Kirjoittaja Aihe: L'Oreal-hiusvärit  (Luettu 441078 kertaa)

Poissa Eleven

• Tukkaguru
Vs: L'Oreal-hiusvärit
« Vastaus #195 : 06.09.08 - klo:06:45 »
Onko kellään kuvaa laittaa minkalaiset hiukset tulee tosta 900-väristä? :)

Kaveri värjäsi juuri tuolla päänsä, voin kysyä jos hän suostuisi kuvattavaksi.
On se kumma ettei Suomeen saada muita vaaleita sävyjä! Jenkkisivuston perusteella 810 olisi aivan täydellinen sävy minulle.. olisikohan aika lähestyä Lorealia taas sähköpostitse asian tiimoilta, jos viesti menisi perille?
Once you compare the sorrow of real life to the joy of an imaginary one, you will never want to live again - only to dream forever.

Poissa Selena

• HAIRahtanut
« Vastaus #196 : 08.09.08 - klo:13:43 »
^ Eleven, ois ihan mahtavaa, jos saatais kuvaa tuosta sävystä! Itseänikin kiinnostaisi.

Jännää tosiaan, että vaaleita sävyjä rantautuu tänne niin nihkeästi, luulisi täällä riittävän kysyntää?
Make it a great day

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #197 : 10.09.08 - klo:14:32 »
OUJEE! Kiitos jälleen juureksille! Värjäsin tänään hiukset Casting Cremen sävyllä 500: loving it!!  :-* Ihanan kiiltävä ensinnäkin, ja tosiaan väri tummempi ehkä kuin olisin odottanut muttei lainkaan liian tumma. Hiukan puskee läpi tässäkin sitä vanhaa punerrusta, mutta kaikenkaikkiaan ihan nappitulos! Pitää hankkia kyllä pari putelia varastoon nyt kun on tämän syyskuun ajan alennuksessa. Haluaisin hiukan sitä tuhkaa sekaan, harkitsen siis myös 415-sävyä. Oi nami!

EDIT. Piti tulla vielä lisäämään, että väri on aivan tolkuttoman onnistunut! En tiedä miksi se näytti heti värjäyksen jälkeen kuivana niin punertavalta, mutta enää en sitä huomaa. Pitää ihan ehdottomasti tosiaan käydä hankkimassa varastoon!
« Viimeksi muokattu: 12.09.08 - klo:13:45 kirjoittanut Jouana »
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #198 : 14.09.08 - klo:11:07 »
Mulla on 400-sävyllä värjätty tukka, josta kyllä tykkään, mutta jotenkin on alkanut himottaa vähän vaaleampi ja suklaisempi sävy. Ajattelin, että josko tätä saisi vähän haalistettua ja sitten värjäisi joko sävyllä 530 tai 535. Ongelma on se, että ihoni on punertava. Näyttääkö noi sävyt ihan hirveiltä kylmällä iholla? Olisi kiva kuulla kokemuksia, jos joku kylmäihoinen on kokeillut.

Ärsyttävää, kun ainakaan Tren Anttilassa ei ollut hiustupsuja noista. Varmaan siksi, kun ne ovat niin uusia.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #199 : 14.09.08 - klo:11:24 »
^ Hyvä tietää että sulla on aika samansuuntainen väritys kuin itselläni. Mulla neutraali/kylmä ihonväri ja punertava siis. Mietin myös että ottaisin kokeiluun tuon 530 tai 535, mutta olen kyllä tyytyväinen että päädyin sävyyn 500. Ainakin sen päälle mitä tuolla pohjalla oli, niin pienikin ripaus jotain mahonkia olisi varmaan painottunut liikaa punaiseen. Pieni kullan vivahdus ei olisi varmaan haitaksi, päinvastoin. Saatan 530:tä kokeilla jossain vaiheessa, mutta ainakin uuden 500:sen hankin vahvistamaan tätä nykyistä suuntaa.
Tuolla aiemmin pohdin vielä että himottaisi se 415, mutta kyllä nyt totean, että en halua yhtään mahonkia. Harmi, ettei valikoimassa ole esim sellaista sävyä kuin 513 tai ehkä 531. Näin äkkisältään tuo tuntuisi parhaalta idealta.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

