Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 421015 kertaa)

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #960 : 04.12.08 - klo:10:53 »
^Tuota Widmerin silmänympärysvoidetta voi käyttää myös koko kasvoilla ja naamiona.. Eli voit kokeilla kestääkö silmäsi jos levität tuota vain muualle kasvoille..
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #961 : 04.12.08 - klo:13:49 »
Ihan hyvä vinkki kiitos  :D Mutta mä tarviin sitä just nimenomaan silmille... Mulla on niin kuiva, ihan hilseilevä silmänympärysiho. Ja siihen tuo voide on kyllä auttanut täydellisesti  ::) Ongelma on vain ihon pirunmoinen kirvely ja varmaan kivusta+hajusta johtuva silmien vuotaminen.

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #962 : 04.12.08 - klo:14:50 »
^ Jos ihosi on todella kuiva, niin se voi voidetta saadessaan aiheuttaa kirvelyä. Mulla tuo Widmer laittaa silmät sumenemaan ja aivan pikkuisen vuotamaan, jos sitä pääseen laisinkaan kulkeutumaan silmään esim. ripsien kautta. Ja vaikea on laittaa niin, ettei laisinkaan kulkeudu, sillä tuo voide tuntuu jotenkin olevan sellaista "liikkuvaista" sorttia. Pitäisi varmaan jättää joku sentin puskurivyöhyke joka suunnalta  ::) . Monia voiteita kuitenkin voin ihan huolettomasti levitellä ripsien läheisyyteen tai esim. Essexin Hydrogeeliä ihan reippaasti suljettuen luomien päältä, niin että ripsetkin saavat samalla rasvahoidon, eikä mitään silmäongelmia ole.

(Joku toinenkin silmänympärysvoide käyttäytyi aika samalla tavalla, en vaan muista mikä...)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #963 : 04.12.08 - klo:19:33 »
Osaisitteko suositella kolmekymppiselle sopivaa roll-on silmänympärysvoidetta? Testattu on Lumenen Radiant C-Energy Eye Serum, joka ei kuitenkaan pidemmän päälle innosta niin paljon, että ostaisin tuota lisää, vaikkakin halvalla tuota saisi. Tuo ensimmäinenkin maksoi vain jonkun 3 euroa. Roll-on taas helppoudellaan viehättää kovasti. Silmänympärysihoni ei ole mitenkään erityisen kuiva tai herkkä enkä ole saanut mitään ei toivottuja reaktiota mistään kokeilemastani sy-voiteesta. Kosteutta kuitenkin kaipaisin ja tässä iässä rypytkin alkaa jo vähän huolettaa...  ;) Turvotusta esiintyy aika harvoin, mutta tummat silmän aluset kiusaavat useammin tosin eivät jatkuvasti.

Jos tykkään tuon tyyppisestä niin vastaavanlainen olisi Lumenen Time Freeze linjan silmänympärysticki. Puikkomainen, eli sormilla ei tarvitse sörkkiä, mutta ei ole roll-on. Tuo on sellainen juonteita ehkäisevä ja selkeästi virkistävä, joten häivyttää väsymyksen merkkejä.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #964 : 05.12.08 - klo:10:34 »
^ Toi kyllä kuulostaa hyvältä, täytyy varmaan ostaa seuraavaksi. Noita roll-oneja ei taida olla edes paljoa markkinoilla...? Jotenkin tällä hetkellä tuntuu siltä, että sormin sörkittävät jäävät vähemmälle käytölle. Aamuisin on muka niin kiire ettei ehtisi kuin äkkiseltään nopeasti silmänympärysvoiteet paikoilleen vetäistä. Eikä tuo puikko kuulosta yhtään hullummalta vaihtoehdolta.  :)
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
« Vastaus #965 : 05.12.08 - klo:11:52 »
^ Toinen on Vichyn sticki ja Juvenalla on roll-on.
Veni, vidi, Visa.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #966 : 05.12.08 - klo:14:03 »
^^ Jos käyt kaupassa kokeilemassa tuota stickiä kädelle niin tunnet kyllä jo heti levittäessäsi sen konkreettisen viilentävän vaikutuksen. Tuo Time Freeze -versio on muuten samalla tarkoitettu hieman kiinteyttäväksi, mutta mieste linjasta löytyy sama tuote n. 7€ halvemmalla ja ainoa ero on se, että sen INCIstä puuttuu kanerva ja valkoinen turve, joihin tuon Time Freeze version kiinteyttävän tehon väitetään perustuvan. Miesten puikolla tulee kuitenkin ihan sama virkistävä vaikutus, joten itse käytän tuota miesten versiota.  ;)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa ilona

• HAIRahtanut
« Vastaus #967 : 08.12.08 - klo:22:29 »
^ Citymarketista löytyi tuota Lumenen silmänympärysstickiä miehille hintaan 4 euroa! Muutama pakkaus hyllyssä oli vain hinnoiteltu, joten en ole varma oliko vain ne kyseiset tuotteet. Pakkauksissa oli vähän naarmuja, joten halpa hinta saatoi johtua siitä. Mutta olin todella tyytyväinen kun löytyi, 16,90 on minusta aika suolainen hinta 5ml voiteesta. Yhden ostin isälle joululahjaksi ja toisen saatan vaikka pitää itse.

