Kirjoittaja Aihe: L'Oreal-hiusvärit  (Luettu 441081 kertaa)

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
Vs: L'Oreal-hiusvärit
« Vastaus #165 : 30.07.08 - klo:11:55 »
^ Suositellaan levittämään kosteisiin hiuksiin, norm. vaikutusaika käsittääkseni 20 min. Noin pikaisesti googlattuna.. Juurikasvun värjäysaikoja en löytänyt.

maarit

• Vieras
« Vastaus #166 : 30.07.08 - klo:22:11 »
Onko joku testannut sitä nougat-sävyä? Seiskatasoinen kupari, numeroa ei voi muistaa. Se huutaa kaupassa dekon  nimeä & äänekkäästi. Palasin siis irkkukuparisävyyn kriisin myötä ja himottaisi laittaa kevytväri alle ennen hardcore-hennaukseen ryhtymistä.

Ennen ja jälkeen kuvia kenelläkään?

Joo mää. Oli vähän vaisumpi ja ruskeampi kuin toivoin. Tosin sellainen tulos oli ehkä mulle sopivampikin. Taisin laittaa sen jo kesäkuun puolella, nyt jäljellä on enää tummanvaaleaa sävyä (pohjassa kun oli vaalennuksiakin). Kamerassa taitaa olla kuvia, mutta nyt ei jaksa... Ehkä huomenna.

Poissa Aleese

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #167 : 06.08.08 - klo:15:42 »
Ostin juuri tummanvaalea-sävyn ja ajattelin kokeilla sitä tässä piakkoin, mutta vähän ehkä pelottaa se, että kuinka tummaksi hiukset menee. Mulla on siis nyt melko kulahtanut vaaleahko väri päässä, joten muutos saattaa olla aika suuri, mutta toisaalta mulla onkin nyt tavoitteena alkaa vaihtamaan hiusteni väriä tummempaan päin pikkuhiljaa, joten jostainhan se on aloitettava. ::) Toivottavasti väri nyt kestäisi edes jonkin aikaa, kun yleensä kevytvärit tuppaa liukumaan mun päästä pois muutamassa pesussa. En haluaisi kuitenkaan rasittaa jo valmiiksi rasittuneita hiuksiani kestovärillä. :P Oli ainakin ihan rohkaisevaa lukea, että joillakin tämä on osoittautunut suhteellisen kestäväksi väriksi...

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #168 : 12.08.08 - klo:14:58 »
Väri oli kyllä intensiivistä (sävy mustanruskea) ja riittoisaa, mutta oma tukka meni kans tosi korpun tuntoiseksi. Luulin että nuo kevytvärit ois olleet vähän hellempiä kuin kestovärit. Tosin kaikilla kestoväreilläkään ei kyllä niin korpuksi saa hiuksia kuin tällä.  :o
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa tuatara

• Haiven
  • *
« Vastaus #169 : 12.08.08 - klo:15:44 »
^ Aivan sama kokemus. Värjäsin pari viikkoa sitten sävyllä 415 ja väri meni ensinnäkin hirvittävän tummaksi ja toisekseen korputti hiukset tavalla, jota monikaan kestoväri ei ole tehnyt..
Todella kestävää tuo kyllä on. Olen tuota nyt haalistellut öljy- ja tehismuhitteluilla, syväpuhdistavalla shampoolla ja tehnyt pari vaalennuspesua, ja väri on kestänyt tuon kaiken mun kannaltani aivan liian hyvin... Paremmin kuin moni kestoväri. Jopa juurissa on edelleen yllättävän paljon väriä, ja niissä ei tosiaan ole mitään värikerrostumia.

Kestävyys on siis loistava, mutta tuskin kuitenkaan kokeilen tätä toista kertaa. Tuntuu tosi tujulta aineelta ja hellempää etsin.

kuukkeli

• Vieras
« Vastaus #170 : 12.08.08 - klo:16:35 »
No ohoh, ollaankohan me samalla creme glossi värillä värjätty  :D Muistan kun joskus viime talvena pistin jotain suklaanruskean väriä omaan silloin käsittelemättömiin hiuksiin niin värjäystulos oli tosi kiiltävä, intensiivinen ja pehmeä! Intensiivisellä en meinaa sitä että olisi tullut liian tumma, vaan hyvä tuli. Lisäksi tuoksu oli värissäkin hyvä. Mutta surkeudekseni tuo huuhtoutui sitten lähes täysin seuraavassa shampoopesussa viemäriin  ;D

Poissa Aleese

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #171 : 13.08.08 - klo:10:12 »
Mä kokeilin sitä tummanvaaleaa väriäni nyt muutama päivä sitten ja kyllä siitä tosiaan aika tumma tuli. Ei nyt mitenkään ihan häiritsevän tumma, mutta tummempi kuin ajattelin. Värin kestävyydestä en tietenkään vielä osaa sanoa mitään, mutta on se ainakin pari pesua kestänyt melko lailla samanlaisena kuin se oli heti laiton jälkeen, mikä lupaa ihan hyvää, koska yleensä kestovärikin haalistuu mulla enemmän parissa ekassa pesussa siihen lopulliseen muotoonsa mikä se sitten tulee olemaan. Tämä taas tuntuu oikeastaan yhtä intensiiviseltä kuin heti laiton jälkeen.

Täytyy kyllä sanoa, että oli aivan ihana värjätä hiukset ilman sitä järkyttävää ammoniakin lemua mihin olen tottunut vaalentavissa kestoväreissä, joten senkin puolesta käytän tätä varmasti uudestaan, kunhan muutaman viikon päästä näen kestävyyden. Ainut miinus on se, että minustakin latvat tuntuvat vähän kuivahkoilta värjäyksen jäljiltä, täytyisi varmaan tehdä niihin joku tehohoito ja toivoa, että tuo ei jää pysyväksi tulokseksi.

honeycomb

• Vieras
« Vastaus #172 : 13.08.08 - klo:21:35 »
Olen aikeissa värjätä tuommoiset noin kasin vaaleat hiukset tuolla nougatilla kun syksyksi houkuttaisi kuparinen, mutta kuitenkin luonnollinen, ei liian oranssi sävy. Mitä luulette, meneekö liian tummaksi kun kovasti muista sävyistä moista valitetaan? Luulisitteko värin jäävän tiukasti hiukseen kiinni vai onko toiveita että vaalea sävy palautuu jossain vaiheessa(vaikkakin parin kk:n päästä)?

Edit. Jep, kokeiltu nyt on ja ei varmaan tarvitse uudelleen kokeilla tuota nimenomaista väriä. Toiminnee tuo nougat sävy parhaiten neitsythiukseen, sellaiseen perinteiseen tummanvaaleaan, ainakin vaalennettuun hiukseen en suosittelisi.
Sävystä tuli hailakan vaaleanruskea ja kuparisuudesta ei kyllä ole oikein tietoakaan. Saispa tänne suomeen niitä kasin sävyjä..
« Viimeksi muokattu: 10.06.09 - klo:22:55 kirjoittanut Hunajapupu »

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #173 : 18.08.08 - klo:07:46 »
Laitoin toissapäivänä mustanruskean värin. Kivasti tarttui ja näyttääkin hyvältä. Vaikkakin ihan pikimustat näistä tuli, mutta se oli kyllä tarkoituskin.  ;D Tuoksu on edelleen kiva ja putsautuu roiskeet nätisti pesukoneen kyljestä (vähän roiskahti :D) ja lavuaarista. Edelleen mä kyllä olen sitä mieltä että tuubi on liukas ja vaikea käyttää mutta teenkin värjätessä aina latvojen kohdalla niin että hieron väriä molempiin käsiin ja siitä hiuksiin samalla tavalla kuin hoitoaineen kanssa.  ::)
Kaverille käyteltiin jämät mitä jäi yli (mulla bsl-pituiset kerrostetut hiukset ja jäi väriä 1/3 verran yli!) ja sillä jämähti vähän ohimoille. Mulla oli helosanit hiusrajassa niin ei jämähtänyt.

Poissa terde

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #174 : 18.08.08 - klo:16:22 »
Bongasin Ruotsista mm. sävyt 630 ja 623 jotka näytti molemmat ihanilta.. Se 623 houkutteli ehkä eniten, mutten viittiny kuitenkaan ostaa kun ei kuitenkaan täältä Suomesta saa. Harmittaa :-\

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #175 : 30.08.08 - klo:13:27 »
Suomessa on nyt markkinoilla kaksi uutta tummaa sävyä: kultaan taittava 323 ja tumma punaruskea / lila 360. Pyörittelin paketteja kaupassa, mutta ei näistä taida kumpikaan minun käyttööni päätyä vaan pysyttelen edelleen sarjan 300-sävyssä. Huippujuttu kuitenkin, että sarjan alkuun suppea värivalikoima tuntuu laajentuvan jatkuvasti.

2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0

Poissa Teresa_82

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #176 : 30.08.08 - klo:16:42 »
Värjäsin nyt toista kertaa 415 Huurteinen tummasuklaa -sävyllä, ja kyllä se vaan on ihana! Täydellinen kylmä ruskea, ja aavistus punaista joukossa. Viimeksi kyllä kävi niin, että väri lähti aika nopeasti pesussa - paljon nopeammin kuin se tavallinen Casting-väri.

nita

• Vieras
« Vastaus #177 : 30.08.08 - klo:19:16 »
^^ Mä pistin eilen päähäni ton 360-värin. Tuotatuota... :D Mitähän siitä sanos.

Pohjana tummahko ruskea, juurikasvua (about 8-asteinen neutraali) noin 1,5 cm. Ruskeaan tuli hirmu nätti kylmä punerrus, kun taas juurikasvu on suhteellisen kirkkaan punainen. Hiphei.

Glossy Blacks -sarjaahan tuo on, olis pitäny jotain tajuta :D Mutta no, tällä mennään.

Tuoksu oli kyllä positiivinen yllätys, ei pistäny nenään eikä jääny kämppään leijaileen. Purtilon liukkaus meinas aiheuttaa kriisitilanteita... :)

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #178 : 30.08.08 - klo:19:36 »
Värjäsin nyt toista kertaa 415 Huurteinen tummasuklaa -sävyllä, ja kyllä se vaan on ihana! Täydellinen kylmä ruskea, ja aavistus punaista joukossa. Viimeksi kyllä kävi niin, että väri lähti aika nopeasti pesussa - paljon nopeammin kuin se tavallinen Casting-väri.

Onko muutkin sitä mieltä, että tää olis kylmä sävy? Mua houkuttaisi kokeilla jotain vähän punertavaa ruskeaa, mutten ole uskaltanut, kun pelkään niiden kaikkien olevan liian lämpimiä mulle. Tuota 415:kin sanottiin jossain L'Oréalin sivuilla lämpimäksi. Sitten taas muistan, että jossain toisella L'Oréalin sivulla kutsuttiin jonkun toisen Lorkun sarjan 415:a kylmäksi. Niillähän on noita eri maiden sivuja vaikka kuinka.

Poissa Kuutar

• Hiushörhö
« Vastaus #179 : 30.08.08 - klo:20:07 »
Mä värjäsin creme glossilla just viikko sitten. Kkerkesin heittää pakkauksenkin jo roskiin enkä muista sävyä. Paketin sävykuvauksessa oli joku tumma kirsikka tms... Näistä tuli sellaiset tummanpuna ruskeat. Kotisivuillakaan ei ollut tätä väriä  :o Onkohan tämäkin joku kaupan hyllyiltä poistuva sävy.