softrocks

• Vieras
« Vastaus #200 : 14.09.08 - klo:17:58 »
Mulla on tällä hetkellä hiuksissa sävy 530 ja mielestäni se ei riitele mitenkään ihoni kanssa, joka on väriltään punertavuuteen taipuva eli siis viileä. Olen aina ihmetellyt sitä, kun sanotaan, että viileän sävyisen ihon kanssa ei sovi lämpimän sävyinen tukka, koska hiusteni oma väri on punertavan/ kullanruskea! Tai ehkä luontoäiti sitten on vaan varustanut mut yhteensopimattomilla, kamalilla väreillä  ;) No, ehkä kokonaisuuteen vaikuttaa myös se, että mun silmät on myös lämpimän vihreän sävyiset, eli kaiken kaikkiaan lämpöä on enemmän kuin viileyttä.

Poissa terde

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #201 : 14.09.08 - klo:23:30 »
Joskus on vaikee tietää, onko viilee vai lämmin.. tai sit voi olla välimuoto. Mä luulin, et mä oon viileesävynen koska aika kalpee iho, mutta netistä tarkemmin aiheesta luettuani totesin, että oon lämminsävyinen (kellertävä iho). Mulle se 530 sopi todella hyvin, mutta oli punertava kylläkin. Se 535 oli vielä punasempi, eikä ees tarttunu mun hiuksiin kunnolla.

CCG:n sivuil on se "värianalyysi", siel lukee niist väreist millaselle ihotyypille sopii ja sillai. Ei siel tosin kaikkia noita värejä oo, mut osa ainakin. Tuolta löytyy "värianalyysin aakkoset": http://www.kookas.fi/articles/read/3315

Värianalyysi perustuu ihon pohjasävyyn, ihosi on joko kelta- tai sinipohjainen. Ns. kylmiä vuodenaikoja (kylmät värisävyt parhaita) ovat kesä ja talvi. Lämpimiä vuodenaikatyyppejä ovat syksy ja kevät. On sellanenkin kikka, että kokeilee, kummat korut sopii paremmin, kullan- ai hopeanväriset: jos kultaiset, niin lämmin sävy ja hopeiset niin kylmä.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #202 : 15.09.08 - klo:10:20 »
Tiedän siis nuo vuodenaikajutut ja uskon olevani viileä tai korkeintaan neutraali. Lämpimiä sävyjä en löydä silmistäni tai ihostani, mutta aidosta hiustenväristäni kyllä. En vain tiedä, kuinka paljon uskon noihin värianalyysijuttuihin siinä mielessä, että pitäisi olla kaikki aina sävy sävyyn. Siksi kyselin, josko joku kylmäihoinen olisi onnistuneesti kokeillut lämminsävyistä tukkaa. :)

Poissa Noanna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #203 : 17.09.08 - klo:19:26 »
Ei vidsid..
Värjäsin kolme viikkoa sitten 300:lla hiukset. Mustathan niistä tuli mutta siitä en vielä hätkähtänyt, ajattelin että eivätköhän muutamassa pesussa vaalene oikeaan sävyyn.. Vielä mitä. Melkein sinimustat edelleen ja nyt alkaa näkyä jo juurikasvua :-\.
On kyllä pysyvin kotiväri jota olen ikinä kokeillut, peittoaa kestoväritkin sata nolla ;D.
1bFii, pituus hiukan yli bsl. Toiveena terveet, pehmeät, pitkät ja pörröiset hiukset.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #204 : 17.09.08 - klo:20:45 »
Mulla on nyt reilu viikko ja useampi pesu jo tehtynä eikä ja mahtava väri vielä, todella loistavasti pysyy. Ja kiiltoakin piisaa yhä. Vielä kun eilen muhittelin Nivean rekkunaamiota öljyllä höystettynä, niin oli kyllä todella loistava väri! Mulla siis tuo 500 sävy.
Nuo väritupsut kaupassa eivät kyllä pahemmin anna käsitystä. Yritin Sokoksen kirkkaissa spottivaloissa erottaa toisistaan 300,400 ja 500, mutta kovin lähellä livat toisiaan. Ja 530 ei edes ollut väritupsua - se mua erityisesti olisi kiinnostanut. En jaksanut kuitenkaan lähteä kyselemään vaan otin tuon 500-sävyn koska haluan vielä vahvistaa jatkossa ruskean sävyä ettei kupari vahingossakaan hairahda näyttämään punaiselta mulla.
Tyytyväinen olen kyllä tähän tuotteeseen!

