Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 421013 kertaa)

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #900 : 05.10.08 - klo:15:00 »
Mulla oli tota Total Eye Carea miniputkilo, ja se oli kyllä aivan kauheaa tavaraa ainakin mun silmänympäryksille! Rullautui iholta, vaikkei edes vielä ollut ehtinyt meikkiä levittää päälle, eikä imeytynyt kunnolla ihoon. Tuoksukin oli jotenkin vastenmielinen.

Mahdetaankohan me nyt puhua samasta aineesta? ;) Mulla on ollut Total Eye Carea useammassa pikkutuubissa, näytepussukassa sekä myös yhdessä normikokoisessa tuubissa ja kaikkien tavara on ollut yhtään moitteetonta. Mulla se ei ole koskaan rullautunut, vaikka joku muu voide joskus onkin rullautunut ja tiedän kyllä, miten se tapahtuu ja kuinka ärsyttävää se on. Mitään vastenmielistä tuoksuakaan en ole huomannut. Mulle TEC on se ykkösvoide! Mukavan kevyt, mutta kosteuttaa silti hyvin. Ei turvota, ei kirvele, ei ärsytä. Voiteen sävystä saa tervetullutta eloa ja hehkua silmänalusille. Parempaan en vain ole törmännyt!

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #901 : 05.10.08 - klo:15:20 »
Korresin Evening Primrose on tuubissa ja siinä on SPF 15. Ihan kiva tuote toi.

Poissa Magda

• HAIRahtanut
« Vastaus #902 : 05.10.08 - klo:16:04 »
Clarinsin silmänympärysvoide missä on suojakerroin olikohan se 30? on tosi hyvä. Imeytyy tosi hyvin eikä jätä tahmeaa tunnetta. Ei rullaudu pois vaikka laittaisikin reilusti. Meikkikin levittyy päälle tosi hyvin. En muista sen virallista nimeä nyt tähän hätään  :-\, mutta suosittelen sitä Tiitille ja muillekin tietysti  :)

Mä tykkään kanssa Clarinsista. Virallinen nimi on Sun wrinkle control Eye contour care ja suojakerroin on tosiaan 30. Tuoksu siinä on silmänympärysvoiteeksi musta aika voimakas mutta ei ärsytä silmiä. Pakkauskoko on 20ml ja hinta ei muistaakseni ollut edes kovin paha selektiiviseksi merkiksi.
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #903 : 05.10.08 - klo:19:18 »
Mulla oli tota Total Eye Carea miniputkilo, ja se oli kyllä aivan kauheaa tavaraa ainakin mun silmänympäryksille! Rullautui iholta, vaikkei edes vielä ollut ehtinyt meikkiä levittää päälle, eikä imeytynyt kunnolla ihoon. Tuoksukin oli jotenkin vastenmielinen.
Mahdetaankohan me nyt puhua samasta aineesta? ;)

Usko pois: kyllä me samasta aineesta puhutaan!  :D Mä olisin niin halunnut pitää tosta voiteesta juurikin korkean suojakertoimen vuoksi, mutta se ei vain toiminut yhtään. Tuo voiteen sävykään ei mua oikein miellyttänyt.

Korresin Evening Primrosesta en myöskään pitänyt. Se rullautui melkein yhtä pahasti kuin tuo Dermalogica. Viimeksi kokeilemani Kanebo toimi todella hyvin (sitä kehuinkin jo Loppuun kuluttamasi tuotteet -ketjussa), mutta sillä on niin suolainen normihinta, etten ikinä suostu sitä tuolla hinnalla ostamaan.

Etsintä jatkuu...
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #904 : 05.10.08 - klo:19:58 »
Korresin Evening Primrose on tuubissa ja siinä on SPF 15. Ihan kiva tuote toi.

Mulla on tää ollut käytössä kohta parisen vuotta, eikä moitteen sijaa. Toimii hyvin meikin alla, ei rullaudu ja kosteuttaakin ihan mukavasti. Plussaa myös todella isosta tuubista, 30 ml riittää tosi, tosi pitkään.

