Kirjoittaja Aihe: L'Oreal-hiusvärit  (Luettu 440797 kertaa)

Poissa terde

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: L'Oreal-hiusvärit
« Vastaus #135 : 07.05.08 - klo:13:01 »
^ Jesss, ihanaa!! ;D  Odottavan aika on tosin pitkä... Mä kokeilisin tota 8.31:tä, mut se on mulle liian hailakka eli pitäs olla asteen tummempana..

Noissa creme glossin sävyissä on sellanen ku Caramel - jos se tulee Suomeen, niin testaan kyllä!
« Viimeksi muokattu: 08.05.08 - klo:12:48 kirjoittanut terde »

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #136 : 07.05.08 - klo:13:17 »
Itse olen kokeillut tummanruskeaa väriä ja blondina vaaleaa, mutta en tykännyt tästä yhtään  :( Jäi todella läikikkääksi, karheaksi ja oli pelkkä takkupallo.. Molemmilla kerroilla..

Préférencessä on sama juttu..  :-\ (erilaisiahan nuo ovat, mutta en ole heidän väreillään onnistunut koskaan kertaakaan..)

Poissa Mindy

• Hiushörhö
  • Kauneus tulee sisältäpäin, päästä ;)
« Vastaus #137 : 08.05.08 - klo:02:01 »
Onko kukaan kokeillut tehdä raitoja kuin raitoja CremeGlossin päälle? Millälailla väri lähti purkautumaan pois, jos vaalensit?

Olen värjänny aina pelkällä CremeGlossilla, sillä tummanruskealla, ja nyt tekis mieli laittaa muutama kesäraita tukkaan.

Hiukset t-ruskeat, luokitus: 2bCiii Mid-Back,  Hyväkuntoiset.

Poissa terde

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #138 : 15.05.08 - klo:19:01 »
Joku tuolla ketjun puolivälissä puhu nähneensä sävyn 713 - onko tota sävyä muka Suomessa jossain?? Ainakaan täällä Helsingissä ei oo näkyilly.. Harmi, tota sävyä ku ei oo millään muullakaan merkillä.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #139 : 15.05.08 - klo:19:17 »
Ei ainakaan näytä löytyvän kotisivuilta.

Poissa sininen kissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #140 : 03.06.08 - klo:11:16 »
Casting Creme Gloss 900 Kirkas vaalea on uusi luottovärini  :-*  Se vaalensi juurikasvuani yhden asteen, tuloksena ihana luonnollinen neutraali ysi. Latvoista se poisti keltaisuuden. Ah, olen rakastunut tähän väriin  :-*  :D
1a Mii. Liukkaat ja lasimaiset, vaalennetut solisluumittaiset hiukset. Kasvatusta BSL:ään. Lempisarjat XZ ja Joico.

Poissa Kevätperhonen**

• Hiushörhö
« Vastaus #141 : 03.06.08 - klo:21:39 »
En raahtinut vielä mennä kampaajalle ja päätin tasoittaa hiusteni väriä sävyllä 535 Sävähdyttävä suklaa. Tuli tosi nätti väri, ei liian tumma eikä liian vaalea. Maantienväristä tyvikasvua ei ihan täysin 100 % peittänyt mutta tasoitti väriä paljon paremman näköiseksi. Aikaisemmin olen käyttänyt Huurteista tummasuklaata mutta nyt tästä väristä taisi tulla lempparini  ;)

Poissa ansq

• Hiushörhö
« Vastaus #142 : 11.06.08 - klo:14:32 »
Värjäsin tuolla Tummanvaalealla, ja tulos on jotain ihan muuta! tumma! ruskea.. toivottavasti haalistuu sillä en ois halunnu ihan näin tummaa :(

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #143 : 14.06.08 - klo:18:14 »
Hmh.. Mä vähän odotinkin tätä, mutta en uskonu ennenko ite koin.  ::)
400 eli ruskea, vetäs mulla nätisti jos ei mustaksi niin todella tummaksi kumminkin. Punanen elumen paistaa tuolta läpi luonnonvalossa, joten ei näytä ihan niin kovalta miltä tää vois näyttää. Aikamoinen muutos kuitenkin verrattuna siihen mun punaseen missä oli jo varsin hemaiseva neljän sentin juurikasvu. ;D
Eiköhän tääkin tästä suht pian haalistu semmoseks mikä sen pitäis olla...
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

