Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 421032 kertaa)

Poissa kiwi

• Tukkaguru
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #945 : 17.11.08 - klo:20:53 »
^ Kannattaa käyttää hakua, niin löydät muutamia kokemuksia.

edit. Hae vaikka Vichy + aqualia thermal eyes

Mä itse sain näytteen tuosta, ja on ihan ok, mutta ei mitenkään erikoinen. Sisältää sinisiä palloja (tai jotain sinistä hilettä). Geelimäistä. Oligo ilmeisesti viilentää (esim. jos on väsyneet silmät, niin tämä on varmaan hyvä). En sitten tiedä, kuinka helppoa tällä on laittaa silmänympärysiholle, kun on puikko.
« Viimeksi muokattu: 17.11.08 - klo:21:26 kirjoittanut kiwi »

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #946 : 17.11.08 - klo:21:01 »
Mä en varmaan jotenkin osaa käyttää hakua, kun en oikein löytänyt sillä niitä kokemuksia...
Hakusanoina käytin
Vichy oligo 25 eyes
Vichy aqualia thermal eyes
Vichy oligo 25 silmänympärysvoide
Vichy aqualia thermal silmänympärysvoide

Joten...

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #947 : 17.11.08 - klo:21:14 »
^ Haettua saa tehokkaimmin, jos tuosta Juurikasvu-sivun ala- tai ylälaidasta painaa print, ja sitten käyttää tietokoneen omaa hakua (yläpalkista muokkaa -> etsi tältä sivulta). Muuten tuo Juurikasvun oma haku ilmeisesti tarjoaa vain yhtä osumaa per ketju. Muutamia kokemuksia löytyi ainakin kun noista kokeilin randomilla hakea " oligo 25 ". Ja käyttämiäsi riisutumpia hakusanayhdistelmiä kannattaa käyttää (kuten tässä ketjussa " vichy " tai " oligo 25 ").

Kuiville silmänympäryksille on paljon täällä suositeltu Louis Widmerin silmänympärysvoidetta. Tarjolla on myös geeli, mutta tuota paksumpaa eli Eye Contour Creamia on paljon kehuttu.

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #948 : 17.11.08 - klo:21:24 »
Kiitos paljon hakuvinkeistä :) Jopas rupesi löytymään!

Ehdottamasi voide kyllä kuulostaa hyvältä... Taidanpa kipaista etsimään näytepussukoita heti kun ehdin :)

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #949 : 17.11.08 - klo:21:28 »
^ Myös kunkin merkin omista ketjuista saattaa löytyä kommentteja, joten kannattanee tsekata nekin. Tuo tosiaan on kätevä ja nopea tapa hakea: Juurikasvusta opittu sekin  ;) .

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #950 : 17.11.08 - klo:23:21 »
Uusin hankintani on Pirkka Silmänympärysvoide Q10, jota olen jo useamman viikon ajan käyttänyt pelkästään yläluomille. Voide on todella kevyttä, eikä muuten riitä pitämään silmänympäryksiäni kunnossa, mutta sopii liikkuvalle luomelle täydellisesti. Ei turvota, eikä ärsytä ja kosteuttaa juuri sopivasti.
1b M ii

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #951 : 18.11.08 - klo:02:42 »
Tease: Osta ihmeessä Avenen soothing eye contour cream. Sopii myös meikin alle ja todellakin yläluomille turvottamatta. Se on paras! Jos siitä ei ole näytettä niin pyydä laittamaan erilliseen purkkiin vaikka, mutta tuo on oikeasti ainoa voide, jolla mun monivuotinen suurongelma (yläluomen kutina, hilseily ja muu ärtyisyys) pysyy poissa.

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #952 : 18.11.08 - klo:21:35 »
Hitsi kun meidän apteekki ei anna näytteitä silmänympärysvoiteista  >:(
Vaikee päättää mitä ostaisi...

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #953 : 29.11.08 - klo:01:50 »
Sainpas näyteputkilon tuota Louis Widmerin voidetta. Kirveleekö se muilla yhtä hirveesti?? Tuo minun on kyllä sitä hajustettua versiota, voisiko tämä kamala tuska johtua siitä? Mulla ei ole kyllä koskaan ennen iho reagoinut hajusteisiin näin... Ymmärrän kyllä, että joidenkin voiteiden "kuuluu" kirveltää, mutta tämä on jo ihan omaa luokkaansa... Onneksi kipu loppuu muutamassa minuutissa, mutta kyllä siinäkin ajassa on jo kestämistä.
Toivon hartaasti, että hajustamaton versio ei olisi yhtä kivulias. Nimittäin muuten tuote tuntuu todella hyvältä, hilseily on hävinnyt ja iho voi silminnähden paremmin. Viikon olen nyt käyttänyt.

