Kirjoittaja Aihe: L'Oreal-hiusvärit  (Luettu 441266 kertaa)

Poissa Margot

• Tukkaguru
Vs: L'Oreal-hiusvärit
« Vastaus #330 : 13.03.09 - klo:21:59 »
^ Laitahan kuvaa ja kerro sitten, millainen tuli, oliko punertava? Itsekin olen tuota sävyä katsellut, kun kullanruskea olisi tavoitteena. Castingin 535 vetaisi mun pään ihan punaiseksi ja tuli tyystin erilainen kuin tupsussa.

Mulla on tällä hetkellä vaan kännykkäkamera, jolla ei saa värejä kunnolla toistettua. Luonnonvalossa voisi ehkä yrittää.

Mutta siis juurikasvu näyttää ihan kauhean kellertävältä. :-X En tiedä, johtuuko se värinpoistosta, tuosta 530:sta vai molemmista. Punertavuutta ei mielestäni tullut lainkaan. Taidan kuitenkin jatkossa pysytellä neutraaleissa väreissä, kun nuo keinotekoiset vivahteet ei oikein miellytä silmää. Luultavasti värjään jatkossa juurikasvua 600:lla ja annan latvojen haalistua ajan kanssa. Tavoitteena olisi siis päästä vähän vähemmän tummanruskeaan tukkaan. Mielessä on väikkynyt myös blondiksi muuttuminen, koska vaalea juurikasvu tummassa tukassa on niin kamala...

Poissa octagon

• HAIRahtanut
« Vastaus #331 : 29.03.09 - klo:14:54 »
Tosi tummia nämä Casting-värit. Itselläni oli järkky kokemusta tuosta 832:sta, joka onneksi on vaalentunut jo huomattavasti. Eilen tapasin ystäväni, joka oli muuttunut oikein kunnon tumman mahongin väriseksi, tosin vasten tahtoaan, kokeilemalla Casting 645:ttä. Paketin kuvassahan se näyttää sellaiselta vaaleahkon kuparioranssin sävyiseltä. Mutta ainakin ystävälläni oli vetänyt oikein syvän violetinruskeaksi, kuparinsävystä ei tietoakaan.

Poissa Belle

• Tukkaguru
« Vastaus #332 : 29.03.09 - klo:19:07 »
Laitoin 1,5vkoa sitten päähäni sävyn 500 ja se meni ensin mustanruskeaksi. Nyt on haalistunut aika reilusti, joten lakoi mietityttää kauankohan tämä kestää... Miten teillä on pysyneet Castingit päässä?

Mulla 535 jumahti moneksi viikoksi helottamaan punaisena, mutta tämä 500 tuntuu irtoavan nopeasti. Tosin tällä kertaa alla on Sante, joka ei peittänyt tyvikasvua ja länttäsin 500 pian sen jälkeen päälle. Voi siis vaikuttaa pysyvyyteen.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #333 : 29.03.09 - klo:21:21 »
^ Mä värjäsin nelisen kertaa putkeen 500-sävyllä ja tulos on juurikin mustanruskea. Ei pahemmin kulu edes pois. Juurikasvuun ei vaan jostain syystä enää tartu. Nyt viimeisin värjäys oli 600-sävyllä ja odottelen että vanha väri hitaasti kuluu ja vaalenee. Itse asiassa muistin juuri, että osittain ei tunnu tarttuvan pituuksiinkaan, vaan nyt näytän hiukan raidoitetulta - tietyssä valaistuksessa erittäin!

Luultavasti jatkossa siirryn kyllä toiseen merkkiin...
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa suhina

• HAIRahtanut
« Vastaus #334 : 03.04.09 - klo:09:55 »
Se sävy 323 on muuten aika ihana hiustupsussa, mutta varmaan vetää todellisuudessa ihan mustaksi?

Minä olen käyttänyt tuota 323 nyt viimeisimmät kolme kertaa ja on kyllä ehdoton suosikkini. Ei ole ainakaan minun hiustani vetänyt ihan mustaksi, vaan luvatun mukaiseksi tummanruskeaksi kullan vivahteella. Ja se kullan vivahde pysyy hyvin hiuksissa  :T

kuu78

• Vieras
« Vastaus #335 : 03.04.09 - klo:20:34 »
Sävy 530 Pähkinäsuklaa testattu! :ts Pohja oli keskiruskea ja paljon vaaleita raitoja, pelkäsin vähän lopputulosta lähinnä punaisuuden takia. Pidin väriä päässä ohjeen mukaan 15 min tyvessä ja 5 min pituuksissa. Lopputulos on loistava eikä yhtään liian tumma tai punainen. Toimi siis mulla, mutta ilm. joillakin vetänyt hieman punertavaksi. Riippuu varmasti siitä, mitä värejä pohjalla on...

sarvis

• Vieras
« Vastaus #336 : 04.04.09 - klo:14:14 »
oon tilannu kaks kertaa nyt 810 pearl blonde CCG:n sellasesta kaupasta englannista kun kayes chemist ja makso kuluineen n. 8,5 euroo. aika halpaa kun et täältä kotosuomesta tolla hinnalla saa   8)  toimitusaika oli n 3 arkipäivää. uskomatonta mut totta
Kokeilin itsekin, yhtä hyvin kokemuksin. Suosittelen!

Heillow

• Vieras
« Vastaus #337 : 05.04.09 - klo:18:20 »
Itse olen värjännyt hiukseni mustanruskealla, huurteisella tummasuklaalla, sekä nyt viimeisimpänä samettinen eebenpuu 200:lla tummanruskeaan pohjaan. Toistaiseksi väri on kestänyt kiiltävänä ja hyvänä. Toivotaan, etteivät heikkokuntoiset latvat muutu ruskeiksi.
Mustanruskea kesti aikoinaan yli odotusten, lukuunottamatta sitä, että väri kului jostain syystä hieman epätasaisesti, vaikka hiukset olivat kauttaaltaan hyvässä kunnossa ja väri oli levitetty tasaisesti. Huurteinen tummasuklaa oli värjäyksen jälkeen aivan ihana, mutta jostain syystä haalistui rumaksi jo parissa pesussa.  :-\

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #338 : 14.04.09 - klo:14:17 »
Mun pitäisi ostaa joku väri ja lätätä se päähän, koska torstaina pitäisi näyttää ihmiseltä. Juurikasvu on siis aika hirveä taas. Mullahan on projektina saada mustanruskeaksi lipsahtanut tukka sellaiseksi selkeän ruskeaksi. Tällä hetkellä tukka on kaupan hiustupsuihin verrattuna mielestäni nelostasoa. Ennen värinpoistoa ja haalistelua se oli kakkonen, vaikka olin käyttänyt sävyä 400.

Tavoitteena olisi, että saisin tukasta lopulta selkeästi ruskean, en tahdo lähellekään mustanruskeaa enää. Haluan kuitenkin pysyä tummana siinä mielessä, että tukka ei saa lipsahtaa myöskään tummanvaaleaksi. Lostin Katen tukka tässä kuvassa voisi olla esimerkkinä siitä, mitä haen:
http://cdn.videogum.com/img/thumbnails/photos/kate_lost.jpg

Mielipiteitä, mitä laitan juurikasvuun? Itse ajattelin 600:a, koska 500:stakin on ollut kommenttia, että vetää supertummaksi. Periaatteessa mua ei haittaa, vaikka joutuisin jonkin aikaa sietämään vaaleampaa juurikasvua ja tummempaa latvaa. Käsitän, ettei tämmöiset muutokset tapahdu sekunnissa. Enemmän pelkään sitä, että tukka tummenee, koska se on nytkin vielä vähän liian tumma ja pyrin vaaleampaan ruskeaan koko ajan.

