Clear silmänympärysvoide aamuin ja illoin. Ei ole vielä tehnyt kovinkaan kummoista silmänympäryksilleni, mutta pienestä tehokkuudesta kertoi kyllä sekin, että nuo ihoa uusivat salisyylihappo ja retinoli joita tuote sisältää saivat silmänympärykseni näyttämään tavallista kuivemmilta (ja aiheuttivat pari pientä näppyäkin kuivuuden vuoksi) ensimmäisen viikon jälkeen, mutta niinhän tuo on usein noiden retinolia sisältävien tuotteiden kanssa. Iho kuitenkin tasoittui erinomaisesti nyt toisella viikolla ja voide tuntuu hyvältä. Tuloksia kuitenkin alkaa kuulemma aikaisintaan tulla vasta 4vk käytön jälkeen, joten käyttelen purkin tyytyväisenä loppuun ennen kuin tyrmään tuotteen. Toisaalta tuota riittää kyllä vielä varmasti moneksi kuukaudeksi, vaikka läträäjä olenkin...

Poissa Sarita

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #104 : 12.06.06 - klo:17:10 »
Onko kukaan kokeillut silmänympäryksille ihan jotain muualle tarkoitettua tuotetta , esim kehäkukkasalvaa , Frantsilan jotain yrtti tms salvaa ?  Niiden luulisi olevan varsin kosteuttavia ja ainakin yöksi olen ajatellut kokeilla niiden laittamista . Meikin alle tällainen ei tietenkään käy rasvaisuutensa takia .