Tuntuu aivan toivottomalta löytää silmänympärysvoidetta, joka ei mulla tuottaisi mukavia turvotuksia silmien alle. Tällä hetkellä on Diorin Capture R60/80 1éres Rides Yeux käytössä, silloin kun viitsin sitä laittaa, eli en ole ihmisten ilmoille menossa. En edes muista mitä kaikkia kalliita merkkejä on tullut kokeiltua, mutta ehdoton rimanalitus oli Shiseidon tuote, jota Stockalla suositeltiin ja sain siitä pari kuukautta kestäneen silmätulehduksen toiseen luomeen. Siis tuo oli aivan omaa tyhmyyttäkin, koska en osannut yhdistää oireita sy-voiteeseen ja sinnikkäästi laitoin sitä uudelleen ja uudelleen ja ajattelin, että pitäisi kuitenkin jotenkin auttaa, kun luomi tosiaan turvotti ja hilseili mukavasti. Tuon ansiosta mulla onkin tämä oirehtinut luomi alempana kuin toinen, mikä sitten tietenkin itseä häiritsee ja huomaahan sen siinä, kun rajaukset ja ripsivärit tarttuvat tuohon luomeen, muttei toiseen kuitenkaan.
Ja tosiaan, turvotus ei ole määrästä kiinni, laitan voidetta äärimmäisen vähän, mutta aina sama tulos. Lievää silmäpussia mulla on aina silmien alla, joten en enää haluaisi entisestään niitä turvottaa. Silmänalusten tummuutta en niinkään koe häiritsevänä, eikä harakanvarpaitakaan vielä silmäkulmissa ole iästä (päälle 30) huolimatta, mutta kyllähän tuo huolestuttaa, kun kuitenkin meikkaan ahkerasti ja meikinpuhdistuskaan ole hellimmästä päästä (olen laiska siinä asiassa ja silmämeikit lähtee samalla kuin muutkin meikit, eli Dermalogican Anti-Bac Skin Washilla...

)...
Olisipa kiva kuulla onko jollain muulla samoja ongelmia ollut ja löytänyt jonkun hyvän sy-voiteen, jota mulle suositella. Ei paljoa tee mieli turhaan ostella kaapin täytteeksi