Kirjoittaja Aihe: L'Oreal-hiusvärit  (Luettu 440443 kertaa)

hedonya

• Vieras
Vs: L'Oreal-hiusvärit
« Vastaus #300 : 19.02.09 - klo:13:29 »
Hei, osaisikohan joku kertoa neuvoja. Ajattelin värjätä tuolla nougat sävyllä olikohan sen numero 7.24 ja lähtökohta tilanne on sellainen, että juurikasvua on jopa 6cm joka on luullakseni aika lähellä tuota nougat sävyä. Pituuksissa on vielä jälkiä vaaleista raidoista. Kumpaan väri ottaa nopeammin kiinni omaan tummenpaan tyveen vai vaalennettuihin pituuksiin? Kannattaako laittaa väriaine ensin kumpaan?

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #301 : 19.02.09 - klo:19:07 »
^ Ensin tyveen laittaisin. Koska vaalennetut hiukset yleensä imaisevat helposti tummemmaksi kuin muu tukka. Ja muutenkin neitsythiukseen (eli sinne sun juurikasvuun) varmasti tarvitaan vähintään se vaikuttava aika mikä paketissa on, että tulee hyvä lopputulos.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa octagon

• HAIRahtanut
« Vastaus #302 : 22.02.09 - klo:19:11 »
Casting Creme Gloss sävy 832 kokeiltu. Sävy on tosi miellyttävä lämmin hunajainen, mutta aika lailla kyllä on tummempi kuin paketin kuvassa.

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #303 : 22.02.09 - klo:20:28 »
Pystyisitkö näyttämään jonkun kuvan jossa sävy näkyisi paremmin? Vaikka jonkun väripaketin joka vastais sävyä paremmin? Ja minkä väriseen pohjaan pistit?
Mua kanssa kiinnostais toi sävy, mutta paketin perusteella näytti ikävän kellertävältä...
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #304 : 23.02.09 - klo:20:31 »
Muakin kiinnostais millanen tosta 832 tulee, sillä oon joskus muinoin laittanut sen preferencen 8.32, ja siitä ainakin tuli ihan kamala oranssi/keltainen, vaikka pohjani oli ihan vaalea. Aina kevään päin mentäessä iskee halu vaaleampaan kuontaloon.. ::)

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #305 : 23.02.09 - klo:23:05 »
Oho!  :o Siis se Berlin-sävy? Mulla siitä ei kyllä tullu yhtään keltainen, vaan sellainen kiva kuparinen...
1bMii  BSL

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #306 : 24.02.09 - klo:16:45 »
^ Joo. Taisi olla just se. Nykyään se ainakin on poistettu valikoimasta. Ja tosiaan siitä tuli platinanvaalean päälle tosi ällöttävä keltaoranssi. Harmi ettei tullut silloin napattua kuvaa.

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #307 : 24.02.09 - klo:17:16 »
^
Hmm... Puhutaankohan me samasta. Kaupoissa sitä on ainakin vielä näkynyt.
http://images.chemistdirect.co.uk/images/productimages/large/loreal_paris_recital_preference_8.32_goldenblonde_12427.jpg

ja sitten sarjaan kuuluu myös kuparisempi 8.34 föprence http://www.nigrini.pl/photos/956685427c5cd9dcb04f784272727336.jpg
Joku oli muistaakseni pistänyt vähän aikaa sitten siitä värikriisi-palstalle kuvia...

Voi kyllä olla että vaaleassa pohjassa berlinkin aiheuttaa ihmeyksiä. Minulla on ollut pohjana joku 7-8.
1bMii  BSL

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #308 : 24.02.09 - klo:17:18 »
^ Tuo ylempi juuri, eli 8.32. Oon mäki jossain paikoissa sitä vielä nähnyt, päättelin vain että se ois poistuis valikoimasta koska jossain kaupassa oli ne kaikki poisto-merkinnällä. En sit tiedä. Mut joka tapauksessa siitä tuli ainakin ihan outo lopputulos.

Poissa octagon

• HAIRahtanut
« Vastaus #309 : 25.02.09 - klo:09:24 »
"Pystyisitkö näyttämään jonkun kuvan jossa sävy näkyisi paremmin? Vaikka jonkun väripaketin joka vastais sävyä paremmin? Ja minkä väriseen pohjaan pistit?
Mua kanssa kiinnostais toi sävy, mutta paketin perusteella näytti ikävän kellertävältä..."

