Kirjoittaja Aihe: L'Oreal-hiusvärit  (Luettu 440437 kertaa)

stopcrying

• Vieras
Vs: L'Oreal-hiusvärit
« Vastaus #120 : 09.02.08 - klo:18:30 »
Huh, joskus about vuosi sitten olen aloittanut tämän topicin! Tuli aika pian tuon jälkeen ostettua purkki tuota mustanruskeaa väriä, jonka sitten länttäsin vaaleaksiraidoitetun noin 6-asteisen ruskean päälle ja tuloksesta tuli pikimusta, hieman jopa sinertävä. Väri oli myös hiuksiin tullut jäädäkseen, eli tarttui kuin tauti ( osasyynä kyllä hiusten erittäin hamppumainen kunto... ). Kiiltoa tuli myös reilusti! Ei siinä mitään, pidin kovasti.

Nyt viime syksynä ostin taas purkin, tälläkertaa sävynä huurteinen tummasuklaa. Muuten tuli erittäin hyvä väri, mutta tyvikasvu jäi turhan vaaleaksi.

Katsoos nyt mihinpäin tätä hiusväriä alkais vetämään, hyvät muistikuvat tuosta on jäänyt ja kesto on ollut ihan suoraa verrattavissa kestoväreihin!  :)

Poissa Belle

• Tukkaguru
« Vastaus #121 : 21.02.08 - klo:22:00 »
Prismassa oli vanhanmallisessa paketissa Castingin sävyä Cannelle - kultakupari. Osaako joku antaa siihen värikoordinaatit? Vastaisiko 8.34? En uskalla ostaa pelkän värikartan perusteella, vaikka lupaavalta näyttikin.

Pelkään että vetää liian tummaksi tai punertavaksi. Ostan sitten mieluummin Excellencen 8.34 ja maksan vähän enemmän kuin vetaisen summassa jonkun katastrofin osa 500 päähän  ;).

Poissa Sylvia

• HAIRahtanut
« Vastaus #122 : 25.02.08 - klo:19:17 »
^ En osaa tarkemmin Cannellelle antaa värikoordinaatteja, mutta joskus muinoin olen sillä 9-10 asteista luonnonvaaleaa tukkaani värjännyt ja tulos oli silloin pehmeä strawberry blonde. Ei tummentanut paljoa eikä myöskään tehnyt mitään kirkuvan kuparista peppipitkätossu-tukkaa. Tykkäsin sävystä kovasti ja useaan otteeseen sillä värjäsin ennen tummaksi siirtymistä. :)
1c M ii

Poissa isla

• Haiven
  • *
« Vastaus #123 : 14.03.08 - klo:21:29 »
Mulla se vaalein creme glossin sävy teki sen, mikä ei ottanut onnistuaakseen, kun vaaleita hiuksia aikaisemmin havittelin takaisin. Alla oli  pelkillä värinpoisitoilla vaalennettu kellertävä hius, ja castingilla se luonnoton keltaisuus hävisi ihan kokonaan. Ajattelin, ettei se voi millään kevytvärinä toimia, kun olin vähän epäileväinen jo ihan kestovärienkin toimimisesta, keltasuuden positossa, mutta ihan loistava lopputulos.

Nyt tällähetkellä vaihtanut kestovärit tuohon creme glossiin, kun ajattelin että haalenis nopeammin, jos sattuu kyllästymään. Värjäsin keskiruskealla n.3kk sitten, väri jämähti kunnolla, tuli melkoisen ja tummana pysyy.  ;D
Obesity is just bathroom lacking a full-body mirror

Poissa Belle

• Tukkaguru
« Vastaus #124 : 15.03.08 - klo:09:31 »
Laitoin vaalennettuun hiukseen Cannelle - kultakuparin noin kuukausi sitten ja ei ole sanotavasti haalistunut. Pysyy näköjään kuin tauti, olen erittäin tyytyväinen! Olin varautunut siihen, että väri liukuu vaan pois vaalennuksen päältä. Näin on käynyt joskus aiemmin, mutta Poly Color on aina tarrannut tiukkaan, näköjään Casting on samaa kamaa. Tosi hyvä kun haluaa blondauskierteestä eroon!

