Kirjoittaja Aihe: L'Oreal-hiusvärit  (Luettu 440623 kertaa)

Poissa Henriikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Peace, a fragile lover, left us fantasising war
Vs: L'Oreal-hiusvärit
« Vastaus #180 : 31.08.08 - klo:10:12 »
Samaa mieltä kuin honeycomb tuosta 724 nougatista. Ei juurikaan yhtään kuparinen, vain tylsähkö vaalea ruskea.
Itse piristin väriä sitten suoravärillä, ja tuli ihan kiva. Mutta ei yksinään, ehei..

Värin tuoksu oli ihan miellyttävä, mutta en pitänyt kyllä yhtään siitä tuubimaisesta putkilosta.. Perinteinen paljon parempi.
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #181 : 31.08.08 - klo:10:53 »
Mä värjäsin creme glossilla just viikko sitten. Kkerkesin heittää pakkauksenkin jo roskiin enkä muista sävyä. Paketin sävykuvauksessa oli joku tumma kirsikka tms... Näistä tuli sellaiset tummanpuna ruskeat. Kotisivuillakaan ei ollut tätä väriä  :o Onkohan tämäkin joku kaupan hyllyiltä poistuva sävy.
Mun mielestä se tumma punaliila on niitä uusia sävyjä? Ainakin Tarjoustalossa oli vähän aikaa sitten ständissä niitä tummia ja siinä oli just se joku tumma kirsikka uutena sävynä mukana.

Poissa Teresa_82

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #182 : 31.08.08 - klo:21:01 »
Onko muutkin sitä mieltä, että tää olis kylmä sävy? Mua houkuttaisi kokeilla jotain vähän punertavaa ruskeaa, mutten ole uskaltanut, kun pelkään niiden kaikkien olevan liian lämpimiä mulle. Tuota 415:kin sanottiin jossain L'Oréalin sivuilla lämpimäksi. Sitten taas muistan, että jossain toisella L'Oréalin sivulla kutsuttiin jonkun toisen Lorkun sarjan 415:a kylmäksi. Niillähän on noita eri maiden sivuja vaikka kuinka.

Aika jännä jos tätä on lämpimäksi väitetty! Kyllä se on ihan kylmän punainen vivahde, ja se ruskea vivahtaa tuhkaan. Harvoin mielestäni löytää nimenomaan tätä viileää ruskeaan punaisella taitolla, sen tähden olen sävystä niin innoissani!

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #183 : 31.08.08 - klo:22:37 »
Osaisitteko suositella värisävyä (olisi erinomaisen hyvä jos Casting cremeltä löytyisi sopiva sävy):

Mun oma väri on keskiruskea ja viimeksi kevytväritetty vuosi sitten (pari astetta tummemmalla). Sen jälkeen suoraväreillä olen pitänyt ruskeaa, mutta jostain käsittämättömästä syystä olen käytellyt Wellan viva moussen punertavaan meneviä ruskean sävyjä. Nyt olen yrittänyt siirtyä enemmän perusruskeaan, mutta se punertavuus puskee läpi parin pesukerran jälkeen.
Tavoitteena on nyt saada ehkä 4-5 asteinen ruskea, pienellä kullanvihvahteella, ei punertavalla. Koska nuo vanhat suoravärit tuntuvat pysyvän kiinni kuin synti, niin en oikein tiedä millä saisin sitä aisoihin. Kevytväri on taas alkanut houkuttelemaan monestakin syystä.

Edit. Eli yritin katsella värejä, ja ihan äkkisältään ei oikein mikään tuntunut parhaalta, mutta ehkä vaihtoehtoina kuitenkin 400 (ehkä myös 415) ja 500. 530:lla punaisuus luultavasti korostuu kun alla on vanhaakin punataittoa.
« Viimeksi muokattu: 31.08.08 - klo:22:46 kirjoittanut Jouana »
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #184 : 01.09.08 - klo:07:36 »
^ Tuolla 400-sarjalla tulee sitten tosi tumma, eli kannattaa ottaa mieluummin vaikka sitten 500-sarjaista tai jopa 600:sta.

Mulla on tuo pikimusta nyt haalistunut nätiksi mustanruskeaksi. Vähän pehmeämpi sävy kuin ihan musta mutta kuitenkin tummempi kuin tummanruskea. Yhä parempi  :-* Tästä 200-sävystä taitaa tulla mun vakkari.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #185 : 01.09.08 - klo:10:46 »
^ Ok, hyvä tietää. Mä olen tuolla Wellan viva moussella käytellyt viimeisimmäksi sävyä 40, ja siis pidän siitä kovasti mutta valitettavan nopeasti puskee se vanha punertavuus läpi. Kai se voisi olla järkevämpää laittaa tuota 500-sarjaa ensin, tosin jos tuo 400-sarja yhtään muistuttaa tummuusasteeltaan tuota Viva moussen 40:ää niin sitten voisin suoraan iskeä sitä pähän.