Poissa Belle

• Tukkaguru
« Vastaus #339 : 14.04.09 - klo:17:20 »
^ Mun hiukset on mennet lähes mustanruskeiksi Castingin 500-sävyllä, joten en suosittele! Kannattaa laittaa tyveen ennemmin se 600. Tosin ainakaan minun 7-asteista tyvikasvua Castingit eivät ole oikein jaksaneet peittää, kokeiltu on sekä 500 että 535 ja tyvi on jäänyt aina melko hailakaksi ja väri on  huuhtoutunut parissa viikossa pesujen mukana pois ja taas on juurikasvu rehottanut entistä järkymmän näköisenä.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #340 : 14.04.09 - klo:21:04 »
^ Mulla täsmälleen sama tilanne: 500:lla tullut 5-6 värjäämiskerran jälkeen melkein mustaksi. Mutta pari viimeistä kertaa ei olekaan enää oikein tarttunut - ainoastaan päällihiuksiin mutta ei vahingossakaan tyveen eikä alempiin hiuskerroksiin. En taida uskaltaa enää laittaa mitään muuta kuin ajoittain jotain omaa alkuperäistä väriä että saisi kiiltoa, koska värinpoistoakaan en haluaisi tehdä... 
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #341 : 15.04.09 - klo:10:44 »
Huh, onneksi olen lukenut tätä ketjua melko orjallisesti viime aikoina. Pian olisi edessä hiusten värjääminen, ja koska kampaajalle ei ole varaa mennä, ajattelin värjätä kotona. Nykyinen sävyni on vitosen tummuusasteen paikkeilla. Olin jo menossa kauppaan ostamaan sävyä 500, jopa 400, mutta nyt kyllä olen vahvasti sitä mieltä, että kyllä se värikoodi saisi kutosella alkaa, jos kerran paljon tummemmaksi vetää. En haluaisi kesän kynnyksellä saada aivan tummaa tukkaa.

sarvis

• Vieras
« Vastaus #342 : 25.04.09 - klo:17:08 »
Värjäsin noin 8-asteiset tuhkansävyiset hiukseni ensiksi tuolla Briteistä tilaamallani 8.10 Pearl Blondella - tunkkaisen harmaa lopputulos. Latvojen vaalennettuihin osiin väri jämähti tosi tiukkaan kiinni. Seuraava tummuusaste, 7.13 Iced Latte, oli myös alkuun melkoisen tumma, etenkin siellä latvoissa. Viikossa väri on haalistunut aika lailla paketin kuvaa vastaavaksi ja miellyttää silmää ihan mukavasti.
Seuraavaksi taidan kokeilla jotain kullanvivahteista ruskeaa, kun tämä tuhkaisuus tuntuu liian harmaalta. Kayes Chemist saanee jälleen uuden suomitilauksen - tulee halvemmaksi postikuluineen, kuin jos ostaisi värin lähikaupasta.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #343 : 03.05.09 - klo:20:58 »
Lueskelin Schwarzkopf-ketjusta Emi-lynin kirjoitusta siitä, miten ammoniakki on joskus korvattu paljon haitallisemmalla, hyvin allergisoivalla aineella. Mitenkäs Casting Crème Glossin kohdalla on? Oon tykännyt tästä väristä, koska inhoan ammoniakin hajua, mutten kyllä haluaisi turhaan ottaa suurempaa allergisoitumisriskiä.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #344 : 05.05.09 - klo:12:28 »
Mulla on taas päässä vaikuttamassa 323 huumaava tumma nougat, tykkään tästä sävystä ihan älyttömästi  :l Tää on jo varmaan kolmas kerta kun laitan tällä samalla värillä.

Värjään kerran kuussa juurikasvun ja ajattelin jatkossa pysytellä Casting greme Gloss väreissä, nää kestää mulla paremmin kuin kestovärit aiemmin ja hiuksista tulee ihanan kiiltävät. Tää värin ja hoitoaineen tuoksu on myös ihana! Ei kirvele päänahkaa eikä muutenkaan tuu sellanen olo että olisi myrkkyä päässä, niinkuin joidenkin kestovärien kanssa on ollut..
« Viimeksi muokattu: 05.05.09 - klo:12:29 kirjoittanut Elluli »
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset