Kirjoittaja Aihe: L'Oreal-hiusvärit  (Luettu 440616 kertaa)

Poissa Chloe

• HAIRahtanut
Vs: L'Oreal-hiusvärit
« Vastaus #345 : 08.05.09 - klo:14:36 »
Nyt olen testannut 535 sävyn, tykkään kyllä. Olin värjännyt 500:lla monta kertaa aikaisemmin ja latvat oli ihan mustat. Tein kolme vaalennuspesua ennen kuin laitoin 535 päähän. Nyt takana on kolme pesua ja väri näyttää vieläkin hyvältä; punertava suklaan ruskea.

Poissa Eleven

• Tukkaguru
« Vastaus #346 : 08.05.09 - klo:14:49 »
Pitkän harkinnan jälkeen päätin muuttua brunetiksi vietettyäni seitsemän vuotta omassa maantienharmaassa kuosissani ja auttamaan tämän projektin toteuttamisessa valitsin Casting creme glossin sävyn 530 Pähkinäsuklaa, mutta Arabian ostarilla oli vain sävyä 535 Sävähdyttävä suklaa, jonka otaksuin kuitenkin olevan tarpeeksi lähellä. Lopputuloksena on suklaisen ruskean sijasta mahonginpunainen, en osaa selittää miten sain tämän mokattua. Pitää odottaa pari pesua ja katsoa mihin suuntaan tämä väri tästä muuttuu, olisi sittenkin pitänyt valita joku toinen sävy..
Once you compare the sorrow of real life to the joy of an imaginary one, you will never want to live again - only to dream forever.

Poissa Chloe

• HAIRahtanut
« Vastaus #347 : 09.05.09 - klo:11:46 »
^Mulla liika punaisuus katosi parissa ensimmäisessä pesussa. Tai kyllä sitä punertavuutta on vieläkin, mutta ei enää niin paljon.

Poissa Belle

• Tukkaguru
« Vastaus #348 : 10.05.09 - klo:13:02 »
Lopputuloksena on suklaisen ruskean sijasta mahonginpunainen, en osaa selittää miten sain tämän mokattua. Pitää odottaa pari pesua ja katsoa mihin suuntaan tämä väri tästä muuttuu, olisi sittenkin pitänyt valita joku toinen sävy..

Minulle kävi juuri samoin, eli tuo sävy vetäisi mahonginpunaiseksi ja olin mielettömän pettynyt. Pahin punaisuus lähti kyllä parissa viikossa, mutta en tuolloin todellakaan halunnut mitään punaruskeaa vaan lämmintä suklaata. 

Poissa Maasha

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #349 : 20.05.09 - klo:08:26 »
Värjäsin avokin siskolta n. 5 asteiset, vain kevytväreillä käsitellyt hyväkuntoiset hiukset päältä sävyllä 530 ja alta 300. Päällyshiuksista tuli aivan ihanan pähkinäiset ja alta tuli myös 3 asteiset ja kiiltävät. Ei vetänyt ollenkaan tummemmaksi, vaikka täällä oli niitäkin kokemuksia. Täytyy itsekin kokeilla jotain vaaleaa sävyä. Tuoksu oli ihana myös. Suosittelen  :)
2b M iii

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #350 : 21.05.09 - klo:16:33 »
En taannoin uskaltanut laittaa päähäni sarjan 500 Vaaleanruskea sävyä vaan se jäi kaappiin lojumaan. Tänään leikkasin otsatukkani kuosiin ja päätin laittaa tätä piristykseksi. Jaoin siis otsiksen kahteen osioon ja laitoin alempaan + sivuhiuksien alle tätä ruskeaa. Odotan mielenkiinnolla minkälainen tästä tulee.. Muualla hiuksissa värinä siis jotain tummanvaaleaa kirkkaampaa kuparia.

Edit. No pitihän se taas ite todeta että miltei musta tästäkin tulee. ;D Joskus viime kesänä vaalennettu sivuhiusten latvahuitula vetäs reteesti mustaksi asti. Otsiksen latva meni myös tosi tummaksi mustanruskeaksi, siellä nyt olikin viimesyksyistä ruskeaa vielä hitunen jäljellä, mutta tyvestä tuli kyllä nätisti tummanruskean ja keskiruskean välimaastoon menevän värinen, ja mielestäni varsin neutraalin värinen, vaikka olikin kuparia alla. Eihän tossa tosiaan mitään erikoista ole että väri tarraa voimakkaampana kovemmin käsiteltyyn hiukseen.

Tää muutos kyllä piristi kivasti, ainut mikä vähän harmittaa on se että menin vielä värjäämään kulmakarvat (eri aineella tosin) ja tein niistä sitten myös miltei mustat.. ::)
« Viimeksi muokattu: 21.05.09 - klo:18:23 kirjoittanut Hallonnikas »
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Poissa Maasha

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #351 : 24.05.09 - klo:11:56 »
Ostin tämän sarjan sävyn 832 ja nyt luin sitten kokemuksia ko. väristä, että vetää mudanväriseksi hiukset yms. Pähkäilin tässä sitten että mitähän tulisi jos ostaisin vielä sävyn 900 ja sekoittaisin ne keskenään? Minkähänlaisen sotkun saisin sitten mahdollisesti aikaiseksi siitä ? Onko ihan päättömänä syntynyt idea ?
2b M iii

Poissa Maasha

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #352 : 24.05.09 - klo:16:17 »
Ostin lisäksi nyt tuon sävyn 930. Mietin että jos laittaisin alahiukset tuolla 832 ja päällyhiukset  1 osa 832 ja 2 osaa 930 niin tuliskohan siitä hyvä sitten? Taitaa jäädä kovasti vain yli tuota väriä sitten  ???

Edit. Jos kuitenkin käytän päällyhiuksiin puolet ja puolet nuita sävyjä, niin säilyykö nuo avatut aineet jos en sekoita kaikkia ?
« Viimeksi muokattu: 24.05.09 - klo:16:24 kirjoittanut Maasha86 »
2b M iii

Poissa beachbunny

• HAIRahtanut
« Vastaus #353 : 24.05.09 - klo:20:50 »
Mul on Casting Creme Glossista valitettavasti vain huonoja kokemuksia, varsinkin tummemmista sävyistä. Niistä selkeesti kuparisista tai vaaleista en osaa sanoa, mutta käyttämäni Ruskea, Tumma huumaava nougat ja joku vielä jonka nimeä en muista, kaikki veti mustaks mun hiuksiin!

Kampaamosarjojen kevytväreillä Goldwell Aubergine, Kastanja, Mahonki ja Wellan Intensive Touchilla Intensive Coffee, Mahogany Velvet, Medium Brown olen saanu sen värisen ja sävysen mitä pakkaus on luvannu.

Hiukset mulla on ohuehkot, eli yks letti on yhtä paksu ku paksuhiuksisella toinen leteistä, mut laatu on vahva ja lasinen, en tie mistä johtuu et tukkani imee tollasta Creme Glossia niin että tulee aina mustat. Nytkin tää Tumma huumaava nougat, aattelin et siit ois tullu kiva tumma kastanjanruskee-

Copper

• Vieras
« Vastaus #354 : 24.05.09 - klo:22:17 »
Aion nyt alkavalla viikolla värjätä hiukseni Casting Creme Glossin sävyllä 800. Se on ostettuna kaapissa jo. Hiukan alkoi kyllä nyt pelottamaan, kun täällä on huonojakin kokemuksia aika paljon. :-\ Itselläni on noin 8-asteiset hiukset, joihin en oikeastaan tummuutta hae lisää.

Vetääkö tuo 800 sitten kovasti tummemmaksi? Onko kellään kokemuksia ylipäätään 800-sävystä? Ketjua selaamalla en huomannut. ???

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #355 : 24.05.09 - klo:22:51 »
^
Oon värjännyt tolla pari kertaa, itsellä on silloin pohjana on ollut n 8. Tummentaa aluksi, mutta vaalenee takaisin aika nopeasti, pohjalla olleet raidatkin vaalentuvat ajan kanssa varsin vaaleiksi.

Olis hauska nähä jotain kuvaa noista Polinan ja Maashan kokeiluista  ;) Mua on kans kiinnostanut just noi sävyt.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa Maasha

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #356 : 25.05.09 - klo:09:01 »
Laitoin eilettäin sitten nuo värit päähä. Alas pelkkää 832 ja ylle 930 johon sekoitin n 1/3 osa tuota 832.
Anteeksi huono kuva. Hiukset ihan suttuiset  :-[ Hieman näkee tuota alaväriä että aika tummaksihan se veti, mutta varmasti haalistuu sopivaksi :)

Väri kuivatti hiuksia hieman, mutta johtunee siitä että aika huonokuntoiset ovat muutenkin. Käytän luultavasti tätä väriä uudelleen.

« Viimeksi muokattu: 26.05.09 - klo:11:05 kirjoittanut Maasha86 »
2b M iii

Poissa Polina

• HAIRahtanut
« Vastaus #357 : 25.05.09 - klo:13:35 »
Yrittin ottaa kunnollista kuvaa, mutta kamerani on aika surkea toistamaan minkäänlaisia sävyjä oikeina. Värinä siis 834 & 930 sekoitettuna.

Eka kuva ulkona luonnonvalossa (kauhea tuuli :D), toka sisätiloissa. En mä nyt tiedä, onko tämä kenenkään muun mielestä mitenkään hieno sävy, varsinkin kun suurin osa taitaa tavoitella tuhkaista/ viileää tukkaa, mutta itse tykkään. Lämminsävyisenä en muutenkaan koe tuhkanvaaleaa itselleni mitenkään sopivana.

Luonnossa tukka on hieman tummempi ja naturellimpi/ neutraalimpi, ei oranssi kuten näissä kuvissa. Oma hius on joku 8/9-tason tummanvaalea maantie & auringossa hieman punertava.

(klikkaamalla suurenee)

« Viimeksi muokattu: 25.05.09 - klo:13:37 kirjoittanut Polina »
Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #358 : 25.05.09 - klo:17:17 »
Ihana sävy Polina, mullekin sopis varmaan tuollainen kullanpunertava sävy. Olen itse värjännyt Igoran savanninvaalealla ja sillä saa myös aika kivan kullanpunertavan sävyn hiuksiin, mulla on ehkä hivenen vaaleammat hiukset vielä kuin sulla tai siis sanotaanko vaalennetut. Oikeesti olen ihan aito punapää ja pikku hiljaa palailen ehkä siihen suuntaan..ei enää tuhkanvaaleaa..
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Copper

• Vieras
« Vastaus #359 : 25.05.09 - klo:19:52 »
Oon värjännyt tolla pari kertaa, itsellä on silloin pohjana on ollut n 8. Tummentaa aluksi, mutta vaalenee takaisin aika nopeasti, pohjalla olleet raidatkin vaalentuvat ajan kanssa varsin vaaleiksi.
Kiitos tästä tiedosta, uskaltaudun värjäilemään sitten varmaankin ylihuomenna. Uskon myös, että itsellänikin väri vaalenee värjäyksen jälkeen, tuntuu nimittäin siltä, että kestoväritkin vaalenevat ajan myötä. Mulla on nimittäin ollut pitkään 10-asteiset hiukset, joita olen tummentanut pikkuhiljaa takaisin omaan kasiasteiseen. Pitkän vaalennuskauden jäljiltä (pari vuotta sitten) hiuksista karkailevat edelleenkin pigmentit. Pikkuhiljaa ovat kyllä tummentuneet.

Polinan hiukset ovat aivan ihanan väriset! :-* Voi, kunpa mullekin sopisivat tuollaiset; taitavat kuitenkin olla mulle liian lämpimät.