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #968 : 10.12.08 - klo:00:48 »
Nyt on hyvä hetki tulla kehuskelemaan Widmerin silmänympärysvoidetta, hajusteettomana. Tämä ei kirvele vaikka olisin hangannut meikit irti vähän rajumminkin. Eikä saunomisen jälkeen. Tykkään ihan julmetusti, tästä tuli mun HG  :-* Kokeilin myös naamioksi kasvoille, tuli todella kosteutettu fiilis. Varmasti täydellistä kovien pakkasten aikaan.

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #969 : 10.12.08 - klo:01:40 »
Mikähän tuossa Time freeze sy-stickissä voi aiheuttaa kirvelyä? Kyse tuskin on siitä kirvelystä, mitä tulee kun kuivalle iholle laitetaan kosteutta, kun mikään muu ei ole tällaista aiheuttanut. Äiti osti tuon tässä joku aika sitten, eikä ole pystynyt käyttämään sietämättömän kirvelyn takia. Kirvely ja pistely ei lopu ennenkuin pesee voiteet kokonaan pois. Itsekin kokeilin tuota kädelle, ja kirveli jo siinä vaiheessa sen verran, etten edes uskaltanut kokeilla silmien lähelle.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #970 : 10.12.08 - klo:07:47 »
^Mulla on ainakin nuo Time Freezen hajusteet olleet se, mikä saa silmät vuotamaan ja kirvelemään. Eikä siis tarvitse olla edes tuota sy-stickiä, vaan ihan saman sarjan voiteet on aiheuttaneet saman efektin silmille, vaikken ole edes lähelle laittanut. Päättelin, että se on tuosta hajusteesta johtuvaa, kun muita oireita ei tullut.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #971 : 12.12.08 - klo:00:26 »
Mun täytyy varmaan alkaa etsimään uutta silmänympärysvoidetta. Oon nyt noin viikon ajan kiinnittänyt huomiota siihen, kun silmät vuotaa aina iltaisin kasvopesun ja rasvauksen niin paljon, vaikka mulla ei muuten silmät hirveästi vuotele. Tein nyt testin kahtena päivänä ja levittelin ensin kasvorasvan (karitevoi) ja hetken sen jälkeen Korresin Evening primrosea silmänympäryksille. Ja kyllä vaan taas tulee silmistä vettä melkein heti tuon silmänympärysvoiteen jälkeen. Oon käyttänyt tätä lähinnä vain tuon karitevoin kanssa, koska karitevoi on liian paksua silmänympäryksille. Muita rasvoja oon levittänyt ihan hyvillä mielin koko kasvoille. Harmi vaan, että satunnaisen käytön takia en ole ehtinyt varmastikaan käyttämään tästä Evening primrosesta varmastikaan edes puolia. Tämä on ainoa hajustettu rasva, mitä naamaani tällä hetkellä käytän ja seuraava sy-voide saa kyllä olla myös hajustamaton.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #972 : 12.12.08 - klo:11:29 »
Mä korkkasin muutama päivä sitten Dermosilin primo Q10 sy-voiteen. Daily alkoi tuntumaan liian kevyeltä, mutta onneksi keksin alkaa sekoittamaan sitä vadelmansiemenöljyyn. Vaan malttamaton kun olen teki mieli tuo Dermo ottaa käyttöön. Se tuntuu kyllä ihana ylellisen kermaiselta tuon Dailyn jälkeen! Inci miellyttää suuresti, koska sieltä ei löydy silikonia eikä parabeeneja. Sen sijaan löytyy karitevoita, villiruusun- sekä herneensiemenöljyä, Squalene (oliiveista peräisin oleva öljy) ja tosiaan tuota ubiquinonea. Ikävä kyllä tuotteessa on hajusteita, eikä edes kovin mietona. Siitä huolimatta ei kyllä ole herkät silmäni ärtyneet. Toivottavasti ei alakaan!

Kiva ylläri oli, kun eilen sain Lookfantastic-tilaukseni, jonka mukana tuli 4kpl Dermalogican sy-voidenäytettä!
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #973 : 12.12.08 - klo:11:54 »
^ Mulla ärtyi silmänympärysvoide ihan kunnolla tuosta Dermosil Q10:stä, tuli pientä punaista näppylää. Tosi harmillista, koska tykkäsin voiteesta muuten tosi paljon, ylellinen ja kermainen tuntu sekä miellyttävä tuoksukin. Mulla ei kyllä ole kovin herkkä sy-iho, nytkin käytössä ongelmitta Garnierin Nutritionist Regenerating cream, jonka ei luulisi olevan sieltä hellävaraisimmasta päästä. Käyttelen kyllä samalla myös ACOn e-vitamiinivoidetta, josta pidän myös paljon. Mietin joskus, että mahtoikohan tuo Dermosil olla jotenkin pilaantunut, kun aiheutti niin voimakkaan reaktion - tai sitten jokin ainesosa siinä ei vain sovi minulle. Samantyyppistä näppylää mulle aiheuttavat esim. rihkamakorut iholle.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #974 : 04.01.09 - klo:16:23 »
Kylmien säiden myötä silmänympärykseni kuivuivat ja ärtyivät todenteolla, joten oli pakko törsätä Avenen atooppiselle iholle tarkoitettuun soothing eye contour creamiin.  :-\ Litrahintaa tuli pienelle putkilolle liikaa, mutta ainakin tämä tuote on tepsinyt! Silmänympärykset ovat jo parissa päivässä eheytyneet ja rauhoittuneet. Ostin tämän ennen uutta vuotta, ja nyt jo iho on eheä ja terve. Mieluummin tämä, kuin kortisonivoiteet!
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii