Kirjoittaja Aihe: L'Oreal-hiusvärit  (Luettu 441242 kertaa)

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
Vs: L'Oreal-hiusvärit
« Vastaus #240 : 17.11.08 - klo:19:22 »
Minä kaipailisin Suomeen sävyä 800... Sitä olen Ruotsista muutaman kerran ostellut, mutta nyt ei ole matkoja sinne lähiaikana tiedossa. Miksi Suomessa on näin kakat vaihtoehdot vaaleissa sävyissä? (Tai siis minusta ainakin tuntuu että keskitummista ja tummista on paljon enemmän valikoimaa, vaikka ollaanhan me tietty blondeja skandinaaveja  :P)
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Bristow

• Vieras
« Vastaus #241 : 30.11.08 - klo:11:43 »
Värjäsin eilen hiukset (mustat,tai oikeastaan haalistuneet tummiksi ja aika vaalea juurikasvu) tummanruskealla, juuresta tuli kivan keskiruskea mutta väri kuivatti huiksia ihan kauhesti. eikö tämän juuri pitäisi olla hellävarainen ja hoitava väri  ??? En taida tulla ostamaan uudestaan   :-\  Mikähän olisi oikeasti hoitava kevytväri..
« Viimeksi muokattu: 30.11.08 - klo:12:01 kirjoittanut Bristow »

Poissa Nanette

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #242 : 30.11.08 - klo:20:56 »
^Valitan, mutta hoitavaa kevyt/kestoväriä ei ole sillä niissä käytetään hapetetta. Suoraväriä sitten vain jos hoitavuutta kaipailee:)
Parturi-kampaaja opiskelija jolla on ainainen ongelma omien hiusten kanssa.

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #243 : 30.11.08 - klo:22:27 »
Onko kellään tietoa miten nopeasti tuo 500 Vaaleanruskea haalistuu?
Kaikkien tupsututkimisten, ihmettelyjen ja myyjän vaivaamisen jälkeen päädyin tuohon väriin.. yritän siis saada sekavärisestä tukastani vähän tasaisemman (ja sitä kautta pikkuhiljaa lähemmäs omaa juurikasvuani menevän..) ja tuo sävy kaupassa vaikutti suht sopivalta. Nyt vaan vähän jänskättää jos se vetäisee mustanruskeaksi asti, eikä haalistukaan...  ;D Mietin vielä toisen kerran vedänkö riskillä, koska olen kyllä kuullut monilta että toi väri haalistuu melkosen nopeesti.
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #244 : 01.12.08 - klo:13:37 »
^ Mä käytän juuri tuota nimenomaista sävyä. 3 värjäyskertaa takana, ja tykkään erittäin paljon. Mulla oli alla kastanjaista sävyä, josta halusin eroon. Toisen värjäyskerran jälkeen sitä ei oikeastaan enää näkynytkään, vaan tulos oli kivan tasainen TUMMANruseka. Sävyn nimi on kyllä mahdollismman paljon harhaanjohtava! Tietysti siihen vaikuttaa alla olevat värit, mitä kenelläkin on, mutta kyllä se on kaikinpuolin erittäin tumma.
Viimeksi kun kävin kampaajalla pari vkoa sitten, niin hän huomautti että mulla on tosi kiva väri, tummanruskea, muttei ihan musta. Eli kyllä se vaan on sellainen mustanruskea, en kuvittele olemattomia ;D

Väri lähtee haalistumaan mulla muutamien pesujen jälkeen vasta. Yksi syy miksi olen tähän tykästynyt on juuri se, että väri pysyy yllättävän hyvin mulla ja haalistuessaakin on silti kiiltävä ja kaunis (tosin mulla on nykyarsenaalissani niin hyvät tukkatuotteet että kiiltoa tulee sitä kautta tietenkin aika paljon).

Jos siis kaipaat keskiruskeaa, niin veikkaisin että 500 tekee kyllä ihan varmasti liian tumman.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #245 : 01.12.08 - klo:14:07 »
Jos Castingia laittaa blondatun osan päälle niin mitä voi odottaa lopputulokselta? Vaikkapa sävyä 600 Tummanvaalea (lienee lähellä mun omaa väriä)? Onko vaaraa että tukka vetää esim. vihreäksi tai muuta outoa?
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa palekastro

• HAIRahtanut
« Vastaus #246 : 01.12.08 - klo:14:32 »
^Jos ottaisit jonkun lämpimämmän sävyn tai tekisit esipigmentoinnin? Voihan olla myös ettei väri pysy blondatun osan päällä. Itsellänikin on vaalennettu tukka ja olen miettinyt, että mitäs sitten teen jos haluan jossain vaiheessa takaisin tummaksi.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #247 : 01.12.08 - klo:14:45 »
^Ainoa 6-asteinen lämpimämpi sävy on tosi punaisen näköinen, 645 Tummanvaalea kuparimahonki (ainakin Castingin Suomen sivuilla).  En mä varmaan kyllä oikeasti uskalla itse tähän mitään kokeilla kun en ole kotivärejä vuosiin käyttänyt, paitsi tyveä vaalentanut joskus... :-\ (Enkä edes osaa päättää minkälaisen värin haluaisin...)

why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #248 : 01.12.08 - klo:18:37 »
Väri lähtee haalistumaan mulla muutamien pesujen jälkeen vasta. Yksi syy miksi olen tähän tykästynyt on juuri se, että väri pysyy yllättävän hyvin mulla ja haalistuessaakin on silti kiiltävä ja kaunis (tosin mulla on nykyarsenaalissani niin hyvät tukkatuotteet että kiiltoa tulee sitä kautta tietenkin aika paljon).

