Kirjoittaja Aihe: Markettiluomivärit  (Luettu 79010 kertaa)

Poissa Herya

• Tukkaguru
Vs: Markettiluomivärit
« Vastaus #480 : 14.05.08 - klo:12:57 »
^Kanervan ja lohensävyiset luomivärit löytyy ainakin grimakselta. Voi tilata vaikka netistä punanaamiosta olikohan osote www.punanaamio.net vai fi... Mutta ne on ihan mattoja nuo sävyt, mut pigmenttiä löytyy ja on kyllä muutenkin ihan huippuluokkaa  :)

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #481 : 14.05.08 - klo:19:03 »
Mulla on Grimasilta nuo molemmat, lohenvalkoinen ja kanerva. Tykkään! Runsaasti pigmenttiä ja kauniit sävyt. Ovat tosiaan ihan mattoja, mutta mun luomivärien pitääkin ehdottomasti olla mattoja.

Poissa koh-i-nor

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #482 : 18.05.08 - klo:18:01 »
Mulla on Grimasilta nuo molemmat, lohenvalkoinen ja kanerva.

Osaisitko antaa näiden sävykoodit? Mä en tiedä mitä kävi, mä lähdin ihan vartavasten näitä ostamaan, mutta jotenkin tulin kotiin mattavalkoisen ja keltaisen kanssa, kun sattuivat sillä hetkellä miellyttämään. Etenkin tuo kanerva olisi pakko hankkia, uskon että sen avulla saisin siniharmaat silmäni paremmin esiin ruskeassa silmämeikissä, silloin kun meikki ei kuitenkaan saa olla huomiotaherättävä.
Of all the things I've lost I miss my mind the most.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #483 : 18.05.08 - klo:19:27 »
Kaikki värit näkee Punanaamion sivuilta:
http://www.punanaamio.fi/product_catalog.php?c=147

Lohi on 580 ja kanerva 575. :)

Poissa Lingon

• HAIRahtanut
« Vastaus #484 : 21.05.08 - klo:22:00 »
Kokemuksia tarvisin Paris Memories luomiväreistä? Hakusanoilla yritin etsiä, muttei löytynyt... Kiinnostaisi juuri pigmentti ja pysyvyys :)

Mulla on Paris Memoriesin punertava neljän sävyn luomiväripaletti (shade 31). Pigmenttiä näissä ei ole oikein nimeksikään eikä pysyvyyskään rehellisesti sanottuna ole ihan paras mahdollinen. Itse kuitenkin tykkään hyvin luonnollisesta meikistä, ja sen saavuttamiseen tämä paletti on ihan passeli tuote. Tulee sellainen hento ja luonnollinen meikki, joka kestää tavallisen arkipäivän ajan siistinä.  :)

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #485 : 06.06.08 - klo:21:27 »
Sarjassamme halpaa ja hyvää, Tarjoustalosta löytyi kiva halpisluomiväritrio hintaan 3,90. Trioja oli kolmessa sävyssä: sinisenä, pinkkinä ja ruskeana. Pigmenttiä löytyy oikein mukavasti, joten oli ihan hyvä kaappaus. Tämännäköisestä paketista siis kyse:

Mulla on toi sama ja olen ihan rakastunut siihen. Pysyy hyvin ja on helppo levittää.  :-* Eikä edes allergisoi, mulla tulee useista halpisluomareista punaset ärtyneet luomet.

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #486 : 06.06.08 - klo:22:46 »

Löysin Tokmannilta  ;D tällaisia Eveline luomivärejä. Ihania sävyjä ja hieno 3 D efekti. Napissa luki Wet & Dry ja teinkin eilisen bilemeikin kostutetulla siveltimellä ja tuli tosi upea ja ihan hyvin pysyi koko illan. Huomenna täytyy kokeilla kuivana.
Hintaa en muista ihan tarkalleen, mutta noin 3 € muistaakseni. Täytyy mennä tutkimaan muita värejä.