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #205 : 17.09.08 - klo:22:21 »
Nuo väritupsut kaupassa eivät kyllä pahemmin anna käsitystä. Yritin Sokoksen kirkkaissa spottivaloissa erottaa toisistaan 300,400 ja 500, mutta kovin lähellä livat toisiaan. Ja 530 ei edes ollut väritupsua - se mua erityisesti olisi kiinnostanut. En jaksanut kuitenkaan lähteä kyselemään vaan otin tuon 500-sävyn koska haluan vielä vahvistaa jatkossa ruskean sävyä ettei kupari vahingossakaan hairahda näyttämään punaiselta mulla.

Mun silmään tuo 530 oli aika kivan värinen siinä väritupsussa. Ei semmonen punertava yhtään, vaan kullanruskea. Nuo spottivalot tosiaan häikäisee aika kivasti kun ne tupsut kiiltää niin yritäpä siinä sit. Tuohon sarjaan oli tullut pari uuttakin, toinen oli 700 ja toinen joku punertavanruskea mutta niistä ei ollut vielä tupsuja hyllynreunassa.  ::)
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #206 : 17.09.08 - klo:22:28 »
^ Okei, kiva kun infosit! Uskallan sitten hakea sellaisen 530:kin varastoon, kun vielä syyskuun ajan hinnat on vähän edullisemmat. Kullertava sävy on tosiaan vielä tervetullut, mutta punaista ei siedä enää yhtään...

En muuten kadu pätkän vertaa, että siirryin suoraväreistä tähän. Jostain syystä tämä nimenomainen merkki sopii muutenkin todella hyvin mulle; ei yhtään kiusannut silmiä eikä päänahkaa, eikä mitään värijäämiä jäänyt kuuppaan. Ne vähät mitä tietenkin tuli otsalle ja korvien tienoille lähtivät helposti pois. Kunhan nyt näkee miten tämä väri ajan kanssa käyttäytyy, niin ehkä satunnaisesti suoravärillä voi vähän voimistaa tai ylläpitää.

Poissa terde

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #207 : 18.09.08 - klo:18:56 »
Se 700 on aika hailakka. Mä laitoin sitä, mut mulle se ei tehnyt oikein mitään eroa.. Ja se 530 oli ainakin mun päässä punertava, koska kaikki sano, että "sulla on tosi kiva tommonen punertava väri" tms.. Nätti oli kuitenkin. Mut ei sitä ikinä tiiä miltä näyttää omassa päässä ennen ku kokeilee ;)  Harmi, kun ei taida olla kuvaa silloisesta tukasta...

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #208 : 18.09.08 - klo:21:54 »
Juu niin kyllä sen on saanut huomata että värien käyttäytyminen riippuu ihan täysin siitä mistä se roikkuu. Eli ei ainakaan ole siihen paketin kuvaan ja värin kuvaukseen pahemmin uskomista. Mä en ole vielä hakenut varastooni tota 530:sta, päätin kuitenkin vaan nyt vahvistella tätä nykyistä (500) väriä, se kun miellyttää kovasti. Eikös se niin mene että ei pidä korjata sitä mikä ei ole rikki  :D

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #209 : 19.09.08 - klo:11:04 »
Ja se 530 oli ainakin mun päässä punertava, koska kaikki sano, että "sulla on tosi kiva tommonen punertava väri" tms.. Nätti oli kuitenkin.

Niinkö! Mikä pettymys. Ehdin jo kaverillekin sitä kehua, että varmaan tulis hyvä kullanruskea eikä punertava.  :P
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.