Pohja oli oma 8-asteinen hieman keltasävyinen + 9-asteisia raitoja päällihiuksissa. Nyt tulos on lähinnä kultainen vaaleanruskea, kun ennen yleisilme oli vaalea. Katselin marketissa hiusvärimerkkien hiusväritupsuja ja ihmettelin että voiko tämä väri olla oikeasti 8-asteinen, ja eipä taida: väri oli jotain Garnierin Nutrisse Cream 7.3:n ja Garnierin Luonnolliset Värit-sarjan 6.3:n väliltä - sävy sama mutta aavistuksen tummempi kuin ensinmainittu ja aavistuksen vaaleampi kuin Luonnoliset Värit -sävy. Tummuus oli alkuun järkytys, mutta nyt kun olen tajunnut kompensoida "haamunkalpeutta" meikkaamalla vähän vahvemmin niin taidanpa melkein toivoa ettei tämä haalituisi sellaiseksi paketin kuvan mukaiseksi epämääräisen keltavaaleaksi ollenkaan.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #310 : 25.02.09 - klo:19:50 »
Laitoin äsken 300 tummanruskean kun tyvikasvu alkoi olla yli sentin verran. Ei tarttunut ollenkaan!  :o Puolen tunnin vaikutusajalla laitoin kuten aina ennenkin. Lähti kyllä palautetta Lorealin asiakaspalveluun, taisi olla viallinen paketti.. Ennen tällä on tullut tyvestä melkein musta joka on sitten nätisti haalistunut tummanruskeaksi.

Kaltsa

• Vieras
« Vastaus #311 : 02.03.09 - klo:23:01 »
Ostin tuon 645 Tummanvaalea kuparimahonki -värin. Ilmeisesti tuosta tavallisesta Castingista on luovuttu; ei ainakaan löytynyt Anttilasta enää. Tavallisesta Castingista suosikkini on ollut Kultakupari. Tämä kuparimahonkohan on siis selvästi tummempi, joten saapa nähdä mitä tapahtuu.. No vaihtelu virkistää. Aikaisemmin kokeilin keskivaaleaan tukkaani, josta suurin osa kuparin sävystää oli kulunut pois tuota 832, mutta se ei tosiaankaan paljon muuta tuonut hiuksiini kuin kiiltoa.. Yllättävän tumma tosiaan tuo 832.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #312 : 02.03.09 - klo:23:25 »
^ MIIWA, mä olen käytellyt tuota 500-sävyä putkeen jotain 5-7 krt, ja 2 viimeistä krt tuntuu ettei tarttunut juuri ollenkaan. Viimeisimmällä kerralla olin viisastuneena huolellisempi levityksen kanssa, mutta tuntuu kuin olis jotain pikasävyä käyttänyt kun lähti melkein saman tien pois. Mietiskelin vaan, että vaikuttaakojan jotenkin värin tarttumiseen pitkään samalla värjäily tms...heh, joo, mä en siis todellakaan ymmärrä liikoja näistä hommista ::)

Muutenkin tuntuu että tukka mustuu mustumistaan ja juureen ei tartu millään väriä. Vaihdan seuraavaksi 600-sävyyn. Jos edelleen sama ongelma tarttumisen suhteen pitänee harkita kokonaan merkin vaihtamista. Tylsää, koska olen ollut todella tyytyväinen muutoin tähän creme glossiin.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #313 : 04.03.09 - klo:07:16 »
Joo lähtee kyllä mullakin vaihtoon, latvat melkein mustat kahden värjäyksen jälkeen (ekalla kerralla punaruskean päälle tuo 300 täydellä vaikutusajalla ja viime tyvivärjäyksellä 5min vaikutusajalla latvoihin vain "piristyksenä") ja tyvi jäi vaaleammaksi kuin purkin kuva joka siis on vaaleampi kyllä kuin mitä lopputulos on mulla koskaan ollut.

Lorealilta tuli vastaus mun reklamaatioon että "laita meille tuotteen eränumero niin lähetämme sinulle uuden". Lähetin eränumeron ja tulikin postissa kirje ja kysely joka pitäisi täyttää. Siihen pitäisi myös leikata hiuksia mukaan ja mulla tietysti ihan tyvestä asti kun siellä tyvessä se ongelma oli. En kyllä varmana ala leikkaamaan tukkaani yhden väripaketin takia!  >:( Ihan kiva että kuitenkin tuossa säpo-vastauksessa luki että laittavat uuden paketin jota ei sitten tullutkaan vaan tuollainen kysely ensin.
Seuraavaksi ostan varmaan Schwarzkophin värin kun Garnierkin on tuota Lorkun puljua. Huijarit.  :(

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #314 : 04.03.09 - klo:18:19 »
^Voisitko laittaa vaan harjasta irtohiuksia, niin ei tarvisi leikata? Jos jaksat nähdä vaivan muutenkaan...
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii