Kirjoittaja Aihe: Markettiluomivärit  (Luettu 84568 kertaa)

Poissa Karamelli

• HAIRahtanut
Vs: Markettiluomivärit
« Vastaus #465 : 26.02.08 - klo:14:05 »
^ Mun mielestäni tuon on kyllä aika lilahtava. En ekana v-punaiseksi sanoisi  ???
Luopumaan ei suostuta edes tyhmyydestämme

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #466 : 12.04.08 - klo:21:05 »
Kokeilin yksi kauppareissu Rimmelin vaaleanpunaista irtoluomiväriä kädelle. Sävy oli tosi nätti, mutta kun luomivärikohtaa hiukankin hipaisi, hävisi kaikki väri  :o Eli mahtaako pysyä yhtään luomella? Nää on sellaisissa mustepullon näköisissä pakkauksissa.

Poissa eOwyn

• Hiushörhö
« Vastaus #467 : 18.04.08 - klo:00:34 »
^ Minäkin kokeilin noita, ja tuntuivat tosiaan haihtuvan kädeltä kuin tuhka tuuleen. Pitäisi varmaan olla joku ei-kovin kuiva/puuterinen pohjustus luomilla, esim saman firman voidemaista luomiväriä, että tarraisi kiinni. Itse päätin kyllä jättää tuon kuitenkin ostamatta, ei vaikuttanut kauhean lupaavalta ja helppokäyttöiseltä uutuudelta, vaikka sävyt olivatkin kivoja.

Mun täytyy kyllä nurista noista Lorealin starojen mukaan nimettyjen color appeal triojen niistä silmien väri "ohjeistuksista"blue eyes etc. minusta ihan turhia tuollaiset lokeroinnit.  Minulla on vihreät silmät, ja vähiten kaikista minulle mielestäni tuo vihreiden silmien trio sopi: siinä oli jotenkin tosi ankeat vihertävät, tummahkot sävyt, jotka saivat silmäni näyttämään vaan paljon vähemmän vihreiltä. Sen sijaan esim. dusky coral ja platinum rose tuntuvat korostavan silmien kirkkautta ja vihreyttä aivan erityisesti. Onhan se väriopin pohjaltakin ihan selvä, että vastavärit korostavat toisiaan olen sen verran opiskellut ja harrastanut kuvataiteitakin, että luulisin, että on jotain "silmääkin" jopa tässä asiassa ???

Mielestäni silmilleni sopivat parhaiten tietyt harmaanliilat, vanhat roosat ja himmeät korallinsävyt, eli värit joissa on joukossa vihreän vastaväriä punaista, ei todellakaan tummanvihreä :P Tosin kyllä monet muut paletit varmaan sopivat kohtuuhyvin tarkoitetulle silmänvärilleen, esim. platinum rose harmaille silmille, luulisi vaan, että tuonkokoisessa lafkassa olisi sen tason asiantuntijoita, että nuissa sävyvalinnoissa kaikissa olisi jotain järkeä, jos sellaisia määritelmiä pitää pakkausten päälle lätkiä? Kuitenkin pohjimmiltaan makuasioita nämä, ehkä joku vihreäsilmäinen jopa haluaa silmiensä näyttävän vähemmän vihreiltä, minä en tod. :D
« Viimeksi muokattu: 18.04.08 - klo:00:37 kirjoittanut eOwyn »

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #468 : 18.04.08 - klo:16:26 »
Noi Rimmelin irtoluomarit oli kyllä niin onnettomia pysyvyydeltään, että en varmaan osta. Mutta kun se pinkki olis niin nätti sävy!  ::) Todennäköisesti sorrun joskus kauppareissulla jos on hiukankin huono hetki...

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #469 : 20.04.08 - klo:21:50 »
Löysin Tokmannilta  ;D tällaisia Eveline luomivärejä. Ihania sävyjä ja hieno 3 D efekti. Napissa luki Wet & Dry ja teinkin eilisen bilemeikin kostutetulla siveltimellä ja tuli tosi upea ja ihan hyvin pysyi koko illan. Huomenna täytyy kokeilla kuivana.
Hintaa en muista ihan tarkalleen, mutta noin 3 € muistaakseni. Täytyy mennä tutkimaan muita värejä.

http://www.eveline.com.pl/pl/pl_content.html

edit. tuolta sivuilta löytyy sävykartta. Ostin siis sävyt 134 ja 135. vaaleanpunaista ja tummaa lilaa.
« Viimeksi muokattu: 20.04.08 - klo:21:52 kirjoittanut Amilo »

Poissa Apricot

• Tukkaguru
« Vastaus #470 : 20.04.08 - klo:22:24 »
^ Nuo ovat aivan parhaita hinta-laatusuhteeltaan. Minulta löytyy varmaankin samaiset sävyt ja tuo pinkki on aivan loistava.  :-* Pigmenttiä todellakin löytyy, levittyvät kauniisti ja ovat hieman metallinhohtoisia kuivinakin.
"Age shouldn't affect you. It's just like the size of your shoes - they don't determine how you live your life! You're either marvellous or you're boring, regardless of your age.”
"Gosling ei ole pelkkää ulkonäköä, hän on kaikkea muutakin."

