Kirjoittaja Aihe: L'Oreal-hiusvärit  (Luettu 440617 kertaa)

Poissa Salamanteri

• HAIRahtanut
  • 2b/2c/3a M ii
Vs: L'Oreal-hiusvärit
« Vastaus #285 : 05.02.09 - klo:20:18 »
saako sitä 630 nyt suomesta vai ootteko tilannu jostaki? ois nimittäin just se mitä haluaisin koklata.
Luonnonkihara 7-8-asteinen käsittelemätön hiuksisto, kasvatus käynnissä. Nyt lyhyt polkka, tavoitteena solisluumitta. Pääasiassa käytössä luonnonkosmetiikkaa.

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #286 : 05.02.09 - klo:23:21 »
Oletteko (mistä) tilailleet Creme glosseja ulkomailta? Minkä hintaiseksi on tullut?
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

domino

• Vieras
« Vastaus #287 : 06.02.09 - klo:14:01 »
salamanteri85, mun mielest ei saa, omani ostin ainakin irlannista siellä ollessani

Poissa Salamanteri

• HAIRahtanut
  • 2b/2c/3a M ii
« Vastaus #288 : 06.02.09 - klo:16:03 »
sitten yhdyn nelman kysymykseen :D
Luonnonkihara 7-8-asteinen käsittelemätön hiuksisto, kasvatus käynnissä. Nyt lyhyt polkka, tavoitteena solisluumitta. Pääasiassa käytössä luonnonkosmetiikkaa.

ashlee

• Vieras
« Vastaus #289 : 06.02.09 - klo:19:09 »
tilasin auravitalta englannista iced latte 713 sävyn, tosi kaapissa odottaa vielä vuoroaan, mut makso kotiovelle n.15 puntaa, et mitä se sit tekikään euroissa..

pakko oli vaan saada se ni mitäpä sitä ei tekisikään rakkaiden kutriensa vuoksi :P

Poissa Salamanteri

• HAIRahtanut
  • 2b/2c/3a M ii
« Vastaus #290 : 06.02.09 - klo:23:10 »
eli siis noin 17 euroa, kyllähän tuon maksais, on se halvempaa ku kampaajalla käynti:D

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #291 : 11.02.09 - klo:00:33 »
Harmittaa suuresti kun menin ostamaan sävyn 415 huurteinen tummasuklaa, ja tästä todellakin tuli tumma, hivenen vajaa musta. Viimeksi värjäsin sävyllä 535 ja siitä tuli juuri sellainen kuin halusin, kunhan saan tämän kulutettua niin tuohon palaan enkä koske enää pitkällä tikullakaan alle vitosen väreihin. Ei sillä ettäkö niissä olisi jotain vikana sinänsä, tekevät minut vain corpse brideksi.

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #292 : 11.02.09 - klo:00:41 »
^ Minulle kävi ihan sama efekti, mutta noin kahdessa pesussa hiukset haalistuivat halutun värisiksi, vaikka en niitä edes mitenkään yrittänyt haalistaa. Aika nopeasti on muutenkin haalistunut tämä väri.
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #293 : 11.02.09 - klo:15:33 »
Hei jeejeejee näin tänään Stockalla ja Sokoksella uusia vaaleita sävyjä Creme glossissa!  :D

Oli ainakin 800 ja sitten joku toinen 8 (lämpimämpi) ja joku 7...
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa pipsu

• Hiushörhö
« Vastaus #294 : 11.02.09 - klo:20:28 »
800, 832 (tai 823 en nyt muista) ja 730 on ollut kaupoissa jo jonkin aikaa. Tekis mieli kokeilla noita, mutta toisaalta taas en viitsisi värjätä, kun oon vihdoin saanut oman värin takaisin.
Feel the burn.

Poissa kerttuli

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #295 : 15.02.09 - klo:14:32 »
Noniin, nyt on 900 kirkas vaalea kokeiltu - tuloksena nätti 9-asteinen kullanvaalea. Pohjalla oli oma 8-asteinen vaaleilla raidoilla. Muiden kokemusten perusteella odotin kyllä tuhkaisempaa lopputulosta, mut ihan nätti väri tää on. En tiedä sitten miksi, mutta mulla kaikki vaaleat värit kellertää ellei sitten vedä ihan kunnolla valkoseks...
"Elo on tanssia ruusuilla ja amarylliksillä."

Poissa pearle

• Haiven
  • *
« Vastaus #296 : 15.02.09 - klo:16:28 »
Mä värjäilin myös alkuviikosta tuolla 900 kirkas vaalea-värillä. Edellinen värjäys oli joskus marraskuun lopulla saman sarjan 700 värillä, joka kyllä oli jo aikalailla haalistunut noin 8-asteiseksi tai jopa vaaleammaksi, lisäksi hiuksissani on tammikuussa laitettuja kirkkaan vaaleita raitoja. Halusin lähinnä kirkastaa sävyä ja vaalentaa ihan hiukan ja se kyllä onnistui!

Mulla tämä 900 ei vetänyt yhtään keltaiseksi/kultaiseksi vaan tuloksena neutraali, ehkä jopa hieman tuhkainen vaalea, josta vaaleat raidat vielä kuultavat läpi. Tällä voisin (ja aionkin) värjätä uudestaan!

Poissa pupulupu

• Haiven
  • *
« Vastaus #297 : 16.02.09 - klo:17:54 »
832 kokeiltu. Lähtötilanne 2 cm maantienharmaata tyvikasvua, loput 8 asteista kuparinvaaleaa eli tosi liki paketin kuvassa olevaa väriä. Lopputulos vastaa nyt lähes täysin paketin sävyä 742 jonka ostin aikaisemmin mutta koetupsun jälkeen en uskaltanutkaan käyttää. Ei tämä paha ole mutta hyvin kaukana luvatusta. pitänee piristää yleisilmettä raidoilla. Miehen ensikommentti oli että no nyt on tumma!

buhuu

• Vieras
« Vastaus #298 : 18.02.09 - klo:12:14 »
Itse olen aina värjännyt tummanruskealla sävyllä,mutta nyt kiinnostaisi kokeilla tuota huurteista tummasuklaata,mahtaisko se antaa kivan säväyksen tähän väriin,vai mahtaako se näkyä ollenkaan....??Osaako kukaan sanoa..Olis kiva saada joku muu vivahde näihin hiuksiin.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #299 : 19.02.09 - klo:00:18 »
^ Mulla on käytössä se ruskea eli 400. Kerran vedin päälle just ton huurteisen tummansuklaan (415) enkä kyllä sen kokemuksen perusteella suosittele. Juurikasvusta tuli punertava ja aika paljon vaaleampi kuin muusta tukasta. Koko päähän tarttui lähinnä sellainen hienoinen tuhkan vivahde.

Mutta mulla kyllä pysyy värit hyvin päässä, joten ehkä joku toinen saisi haalistettua sen verran, että tuo tarttuisikin.