Kirjoittaja Aihe: L'Oreal-hiusvärit  (Luettu 441231 kertaa)

Poissa Hue

• Tukkaguru
Vs: L'Oreal-hiusvärit
« Vastaus #105 : 19.12.07 - klo:20:02 »
Hiuksesi näyttävät siltä, että laittaisin ehkä tuon mustanruskean tai vielä mieluummin pelkän ruskean (400). Hiuksissahan ne taitaa aina mennä paketin kuvaa tummemmiksi.

Tarkoititko "tummanruskean tai vielä mielummin pelkän ruskean."

En kyllä minäkään menisi laittamaan mustanruskeaa, jos haluat pitää hiuksesi saman värisinä kuin nyt. Korkeintaan ehkä tummanruskean.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa palekastro

• HAIRahtanut
« Vastaus #106 : 19.12.07 - klo:20:22 »
Mulla toi 400 veti ensin tosi mustaksi kuten olen tässä ketjussa kertonut. Nyt hiukset ovat kuitenkin haalistuneet oikean sävyisiksi, juuri sellaisiksi tummahkon ruskeiksi, jotka vivahtavat mustaan tietyssä valossa. 500 oli mun mielestä paljon vaaleampi, selkeästi vaaleanruskea ja tummempia glosseja en ole kokeillut. Suosittelen minäkin 400:a.

Melya

• Vieras
« Vastaus #107 : 19.12.07 - klo:22:01 »
Kiitoksia tosi paljon kaikista neuvoista. Tosi kiva saada vähän apua, kun itse olen vähän aloittelija kaiken suhteen.
Lainaus
En kyllä minäkään menisi laittamaan mustanruskeaa, jos haluat pitää hiuksesi saman värisinä kuin nyt. Korkeintaan ehkä tummanruskean.
Ömm, en siis halua nykyisen värisiä hiuksia, kuva lähinnä tuossa kertomassa lähtötilanteesta. Tai siis, tarkoititko edes sitä, olen aika lahjakas tajuamaan väärin. ;D Mutta juu, taidan laittaa tuon teidän suositteleman ruskean ja tulen sitten tänne itkemään, jos mokaan. ;)

Möhkis

• Vieras
« Vastaus #108 : 03.01.08 - klo:18:32 »
Käytän ko. väriä aika paljon. Viimeksi värjäsin kastanjalla.Väri oli todella hyvä ja tuli kehuja monilta ihmisiltä. Ainut mutta on vaan se, että en saa väriä pysyyn, siis en mitään väriä. En Castingin creme glossia tai mitään kestovärejäkään. Muuten tykitän kyllä Castingin nimeen, se on hellävarainen hiuksille ja päänahalle, ainakin omasta mielestäni.

Oisko hyviä shampoo/hoitoainevinkkejä, jotka ei veisi väriä pesussa mennessään?

Poissa terde

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #109 : 15.01.08 - klo:12:35 »
Mulla nää värit oli aluks ihania mut haalistu aika nopee.. Eli joskus oli huurteinen tummasuklaa, mut ei ollu oikein mun makuun. Sit on ollu pähkinäsuklaa - sopi mulle jo paremmin. Lämmin, ehkä vähän punertava sävy, joka toi ainaki mun kasvoihin hehkua  ;) Ikävää, et se ei pysy kauaa sellasena..

Ite kaipailisin jotain 6-asteisia sävyjä tohonki sarjaan... Sellasia luonnollisia.

Poissa Vince

• HAIRahtanut
« Vastaus #110 : 16.01.08 - klo:18:36 »
Ensimmäinen markettivärini ever. Ostin ko. värin myyjän avustuksella sävyssä 415 huurteinen tummasuklaa. Saa nähdä mitä lopputuloksesta tulee ja voi olla, että kampaajaa tulee kovasti ikävä. :-X Värjäysohjeet vaikuttivat helpoilta, mutta olen tosi hyvä tekemään jotain aina väärin.

No niin, nyt on hiukset onnistuneesti värjätty. Ja kaikki väri vielä meni hiuksiin, eikä pitkin naamaa, niskaa ja kylppärin kaakeleita. Näyttäisi olevan tasaisesti (ainakin melkein) kaikkialla hiuksissa. Ihan hyvin kun kukaan ei ollut auttamassa ja eka kerta kun värjään itse. Tuo väri oli kyllä helppo laittaa, ainoastaan takahiuksissa oli hieman ongelmia. Tuoksu oli itse väriaineessa ihan miellyttävä, mutta hoitiksen tuoksusta en tykännyt yhtään. Katsotaan kauan väri kestää nättinä.
« Viimeksi muokattu: 19.01.08 - klo:12:26 kirjoittanut Vince »
You spin me right round, baby
Right round like a record, baby

Ann

• Vieras
« Vastaus #111 : 26.01.08 - klo:19:36 »
Olen nyt kaksi kertaa värjännyt ruskealla, ja oon tykännyt! Ekan kerran kun värjäsin, tuntui että meni tosi tummaksi, mutta haalistui suht nopeasti juuri sopivan ruskeaksi. Kestää yllättävän hyvin kuitenkin  :-*

