Kirjoittaja Aihe: Markettiluomivärit  (Luettu 79708 kertaa)

Lilly Missy

• Vieras
Vs: Markettiluomivärit
« Vastaus #165 : 28.05.07 - klo:08:49 »
Pakko tulla kehumaan, tää Anytimen trio luomiväri sävyssä Hedelmädrinkki on ihana! Kellertävä ja oranssi ovat ehkä vähän valjuja luomella, mutta pinkki sävy on mahtava! Korostaa silmien vihreyttä ihan loistavasti ja näyttää hyvältä ainakin rajausomaisesti laitettuna.

Sairaskissa, syytän (tai kiitän) sinua siitä, että mun meikkiboxiin löysi tiensä tuo Hedelmädrinkki. En voinut tuon viestin jälkeen hillitä itseäni, vaan se oli pakko saada! Mutta oikeasti, mahtava ostos oli.  :D Sopii ihanasti korostamaan vihreyttä ja on muutenkin niin kesäinen sävy. Paras omistamistani neljästä triosta levittyvyydeltään.

Noilla Anytimen trioilla on hyvä testailla näitä uskaliaampia sävyjä, koska menetys ei ole suuri vaikka jäisivät käyttämättä.
Aargh! Mä oon yrittänyt kiertää noi anytimet kaukaa, mutta tuo kyseinen sävy näyttää todella houkuttelevalta. Ja nyt mun on melkein pakko saada se. Eikös Isadoralla ollu aika samantyyppisen trio? Oiskohan siinä parempi/luotettavampi pysyvyys?

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #166 : 28.05.07 - klo:09:04 »
^Isadoralla on samansävyinen paletti kyllä, mutta mun mielestä sen värit on valjummat. Ihme ja kumma, mutta siis Anytimen luomari on mun mielestä Isadoraa parempi tässä tapauksessa. Anytimessa on enemmän pigmenttiä ainain siinä pinkissä sävyssä ja pysyvyys on hyvä.
Mullakin tuo hedelmädrinkki -luomiväritrio ollut käytössä ja aivan ihanasti se pinkki väri sopii vihreisiin silmiin. Kauan mietin, ostanko Anytimen vai Isadora trion, mutta päädyin onneksi Anytimeen jo halvemman hintansakin vuoksi. Ja en ole kyllä katunut.

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #167 : 28.05.07 - klo:09:08 »
^Oho, no onpas jännä! No taidan sitten ostaa tuon anytimen. Pakko saada se heti tänään ;D

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #168 : 28.05.07 - klo:10:14 »
Minulla on sekä tuo Anytimeettä IsaDora ja IsaDorassa värit tosiaankin ovat paaaljon laimeammat, esim. pinkki ei ole pinkkiä paljon luomilla nähnytkään. Hassua, mutta totta. :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Lonka

• Tukkaguru
« Vastaus #169 : 28.05.07 - klo:10:37 »
Mä olen pari kertaa laittanut sitä Anytimen pakko saada -ostosta (kelta-oranssi-pinkkiä) ja ihan uskomattoman hyvin pysyy! Laitan alle Lumenen luomien pohjustusvoidetta ja viimeksikin pysyi yli 10 h lähes muuttumattomana! Vähän ehkä valjahtuu sävyt siinä 10 h tienoilla, mutta todella hyvin näkyy edelleen. Täysi kymppi! :D  Täytyy varmaan ostaa jokin muukin sävy ja heittää vanhoja, huonoja luomivärejä roskiin.

Poissa Babooshka

• Hiushörhö
« Vastaus #170 : 29.05.07 - klo:10:44 »
Jai munkin täytyy hehkuttaa Hedelmädrinkkiä! Ostin paletin lähinnä sen intensiivisen pinkin takia, ja se onkin täysi nappi. Sopii loistavasti sekä vaaleanpunertavaan että vähän rajumpaan, musta-pinkkiin bilemeikkiin. Yllättäen ne keltaiset sävyt näyttivät myös tosi hyviltä, tulee niin herkku hawaii beach -look  ;D Laatu on markettitason aatelia, vaikkei hinnan puolesta uskoisi! Keltaiset sävyt ovat haaleita, mutta kosteina levitettynä lähtee niistäkin kunnon väri. Näitä tulee varmasti käytettyä!
Mikset nauttisi elämästäsi heti? -Jane Austen

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #171 : 29.05.07 - klo:11:58 »
Pitää kehua Anytime Triojen sävyä Highlights. Tosi nättejä sävyjä siinä, näkyy ja pysyy hyvin! Mulla on onneksi vielä Pink Lady Trio ja houkuttais tuo Hdelmädrinkki kans, mutta mulle ei sovi niin hyvin keltainen ja oranssi. Toisaalta ne saattais vähän käytettynä mennä, juuri tuon kylmän pinkin takia. Kaipa sekin pitää ostaa...Mutta maltan vielä. Eihän nuo ole kausiluomivärejä?
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #172 : 29.05.07 - klo:13:03 »
CB, eivät ole kausivärejä, ihan pysyvästi valikoimissa. :)
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #173 : 29.05.07 - klo:13:15 »
Ai kiva, eihän mulla sitten mitää hätää ole :) Saa sen Hedelmädrinkin ostettua sitten!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Supervixen

• Tukkaguru
« Vastaus #174 : 29.05.07 - klo:13:45 »
^ Kiitos vastauksesta, Supervixen!
Värit vaikuttivat ainakin kädelle testattuina hyvin levittyviltä, jospa pysyisivätkin sitten jotenkin. Tuota Brunia katselin myös, kauniita ruskean sävyjä.

Muistin että olin aiemmin laittanut tänne meikkikuvan tuosta Rimmelin Smokey Brunista. Tässä jotain kuvia jos auttaa. (Kevyt päivämeikki.)

