Kirjoittaja Aihe: L'Oreal-hiusvärit  (Luettu 441260 kertaa)

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
Vs: L'Oreal-hiusvärit
« Vastaus #255 : 08.12.08 - klo:09:19 »
Mun mielestä mulla vaaleni kyllä vanhat, värjätytkin osiot sen asteen verran, kun värjäsin tuolla kullanvaalealla 930. Tai ainakin näytti siltä, kun väri jotenkin kirkastui. Aion kyllä värjätä jatkossakin!

Poissa si3nna

• HAIRahtanut
« Vastaus #256 : 18.12.08 - klo:18:49 »
Mä heitin äsken päähäni tuon sävyn 900. Värjäsin ihan hetken mielijohteesta, kun olen nyt vuoden verran katsellut omaa n. 8-asteista sävyäni. Tästä uudesta sävystä tuli kyllä hirveän kiva, ei mennyt mullakaan yhtään keltaiseksi, vaikka mulla vetää kauhean helposti keltaiseen vaalennettaessa. Tää tuntui vaalentavan tukkaa aika paljon, vaikka on vain kevytväri. Huomaan kyllä itse selkeän eron aiempaan, mutta en tiedä onko niin suuri muutos että ulkopuolinen huomaa.
« Viimeksi muokattu: 19.12.08 - klo:00:15 kirjoittanut si3nna »

Poissa Erykah

• Tukkaguru
« Vastaus #257 : 19.12.08 - klo:11:24 »
Kiva kuulla, ettei tuo 900 olekaan kellertävä! Neutraalihan se on koodin mukaan, mutta näyttää minusta paketin kuvassa niin keltaiselta etten ole uskaltanut ostaa. Nyt voin siis hyvillä mielin kokeilla  :)

Poissa palekastro

• HAIRahtanut
« Vastaus #258 : 22.12.08 - klo:14:39 »
Mä en sitten millään opi, että CG vetää aina muutaman sävyn haluttua tummemmaksi. Värjäsin 8-9-asteisen tukkani eilen illalla Tummanvaalea 600:lla ja nyt mulla on taas tummanruskea tukka. Vaikuttaahan lopputulokseen tottakai se, että lähtösävy on vaalea ja värinpoistettu hius imaisee väriä tehokkaasti. Silti, miksi mä saan näillä aina niin tumman letin?  ??? Toivottavasti tää nyt haalistuu nopeasti edes perusruskeaksi, tää tumma on aika kählä mulla  :-\ Öljyä ja syväpuhdistavaa vain päähän, eiköhän se siitä...

Edit: öljyt ja syväpuhdistavat käytetty päässä, väri näyttää hieman luonnollisemmalta.
« Viimeksi muokattu: 22.12.08 - klo:15:19 kirjoittanut palekastro »

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #259 : 24.12.08 - klo:09:17 »
Mä laitoin eilen sävyn 360 Yön kiiltävä kirsikka. Ja ajattelin että siitä tulis punaisenmusta, eli tummempi kuin kuvassa kun nämä nyt sattuvat yleensä olemaan tummempia ainakin alkuun. No tämähän nyt sitten ei ollutkaan. Vaaleat raidat näkyvät juuri sen värisinä kuin purkissa ja tyvikasvu myös. Onneks ei ole kuin sentin tyvikasvu (muu tukka mustanruskeaa) joten ei näytä ihan niin pahalta.  :) Mutta kiilto on kyllä ihan yhtä ihana kuin mustanruskeassakin.

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #260 : 03.01.09 - klo:20:24 »
Täytyy kyllä sanoa että on tää Creme Gloss ihan tajutonta tököttiä ollakseen kevytväriä  ;D Siskoni vuoden värjäili 4-5 creme glosseilla tukkaansa ja on nyt kesän alusta kasvatellut omaa vaaleaa väriään takaisin. Väri on edelleen erittäin tumma ja niinpä eilen koitettiin Preferencen värinpoistoa - tosi tummat latvat eivät näytä edes haalistuneen! Muuhun creme glossilla värjäämättömään osaan aine kyllä puri. Onneksi pistin niihin ainetta vasta ihan lopuksi.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #261 : 03.01.09 - klo:23:15 »
^ OT, mut onko preferencelläkin muka värinpoistoa? Siis semmonen missä on ihan vaalennusjauheet ja kaikki. En usko että mikään vaalentava kestoväri kyllä auttaakaan noihin värjättyihin osioihin?
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #262 : 04.01.09 - klo:01:34 »
^
Nojoo se ei kyllä ollut sellainen perinteinen jauhejutska vaan nestemäinen. Värinpoistoksi se kuitenkin mainittiin.
1bMii  BSL

