Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 421035 kertaa)

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #915 : 08.10.08 - klo:19:23 »
^Mä tykkään myös Dailysta. Hinta on tosiaan melkein ilmainen, alle 3 euroa.

Hieman täyteläisempi ja kosteuttavampi on Avonin hydrofirming silmänympärysvoide, mun uus suosikki. Hinta on kans aika edukas jos tarjouksesta saa ostettua.
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #916 : 08.10.08 - klo:21:47 »
Nyt se sitten on löytynyt, silmänympärysvoide joka ihan oikeasti tekee jotakin! :D Avene Ystheal -sy-voide on ollut käytössä reilun kuukauden, aluksi joka toinen yö, mutta nykyään jo ihan joka yö ja silmänympärykseni ovat selkeästi nuoremman ja raikkaamman näköiset.

Dinky-di, onko tuo käytössäsi oleva se Eye contour care, vai se Anti-aging gel cream? Ystheal-nimistä silmänympätusvoidetta on nimittäin kahta lajia.
Katselin MUA'n tulkintoja kummastakin, ja vaikutti mielenkiintoiselta - toisilla tehosi, toisilla ei niinkään hyvin, eli yksilöllistä tämäkin.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa LaPompadour

• HAIRahtanut
  • If you want to see a girl next door, go next door!
« Vastaus #917 : 08.10.08 - klo:22:19 »
Täällä ilmoittautuu kans yksi Dinky-din ihmevoiteesta kiinnostunut. Olen käyttänyt jo monta putkiloa RoCin voidetta, seuraavaksi voisin ostaa jotakin muuta.
Dinky-di, onko sinulla ollut mitään negatiivista reaktiota tuohon Avenen voiteeseen edes alussa? Kihelmöintiä yms? Ja millaisessa pakkauksessa se on? En voisi käyttää purkkimallia kun minusta ne  on niin epähygienisiä ja tuotteet pilaantuu niissä nopeammin. Kiitos paljon jos viitsit vastata!

Anniza

• Vieras
« Vastaus #918 : 08.10.08 - klo:22:21 »

Hieman täyteläisempi ja kosteuttavampi on Avonin hydrofirming silmänympärysvoide, mun uus suosikki. Hinta on kans aika edukas jos tarjouksesta saa ostettua.

Mitäs tää maksaa? :)

Kaipaan jotain oikeesti kivan täyteläistä ja kosteuttavaa sy-voidetta tähän kylmään syksyyn.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #919 : 08.10.08 - klo:22:57 »
^jotain kympin paikkeilla yleensä. Joskus tarjouksessa jopa alle sen. Itse tilasin viimeksi näitä useamman kun sai hintaan 6,90e.. Avonilta siis. Paljon parempaa kuin mikään vastaava samanhintainen
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

annu

• Vieras
« Vastaus #920 : 09.10.08 - klo:14:43 »
Kiitos vaan, tuossa edellä tuli vinkkejä hyvistä silmänympärysnaamioista parissakin viestissä. Joskus voisi kokeilla naamioitakin. Sitä vaan on välillä niin "kiireinen" että kaiken pitäis sujua helpoimman kautta, mutta sellainen naamio jonka voi jättää iholle taputellen ylimääräiset eka pois, vois olla mulle  hyvä. Lisää vinkkejä turvotukseen auttavista silmänympärysvoiteista ois kiva kuulla.

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #921 : 09.10.08 - klo:15:49 »
Dinky-di, onko tuo käytössäsi oleva se Eye contour care, vai se Anti-aging gel cream? Ystheal-nimistä silmänympätusvoidetta on nimittäin kahta lajia.

Mun käsittääkseni Ystheal sy-voidetta on vaan yhdenlaista. Ainakaan Avénen sivuilta ei löydy kuin yksi. Omani on kuitenkin tuo Eye Contour Care, jossa lukee myös Anti-aging Gel Cream, eli taitaa olla molemmissa kyse samasta tavarasta.

Dinky-di, onko sinulla ollut mitään negatiivista reaktiota tuohon Avenen voiteeseen edes alussa? Kihelmöintiä yms? Ja millaisessa pakkauksessa se on? En voisi käyttää purkkimallia kun minusta ne  on niin epähygienisiä ja tuotteet pilaantuu niissä nopeammin. Kiitos paljon jos viitsit vastata!

Ei ole ollut minkäänlaista ärsytystä/muuta negatiivista reaktiota, tosin aloitin tämän käytön varovaisesti. Ihan aluksi käytin joka kolmas yö, sitten joka toinen yö ja nyt ihan joka yö. Päivisin käytän toista sy-voidetta. Ihoni ei ole mitenkään erityisen herkkä, eikä yleensä ärsyynny mistään tuotteista. Pakkaus on sellainen pumppupullo, erittäin hygieeninen ja kätevä.
1b M ii

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #922 : 09.10.08 - klo:19:38 »
OK, tuolla MUA'ssa on sitten virheellisesti kaksi arvioketjua samasta tuotteesta eri nimellä. Täytyypä vinkata ylläpitoon  :)
Kinnostaa kokeilla tuota sitten joskus, kun mahdollista. Myös Avenen Eluage-linjassa taisi olla jokin silmänympärysgeeli.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #923 : 10.10.08 - klo:00:56 »
Annu: Sisleykin olisi kai jopa tarkoitus jättää silmänympärysiholle, mutta en tiedä olisko sen päälle kiva meikata. Yöksi voisi tietysti kokeilla josko ei turvottaisi sitten aamulla. Käy ihmeessä hakemassa näyte siitä jos pääset esim Stockalle. Hae samalla tai eri kerralla näytteitä niistä SuperHottiksenkin vinkkaamista naamioista niin pääset vertailemaan mikä on se sinun juttusi  :)

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #924 : 10.10.08 - klo:08:17 »
Myös Avenen Eluage-linjassa taisi olla jokin silmänympärysgeeli.

