Kirjoittaja Aihe: L'Oreal-hiusvärit  (Luettu 441079 kertaa)

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
Vs: L'Oreal-hiusvärit
« Vastaus #210 : 19.09.08 - klo:14:10 »
^ Niin, ja mulle myös  :P Tosiaan pettymys oli kuulla tuo, mutta toisaalta sitähän ei oikeasti voi tietää miltä se tarkalleen ottaen omassa päässä näyttää. Meinaan edelleen uskaltaa sitä kokeilla, mutta vasta pidemmän ajan kuluttua kun saan tosiaan vahvistettua tätä perusruskeaa.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa terde

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #211 : 19.09.08 - klo:14:24 »
Juu kannattaa toki kokeilla, saahan sen punertavuuden sitten pois - tai sit ei :D  Ainakin meikäläisellä hankalaa ollu saada pois.. Mä silti välillä mietin laittaa sen värin taas, mut en tie sit haluunko. Vaikeeta. Se on hankalaa ku mieli muuttuu! ;)

Siinä hiustupsussa se 530 oli kyllä selkeesti kullanruskee.. että voihan siitä jollekin tulla semmonen.

Poissa Cherry

• HAIRahtanut
« Vastaus #212 : 19.09.08 - klo:18:00 »
Mä värjäsin creme glossilla just viikko sitten. Kkerkesin heittää pakkauksenkin jo roskiin enkä muista sävyä. Paketin sävykuvauksessa oli joku tumma kirsikka tms... Näistä tuli sellaiset tummanpuna ruskeat. Kotisivuillakaan ei ollut tätä väriä  :o Onkohan tämäkin joku kaupan hyllyiltä poistuva sävy.

Oisko ollut "Yön Kiiltävä Kirsikka", sävy 360? Ostin tuon sävyn tänään, ja tuo on niitä uusia sävyjä, tuossa paketissakin lukee "uusi sävy". Olen aiemmin käyttänyt saman sarjan mustanruskeaa sävyä, joka on nyt melkoisen haalistunut, koska edellisestä värjäyksestä on kuukausia aikaa. Laittelen tässä joku päivä tuon 360 päähän, pitää vaan pestä syväputsarilla ensin :)
Kaikkein vaikeinta on luottaa, mutta ilman sitä ei mitään saa.

Poissa Kuutar

• Hiushörhö
« Vastaus #213 : 19.09.08 - klo:21:06 »
No sepä se olikin! Onneksi ei sitten ole lopetettu tuote niin voin käydä heti huomenissa hakemassa uuden pakkauksen  ;)

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #214 : 26.09.08 - klo:16:41 »
Mäkin nyt pääsin vihdoin testailemaan tätä.. halusin 530 tai 535 mutta koska en itse ostanut purkkia vaan mies hoiti kauppareissun se valitsi mulle sävyn numero 400 ja nyt mulla on melkein mustat hiukset ;) no, ei ihan mustat mutta ei paljon muutakaan, sellaiset hyvin tummanruskeat, suht neutraalit mutta auringossa näkyy punertava vivahde. Odottelen haalistumista, hiukan hetkautti kun tuli niin tumma mutta toisaalta osasin varautua... Mies tykkää ja sen mielestä tukka on nyt tosi kaunis ja sopii hyvin :)
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #215 : 26.09.08 - klo:16:53 »
Ostin nyt sitten kaksi pakettia sävyä 535, koska ei se ainakaan mallitupsussa liian punaiselta näyttänyt. Tavoitteenahan on siis vähän nykyistä vaaleampi ja lämpimämpi sekä hitusen punertava tukka. Pitää ensin tehdä vaalennuspesu, raportoin varmaan huomenissa, miten kävi. Vähän hirvittää. :o

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
« Vastaus #216 : 26.09.08 - klo:17:29 »
Ostin nyt sitten paketin sävyä kullanvaalea 903 vaimikäsenytoli. Haluaisin hiukset yhden asteen vaaleammiksi, 8-asteisiksi (oma väri sävyä 7, siis juurikasvussa). Luulisi tuolla sen juurikasvun vaalenevan siihen 8-asteiseen kultaan, värjätyt osiot eivät varmaankaan vaalene mitenkään, mutta tuskinpa sävyero tulee kuitenkaan olemaan suuren suuri juurikasvuun verrattuna, ja kasvaahan ne sitten vähitellen pois ne aiemmin värjätyt osiot.

En olisi varmaan muuten sortunut ostamaan edes tuota, mutta olen jo kahtena yönä nähnyt unta  ::), että värjään hiukseni tuolla, niin pakkohan se nyt sitten oli ostaa. Toivottavasti lopputuloksena ei ole räjähtänyt katastrofi. Vähän pelottaa hiusten kunnon puolesta kyllä, vaikkei tuo varmasti mitään pahinta myrkkyä olekaan. Viime värjäyksestä tavallisella Castingilla kuparikulta on nyt kuitenkin melkein 4 kuukautta.

Poissa Selena

• HAIRahtanut
« Vastaus #217 : 26.09.08 - klo:18:30 »
^Odotan sun raporttia innolla! Mua itseänikin kiinnostaisi tuo sävy, oma tukka 8-asteinen ja asteen verran ois kiva vaalentaa, tuo vois olla ihan passeli sävy tähänkin päähän.

Edit: kiitos kokemusten jakamisesta, Caudealis! :)
« Viimeksi muokattu: 02.10.08 - klo:13:25 kirjoittanut Selena »
Make it a great day

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
« Vastaus #218 : 26.09.08 - klo:19:48 »
^

930 se sävynumero oli. Huomenna saat raporttia, kun illalla laitan päähän!  ;)  Ihmeen vähän tässä ketjussa kokemuksia juuri noista vaaleista sävyistä.