Jos siis kaipaat keskiruskeaa, niin veikkaisin että 500 tekee kyllä ihan varmasti liian tumman.

No siis tummanruskea on muuten ihan jees väri mulla, mutta just nyt en taida tahtoa sitä.. katotaan sitten hetken päästä... ::)
Eli dämit, kaappiin vaan odottelemaan tuo(kin) väri.. Taidan testata Polycolorin tummanvaaleaa mitä jostain ihmeen syystä on myöskin jäänyt mun varantoihini pyörimään. Tai ainakin harkitsen sitä..
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Poissa Selena

• HAIRahtanut
« Vastaus #249 : 04.12.08 - klo:23:09 »
Kyllästyin omaan tylsään sävyyni ja vetäisin tuon Casting Creme Glossin sävyn 900 päähäni. Oma tukka on noin 8-asteinen, ja tämä tosiaan vaalensi sen yhden asten verran. Oikein positiivinen kokemus, tukka kiiltää, vaalennus ei tuntunut räjäyttävän hiusta juurikaan ja keltaisuudesta ei ole tietoakaan. Saa nähdä, miten pitkään väri pysyy tällaisena, mutta näin toistaiseksi lyhyen kokemuksen perusteella voin hyvillä mielin suositella! :)
Make it a great day

Poissa palekastro

• HAIRahtanut
« Vastaus #250 : 05.12.08 - klo:12:15 »
Mun oma sävy on seiska ja vaalennan juurta kasiksi. Oisko mahdollista vaalentaa Creme Glosseilla yhtä astetta? Ei varmaan...ei löydy sävyä tjsp  :P

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #251 : 05.12.08 - klo:20:26 »
Kyllästyin omaan tylsään sävyyni ja vetäisin tuon Casting Creme Glossin sävyn 900 päähäni. Oma tukka on noin 8-asteinen, ja tämä tosiaan vaalensi sen yhden asten verran. Oikein positiivinen kokemus, tukka kiiltää, vaalennus ei tuntunut räjäyttävän hiusta juurikaan ja keltaisuudesta ei ole tietoakaan. Saa nähdä, miten pitkään väri pysyy tällaisena, mutta näin toistaiseksi lyhyen kokemuksen perusteella voin hyvillä mielin suositella! :)

Mä oon kans miettiny et testaisin tota, ite oon kanssa n. 8. Paitsi että onko sulla valmiiksi värjätyt hiukset? Mietin että tulisko latvoja blondimpi juuri mulle kun oon kuullu ettei väri vaalenna väriä -> vanhat värjätyt osat pysyisivät yhtä tummina kuin ennenkin.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #252 : 07.12.08 - klo:02:34 »
Kaveri kommentoi, että tukkani näyttää vastavärjätyltä. Oikeasti olen värjännyt juurikasvun kaksi viikkoa sitten ja koko tukan kuusi viikkoa sitten. Selvästi tää väri siis toimii mulla.

Poissa Selena

• HAIRahtanut
« Vastaus #253 : 07.12.08 - klo:17:01 »
Mä oon kans miettiny et testaisin tota, ite oon kanssa n. 8. Paitsi että onko sulla valmiiksi värjätyt hiukset? Mietin että tulisko latvoja blondimpi juuri mulle kun oon kuullu ettei väri vaalenna väriä -> vanhat värjätyt osat pysyisivät yhtä tummina kuin ennenkin.

Jaa-a, en osaa sanoa tuohon. Itselläni on siis melkein koko tukka ihan omaa ja luonnollista 8-astetta, mutta latvoissa vielä näkyy vuoden-kahden takainen rajumpi vaalentaminen (silloin vaalennettu 10-asteiseksi). Latvat mulla jäi vaaleammiksi kuin loput tukasta, mutta en pitänytkään tätä väriä latvoissa vaikuttamassa kuin sen 5 min.

En siis valitettavasti osaa vastata sun kysymykseesi, kokeilemalla varmaan vasta näkee. Mutta sen voin sanoa, että hirmu luonnollinen tästä sävystä tuli ainakin omassa päässäni, kukaan ei ole huomannut mun vaalentaneen tukkaani ja se oli tarkoituskin :D.
Make it a great day

Poissa veera

• HAIRahtanut
« Vastaus #254 : 08.12.08 - klo:00:55 »
mä värjäsin myös tuolla sävyllä 900, mutta itselleni tämä on liian viileä sävy ja seuraavaksi aionkin kokeilla sitä kullanvaaleaa versiota. ihoni sävyyn sopii pieni keltaisuus/kultaisuus paremmin kuin tuhkanharmahtava (mitä tämä on), mutten yleensä uskalla värjätä kullanvaaleilla, kun pelkään liiankin kellertävää lopputulosta.
Il mondo è come un libro e quelli che non viaggiano ne leggono solo una pagina.