Muistaakseni Korresilla oli joku toinenkin sy-voide, jossa oli aurinkosuoja, nimeä en nyt vaan muista.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #905 : 05.10.08 - klo:22:08 »
Mullakin on tuo Korresin Evening Primrose ja kovasti olisin ollut valmis ihastumaan siihen, mutta niin ei sitten käynytkään. Tämän voiteen olen joskus saanut rullautumaan, mutta aina se ei sitä kuitenkaan tee. Suurin vika on kuitenkin jollain tavalla jankkimainen koostumus. Ei se nyt mitään supertönkköä ole, mutta paksumpaa kuin muut käyttämäni sy-voiteet ja sen takia tuntuu, että levittäminen ei ole niin nopeaa eikä miellyttävää. Paksuuden takia tuntuu, että voide vain tekee kerroksen iholle eikä imeydy tai auta syvemmälle. :-\

Poissa MAS

• HAIRahtanut
« Vastaus #906 : 05.10.08 - klo:23:57 »
^aika erikoista, mulla on ihan voidemaista eikä mitään jankkia. Ei tosin ihan juoksevimmasta päästä, mutta levittyy kyllä ihan hyvin. oma suosikkini keveytensä ansiosta, toimii hyvin eikä turvota silmänympäryksiä.

Tiitille on osunut kyllä aikamoinen myyjä, vai on sy-voiteet vain yökäyttööön  ::)
1b F ii

annu

• Vieras
« Vastaus #907 : 07.10.08 - klo:15:21 »
Onko joku kokeillut Skin doctorsin Eyetuck silmänympärysvoidetta, jonka sanotaan tehoavan silmäpusseihin? Entäpä oisko teillä antaa muuta vinkkiä voiteesta jolla olisi jonkinlaista tehoa alaluomen turvotukseen aamuisin?

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #908 : 07.10.08 - klo:16:28 »
Mullakin on tuo Korresin Evening Primrose ja kovasti olisin ollut valmis ihastumaan siihen, mutta niin ei sitten käynytkään. Tämän voiteen olen joskus saanut rullautumaan, mutta aina se ei sitä kuitenkaan tee. Suurin vika on kuitenkin jollain tavalla jankkimainen koostumus. Ei se nyt mitään supertönkköä ole, mutta paksumpaa kuin muut käyttämäni sy-voiteet ja sen takia tuntuu, että levittäminen ei ole niin nopeaa eikä miellyttävää. Paksuuden takia tuntuu, että voide vain tekee kerroksen iholle eikä imeydy tai auta syvemmälle. :-\

Mulla on ihan sama tuon kanssa, se tosiaan tuntuu ettei imeydy ollenkaan. Koostumus on sinänsä ihan hyvä että se vähän peittää tummia silmänalusia kun se on niin paksua mutta mineraalien alla kyllä rullautuu huolella jos ei ole aikaa odotella imeytymistä puolta päivää. Sorruin kuitenkin viime viikolla tilaamaan tuon täysikokoisena, aion pitää sitä vaikkapa yökäytössä.