http://www.eveline.com.pl/pl/pl_content.html

edit. tuolta sivuilta löytyy sävykartta. Ostin siis sävyt 134 ja 135. vaaleanpunaista ja tummaa lilaa.
Pakko tulla vielä uudelleen hehkuttamaan jo noita ennen mainitsemiani Evelyn- luomivärejä. Löysin toisesta kaupasta uusia ihania värejä sellaisia pronssinhehkuisia ja nämä pysyy vielä paremmin kuin ne ennemmin hankkimani lila ja vaaleanpunainen. Värissä on niin paljon pigmenttiä, että jouduin häivyttelemään todella reippaasti että kehtasi töihin mennä  ;D

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #487 : 07.07.08 - klo:16:05 »
Tuli tänään ostettua alennuksesta Anytimen luomiväritrio sävyä 5 / Brown eyes - Tummat silmät. Tämä on siis helmiäisluomiväri ja mä olen aika pettynyt näin ekan kokeilun jälkeen. Tummin sävy näyttää oikeasti tummanruskealta mutta eipä tuosta juuri pigmenttiä irronnut varjostuksiin. Yhtä hailakkaa kuin Lumenen ne duoluomivärit mitä mulla joskus viis vuotta sitten oli käytössä. Keskimmäisen ja vaaleimman sävyn eroa ei huomaa luomella. Varsinkaan jos laittaa tuota keskimmäistä vaaleimman päälle. Harmittaa etten valinnut toista sävyä kun tämän kanssa lopputulos olikin melkein sama kuin tolla mun yhdellä H&M:n paletilla.

Poissa grizzie

• Tukkaguru
« Vastaus #488 : 10.07.08 - klo:13:20 »
Osaisiko joku suositella hyvää markettiluomiväriä, jolla saisi aikaan nudemeikin silmille. Olen nyt niin hurahtanut kaikkeen nudeen ja kun luomiväriä tulee käytettyä harvemmin, niin ei viitsisi siihen paljoa satsata :) Olen katsellut kaupassa Isadoran ruskeansävyistä trioa, mutten uskaltanut vielä ostaa ennenkuin tulen kyselemään neuvoja ja suosituksia.
Happiness is the highest form of health.

http://myrsel.tumblr.com/

Poissa Livia

• Tukkaguru
« Vastaus #489 : 10.07.08 - klo:13:25 »
^ Tuli heti mieleen L'oreal Color Appeal-trio Honey brown. Siinä on helmiäisvaalea, beige ja tumman ruskea. Se on ainakin minun kiireaamujen pelastus ja saa aikaan todella luonnollisen lookin. Joskus en jaksa laittaa rajauksia ja ripsarin kanssa tuo on varmaan nudein silmämeikki, minkä mulle saa :D Vaihtoehtoja on varmaan tuhat muutakin, nude silmämeikki on minusta katsojan silmissä, että mikä sitten on sitä nudea.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #490 : 10.07.08 - klo:14:15 »
^^Mulla nudemeikissä toimii hyvin Isadoran trio Sandy Sky, olisikohan tuo se sama trio mitä olet katsellut? :) 
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Charleen

• HAIRahtanut
« Vastaus #491 : 10.07.08 - klo:14:51 »
^^^ mulla on joku vanha Revlonin Colourstay (?) 12h sävy Champagne mikä on aivan täydellinen nudemeikkiin! tässä on seassa hiukan helmiäistä, mutta ei liikaa. kestää todellakin korjailematta tuon 12 tuntia, ei keräänny luomivakoon, ei varise jne.

tällanen se on, mutta eriväriä.

myös tämä Revlonin paletti näyttää ainakin kuvissa tosi hyvältä!

Poissa grizzie

• Tukkaguru
« Vastaus #492 : 10.07.08 - klo:15:16 »
^^Mulla nudemeikissä toimii hyvin Isadoran trio Sandy Sky, olisikohan tuo se sama trio mitä olet katsellut? :) 

Taitaapi muuten olla! Lähdenkin tästä testailemaan kauppaan yllämainittuja luomivärejä, kiitoksia kovin :)
Happiness is the highest form of health.

http://myrsel.tumblr.com/

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #493 : 15.07.08 - klo:04:47 »
Tuli tänään ostettua alennuksesta Anytimen luomiväritrio sävyä 5 / Brown eyes - Tummat silmät. Tämä on siis helmiäisluomiväri ja mä olen aika pettynyt näin ekan kokeilun jälkeen. Tummin sävy näyttää oikeasti tummanruskealta mutta eipä tuosta juuri pigmenttiä irronnut varjostuksiin. Yhtä hailakkaa kuin Lumenen ne duoluomivärit mitä mulla joskus viis vuotta sitten oli käytössä. Keskimmäisen ja vaaleimman sävyn eroa ei huomaa luomella. Varsinkaan jos laittaa tuota keskimmäistä vaaleimman päälle. Harmittaa etten valinnut toista sävyä kun tämän kanssa lopputulos olikin melkein sama kuin tolla mun yhdellä H&M:n paletilla.

Se on kyllä totta että tuossa triossa on sävyt aika lähellä toisiaan ja ovat keskenään samaa aika hillittyä sävymaailmaa, mutta se tekeekin tuosta loistavan arkipaletin. Siitä täytyy kyllä olla eri mieltä etteikö sävyt erottuisi luomella toisistaan, mutta ehkä sekin voi vaikuttaa että minulla on tosi vaalea iho jossa erottuu helposti myös tuollaiset sävyt. Ja tosiaan, käytän melkein aina luomivärin pohjustajaa joka saattaa saada sävyt paremmin esiin, en nimittäin voi tuotakaan allekirjoittaa että tummin sävy ei kävisi varjostuksiin  :D

Anytimella on kyllä parempiakin paletteja sen myönnän, mutta ei tuokaan mielestäni huono ole. Esimerkiksi Vihreä Villitys triossa on pigmenttiä tosi hyvin kuten myös yhdessä Fantasia -kausipaletissa jossa sävyinä on valkoinen, violettiin vivahtava sininen ja tumma turkoosi. Omistan noita Anytimen paletteja tällä hetkellä yhteensä viisi mutta Hedelmädrinkkiä en ole kokeillut enkä muista enää millainen Pinkki Pimu on laadultaan, ilmeisesti aivan hyvä (muistaisin jos se olisi surkea)  :)

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
« Vastaus #494 : 24.07.08 - klo:14:07 »
Löysin Tokmannilta  ;D tällaisia Eveline luomivärejä. Ihania sävyjä ja hieno 3 D efekti. Napissa luki Wet & Dry ja teinkin eilisen bilemeikin kostutetulla siveltimellä ja tuli tosi upea ja ihan hyvin pysyi koko illan. Huomenna täytyy kokeilla kuivana.
Hintaa en muista ihan tarkalleen, mutta noin 3 € muistaakseni. Täytyy mennä tutkimaan muita värejä.

http://www.eveline.com.pl/pl/pl_content.html

edit. tuolta sivuilta löytyy sävykartta. Ostin siis sävyt 134 ja 135. vaaleanpunaista ja tummaa lilaa.
Pakko tulla vielä uudelleen hehkuttamaan jo noita ennen mainitsemiani Evelyn- luomivärejä. Löysin toisesta kaupasta uusia ihania värejä sellaisia pronssinhehkuisia ja nämä pysyy vielä paremmin kuin ne ennemmin hankkimani lila ja vaaleanpunainen. Värissä on niin paljon pigmenttiä, että jouduin häivyttelemään todella reippaasti että kehtasi töihin mennä  ;D

Tarjoustalosta löytyi näitä ja nappasin mukaan tuon 134:n ja 148:n, hopeanharmaan. Kokeilin äkkiseltään kuivana levitystä ja vaikuttaa oikein hyvältä. Pigmenttiä on hyvin ja sävyt on helppo häivyttää, lisäksi nappi on niin isohko että luulisi kestävän pitkään. Huomenna täytyy tehdä iltameikki näillä ja kokeilla kostella siveltimellä. Harmi että sävyjä oli vain muutama, näiden lisäksi hyvin tumma harmaa ja joku sinertävä.