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #263 : 04.01.09 - klo:15:45 »
^ Sori kun mä nyt tässä topikissa jauhan tästä. Mut ku en oikeen suostu uskomaan muutaku väkisin että Preferencellä ois joku värinpoisto. Minkä niminen tarkalleen? Haluan käydä tutkimassa että saan mielenrauhan. ;)

Poissa Belle

• Tukkaguru
« Vastaus #264 : 04.01.09 - klo:23:14 »
Aargh, värjäsin Creme Glossin sävyllä 535 ja pieleen meni. Alla oli Garnierin 5.53 ja halusin samantapaista mutta vähemmän punaisen sävyn. Omaa noin 7-asteista tyvikasvua oli sentin verran. Yllättäen väri vetaisi paljon punaisemmaksi kuin Garnierin 5.53 ja tyveä ei tummentanut juurikaan, meni vain punaiseksi. Nyt juuressa 1cm selvästi vaaleampaa punaruskeaa ja loput hiuksista on tummaa.

Todella tyhmän näköistä ja arvatenkin ekoissa pesuissa tyven punaisuus lähtee pois ja lopputuloksena on yhä edelleen vaaleampana helottava tyvi. Onneksi kaapissa on Poly Colorin valeanruskea, täytyy lätkiä se parin viikon kuluttua jo päälle jos tämä menee vielä hirveämmäksi pesuissa.

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #265 : 05.01.09 - klo:01:04 »
^^
Sävy oli muistaakseni numero 03... Nyt minua rupeaa epäilyttämään olenko tajunnut jotain väärin tai lukenut ihan omiani.  ::)
1bMii  BSL

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #266 : 08.01.09 - klo:17:28 »
^^
Sävy oli muistaakseni numero 03... Nyt minua rupeaa epäilyttämään olenko tajunnut jotain väärin tai lukenut ihan omiani.  ::)

Tsekkailin kyllä kaupassa tuota sävyä, ja siinä lukee ihan selkeästi että ryhmä III, kestoväri. Tosiaan se on voimakkaasti vaalentava, mutta vaan jos sun tukkaa ei oo ennen värjätty, eikä pohjaväri oo kovin tumma. Sitä en kyllä tiedä, mistä sä oot sen värinpoiston siihen liittänyt.. No, erehdyksiä sattuu, mutta castingin väriä nyt on tässä tapauksessa turha syyttää, ettei se muka lähde vaalennusaineilla. ;)

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #267 : 09.01.09 - klo:16:48 »
^
Aaa.... No niinpä tietty.  ;D
1bMii  BSL

Poissa sadelma

• HAIRahtanut
« Vastaus #268 : 25.01.09 - klo:23:21 »
Laitoin eilen kokeeksi päähän sävyn 900 enkä ole oikein tyytyväinen lopputulokseen... Oon ihan noob värjäysasioissa enkä tajua juuri mitään värikoodeista, mutta kuvittelen hiusteni olleen ennen värjäyskokeilua about 8-asteiset. Juuresta asteen pari tummemmat. Pelkäsin kellertävää tai liian vaaleaa lopputulosta, mutta nyt hiukset ovatkin aavistuksen tummemmat kuin ennen värjäystä... ??? Mun mielestä näissä on nyt joku tuhkainen vivahde, joka ilmeisesti saa hiukset näyttämään hieman tummemmilta kuin ennen.
Aikaisemmin hiukset olivat enemmänkin kullansävyiset enkä niistäkään oikein pitänyt. Ärsyttää, kun on ollut niin pimeä päivä enkä ole päässyt tarkastelemaan sävyä luonnonvalossa. Kylppärin kelmeä loisteputki ei ainakaan näille tee oikeutta. :( Haalistuukohan tuo tuhkansävy jossain vaiheessa, kun kyseessä on kuitenkin kevytväri? Oon ihan hukassa...
1bFii

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #269 : 26.01.09 - klo:00:17 »
^ Olisin sinuna kyllä melko huoletta, sillä yleensä tuo tuhkaisuus poistuu parissa pesussa. Mutta aika kumma, että se tummemmaksi veti jos kasiasteiseen pistit. Kuumentuiko se väri tukassa vaikutusaikana? Tuli mieleen, että voisko se tummuus johtua metalleista hiuksissa. Tosin ois se sillon varmaan tummunu enemmänkin kuin pelkän aavistuksen. Kokeile syväputsaria siihen tuhkaisuuteen?