Kirjoittaja Aihe: L'Oreal-hiusvärit  (Luettu 441262 kertaa)

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
Vs: L'Oreal-hiusvärit
« Vastaus #150 : 01.07.08 - klo:21:33 »
^ Hui, onneksi en ottanut tuota vaaleanruskeaa punamahonkia (565), vaan tummanvaalean kuparimahongin (645). Arvoin pitkään noiden kahden mahongin välillä ja päätin ottaa sen vaaleamman, ettei käy ikävästi. Sinulle sitten kävi. Toivotaan, että väri haalistuisi pian, voin kuvitella että harmittaa. :(

Minunkin pohjani oli noin 6-tason kulahtanut kuparinpunainen/vaaleanruskea. Tummanvaalealla kuparimahongilla tuli aika kiva väri, mutta en tykkää siitä että tämä on selkeästi viileä. Eikös mahonki olekin aina sävynä viileä? Casting Creme Glosseissa ei kuitenkaan ole muita vaaleampia punaisia kuin nämä mahongit.

Kiiltoa tuli kyllä, mutta tukka tuntui sävytteen jälkeen ikävän raiskatulta; kuivalta ja räjähtäneeltä – sellaiselta kuin se tuntui aina ennen kestovärjäyksen jälkeen. Vaikka pidin vain 15 minuuttia päässä! Vuosi pelkkää suoravärjäystä on vissiinkin totuttanut tukan liian hyvään? :-\

Poissa katajainen

• HAIRahtanut
  • Utelias pupu
« Vastaus #151 : 01.07.08 - klo:22:10 »
^^Minäkin pähkäilin kaupassa pitkään, että kumman ottaisin noista, mutta mallitupsuista tuo 565 miellytti kuitenkin enemmän. Oon ruvennu koko illan peilailtuani jopa tykkäämän tästä, mutta taitaa silti loput tuosta purkista mennä avon päähän  ;D Ei kyllä oo koskaan mallitupsun väri poikennu näin paljon lopputuloksesta.
1cCii,18.6.2010 pituus 34cm

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #152 : 02.07.08 - klo:06:43 »
Täti Kukkahattu! Ihanaa että on joku muukin jolle on käynyt creme glossilla noin! Tai siis ei ihanaa sanan varsinaisessa merkityksessä mutta kaikki omat creme gloss kokeilut on päätyneet kamalan karheaan, räjähtäneeseen tukkaan!
Itse en tosin ole kiiltoakaan niillä saanut.. Epätasaisen värin plus kuivuneen karhean tukan.. Olen jo ajatellut että mikä minussa on vikana kun kaikilla muilla näyttää toimivan mutta minulla ei onnistu.. Olen kokeillut blondina vaalealla sävyllä ja brunettina tummalla, molemmilla kerroilla sama kamala karhea lopputulos.. Tukka näytti kärsineen enemmän kuin jossain kestovärjäyksessä  :-\

Poissa terde

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #153 : 02.07.08 - klo:16:13 »
Miks sitä 7-asteista on joka värimerkissä.. siis 7.0, ei mitään muuta kivempaa seiskaa?!? höh, ei se sit auta, vaikka tulis.. Kaikki tylsät värit tuodaan Suomeen ja parhaat myydään muualla.

Poissa pipsu

• Hiushörhö
« Vastaus #154 : 04.07.08 - klo:13:14 »
Olin lomareissulla Berliinissä ja ostin sieltä juuri tuon 700 sävyn (maksoi vain 4,25 e alessa). Paketissa ainakin näyttää kivalta sävyltä, ei ollenkaan tylsältä. Casting creme glossista sieltä löytyi myös sävyt 630 ja 810. Olis kyllä jo aika saada noita sävyjä Suomeenkin. Värjään varmaan vasta syksyllä, raportoin sitten millainen tuosta tulee.
Feel the burn.

Poissa terde

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #155 : 04.07.08 - klo:15:03 »
Tota 630 sävyä varmaan kyllä kokeilisin... Vaikuttaa aika kivalta. Oon tässä jo aikani ootellukin, että tuleeko sitä, mutta en tiedä kuuluuko se niihin Suomeen tuleviin väreihin?

Poissa katajainen

• HAIRahtanut
  • Utelias pupu
« Vastaus #156 : 06.07.08 - klo:20:19 »
Huh, nyt tää on haalistunut sellaiseksi viininpunaseksi kunnon öljymuhittelujen ja syväpuhistavan jälkeen. Jotenkin sen vaan huomaa, että on haalistunut tai sit vaan kuvittelen. Kaikki punaset tuntuu ekan pesun jälkeen yleensäkin näyttävän miun päässä jotenkin läpikuultavilta  ???
1cCii,18.6.2010 pituus 34cm

Poissa ansq

• Hiushörhö
« Vastaus #157 : 08.07.08 - klo:14:51 »
Mä en enää ikinä käytä tätä sarjaa. Silloin ku olin tumma, ja värjäsin sillä suklaanruskealla tms, tuli aivan liian tummat.
Nyt ku olin vaaleempi, ja värjäsin TUMMAN VAALEALLA, tulos oli tumma.
Joten ei kiitos.