Edit. No niin, nyt on väri päässä ja hiuksetkin melkein kuivuneet, eli arvioitavissa!  :) Olen väriin to-del-la tyytyväinen!  ;D Hiusten kunnosta en vielä osaa sanoa mitään. Ei ne ainakaan nyt kuivilta tunnu, kun laiton normaalisti jätettävät hoitsikat ym.

Eli mun juurikasvu oli (kampaajan arvion mukaan) vaaleusastetta 7. Pituuksissa oli 9-asteisia raitoja, lisäksi jäänteitä vanhoista väreistä, kuten hennasta, kampaamoväristä, Castingista...  ::) Lopputulos on kokonaisuudeltaan sen asteen vaaleampi ja kultainen. Mun mielestä pituudetkin vaaleni, mistä olen todella yllättynyt. Mun mielestä kokonaisuus on nyt aika lailla sitä 8-astetta ja ihanan kultaista. Voin kyllä suositella väriä tällä kokemuksella! Ja laitan taatusti samaa jatkossakin, ellei nyt tapahdu pidemmällä aikavälillä jotain mullistavaa, kuten hiukset tipu päästä.  ;)
« Viimeksi muokattu: 27.09.08 - klo:17:54 kirjoittanut Caudealis »

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #219 : 28.09.08 - klo:11:43 »
Joo, mun kokeilu meni vähän pieleen. ;D Mullahan oli siis alla 400 sekä vuoden kestovärjäilyt Garnier Nutrissen nelosella. Kokeilin vaalennuspesua ja kyllä väri vähän kulahti, mutta ei paljon. Vedin sitten päähän kaksi pakettia 535:a. Tulos: punainen juurikasvu ja muu tukka suunnilleen ennallaan. ;D Olin aika järkyttynyt, miten punaiseksi ja vaaleaksi juurikasvu meni. Ilmeisesti nelosella ja vitosella on suuri ero, koska viimeksi kun kokeilin neutraalia vitosta, niin juurikasvu jäi myös paljon vaaleammaksi.

Seuraavaksi joko tyydyn kohtalooni ja käytän jatkossakin 400:a tai sitten kokeilen juurikasvuun 500:a tai 530:a ja annan latvojen haalistua vähitellen.

Edit: Niin, ei tää nyt mikään katastrofi ole, koska näytän melkein ihmiseltä. Mutta menipä tähänkin sekoiluun taas noin 30 euroa. ::)
« Viimeksi muokattu: 28.09.08 - klo:11:50 kirjoittanut Margot »

Poissa Mellie

• HAIRahtanut
« Vastaus #220 : 04.10.08 - klo:16:37 »
Laitan nyt tämän kysymyksen tännekin, jos joku tietäväinen sattuisi sen bongaamaan, eli:

Kuinka paljon hellävaraisempaa Casting Creme Gloss on tavallisiin kestoväreihin verrattuna? En ole oikein saanut selvyyttä asiaan. Värjäsin äskettäin Garnierin 100% color 6.3 värillä ja nyt näyttäisi siltä että se rupeaisi haalistumaan (ja "harmaantumaan") aika nopeasti. Tuntuu siltä että kohta pitäisi värjätä taas ja ajattelinkin kokeilla Castin creme glossin 530. Ei oikein houkuttele laittaa toista kestoväriä päälle, kun tuo edellinen veti latvat aika kuiviksi (ja alla on myös värinpoisto).

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #221 : 07.10.08 - klo:10:59 »
Luultavasti tässäkin taas vaikuttaa hiuslaatujen/kuntojen ero. Mun piti tulla nimenomaan hehkuttamaan miten tyytyväinen olen tähän Creme Glossiin. Pidän siitä, ettei väriä tartu yhtään päänahakaan, ei kirvele silmiä laiton/muhituksen aikana, ja aine on helppo levittää. Mikä parasta, niin väri kestää mulla hienosti, vaikka lähteekin pois aika kokonaan vajaassa 4vkossa niin väristä ei tule silti yhtään kulahtanut ja koska omakin sävy suht tumma ruskea niin juurikasvukaan ei juuri erotu. Tuo sävy 500 on kyllä eri passeli, luulisin että jollain mahongin vivahteella mun hiukset kyllä sitten näyttäisivät kulahtaneelta kun väri alkaisi haalistua.

Pidän tästä enemmän kuin esim kestoväri Excellence Cremestä. Myös suoravärien kanssa vuoden päivät tässä puljattuani tämä tuntuu "terveellisemmältä" kuin vähän väliä iskeä sitä väriä päähän - olkoonkin suoraväri.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Susanna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #222 : 07.10.08 - klo:21:45 »
Onkohan näissä tosiaan 6%:nen hapete?  ???

Poissa ansq

• Hiushörhö
« Vastaus #223 : 08.10.08 - klo:16:01 »
miksei kukaan voi laittaa kuvaa tuosta blondisävystä :P
« Viimeksi muokattu: 08.10.08 - klo:19:03 kirjoittanut ansq »

Poissa terde

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #224 : 08.10.08 - klo:16:35 »
No niin, mä sit uhrauduin laittaa sen 530. Omasta mielestäni tää on liian tumma, mut mun hiukset on taas sellanen sekametelisoppa, ettei saa selvää muutenkaan. Ei tästä tullukaan niin punertava kun sillon aiemmin, sävy on varmaan jotain alla olevien kuvien väliltä, valaistus vaikuttaa..