Pelkäsin liian oranssia / punaista lopputulosta. Vaikka aluksi olikin melko porkkana niin haalistui muutamassa pesussa kauniiksi kullanväriseksi. En voi kuin hehkuttaa, olen niin tyytyväinen  :D.
« Viimeksi muokattu: 15.03.08 - klo:20:47 kirjoittanut Belle »

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #125 : 15.03.08 - klo:18:59 »
Uskallanko kokeilla 10-asteeseen vaalennettuun hiukseen sitä vaaleinta creme glossin sävyä eli kirkas vaalea??Saisko sillä keltaisuutta pois ja onko luonnollinen lopputulos noin vaaleeseen?Kuinka vaaleat hiukset sulla isla oli kun käytit sitä vaaleinta sävyä? Mulla on jemmassa Helsinki-sävy kestona, mut toi kevytväri kuulostas tosi hyvältä ;D
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa ansq

• Hiushörhö
« Vastaus #126 : 17.03.08 - klo:11:42 »
Jos teen noin 5 asteiseen ruskeaan värinpoiston (vain 1 vaalennusjauhopussi ja lyhyt vaikutusaika) ja laitan sitten päälle Creme Glossin sävyn 724 Nougat, niin tarttuukohan?
mikä tää väri, nougat on? onko suomessa?? kuulostaa hyvältä..

Poissa terde

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #127 : 17.03.08 - klo:12:54 »
http://torebka.kafeteria.pl/photos/59e184ff8292c4fe133e67b88b1bfbb4.jpg

Tossa on linkki minkä näkösestä purnukasta on kyse.. ja kyllä tota löytyy kaupoista. Tossa kuvassa vaan näyttää vähän erilaiselta kun livenä, on käsittääkseni kuparisempi sävy.
« Viimeksi muokattu: 17.03.08 - klo:12:57 kirjoittanut terde »

Poissa ansq

• Hiushörhö
« Vastaus #128 : 18.03.08 - klo:05:58 »
jaa, en kyllä kuparista halua. oisko jotain tuhkaista, tummanvaaleaa tällä sarjalla? selasin eilen tätä ketjua, ja ihan kuin olisin lukenut jossain jotain pikkusen ..?

Janell

• Vieras
« Vastaus #129 : 18.03.08 - klo:10:11 »
Juu kyllä tuo nougat on enemmän punertavaa kuin ruskeaa. Ihan nätti sävy muuten, mut mun päähän ei punaset sävyt passaa ei sit millään. Ja nyt olen onneks päässyt niistä eroon, mutta pitkään se kesti.

Poissa pipsu

• Hiushörhö
« Vastaus #130 : 18.03.08 - klo:10:38 »
^^ Tuolla edellisellä sivulla on puhuttu tummanvaaleasta 600. Ei ole varsinaisesti tuhkainen, mutta neutraloi kai kumminkin ainakin punaisuutta. Kiva väri muutenkin  :)
Feel the burn.

stopcrying

• Vieras
« Vastaus #131 : 25.03.08 - klo:18:12 »
Tuo nougat kyllä kiinnostaisi, onko joku uus sävy tuo tässä sarjassa kun en ole aikasemmin kaupanhyllyillä törmännyt?

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #132 : 25.03.08 - klo:18:16 »
Ei ihan uus, mutta myöhemmin tullut kuitenkin. Jossain täällä ketjussa on mun viesti, kun bongasin uusia sävyjä Vapaa-Valinnasta. Oisko ollut viime syksynä?

Stella

• Vieras
« Vastaus #133 : 17.04.08 - klo:15:30 »
Mulla toi tummanvaalea 600 oli kyllä kaikkea muu kuin tuhkainen. Mulla oli sen alla natural & easy tuhkainen väri ja silti mun väristä tuli LÄMMIN vaaleanRUSKEA. Siitä väristä olen päässyt lopullisesti eroon vatsa nyt, monen vaalennusraidoituksen jälkeen. En siis suosittele sitä blondatuille hiuksille, jos tarkoituksena on päästä esimerkiksi lähemmäs omaa (maantien väristä) hiusväriä. Vaaleille brunteille toi sopii varmaan parhaiten.

Poissa pupulupu

• Haiven
  • *
« Vastaus #134 : 06.05.08 - klo:16:53 »
Jihuu!

Sain vastauksen Lorealilta ruikutuskirjeeseeni ja siinä kerrotaan:

"Casting Cream Gloss'iin on tulossa syksyllä sekä ensi vuoden alussa uusia, 7- ja 8-pohjaisia sävyjä. :-*   :D
Préférencessä on tällä hetkellä olemassa sävyt 8.31 ja 8.32, joista ensimmäisessä on kultapigmentin lisäksi myös tuhkapigmenttiä, toisessa puolestaan helmiäistä"