Poissa Vince

• HAIRahtanut
« Vastaus #112 : 27.01.08 - klo:13:19 »
Nyt on väri ollut viikon päässä ja pituuksissa on hyvin pysynyut, mutta juurikasvun kohdalta on haalistunut melko paljon. :-\ En nyt mitään ihmeitä odottanutkaan, pesen hiukseni kuitenkin noin joka toinen päivä. En uskalla edes CO-pestä näitä nyt, kun pelkään että loputkin värit lähtee tyvestä. Pitää varmaan käydä värjäämässä tuo tyvi kampaajalla helmikuun alussa.
You spin me right round, baby
Right round like a record, baby

Poissa Kevätperhonen**

• Hiushörhö
« Vastaus #113 : 28.01.08 - klo:08:33 »
Kysäisen vielä tämän keskutelun kautta neuvoja, jos joku osaisi vastata. Eli jos värjään kaikki hiukseni esim. huurteisella tummasuklaalla niin minkä väriseksi hyvin vaaleat raitani muuttuvat? Muut hiukseni ovat siis ruskeat. Haalistuuko väri noista raidoista jossain vaiheessa kokonaan pois vai jäävätkö ne "likaisen haalistuneiksi"? Mitä eroa casting:in eri ruskean sävyillä on, jos haussa olisi lämmin, vivahteikas, ei tylsän tasainen ruskea? Olisiko tuo huurteinen tummasuklaa hyvä valinta?  ;D

Valentine

• Vieras
« Vastaus #114 : 30.01.08 - klo:20:49 »
Värjäytin hiukseni kampaajalla kevyt värillä ja tuli mielestäni hieman liian punervat, ja ei vieläkään ihan tasaväriset. Ostin kaupasta 600 tummanvaalean ja nyt mietin, että uskallanko värjätä hiukseni vielä tällä viikolla. Menin katsos laittamaan hopeashampoota taittamaan kuparin sävyä ja se taisikin olla liian vahvaa ja nyt tuloksena kiilto kadonnut  :P. Ja sitten vielä että, nykyinen hiusvärini tummuus aste on 7-6, joten vetääkö tuo väri tämän värin reilusti tummemmaksi ja neutraloiko kenties nykyistä punaisuutta?

Poissa pipsu

• Hiushörhö
« Vastaus #115 : 31.01.08 - klo:14:38 »
^ Kyllä se varmaan vähän tummemmaksi vetää. Paketin kuva on kyllä aika lähellä sitä tulosta, minkä minä tuolla värillä sain. Nopeastihan se kyllä siitä haalistuu. Mun muistikuvien mukaan ei varsinaisesti neutralisoi punaisuutta, mutta ei kyllä sitä lisääkään. Toisaalta jos väri pikkuisen tummentaa, niin ehkä se peittää sitä punaisuuttakin. Eli ehkä se aavistuksen neutralisoi, en nyt uskalla varmaksi väittää  ;)
Feel the burn.

Janell

• Vieras
« Vastaus #116 : 31.01.08 - klo:22:55 »
No siis mun hiuksista toi tummanvaalea kyl poisti sellasen oranssin punaisuuden tosi tehokkaasti eikä kyllä tullut vihreyttäkään.  ;D

Valentine

• Vieras
« Vastaus #117 : 02.02.08 - klo:11:45 »
Kiitos paljon. Juu ei itseäni haittaa jos tulee tummempi, kunhan ei vaan mustaksi mene, sillä sinne päin olen pelotavasti taas alkanut kääntymään pääni sisällä  ja kesällä hermoni eivät riitä värjäämään koko ajan hiuksia, joista alkaa paistamaan vaalea harmaana läpi  ;D. Ja sekin on vain hyvä jos tarttuu hiuksiin lujaa, niin voin sitten vältellä kestovärejä ja käyttää vain sävytteitä tuon jälkeen juurikasvuun.

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #118 : 04.02.08 - klo:10:47 »
Värjäsin lauantaina hiukseni huurteisella tummallasuklaalla 415. Värjäsin normaalisti ohjeiden mukaan, mutta hiuksista tuli (melkein) mustat. :( Pitkään aikaan en ole itse värjännyt muulla kuin suoravärillä ja ajattelin nyt sitten peittää juurikasvun ja vaaleammat raidat sekä tehdä koko päästä suunnilleen saman värisen. Oletin saavani korkeintaan tummanruskean sävyn ja enemmänkin vielä vaaleamman kuin tummanruskea, ainakin jos sitä kuvaa katsoo. Värinä tämä on sinänsä ihan kaunis, mutta liian tumma minulle. Tummanruskean ja mustankin välillä kun on selvä ero. Toivottavasti haalistuu nopeasti... Niin ja siis myös erittäin pitkä ja hyväkuntoinen juurikasvuni (ainakin 5-6 cm) on tosi tumma, joten ei latvat ja pituudet vain imeneet väriä itseensä.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa Iia

• HAIRahtanut
« Vastaus #119 : 04.02.08 - klo:11:56 »
^Mullakin tuli tuolla samalla värillä melkein musta. Mutta kyllä se siitä haalistui siedettäväksi.  :)