Kirjoittaja Aihe: L'Oreal-hiusvärit  (Luettu 440639 kertaa)

Poissa Amilo

• Tukkaguru
Vs: L'Oreal-hiusvärit
« Vastaus #315 : 04.03.09 - klo:20:55 »
Ostin tuon 645 Tummanvaalea kuparimahonki -värin. Ilmeisesti tuosta tavallisesta Castingista on luovuttu; ei ainakaan löytynyt Anttilasta enää. Tavallisesta Castingista suosikkini on ollut Kultakupari. Tämä kuparimahonkohan on siis selvästi tummempi, joten saapa nähdä mitä tapahtuu.. No vaihtelu virkistää. Aikaisemmin kokeilin keskivaaleaan tukkaani, josta suurin osa kuparin sävystää oli kulunut pois tuota 832, mutta se ei tosiaankaan paljon muuta tuonut hiuksiini kuin kiiltoa.. Yllättävän tumma tosiaan tuo 832.
En tiedä oletko jo laittanut, mutta mulla tuli tuolla 645 ainakin melko tumma tai ajattelin jostain syystä että se olisi ollut sellainen 7-8 asteinen, mutta oli melkein 6 tummuutta. No äkkiähän tuo kului, mutta on tosiaan melkoisesti tummempi kuin tuo 832

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #316 : 05.03.09 - klo:07:54 »
^^ Ne tahtois tulitikun paksuuden verran sitä tukkaa. Enkä jaksa muutenkaan alkaa täyttelemään tota kaavaketta yhden hiusvärin takia, ei ole mikään lyhyt kysely.

Kaltsa

• Vieras
« Vastaus #317 : 05.03.09 - klo:09:14 »
^^
Kiitos vinkistä. En ole vielä väriä päähän laittanut, joten vielä ehdin mieleni muuttaa.. Kyllähän sen tietää, että se on tummempi, mutta miten se väri minulle sopii ja mikä se todellisuudessa on, sehän se on aina tämä ikuisuus kysymys..  ::) Hyvä tietää kuitenkin, että kuluu kohtuudella poiskin.

Kaltsa

• Vieras
« Vastaus #318 : 06.03.09 - klo:11:26 »
No niin värjäsi  eilen tuolla 645:lla. Väri on odotetusti tummempi, kuin lähtökohta, mutta ihan kiva, joskin ei niin punertavav, kuin paketin ja väritupsun perusteella olisi odottanut. Sikäli hieman harmi. Katsotaan nyt mihin suntaan tämä tästä kehittyy..

lumimansikka

• Vieras
« Vastaus #319 : 06.03.09 - klo:22:55 »
No niin värjäsi  eilen tuolla 645:lla. Väri on odotetusti tummempi, kuin lähtökohta, mutta ihan kiva, joskin ei niin punertavav, kuin paketin ja väritupsun perusteella olisi odottanut. Sikäli hieman harmi. Katsotaan nyt mihin suntaan tämä tästä kehittyy..

Jep, sama väri kokeiltu haalistuneeseen kuparinpunaiseen (ehkä 7-tasoa lähtötilanteessa) ja tuli ruskea, hiukan mahongihtava liikaa makuuni, tyvi jäi kaiken lisäksi haaleaksi. Ei kovin kiva väri, haalistuikin nopeasti.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #320 : 07.03.09 - klo:19:36 »
Kuinka tumma sävyllä 700 tulee? Tuleeko vielä ihan selkeä ruskea vai enemmän jo vaaleaksi laskettava?

Mulla on siis meneillään vaalennusprojekti 400-sävystä ylöspäin enkä vielä tiedä, minne asti pyrin. Oma vaalea juurikasvu ja tukan mustanruskeus alkoi ärsyttää. Mun on vaikea ajatella itseäni vaaleana, joten mietin löytyisikö tumman ja vaalean välimaastosta joku sopiva sävy. En kyl tiiä, kauhean vaikea enää ajatella itseään muuna kuin tummana. :-\

Poissa pipsu

• Hiushörhö
« Vastaus #321 : 07.03.09 - klo:20:08 »
Mun mielestä sillä tulee ihan selkeä ruskea, tosin vaaleahko sellainen. Ei kuitenkaan liian tumma, omaan makuun 600 oli jo turhan tumma sävy.
Feel the burn.

