Kirjoittaja Aihe: Markettiluomivärit  (Luettu 86001 kertaa)

aini

• Vieras
Vs: Markettiluomivärit
« Vastaus #510 : 05.07.09 - klo:13:43 »
Sleek -merkin luomiväripaletteja on hehkutettu kovasti. Paleteissa on 12 luomiväriä ja hinta ei päätä huimaa.  Löytyy muutamaa eri versiota. Täältä http://cosmetic-candy.com/?p=460 löytyy aika hyviä swatcheja.

Näitä saa tilattua ainakin täältä http://www.shadesbeauty.moonfruit.com/#/i-divine-eyeshadow-new/4530691439, googlen avulla löytyy muitakin paikkoja.

RedHair

• Vieras
« Vastaus #511 : 05.07.09 - klo:18:06 »
No Seppälässä on ainakin wetwildin hohtavia luomivärejä. Ne pysyvät taatusti iltaan asti, eivätkä levyä poskille kovassakaan menossa. Olen ihastunut niihin  <3 :ts :ts Väreinä mulla itsellä on kaksi ruskean sävyä, vihreä ja turkoosi :) Vihreä on suosikkini!

Poissa hampiainen

• Tukkaguru
« Vastaus #512 : 10.09.09 - klo:12:39 »
En nyt tiedä, mihin tän olisin laittanut, mutta onko joku kokeillut SMH:n luomivärejä tai nähnyt niistä Spectrassa tms keskustelua? Niitä on myynnissä tällä hetkellä All Cosmetics Wholesalessa, sopivat MACin pannuihin ja hinta on halpa. Joitain ihan kiinnostavia sävyjä löytyisi. :)

http://www.allcosmeticswholesale.com/smh.html

Tristy

• Vieras
« Vastaus #513 : 10.09.09 - klo:13:10 »
^ Kivoja sävyjä näyttäisi kyllä olevan. Karlasugarin blogissa näytti olevan swatchit kaikista. Ainakin Regal, Dominatrix, Mermaid, Frenzy ja Starlet näytti kiinnostavilta noiden swatchien perusteella ja mun MACin paletissa olisi sopivasti tilaakin muutamalle napille. :P Koostumuksesta olisi kyllä kiva tietää enemmän.

Poissa hampiainen

• Tukkaguru
« Vastaus #514 : 10.09.09 - klo:13:16 »
^ Kiitos vinkistä, näyttääpä tosiaan houkuttelevilta nuo sävyt. Ihanan hohtavia. :-* Ehkä pitäis ottaa kokeiluun vaikka pari ensin, eipä tuosta budjetti kaatuisi..

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #515 : 25.09.09 - klo:19:17 »
Onko Nivean creative eyes mono oikeasti 1€?? :o Koska ostin sen Citymarketista, ja katsoin kuittia: luomiväri maksoi vain euron?! Tämä tuote: http://www.nivea.fi/products/show/5085

Edit: Thanks Chaos. oho!
« Viimeksi muokattu: 25.09.09 - klo:19:34 kirjoittanut kuku »
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #516 : 25.09.09 - klo:19:22 »
^ Mielestäni ne ovat olleet siinä kahdeksan euron paikkella.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #517 : 21.10.09 - klo:22:11 »
Ostin Lumenen Arctic duet -luomiväriduon, sellaisen vihreän sävyisen. En saa niistä mitään väriä irti! Sävyt näyttävät hohtavilta ja kimaltelevilta paletissa, mutta vaikka kuinka yrittää, luomille ei tule juuri mitään väriä. Olen koittanut sivellintä, sormea, aplikaattoria....

Tämän näköinen tuote siis
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa Lauramainen

• HAIRahtanut
« Vastaus #518 : 21.10.09 - klo:23:56 »
Mulla on tollanen Lumenen duo luomiväri ja väriä lähtee todella hyvin! Johtuiskohan siitä, että omani on mustavalkopaletti ja musta nyt yleensäkkin on todella voimakas pigmentti.
En  olisi silti sen värikkäitä sisaruksia ihan noin huonoiksi arvannut. :/

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #519 : 22.10.09 - klo:00:22 »
^^ Ostin tuon Lumenen vihreän duon keväällä, ja siitä tulee kyllä tosi hyvin väriä ihan aplikaattorillakin, vähän turhankin räikeäksi asti. Tuo oli myös jostain syystä hajonnut itsekseen meikkipussissa, eli koko sisältö muuttunut kiinteästä napista irtonaiseksi, kaikki paikat sotkevaksi jauhoksi, joka hieman harmittaa..
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #520 : 05.11.09 - klo:19:07 »
Osaisko joku suositella jotain kohtuuhintaista persikan sävyistä luomiväriä? Mulla ei ole yhtään minkäänlaista tietoa millä sarjalla olisi hyvä sävy, joten kaipailisin vinkkejä.
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #521 : 05.11.09 - klo:22:21 »
^ En tiedä minkä tyyppistä persikkaa ajattelit, mutta itse olen tykännyt Natural Coden triosta nimeltä Goddess, siinä on ruskean lisäksi kaksi erisävyistä persikkaa. Ei ole hinnalla pilattu! Eihän tämä ihan MACin veroinen laadultaan ole, mutta pohjustuksen (UDPP) kanssa pysyy oikein kivasti.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #522 : 06.11.09 - klo:12:16 »
^ Ok, kiitos. Täytyy käydä katsastamassa tuo millainen on. Eikä väliä vaikkei MACin luokkaa ole, sillä halvempi versio käy oikein hyvin.
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

7.44wannabe

• Vieras
The Color Institute
« Vastaus #523 : 05.06.10 - klo:17:47 »
En löytänyt searchilla joten aloitan uuden ketjun.

Minulla on The Color Instituten valtava halpispaketti Anttilasta ja se on todella hintansa väärtti. Se oli ollut jouluhumputuksessa ehkä 15 egen hintaluokkaa mutta ostin sen muutamalla eurolla tammikuualesta, kokeillakseni värejä ja siihen se sopiinkin. Siinä on 48 luomiväriä, kaksi kynsilakkaa ja kaksi huulipunaa sekä kahden poskarin ja yhden nude kivipuuterin paketti. Samassa pakkauksessaseuraa muutama applikaattori.

Vaaleampi huulipuna on ruskehtava huurteinen beige ja se on hyvä kuin mikäkin, kulkee mukana käsilaukussa.

Raivostuttavin piirre hökötyksessä on että 16 värin erillisiä luomiväripaletteja varten olevat rasiat eivät meinaa avautua ilman työkaluja, meikkiin menee aikaa muutenkin ja homman pitäisi toimia nopsasti. Keskeneräisyyttä on myös se että rasioissa olevat peilitkin irtoilevat ja ne joutuu vielä jumittamaan kiinni liimapistoolilla jos meinaa ruveta niitä tehokkaasti käyttämään.

Kysymys mikä on minua lisäksi askaruttanut, on se että onko iholle hyväksi käyttää noin halvan sarjan tuotteita? Kysyin kauneuspuolen myyjältä että mikä vika noissa on kun ovat noin halpoja ja hän vakuutteli ettei ole mitään vikaa.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
Vs: The Color Institute
« Vastaus #524 : 06.06.10 - klo:01:19 »
^Hinta on luultavasti alhainen siksi, että kyseessä ei ole mikään merkkituote, jonka brandin rakentaminen ja mainostus maksaa omaisuuksia. Kun kyseessä on ei-brandituote niin hinta on tietysti sen mukainen. Kuvailemasi ongelmat kuten rasiat eivät avaannu ja peilit irtoilevat kertovat siitä, että tuote on laadullisesti huono (pakkaukseltaan, en ota kantaa luomivärien laatuun). Kalliimmilla merkeillä maksavat myös pakkauksissa käytetyt materiaalit ja pakkausten laatu, esimerkiksi lasipurkit ovat kalliimpia kuin muoviset. Huonompaa laatua saadaan aikaan halvemmalla.

Sen sijaan itse luomivärit voivat olla hyvinkin toimivia ja samanlaisia INCI-listoiltaan kuin kalliimmatkin. Pelkkä hintahan ei takaa, että tuote olisi toista parempi. INCI-listoiltaan lähes identtiset tuotteet voivat olla eri tavalla brandattyja ja mainonta ja mielikuvat voivat lisätä toiseen tuotteeseen lisähintaa vaikka kuinka paljon tahansa. Voithan katsoa rasiasta, mitä luomivärit sisältävät, ja verrata niitä muihin omistamiisi luomiväreihin nähdäksesi, onko eroa paljoakaan. Jos luomivärit eivät ärsytä silmiäsi ja toimivat hyvin, niin sehän on tärkeintä.

Monella foorumilaisellakin on esimerkiksi muun muassa Coastal Scentsin myymä 88 luomivärin paletti tai Ebaysta ostettu Manlyn 120 luomivärin paletti, jotka nekin maksavat alle 20 euroa postikuluineen ulkomailta tilattuna. Pigmenttiä on hyvin ja luomivärit toimivia. Halpakin voi siis olla toimivaa ja hyvää. :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.