Poissa Magda

• HAIRahtanut
« Vastaus #954 : 29.11.08 - klo:03:06 »
Sainpas näyteputkilon tuota Louis Widmerin voidetta. Kirveleekö se muilla yhtä hirveesti?? Tuo minun on kyllä sitä hajustettua versiota, voisiko tämä kamala tuska johtua siitä? Mulla ei ole kyllä koskaan ennen iho reagoinut hajusteisiin näin... Ymmärrän kyllä, että joidenkin voiteiden "kuuluu" kirveltää, mutta tämä on jo ihan omaa luokkaansa... Onneksi kipu loppuu muutamassa minuutissa, mutta kyllä siinäkin ajassa on jo kestämistä.
Toivon hartaasti, että hajustamaton versio ei olisi yhtä kivulias. Nimittäin muuten tuote tuntuu todella hyvältä, hilseily on hävinnyt ja iho voi silminnähden paremmin. Viikon olen nyt käyttänyt.

Mulla tuo voide, hajustettu versio, kirvelee, jos sitä ei käytä säännöllisesti. Päivittäin käytettynä taas kirvely loppuu muutaman päivän käytön jälkeen. Hajustamatonta en ole kokeillut, mutta jos ostan uuden purkin niin se on varmasti hajustamaton.
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #955 : 29.11.08 - klo:18:29 »
^^Mulla on ollut hajustamatonta silmänympärysvoidetta useampi purkki ja se ei kyllä kirvele koskaan.. Ainakaan mulla.
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #956 : 29.11.08 - klo:19:33 »
Eli mulla on ehkä sittenkin toivoa  :D Tuon tuoksu onkin kyllä ihan kamala, että ei kyllä tule ikävä  :D

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #957 : 03.12.08 - klo:10:47 »
Osaisitteko suositella kolmekymppiselle sopivaa roll-on silmänympärysvoidetta? Testattu on Lumenen Radiant C-Energy Eye Serum, joka ei kuitenkaan pidemmän päälle innosta niin paljon, että ostaisin tuota lisää, vaikkakin halvalla tuota saisi. Tuo ensimmäinenkin maksoi vain jonkun 3 euroa. Roll-on taas helppoudellaan viehättää kovasti. Silmänympärysihoni ei ole mitenkään erityisen kuiva tai herkkä enkä ole saanut mitään ei toivottuja reaktiota mistään kokeilemastani sy-voiteesta. Kosteutta kuitenkin kaipaisin ja tässä iässä rypytkin alkaa jo vähän huolettaa...  ;) Turvotusta esiintyy aika harvoin, mutta tummat silmän aluset kiusaavat useammin tosin eivät jatkuvasti.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #958 : 03.12.08 - klo:19:23 »
Eli mulla on ehkä sittenkin toivoa  :D Tuon tuoksu onkin kyllä ihan kamala, että ei kyllä tule ikävä  :D

Eräällä kaverilla valui silmät ärsytyksestä tuon hajustetun voiteen kanssa. Kaveri ei ole mitenkään herkkis hajusteille muuten, mutta sanoi, että tuossa se tuoksu on todella voimakas eikä pysty sitä käyttämään. Hajustamaton versio taisi sopia kuitenkin ihan hyvin.

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #959 : 03.12.08 - klo:20:16 »
Siis eilenkin illalla mä itkin 20 minuuttia tuon laittamisen jälkeen... Pyyhin koko ajan favoran kasvovedellä kyyneleitä pois ja yritin saada ihoa rauhoittumaan ja laitoin lisää voidetta... Kyllä se sitten pikkuhiljaa helpotti. Toi tuska on kyllä jotain niin kamalaa, että luulen etten pysty käyttään tuota näytettä loppuun. Pakko hakea se hajustamaton pikapuoliin...
Onneksi se myyntipurnukka on aika iso, taidan testailla tuota voidetta myös meikkausjutuissa.