Kirjoittaja Aihe: L'Oreal-hiusvärit  (Luettu 440611 kertaa)

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
Vs: L'Oreal-hiusvärit
« Vastaus #225 : 08.10.08 - klo:20:05 »
^ Mullahan on myös hautunut mielessä kokeilla tuota 530:a, mutta punaisuuden pelossani en sitä vielä ole tehnyt. Tietty pohjalla oleva väri yms vaikuttavat lopputulokseen, mutta niin nätti kuin tuo väri onkin molemmissa sun kuvissa, niin mulle tuo oik puoleisen kuvan punaisuus olisi jo ihan liikaa. Valo tosiaan vaikuttaa myös ihan mielettömästi. Mulla on siis pari laittokertaa takana sävyllä 500. Hiukan houkuttelisi 415 (mut se punaisuus taitaa tuon käytön estää) tai 400. Saapi nähdä. Toistaiseksi olen kyllä tosi tyytyväinen tähän 500aan.

Edit. Niin, Citymarketeissa (en ole ihan varma kaupan nimestä) on ilmeisesti tämän kuun ajan nämä värit himppasen alle 9e.
« Viimeksi muokattu: 08.10.08 - klo:20:07 kirjoittanut Jouana »
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #226 : 21.10.08 - klo:06:34 »
Meikä pitkään mietti, että värjäänkö tällä vai en, koska ollut päänahka ongelmia ja pelkäsin eka hiusväriallergiaakin, mutta oon saanut ihoni kuntoon (oireet taisikin johtua stressistä) ja värjäsin tämän sarjan mustanruskealla (tais olla se 200), tuli ainakin musta enkä ruskeaa näe joukossa ainakaan vielä. Jos paljon haalistuu, niin sitten värjäilen jollakin muulla, mutta nyt ainakin vaikuttais hyvältä, tällä värillä oli helppo värjätä, ei jäänyt päänahkaan kiinni eikä haissut niin pahalle kuin monet muut värit. Plussaa siitä ettei ole ammoniakkiakaan. Eli ehdottomasti pysyn mustahiuksisena jatkossakin. Kunpa tästä tulis vielä sinimusta versio.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #227 : 21.10.08 - klo:15:08 »
Eikös tavallisissa castingeissa ollut ainakin joskus sinimusta?

Mua houkuttelee kovasti sävy 323, se uusi Glossy Blacks-ryhmän sävy. Vaikuttaisi ihan mun väriltä jos vaan tulee samanlainen kuin kuvassa eikä mustaa ;) Nyt on juurikasvua himppasen mutta ei vielä häiritsevästi, sitten kun alkaa olla selkeämmin se on varmaan kokeiluvuorossa. Niin ja juu, jos jollain on kyseisestä sävystä kokemuksia ottaisin ne ilolla vastaan! :)
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa Kevätperhonen**

• Hiushörhö
« Vastaus #228 : 22.10.08 - klo:22:50 »
Tarkoituksena olisi tulevana viikonloppuna laittaa päähän joku Castingin väreistä ja harkinnassa ovat sävyt 400, 415 (huurteinen tummasuklaa) sekä 500. Mitä eroa näillä väreillä periaatteessa lopputuloksen kannalta on? Hiustupsusta katsottuna kaikki ovat lähes saman sävyisiä   ::) Olen pari kertaa laittanut tuon sävyn 415 ja tulos oli kiva, yllättävän tumma mutta ei liian tumma. Auringossa sävy vaihteli ihanasti tumman ruskeasta punertavaan. Nyt kuitenkin haluaisin ehkä "puhtaan" ruskeat hiukset, eli ei punasävyä mukaan. Siksi olenkin kallistumassa joko no 400 tai 500. Jotkut ovat täällä foorumilla kirjoittaneet, että no 400 tuli lähes musta sävy  :o. Tuleeko tuosta 500 kuinka paljon tummempi sävy kuin mitä kuva antaa ymmärtää? Haluaisin intensiivisen, ruskean värin (saa olla tummakin) joka ei taittaisi kultaan päin yhtään. Oletteko huomanneet että jokin sävy kuluisi tasaisemmin hiuksista pois vai ovatko kaikki samanlaisia kulumisen suhteen?  ::)

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #229 : 23.10.08 - klo:00:15 »
Kaivelin ketjusta esille kokemukset sävystä 535, ja useita kommentteja tuli punaisuudesta. Kyllähän tuo viitonen tuossa on, mutta jotenkin oletin, ettei se punaisuus kuitenkaan olisi kovin vahva (= edes kunnolla havaittava), vaan hukkuisi kullan vivahteen ja ruskean alle. Pieni punaisen sävy (esim. auringonvalossa) ei haittaa, mutta todellakaan en haluaisi mahonkista lopputulosta edes tyveen, kun juuri olen vahvemmasta punaruskeasta jossain määrin päässyt eroon. Miten siis on - oma pohja tyvessä on 5 tason hailakan ruskeaa, muu hieman tummempaa, mutta yhä 5 tason ruskeaa: onko tuolla nyt sitten odotettavissa selkeän punertava lopputulos (tyveen tai laajemmin)?  ???

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #230 : 23.10.08 - klo:00:33 »
Kevätperhonen: jos olet 400:ää käyttänyt, niin luulen vähän ettei tuo 500 tee juuri kummempaa kuin tuo kiiltoa ja ehkä vähän "korjaa" sävyä. Itsellä nyt 2 värjäystä 500:llä takana, ja pidän kyllä värin kestosta; kevytväriksi pysyy oikein mainiosti - mun värjäysväli on 3-4vkoa. Mietin aiemmin myös tuota 415:ää, mutta totesin että nyt kun olen saanut punerrusta pois ja päässyt siihen puhtaampaa ruskeaan, niin en sotke siihen pienimmässäkään määrin muuta. Eli joko jatkan vielä 500:llä tai sitten uskaltaudun testaamaan 400:n.

Pähkinä: riippuu tietty tosi paljon siitä pohjalla olevasta omasta väristä. Oma kokemus on ollut sellainen että pienikin punaisen vivahdus on syventynyt punaisemmaksi jos laitan mitään kastanjan ruskeaa tms. Eli jotenkin veikkaisin että tuolla 535:lla voit saada kyllä melkoisen punerruksen aikaiseksi.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa JoJo

• HAIRahtanut
« Vastaus #231 : 26.10.08 - klo:12:41 »
Mua houkuttelee kovasti sävy 323, se uusi Glossy Blacks-ryhmän sävy. Vaikuttaisi ihan mun väriltä jos vaan tulee samanlainen kuin kuvassa eikä mustaa ;) Nyt on juurikasvua himppasen mutta ei vielä häiritsevästi, sitten kun alkaa olla selkeämmin se on varmaan kokeiluvuorossa. Niin ja juu, jos jollain on kyseisestä sävystä kokemuksia ottaisin ne ilolla vastaan! :)

Värjäsin tällä noin viikko sitten ja on kyllä tosi sievä väri. Pidin tyvessä sen puolituntia ja pituuksiin laitoin vaan 10 minuutiksi hoitoaineella jatkettuna. On tosi tumma, mutta ei musta. Semmoinen lämpimään vivahtava, mutta vähän kyllä tummempi kuin purkin kuvassa. Saas nähdä miten haalistuu...

SVC

• Vieras
« Vastaus #232 : 27.10.08 - klo:03:18 »
Olen pari kertaa laittanut tuon sävyn 415 ja tulos oli kiva, yllättävän tumma mutta ei liian tumma. Auringossa sävy vaihteli ihanasti tumman ruskeasta punertavaan.

Sama juttu, hieman punertavan lopputuloksen sain huurteisella tummasuklaalla. Ajattelin jo sen johtuvan aiemmista värjäyksistä, mutta kenties vaihdan sitten väriä... vaikka sinänsä lopputulos onkin kiva.

Muuten tykkään kovasti tästä sarjasta, pakkaus kaikkine tarpeineen on ylipäätään mielestäni ylellisen ja laadukkaan oloinen.

Poissa Kevätperhonen**

• Hiushörhö
« Vastaus #233 : 27.10.08 - klo:10:59 »
Värjäsin vkl hiukseni sävyllä 500 ja onnistunut lopputulos tuli! Väri on huomattavasti tummempi kuin paketissa ollut kuva, mutta osasin odottaa tummempaa lopputulosta. Tietyssä valossa väri näyttää lähes mustalta, mutta esim auringossa ja valon alla se on selvästi intensiivinen tumma ruskea. Tästä väristä pidän!  ;)

Poissa Mellie

• HAIRahtanut
« Vastaus #234 : 31.10.08 - klo:14:47 »
Kyselin aikani kuluksi L'orealin asiakaspalvelusta jos Casting creme glossin sävyä 630 olisi tulossa Suomeen lähiaikoina. Ei kuulemma ole :( mutta sen sijaan 730 on tulossa maaliskuussa. Ja meikäläinen kun haluaisi just sen 630:n kun 530 on liian tumma ja 730 taas liian vaalea. Tää on tätä mun tuuria.. ::) Toivottavasti nyt joku ilostuu tästä 730:n saapumisesta valikoimiin (tosin vasta 4 kk kuluttua)!

Kuva (sävy 730):

Edit. Piti vielä kysyä, että ei kukaan ole sattunut Tallinnasta sävyä 630 bongaamaan?
« Viimeksi muokattu: 31.10.08 - klo:15:00 kirjoittanut Mimii »

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #235 : 02.11.08 - klo:18:21 »
Tein perjantaina onnistuneen värjäyksen sävyllä 500, jota iskin päähän nyt siis 3.kerran putkeen. Nyt erona aiempaan lyhyt tukka. Yskänlääkemitalla otin aineista vain kolmanneksen. Tuntui toimivan hyvin, tosin jostain syystä vähän kuivan oloinen tukka tuli, mitä ei aiemmin ole tullut. Ehkä tuo annoksiin jakaminen vaatii enemmän tarkkuutta. Ja se kolmasosaan jakaminen oli vähän liian alakanttiin laskemista muutenkin, jatkossa käytän yhden paketin vain kahteen värjäyskertaan.

Tuossa 500-sävyssä ihmetyttää kyllä se miten lähes mustanruskea lopputulos mulla tulee. Saa nähdä mitä 400:llä saisi aikaan; tekisi mieli kokeilla, mutta pelkään mustaa efektiä.

Poissa FiiBa

• Haiven
  • *
« Vastaus #236 : 05.11.08 - klo:17:12 »
Onko kukaan nähnyt suomessa tuota 353 sävyä? Jenkkien sivuilla oli tää mut suomen sivuilla ei, on ilmeisesti sitä uutta Glossy Blacks sarjaa :)

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #237 : 06.11.08 - klo:10:46 »
Hmm, tuossa glossy blacks -sarjassa on kyllä joku "kullanhohtoinen musta" (ainaki sokoksella näin) mutku en kuolemaksenikaan muista sitä värikoodia. Oisko se ollu sit tuo. Mua harmittaa kun tänne ei tullu sitä 316, täytyy seuraavaks varmaa kokeilla tuo 360 ku huvittais vähä tummanpunainen look.  :P
« Viimeksi muokattu: 06.11.08 - klo:10:49 kirjoittanut pispis »
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa FiiBa

• Haiven
  • *
« Vastaus #238 : 06.11.08 - klo:13:23 »
Jenkkien sivulla se on nimellä Dark Chocolate, siinä kuvassa se on semmonen punertava :D täytyy huomenna koittaa katsella löytyykö

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #239 : 06.11.08 - klo:15:50 »
Mäkin kaipailisin väriä koodilla 353 mutta ei taida Suomesta saada, ainakaan niistä kaupoista mistä olen haeskellut (Marketit, Sokos, Anttilat..), tuo 323 on kaikista lähinnä mieltymyksiäni sitten niistä mitä löytyy, uudehko sävyhän sekin on.

Jos jaksan voisin kipaista kaupasta sen 323 ja laittaa päähäni tänään, oisin sitten nätti pikkujouluissa ;)

Onko mitään suositusaikaa kevytväreillä värjäämiselle? Kun kestoväreistä ainakin suositellaan että 1-2kk olisi hyvä pitää taukoa ettei hiukset mene ihan pilalle niin onko näille jotain samankaltaista suositusta, onko aika sama vai lyhyempi kun kuitenkin hellempiä ovat? Ei sillä sinänsä väliä ole mutta tuli mieleen, on edellisestä sävytyksestäni (se 400) jo se kk ainakin ja juurikasvua on reippaasti joten tehtävä se kuitenkin on jossain vaiheessa..
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.