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #909 : 07.10.08 - klo:22:14 »
Nyt on ollut käytössä RoC Retin ox sy-voide kuukauden. Melko ohutta koostumukseltaan, helposti tuubista tulee ulos liikaa. Levittyy hyvin, ei rullaa meikin alla. Tämän kuvauksessa kehutaan sen korjaavan syviä ryppyjä ja juonteita ja MUA:n arvioissa on hehkutettu taivaisiin.
Minusta tämä on ihan hyvä. Aluksi tuntui kihelmöivän ja tätä tapahtuu edelleen iltaisin välillä. Kosteuttaa ihan riittävän tuntuisesti vielä mutta talven tullessa en usko olevan tarpeeksi yksinään vaan välillä voitelen paksut kasat tehohoidoksi Cliniquen All about eyesiä. Juonteet tuntuvat siloittuneen, mutta edelleen niitä on. Tämä pitää silmien ympärysten panda-renkaat kurissa mutta ei juurikaan poista tai vähennä niitä.
Aikaisemmin käytössäni oli Skin Doctorsin Eyecircle, joka pitkään käytettynä tuntui enemmän häivyttävän mustia silmänympäryksiä. ( ei sekään kokonaan poista niitä).
Loppupäätelmä: juonteita saattaa voida häivyttää mutta ei niitä pois saa. Minullakin ensimmäiset tulivat varmaan 15-vuotiaana.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #910 : 08.10.08 - klo:01:53 »
Oletko annu kokeillut koskaan naamioita silmänympärysiholle? Sisleyn (älyttömän kallis) silmänympärysiholle tarkoitettu naamio on kehuttu juurikin turvotusta laskevasta vaikutuksestaan. Mulla ei yleensä ole mitään järkyttävää turvotusta alaluomilla, mutta yritän tuolla poistaa väsymyksen merkkejä silloin tällöin. Ihan kiva tuote, on välillä tarjouksessa Stockalla. Sitä vois käyttää esim 3 kertaa viikossa 10 min kerrallaan.
Ulkoilu iltaisin ja suolaisen ruuan välttäminen voi myös auttaa vaivaan. Tuo ulkoilu on vaan mutu.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #911 : 08.10.08 - klo:08:10 »
Mulla on kokemusta Kanebon (Sensai) Intensive Eye Mask and Essencestä ja Clarinsin Skin Smoothing Eye Maskista. Noista Kanebo on ihan ohutta ja sitä voi käyttää joko naamiona paketissa olevien lappujen kanssa tai normi silmänympärysgeelinä. Sopinee paremmin sy-iholle joka ei ole kovin kuiva, itselleni tämä ei kosteustehoiltaan pelkästään riitä mutta naamiona ja tämän jälkeen täyteläisempi voide sy-iholle toimii ok.
Clarins on voidemainen ja se on lempparini. Tätä suositellaan aamukäyttöön jos on turvotusta, 5-10 min. vaikutusaika ja ylimääräiset taputellaan pois. Todella kosteuttava! :-*
Myös eri merkkien naamiolappuja olen kokeillut, eli siis niitä joissa vaikuttava aine on valmiiksi imeytetty lappuun joka sitten vaan laitetaan n. 10 minuutiksi iholle vaikuttamaan. Olen kokeillut merkkejä Lancome, Clinique, Estee Lauder ja Talika, voi olla muitakin joita en nyt muista. Näistä Lancome taitaa olla lemppari, tuntuu kosteuttavan tehokkaasti ja häivyttävän pieniä juonteitakin.
Monet koko kasvon kosteuttavat naamiot sopivat myös sy-iholle, näistä lemppari on Kanebo Sensai Silk 10 Minutes Relaxing Mask, tosi kosteuttava, talvella aivan ehdoton.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #912 : 08.10.08 - klo:17:03 »
Nyt se sitten on löytynyt, silmänympärysvoide joka ihan oikeasti tekee jotakin! :D Avene Ystheal -sy-voide on ollut käytössä reilun kuukauden, aluksi joka toinen yö, mutta nykyään jo ihan joka yö ja silmänympärykseni ovat selkeästi nuoremman ja raikkaamman näköiset. Silmänaluseni eivät ole enää yhtään niin tummat kuin aikaisemmin ja näyttävät paljon kiinteämmiltä ja sileämmiltä. Minimaaliset juonteet ovat pienentyneet entisestään, enkä meinaa enää löytää niitä edes hyvässä valossa. Kaikkein parasta on, että muutokset ovat tosiaan huomattavissa. Useampikin ihminen on ihastellut miten paljon virkeämmältä näytän nykyään ja ainoa asia mikä ihonhoitorutiinissani on muuttunut on tämä voide.
1b M ii

Poissa Säde

• HAIRahtanut
« Vastaus #913 : 08.10.08 - klo:19:10 »
Olen nyt melkein käyttänyt loppuun Pirkan silmänympärysvoiteen. Ostin sen aikoinaan, kun en raaskinut kauheasti sijoittaa rahaa. Tosi hyvin on Pirkka ajanut asiansa. Se on kesällä ja alku syksystä riittänyt silmänympäryksilleni oikein hyvin. Hintaa ei montaa euroa ollut, ja pieni tuubi on kätevä. Luulen kuitenkin, että talveksi tarvitsee jotain tujumpaa. Tai ehkä Pirkallakin pärjää, jos pitää karitevoikuureja välillä.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #914 : 08.10.08 - klo:19:18 »
Mulla on ollut nyt jokusen viikon käytössä Daily Silmänympärysvoide. Oon aiemminkin maininnut etten juuri koskaan huomaa sy-voiteissa juurikaan mitään eroja. No. Tämä ei tee poikkeusta. Tuoksusta tykkään kovasti; sellainen ihana ruusun tuoksu mihin harvemmin olen törmännyt. Voiteena tuntuu olevan kaikin puolin passeli; ei sy-iho ainakaan ole ärtynyt tai tehnyt muita muutoksia. Jatkan siis käyttöä. Hinta on luonnollisesti halpaa kuin saippua.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.