GoldenBangle

• Vieras
« Vastaus #144 : 14.06.08 - klo:19:37 »
Mulle ilmoitettiin että Suomeen on tulossa sävy 700,kun kyelsin 8-7 tason sävyjen perään, ja sanottiin et vaikka ihmiset toivoo vaaleita sävyjä niin ne ei mukamas kuitenkaan liiku kaupan hyllyltä jos niitä hankitaan. Tyypillistä et ottavat sit valikoimiin tylsän 700 sävyn. Hyvä sitten valittaa että ei ihmiset osta! Pöh.

Poissa palekastro

• HAIRahtanut
« Vastaus #145 : 14.06.08 - klo:21:57 »
^Toivottavasti tulee! Totahan vois vaikka sekoittaa 900:n kanssa, jolloin lopputuloksena ois noin kassävyi. Toisaalta Creme Glorsseista ei ikinä tiedä kuinka tummaksi vetää, ainakaan noista 600 tummemmista sävyistä.

Edit: Siis tarkoitin sanoa "kasisävy" eli 800 en kssvyyi  ;D
« Viimeksi muokattu: 17.06.08 - klo:09:42 kirjoittanut palekastro »

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #146 : 16.06.08 - klo:21:52 »
Kyllä, luin läpi ;D

Riittoisuudesta ja puolittamisesta vain pieni kysymys eli levitetään kevytvärien tapaan pyyhekuiviin? Onko jollain pakettia lähituntumassa josta voisi minulle kertoa värin ja hapetteen määrät (jep, tiedän kuinka monta millilitraa tämä tukka imee). Ja onhan paketti puolitettavissa tyvivärjäysaikaa ajatellen?

Kiittää etukäteen ja paljon.

erit v:
Kiitti Marge! Jos tässä hoitelisin tuolla 600-värillä kriisini pois  ;D ja palaan ruotuun sitten myöhemmin.  Pitänee pestä tukka nyt syväputsarilla ja shopata väripuketti huomenna. Jos kamera suo niin ennen ja jälkeen kuviakin tulee...

erit2:
nappasin itseäni niskasta kiinni - hapetevärien ostokielto on ja pysyy.
« Viimeksi muokattu: 22.06.08 - klo:20:21 kirjoittanut deko »
this too shall pass.

Poissa Marge

• HAIRahtanut
« Vastaus #147 : 16.06.08 - klo:22:06 »
Deko, mulla sattuu olemaan paketti tossa ihan käsillä, joten tässä siis vastauksia  :)

Ohjeen mukaan pyyhekuiviin, pesemättömiin huksiin. Väriä on tuubissa 48 ml ja hapetetta pakkauksessa 72 ml. Eiköhän toi oo puolitettavissa, ite en oo koskaan kokeillu tosin.

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
« Vastaus #148 : 17.06.08 - klo:08:22 »
On kyllä tosi tylsää, jos 7- ja 8-sävyistä tulee vain sävy 700.  :o Ei mitään järkeä, en todellakaan ostaisi sitä. Niitä 8-sävyjä tänne, kiitos!  :D

Poissa katajainen

• HAIRahtanut
  • Utelias pupu
« Vastaus #149 : 01.07.08 - klo:20:18 »
Yhyy, värjäsin äsken sävyllä vaaleanruskea punamahonki 565. Alla mulla oli kulahtanut n. 6-asteinen punainen. Lopputulos ei kyllä ollu lähelläkään luvattua vaan tästä tuli melkein musta, sellanen tosi tumma violetin musta, ehkä 3-asteinen. Harmittaa kovasti, kun olisin kuitenkin halunnu pitää tukan punaisena, mutta jospa tämä tästä kuluisi oikean väriseksi  :-[
Plussaa kyllä värin riittävyydestä, puolitin paketin ja silti riitti todella hyvin. Ei myöskään vaikuta hiukset yhtään kuivuneelta ja kiilto on upea, mutta eipä sekään korvaa epähaluttua väriä.
1cCii,18.6.2010 pituus 34cm