pihla

• Vieras
« Vastaus #322 : 08.03.09 - klo:04:49 »
432 Rich Espresso kokeiltu ja olen totta puhuen yllättynyt  :)
 Käytin ennen huurteista tummasuklaata, joka tosiaankin veti mustaksi, mutta haalistui siitä yleensä tosi nätiksi, tosin siitä punerruksesta en ollut niin varma. Viimeiset puoli vuotta olen käyttänyt 535:ta ja 530:ä koska hieman vaaleampi näyttää mielestäni luonnollisemmalta ja paremmalta naamaani vasten, mutta nopea kuluminen (varsinkin, kun raja viimeisestä 415:tä näkyi selvästi vaaleampana aina vähän aikaa värjäyksestä, joilloin tuli "kiva" oranssihtava likuvärjäysefekti  >:() sai tänään kävelemään bootsiin aikomuksena noutaa 415 uudelleen kokeiluun. Mutta onneksi tuli kokeiltua tätä sittenkin!
Ensinnäkin, pidin sen 30 min, koska pää ei näyttänyt tummuvan merkittävästi. Yllätyksekseni tulos ei ollutkaan liian vaalea, eikä todellakaan musta, vaan juuri sopivasti tumma ruskea. Mikä siis on ennenkuulumatonta minulla, ruskeat ovat aina menneet joko mustaksi tai jääneet olemattoman värisiksi. Nyt en toisaalta ole ihan varma, että onko tämä liian "tylsä" väri, koska olen tottunut vivahteikkaampaan sävyyn, ja tämä on todellakin ihan vain ruskea... Tosin ajan kanssahan tästäkin näkee, mihin tämä kuluu, joten pidän sormia ristissä. Voi kuitenkin olla, että siirryn takaisin Pralineen ja sitten vain länttään sen päähän kerran kuussa niin että juuri peittyy...  ::)

ashlee

• Vieras
« Vastaus #323 : 09.03.09 - klo:17:51 »
hei!

pakko laittaa tänne vinkki halvasta nettikaupasta. oon tilannu kaks kertaa nyt 810 pearl blonde CCG:n sellasesta kaupasta englannista kun kayes chemist ja makso kuluineen n. 8,5 euroo. aika halpaa kun et täältä kotosuomesta tolla hinnalla saa   8)  toimitusaika oli n 3 arkipäivää. uskomatonta mut totta.

takuita en kyl anna mut näin mulla ;D 

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #324 : 10.03.09 - klo:00:39 »
No niin, mä sit uhrauduin laittaa sen 530. Omasta mielestäni tää on liian tumma, mut mun hiukset on taas sellanen sekametelisoppa, ettei saa selvää muutenkaan. Ei tästä tullukaan niin punertava kun sillon aiemmin, sävy on varmaan jotain alla olevien kuvien väliltä, valaistus vaikuttaa..

Ihana väri! :-* Tuo on aikalailla sitä, mitä itse haen. En vaan tiedä, uskallanko laittaa tuota, jos haalistelut menee sitten ihan hukkaan ja tukka on taas liian tumma. Terden kuvien mukainen tummuus olisi just hyvä, mutta kun mun päässä 400 on mustanruskea, niin on vaikea uskoa, että vitonen olisi noin paljon vaaleampi.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #325 : 10.03.09 - klo:21:24 »
Just just....nyt meni hermo. Kolmas kerta kun värjäsin CCG:llä eikä väri kunnolla tarttunut. Ehka hiukan kiiltoa tuli, mutta värierot juuren ja latvuston suhteen ennallaan. Todella raivostuttavaa. Pitänee vaihtaa merkkiä ja toivoa parasta. Mun pituudet on siis jo lähjes mustat 500:lla värjäiltyäni vuoden päivät. Tänään laitoin 600 mutta olisi sen jotain pitänyt tehdä tuolle juurikasvulle mutta ei.

:#
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #326 : 12.03.09 - klo:09:10 »
^ Mä luovutin jo ja vaihdoin merkkiä ja läväytin samalla koko pään mustaksi (latvathan mulla oli jo mustana tuon 300-värin jälkeen). Tosin vaihdoin Garnieriin joka on kuitenkin samaa puljua..  ::) Ei vaan ollut kovin paljon muita vaihtoehtoja kaupassa kuin Loreal/Garnier kun Liven värit ei oo mulla olleet kovinkaan pysyviä.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #327 : 12.03.09 - klo:20:26 »
Ostin nyt sitten sävyn 530 ja varmaan vielä tänään kokeilen. Jännittää.

Se sävy 323 on muuten aika ihana hiustupsussa, mutta varmaan vetää todellisuudessa ihan mustaksi?

Poissa Belle

• Tukkaguru
« Vastaus #328 : 12.03.09 - klo:20:48 »
^ Laitahan kuvaa ja kerro sitten, millainen tuli, oliko punertava? Itsekin olen tuota sävyä katsellut, kun kullanruskea olisi tavoitteena. Castingin 535 vetaisi mun pään ihan punaiseksi ja tuli tyystin erilainen kuin tupsussa.

Kaltsa

• Vieras
« Vastaus #329 : 13.03.09 - klo:19:35 »
Lainaus
No niin värjäsini  eilen tuolla 645:lla. Väri on odotetusti tummempi, kuin lähtökohta, mutta ihan kiva, joskin ei niin punertava, kuin paketin ja väritupsun perusteella olisi odottanut. Sikäli hieman harmi. Katsotaan nyt mihin suntaan tämä tästä kehittyy.

Värjäyksestä on nyt viikko ja joko minä olen tottunut tähän väriin tai sitten tämä on oikeasti muuttunut kivempaan suuntaan. Aivan kuin tuo enin tummuus olisi kadonnut ja alta paljastunut punertavampi tukka.. Hmm.  :-\