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #471 : 20.04.08 - klo:23:39 »
Mullakin on pari Eveline-luomiväriä, muistaakseni limenvihreä ja turkoosi ja on kyllä hyviä. Samat kehut kuin Apricotilla. Ostin nuo jostain Ideaparkin halpakaupasta ja maksoi tosiaan 3 €/ kpl. Ostan ehdottomasti noita lisää kun seuraavan kerran sattuu kohdalle.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #472 : 21.04.08 - klo:18:38 »
^Kiva kuulla että muutkin ovat tykänneet. Tänään laitoin työmeikiksi kuivana ja tosi nätti tuli ja hyvin on pysynyt koko päivän. Näitä täytyy saada lisää!

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #473 : 22.04.08 - klo:15:40 »
Wetn wildilta on tullut ihania duo luomivärejä ja houkutteli kovasti kaunis vaaleanvioletti ja luumuduo Lilac & Violet, mutta en ainakaan vielä ostanut tuota. Onko kukaan kokeillut näitä duo luomivärejä? Mun mielestä pigmenttiä ei ihan hirveästi ollut, mutta en tiedä jos sävyistä saisi enemmän irti pohjustuksen kanssa. Noi sävyt vaan oli niin ihania tässä duossa....
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
« Vastaus #474 : 07.05.08 - klo:10:30 »
Sarjassamme halpaa ja hyvää, Tarjoustalosta löytyi kiva halpisluomiväritrio hintaan 3,90. Trioja oli kolmessa sävyssä: sinisenä, pinkkinä ja ruskeana. Pigmenttiä löytyy oikein mukavasti, joten oli ihan hyvä kaappaus. Tämännäköisestä paketista siis kyse:

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #475 : 07.05.08 - klo:14:56 »
^Mäkin kattelin noita ja ot:na, tuolla merkillä on myös erittäin pehmoisen tuntuisia rajauskyniä myös valkeina, jotkut kun ovat valitelleet Anytimen valkoisen kovuutta  ;) Noita luomareita en uskaltanut ostaa. Pysyykö ne hyvin?Variseeko?
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
« Vastaus #476 : 07.05.08 - klo:15:04 »
^ Sanoisin että pysyy. Paljoa en ole ehtinyt testaamaan, aamulla laitoin ja vielä on hyvin sävyt paikoillaan. Ei ole luomivakoon kertynyt yhtään mikä on hyvin yleistä itsellä. Varisevuudesta en oikein osaa sanoa.. ei näistä ainakaan levittäessä alaluomille levinnyt, vaikkakin napeista väriä irtoaa sutiin/aplikaattoriin ehkä hivenen liikaa kerralla.

Poissa koh-i-nor

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #477 : 14.05.08 - klo:12:22 »
Mulla on luomiväritilanne muuten hyvä, mutta en löydä miltään markettisarjalta kanervan- enkä lohensävyistä luomiväriä. Myös selektiivisillä on aika heikko valikoima, koska haluan nimenomaan yksittäisitä luomivärinappeja, en paletteja joista käytän yhden sävyn ja muut ovat turhia. Maybellinelta löysin yhden melko hyvän 3d-efektillä, mutta se on vähän turhan hurja arkimeikkiin. Väri saa olla voimakaskin, mielellään ei ihan matta, mutta en silti haluis näyttää kristallipallolta. Hennesillä oli joskus oikein kivat sävyt, mutta eipä ole enää. Olisiko teillä ideoita mitä sarjoja kannattaisi lähteä testaamaan ja tutkimaan?
Of all the things I've lost I miss my mind the most.

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #478 : 14.05.08 - klo:12:57 »
^Kanervan ja lohensävyiset luomivärit löytyy ainakin grimakselta. Voi tilata vaikka netistä punanaamiosta olikohan osote www.punanaamio.net vai fi... Mutta ne on ihan mattoja nuo sävyt, mut pigmenttiä löytyy ja on kyllä muutenkin ihan huippuluokkaa  :)

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #479 : 14.05.08 - klo:19:03 »
Mulla on Grimasilta nuo molemmat, lohenvalkoinen ja kanerva. Tykkään! Runsaasti pigmenttiä ja kauniit sävyt. Ovat tosiaan ihan mattoja, mutta mun luomivärien pitääkin ehdottomasti olla mattoja.