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
« Vastaus #158 : 08.07.08 - klo:14:59 »
Onko kukaan onnistunut saamaan käsiinsä ja kokeilemaan sävyä 810 pearl blond? Olen nähnyt paketin ja näytti ihanalta, mutta jäi silloisella reissulla ostamatta. Nyt viikonloppuna uusi mahis ostaa ja aionkin, mietin vain käyttäytyykö tuokin sävy samoin kuin nuo tummemmat, eli tulos huomattavasti oletettua tummempi?

Poissa tiita

• HAIRahtanut
« Vastaus #159 : 15.07.08 - klo:09:44 »
Nyt on ensimmäinen värjäyskokeilu Creme Glossilla takana ja en oikein tiedä mitä mieltä olen. Sävynä oli siis 415, Huurteinen tummasuklaa, joka näytti pakkauksen mallissa aivan ihanan suklaiselta väriltä. Aine oli ainakin aikamoista litkua ja tuntui että sitä oli kaikkialla muualla paitsi omassa päässä. Ei tuntunut läheskään niin vahvalta aineelta kuin kestovärit ja vähän jännitti että tarttuukohan se miun päähän ollenkaan. No mustahan tästä tuli, juurissa hieman punertavaa, suklaista ruskeaa. Aika tököttiä kaikesta epäilyistä huolimatta tämä taitaa olla ja eihän tässä auta kuin odotella, että haalistumista hieman tapahtuisi ja jos sitä suklaista ruskeaa alkaisi näkyä sieltä.
Kyllä se siitä, koska aina se siitä

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #160 : 15.07.08 - klo:09:54 »
Itse värjäsin juurikin tuolla ^^ värillä pari vuotta sitten ja sain sillä mahongin puanaiset hiukset. Piti värjätä uudelleen.

Poissa emi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #161 : 26.07.08 - klo:19:46 »
Tummanvaalea oli ihan mukava sävy, mutta kesto ihan olematon :-\
Aluksi meni yllättävän tummaksi mitä olisi voinut kuvitella, mutta yllätys nopeasti kulahti koko väri alkuperäiseen sävyyn (kulahtanut kupari).

Tämä nyt menee vähän asian vierestä,mutta....
Laitoin Castingin (ei creme gloss) vaalenruskean ja tämä vaikuttaa hyvälle (keskiruskea, jossa hieman kuparinen hohto), toiv. kestäisi hieman pitempään kulahtamatta.

Näissä väreissä ei kuitenkaan kovin voimakas hapete onneksi ole, mutta vaikuttaako se siihen kestoonkin sitten?
« Viimeksi muokattu: 26.07.08 - klo:19:48 kirjoittanut emi »
Hiukset: 2cFii, Olkapäille ylettyvät ohuehkot ja tuuheat kerrostetut luonnonkiharat. Väri kupari, tummuusaste 7

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #162 : 26.07.08 - klo:21:01 »
Onko joku testannut sitä nougat-sävyä? Seiskatasoinen kupari, numeroa ei voi muistaa. Se huutaa kaupassa dekon  nimeä & äänekkäästi. Palasin siis irkkukuparisävyyn kriisin myötä ja himottaisi laittaa kevytväri alle ennen hardcore-hennaukseen ryhtymistä.

Ennen ja jälkeen kuvia kenelläkään?
this too shall pass.

Poissa terde

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #163 : 29.07.08 - klo:10:48 »
Se nougat on 724 :)  Oon hypistelly pakettia useasti, heh.. Mietinkin juuri, mitä tulis jos sekottaisin 503 ja 724? Tai sitten pelkkä toi nougat. Mulla on tässä alla 6.4 ja 6.3 + 7.0 ainakin ;D

Niinku tuolla kriisiketjussa jo kriiseilin, eilisessä värjäyksessä tyveen ei tarttunu väri ollenkaan, joten mietin, oisko tää sellanen mikä tarttuis. Ainakin creme glossin 530 tarttu aikoinaan hyvin.

Poissa Emmi

• Hiushörhö
« Vastaus #164 : 29.07.08 - klo:22:31 »
Nyt tarvitsisin apua... Ostin Casting Creme Glossin sävyn kultakuparinvaalea (numero 834, en ole varma onko värin nimi juuri tuo suomeksi, olen nimittäin ulkomailla.) Onnistuin kuitenkin hukkaamaan käyttöohjeen ennen kuin pääsin edes värjäämään! Näinkin voi tapahtua - mulle.  ;D Voisiko joku kertoa, pitikö väri levittää kuiviin/kasteltuihin hiuksiin ja miten pitkä vaikutusaika tarvitaan jos hiuksissa on jo edellisestä värjäyksestä juurikasvua? Alla on kullanvaalea väri, ja luulen, että voin noudattaa värjätyille hiuksille ja juurikasvulle tarkoitettua ohjetta. Kiitokset jo etukäteen!  :)

Muoks: Polina, juuri huomasin että sulla on tuo sama sävy kaapissa. Voisitko tehdä palveluksen ja tsekata käyttöohjeen? Kiitoskiitos!!   :-*
« Viimeksi muokattu: 29.07.08 - klo:22:33 kirjoittanut Emmi »