Nyt on muuten Sokoksilla syyskuun ajan nämä Casting Creme glossit tarjouksessa; hinta 9eura ja rapiat.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
« Vastaus #186 : 01.09.08 - klo:11:12 »
^ Anttila pistää Casting Creme Glosseissa vielä himpun paremmaksi: 2 pakettia yhteishintaan 17,50 e. ;)

Tekisi mieli vielä kerran kokeilla, tuleeko tällä yhä sama räjähtänyt hampputukka kuin ensikokeilulla.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #187 : 01.09.08 - klo:11:52 »
^ Aijai...tiukaksi menee  ;D Ehkä mä haen ensin kuitenkin Sokokselta yhden värin kokeeksi, ja jos tuntuu loistavalta, niin sitten haen anttilasta varastoon. Mutta mutta...luin tuolta ketjusta aiempaa sun postauksen kun säikähdin tuota hiusten räjähtämistä. Mähän olen tässä myös juurikin vuoden päivät pelkästään suoravärjäillyt. Mitenkähän tuota räjähtävyyttä pystyisi ennaltaehkäisemään...onko jotain hoitovippaskonsteja ennen ja jälkeen käsittelyn? Eihän se välttämättä mulla tietty räjähdä - ei voi tietää, mutta olis kiva käyttää varotoimia ettei tukka lähtisi repimättäkin päästä...  ::)

Paikalla Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #188 : 01.09.08 - klo:17:26 »
Kai se voisi olla järkevämpää laittaa tuota 500-sarjaa ensin, tosin jos tuo 400-sarja yhtään muistuttaa tummuusasteeltaan tuota Viva moussen 40:ää niin sitten voisin suoraan iskeä sitä pähän.

Suoravärit on ainakin mun mielestä sen verran paljon hailakampia, ettei kannata vertailla noita sävynumeroita.

Mulla on itsellä nelostasoinen tukka ja se on varmasti monen silmään musta. Värjään siis kestolla, mutta oon käyttänyt myös Crème Glossia ja yhtä tumma se mun mielestä oli. Nyt harkitsen siirtymistä siihen, jos tukka kärsisi vähemmän.

Poissa ansq

• Hiushörhö
« Vastaus #189 : 01.09.08 - klo:17:51 »
Onko kellään kuvaa laittaa minkalaiset hiukset tulee tosta 900-väristä?:)

Poissa terde

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #190 : 02.09.08 - klo:18:37 »
Jouana; niinku tossa jo sanottiinki, nää sävyt vetää aika tummiks ainaki aluks. Siskolla oli joskus 600 ja se näytti mun silmään paljon tummemmalta. 530 on nätti sävy, mutta tosiaan punertava. 500 vois tosiaan olla ihan ok, ei oo tosin kokemusta, mut ei ainakaan taittoa mihinkään suuntaan.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #191 : 02.09.08 - klo:21:37 »
^ Kiitos teidän vinkkien, niin päädyin siihen, että hankin tuon 500:sen. Kaipaisin viileähkömpää sävyä, hiukan kullertava saisi kyllä olla muttei punertava.

Poissa terde

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #192 : 04.09.08 - klo:21:52 »
Jaahas, taas on tullu uusia värejä. CCG:lta ainakin sitä kaivattua tummuusluokkaa 700. Pitihän sitä sitten ostaa pari purkkia. Mun hiuksia on sen verran rääkätty, että aattelin paremmaks ostaa ton kevytvärin kun sitä Excellencen 7.31 mitä viimeks käytin. Tässähän tulee oikein valinnan vaikeus tätä menoo :D  Saa nähdä millanen tulee - toivottavasti ei ihan tylsä.. ::)

Poissa Nienna

• Tukkaguru
« Vastaus #193 : 05.09.08 - klo:15:51 »
Nettisivuilla ei näy. Uusissa ei varmaan ole (edelleenkään) tuhkaista vaaleaa?

Poissa terde

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #194 : 05.09.08 - klo:16:15 »
Ei tainnu kyl olla.. En ainakaan muista noin nopeesti nähneeni.

Värjäsin just hiukseni.. Nää on märät, ettei kyl vie nää mitä tuli muuta ku et tyvikasvulle ei tapahtunu mitää. Ottaa ihan sikana päähä... En tiedä johtuuko edelleen siitä, et on punertavaa alla. Äääähh, en enää ikinä laita mitää punertavaa ku sit siit ei pääse millää eroo ja kaikki värjäykset menee pilalle..!! >:(