^ Mä käytän juuri tuota nimenomaista sävyä. 3 värjäyskertaa takana, ja tykkään erittäin paljon. Mulla oli alla kastanjaista sävyä, josta halusin eroon. Toisen värjäyskerran jälkeen sitä ei oikeastaan enää näkynytkään, vaan tulos oli kivan tasainen TUMMANruseka. Sävyn nimi on kyllä mahdollismman paljon harhaanjohtava! Tietysti siihen vaikuttaa alla olevat värit, mitä kenelläkin on, mutta kyllä se on kaikinpuolin erittäin tumma.
Viimeksi kun kävin kampaajalla pari vkoa sitten, niin hän huomautti että mulla on tosi kiva väri, tummanruskea, muttei ihan musta. Eli kyllä se vaan on sellainen mustanruskea, en kuvittele olemattomia

Väri lähtee haalistumaan mulla muutamien pesujen jälkeen vasta. Yksi syy miksi olen tähän tykästynyt on juuri se, että väri pysyy yllättävän hyvin mulla ja haalistuessaakin on silti kiiltävä ja kaunis (tosin mulla on nykyarsenaalissani niin hyvät tukkatuotteet että kiiltoa tulee sitä kautta tietenkin aika paljon).
Jos siis kaipaat keskiruskeaa, niin veikkaisin että 500 tekee kyllä ihan varmasti liian tumman.