Käsittääkseni ei ole olemassa mitään varsinaista Eluage -silmänympärysvoidetta. Eluage-linjaan kuuluu kasvovoiteen lisäksi Concentrate Gel, jota voi ilmeisesti käyttää silmänympäryksillekin. En sitten tiedä miten vahvaa/ärsyttävää tuo on, kun on tarkoitettu erityisesti syvien juonteiden ja ryppyjen hoitoon.
1b M ii

Poissa Bosbon

• Haiven
  • *
« Vastaus #925 : 12.10.08 - klo:02:16 »
Käytän tällä hetkellä Lumene Hydra Tender Rauhoittavaa Silmänympärysvoidetta: ei kirvele, mutta mitään erityisominaisuuksiakaan en ole huomannut. Kaipa se kosteuttaa riittävästi.

Mun mielestä Keltiksen kuvassa olevat juonteet ovat aivan normaalit, enkä itse edes pidä noita varsinaisesti juonteina, koska noitahan on lähes kaikilla iästä riippumatta. Itselläni on ollut samanlaiset niin kauan kuin muistan ja eihän noihin mikään auta.

Mulla on ollut kans aina tuommoset poimut, joten miksipä tapella kohtaloa vastaan. Hankaloittaa vaan meikkaamista, kun yläluomen poimuun jäävä meikki rasvoittuu ja alaluomen poimuun se kerääntyy. Puuteria on pakko käyttää ainakin jonkin verran, vaikka se poimuja korostaakin.

« Viimeksi muokattu: 12.10.08 - klo:15:30 kirjoittanut Bosbon »

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #926 : 12.10.08 - klo:03:23 »
Aargh, poimut  :P "Ihana" huomata etten ole yksin. Mulla on kaksi poimua molempien silmien alla, olleet ihan aina (näkyvät 1--vuotiskuvassa jo) ja ne ovat varsinainen murheenkryyni meikatessa. Aina kaikki peiteaine ja meikkipohja pakkautuu niiden pohjalle ja viereen jää tyhjä alue. Mikään kikka ei tunnu auttavam, edes runsas puuterointi ei tuo kuin hetken avun.

Jottei ihan OT:ksi mene, niin Avonin Anew Rejuvenate -sy-voide (duo, jossa erikseen päiväksi ja yöksi oma voide) tuntuu loistavalta kosteuttaen kunnolla ja tuovan eloa silmien alueelle. Yleensä kaikki kokeilemani voiteet ovat olleet vain ok-tasoa tekemättä mitään erityisempää, mutta tämä näyttäisi vaikuttavan kunnolla.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #927 : 12.10.08 - klo:11:44 »
Bosbon, sulla on siis raskaat lörppäluomet.  ;D Jes ,en ole yksin! Ärsyttää kun ei voi mitään smoky eyes-meikkiä tehdä vaan aina pitää olla vaaleaa tummemmalla banaanivarjostuksella. Muuten oikein korostuu se lörppäpoimu. Ja voidemaisista luomiväreistä on turha edes haaveilla.

Mulla on Lumenen Radiant C-energy eye -seerumi alkanut kirvelemään jos laittaa silmien alle sitä. Vaikka olis laittanut yöksi kunnon kerroksen rasvaa ja ei ainakaan vaikuta että olis liian kuivat silmänympärykset aamulla. Ärsyttävää, ei oikein viitsi enää käyttää kun se kirvelee niin kovasti.  :-[
« Viimeksi muokattu: 12.10.08 - klo:11:46 kirjoittanut Miiwa »

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #928 : 12.10.08 - klo:12:04 »
^ Minullakin tuo Lumene kirvelee välillä, etenkin silloin jos en ole yöksi rasvannut ja laitan tuota aamulla. Nykyisin teen niin, että laitan tuota Lumenea alle, ja päälle nopeasti jotain sy-voidetta, niin kirvely lakkaa siihen. :)

Poissa Bosbon

• Haiven
  • *
« Vastaus #929 : 12.10.08 - klo:16:50 »
Triina, missä noita Avonin tuotteita myydään?

Edit: Kiitti Jouana ja NarnianQueen pikaisista vastauksista! Kyseinen merkki ei oo millään tavalla tuttu, siksi ihmettelin. Täytyy lukaista Avonin ketju läpi, niin on taas vähän viisaampi.
« Viimeksi muokattu: 12.10.08 - klo:20:55 kirjoittanut Bosbon »