Mulla on kokemusta Kanebon (Sensai) Intensive Eye Mask and Essencestä ja Clarinsin Skin Smoothing Eye Maskista. Noista Kanebo on ihan ohutta ja sitä voi käyttää joko naamiona paketissa olevien lappujen kanssa tai normi silmänympärysgeelinä. Sopinee paremmin sy-iholle joka ei ole kovin kuiva, itselleni tämä ei kosteustehoiltaan pelkästään riitä mutta naamiona ja tämän jälkeen täyteläisempi voide sy-iholle toimii ok.
Clarins on voidemainen ja se on lempparini. Tätä suositellaan aamukäyttöön jos on turvotusta, 5-10 min. vaikutusaika ja ylimääräiset taputellaan pois. Todella kosteuttava!

Myös eri merkkien naamiolappuja olen kokeillut, eli siis niitä joissa vaikuttava aine on valmiiksi imeytetty lappuun joka sitten vaan laitetaan n. 10 minuutiksi iholle vaikuttamaan. Olen kokeillut merkkejä Lancome, Clinique, Estee Lauder ja Talika, voi olla muitakin joita en nyt muista. Näistä Lancome taitaa olla lemppari, tuntuu kosteuttavan tehokkaasti ja häivyttävän pieniä juonteitakin.
Monet koko kasvon kosteuttavat naamiot sopivat myös sy-iholle, näistä lemppari on Kanebo Sensai Silk 10 Minutes Relaxing Mask, tosi kosteuttava, talvella aivan ehdoton.