Smokey Brun 1
Smokey Brun 2

Onko kenelläkään kokemuksia Sephoran luomiväreistä? Olen lähdössä ulkomaille ja haaveilen jo Sephorassa käymisestä 

Mulla on Sephoran Colorful Chrome Mono Eyeshadow sävy No.5 joka on kuin MAC Traxin pikkusisko; vaalea luumuliila jossa kultaista shimmeriä. Aivan ihana luomiväri! Levittyvyys ja koostumus ovat  :-* ja pysyvyys kiitettävä. Ainakin näitä Chrome-sävyjä voi käyttää sekä kuivana että kosteana, ja tod.näk. muitakin Sephoran luomivärejä.

Sephora Colorful Chrome Mono Eyeshadow

Hinnaltaan Sephoran omat luomivärit on liikkeen edullisimpia (no luonnollisestikin...) ja solo-napit irtoaa hintaan $10. Eli ovat hintatasoltaan suunnilleen samaa luokkaa kuin L'orealit Suomessa.

emmma

• Vieras
« Vastaus #175 : 29.05.07 - klo:16:03 »
Revlonin neljän sävyn Color Stay-luomiväripaletti on mun tämänhetkinen suosikkini. Kestää aamusta iltaan ja kivoja sävyjä löytyy :) Hintakaan ei ole paha, muistaakseni 10-12 euroa. Mulla ei ole kovin monista luomiväreistä kokemusta joten en voi kauheasti vertaillakaan, mutta tässä ainakin pysyvyys on aivan eri luokkaa kuin muissa kokeilemissani luomiväreissä :)

Poissa Piu

• HAIRahtanut
« Vastaus #176 : 29.05.07 - klo:18:09 »
Töräytin ilmastointilaitteen täysille ja pääsin kokeilemaan uusimpia luomivärihankintojani IsaDoran Eyeshadow Quartet 52 Purple De Luxe ja Anytime Colour Combo 9 Highlights - Huippuhetkiä. Olen itse puolikuurona (melusta) mutta pääsempähän jakamaan kokemuksiani  :P

Ensin IsaDorasta, tämä on minun ensimmäinen luomivärinsä heiltä ja heti osui helmi käsiin. Tein vahvahkon iltameikin käyttäen kaikkia sävyjä, ylä- ja alaripsirajan rajasin ID Amethyst rajauksella+luomiväreillä. Seductive - voisi luonnehtia tulosta  :-*.

Ei kovin kesäisellä tavalla koska olen vaalea mutta talveksi nannaa, korostaa vihreitä silmiäni ihanasti ja setin kaikki muut paitsi valkoinen sävy ovat myös yksistään kauniita eli arkeenkin löytyy tästä sävyjä, joita voi yhdistää jo mulla oleviin väreihin. Kaikissa väreissä on hyvin pigmenttiä ja tuloksesta saa helposti hyvinkin intensiivisen.

Anytime onkin sitten enemmän kesäinen, kun ostin tämän kokeilin tätä silmissä olevan (Anytime Colour Combo 5 Brown eyes - Tummat Silmät) meikin päälle ja pidin tätä tummempana. Nyt kun tein ekan silmän ID:lla niin tämä ei ole tummaa nähnytkään, pohjustin molemmat luomet Urban Decayn Primer Potionilla ja kevyellä puuterilla. Anytime silmää en rajannut muuten kuin luomivärillä (molemmissa silmissä myös alaripsissä ripsari) ja tulos on sellainen kuulas nude, vähän persikahtava roosa meikki.

Setin vaalein väri on vähän turhan hileinen aikuiselle ihmiselle päiväksi ja tuppaa jo laittaessa karisemaan mihin sattuu niin ettei sitä saa hankaamatta pois. Muutenkin koko nappi on selvästi kimalteisempi kuin saman merkin Brown eyes, tummemmat värit eivät kuitenkaan häiritsevästi. Tätä mun ei varmaan tule käytettyä kuin nyt kesällä ja iltaisin ohuen nestemäisen mustan rajauksen kanssa. Halpa kun oli niin plussan puolelle jää.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #177 : 29.05.07 - klo:23:39 »
Ostin neljä yksittäistä Maybellinen kausiluomiväriä (kultaa, pronssia) ja minusta on aivan ihanaa, että Maybelline vihdoin myy luomivärejä,  joissa on pigmenttiä. Tykkään näistä hirvesti.  :-*

Poissa Supervixen

• Tukkaguru
« Vastaus #178 : 30.05.07 - klo:10:31 »
Setin (Anytime Highlights) vaalein väri on vähän turhan hileinen aikuiselle ihmiselle päiväksi ja tuppaa jo laittaessa karisemaan mihin sattuu niin ettei sitä saa hankaamatta pois. Muutenkin koko nappi on selvästi kimalteisempi kuin saman merkin Brown eyes, tummemmat värit eivät kuitenkaan häiritsevästi.

Piu, ihan täsmälleen samaa mieltä olen tuosta Highlightsista! Ihan harmitti kun ostin sen ja sisko osti Brown Eyesin ja BE:n koostumus tuntui huomattavasti hileistä Highlightsia miellyttävämmältä. No, ei tosiaan ollut kallis ostos joten eipä se nyt haittaa vaikka ei tule niin käytettyäkään. Kauniit värithän tuossa Highlightsissa on mutta hileisyyden vuoksi varisee ihan mielettömästi.

Poissa LadyRaven

• HAIRahtanut
« Vastaus #179 : 30.05.07 - klo:10:43 »
^Kirveleekö nuo varisevat hileet silmissä? En nyt tiedä uskallanko ostaa sittenkään, kun käytän piilareita ja niiden kanssa silmät ovat erityisen herkät vähän kaikelle.
Only death is real.