Kirjoittaja Aihe: L'Oreal-hiusvärit  (Luettu 440609 kertaa)

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
Vs: L'Oreal-hiusvärit
« Vastaus #360 : 25.05.09 - klo:23:46 »
Oi, Polinan sävy on tosiaan ihana, melkeinpä mun unelma. Itse kanssa tavoittelen punertavaa kullanvaaleaa. En kyllä ole ihan varma sopisiko itselleni yhtä selkeä kupari.

Niin vastasiko joku jo siihen että voiko noita avattuja väriaineita mitenkään säästää?
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa Polina

• HAIRahtanut
« Vastaus #361 : 26.05.09 - klo:10:47 »
Kiitokset :)
Tuo kamera kyllä vääristää/ vaalentaa jonkin verran, oikeasti ovat suunnillen saman sävyiset kuin tässä kuvassa, ehkä hieman vaaleampi nyt. Blondannut en ole koskaan, mutta pituuksissa on kuitenkin jo monet kestovärin jämät, joten ne tuppaavat olemaan aika haalistuneet, oli sävy mikä hyvänsä. Täytyisi päästä eroon tästä värjäyskierteestä ::)

Kyllä mä uskoisin, että avattuja sekoittamattomia värejä voi säilyttää, niissä on kuitenkin kierrekorkit molemmissa pulloissa, eli saa suljettua kunnolla.
« Viimeksi muokattu: 26.05.09 - klo:10:50 kirjoittanut Polina »
Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #362 : 26.05.09 - klo:10:59 »
Niin vastasiko joku jo siihen että voiko noita avattuja väriaineita mitenkään säästää?
Jos niitä ei ole sekoitettu valmiiksi massaksi eli otat jokaisesta tuubista/purkista vaan sen mitä tarvitset ja suljet hyvin niin säilyvät pitkään.

Poissa Maasha

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #363 : 26.05.09 - klo:11:08 »
Jos niitä ei ole sekoitettu valmiiksi massaksi eli otat jokaisesta tuubista/purkista vaan sen mitä tarvitset ja suljet hyvin niin säilyvät pitkään.
Näin ajattelinkin ja säästin puolet 930 seuraavaa kertaa varten  :)

Tuossa olis vielä kuvaa päällyshiuksista (ja oikeaa väriä enemmän vastaava kuva  :D) ensimmäisen pesun jälkeen. Alahiukset eivät ainakaan vielä haalistuneet yhtään  :-\

2b M iii

Stella

• Vieras
« Vastaus #364 : 30.05.09 - klo:19:18 »

Minkälaisessa purnukassa/tuubissa yms. te sekoitatte käyttämänne värin, kun säilötte ylijääneen värin alkuperäisissä tuubeissa?

Poissa Maasha

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #365 : 30.05.09 - klo:19:24 »
Minä oon säästäny vanhoja ja pestyjä väriainepurkkeja ja niihin teen tarvittavan määrän aina väriä :)
2b M iii

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #366 : 31.05.09 - klo:00:11 »
^^Esim. tyhjä (ja tietysti pesty) jogurtti- tai raejuustopurkki on ihan loistava, jos levittää värin siveltimellä.
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #367 : 31.05.09 - klo:12:11 »
^^^ Mulla on ihan tuollainen muovinen pakastepurkki jonka pesen aina käytön jälkeen. Toi purkki on pyhitetty ihan vaan väreillä sotkemiseen...  Tuossa on kiva pyöristetty alakulma niin saa levitettyä siveltimellä (lue: pullasudilla) tai kaavittua sorminkin.

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #368 : 31.05.09 - klo:13:02 »
hei!

pakko laittaa tänne vinkki halvasta nettikaupasta. oon tilannu kaks kertaa nyt 810 pearl blonde CCG:n sellasesta kaupasta englannista kun kayes chemist ja makso kuluineen n. 8,5 euroo. aika halpaa kun et täältä kotosuomesta tolla hinnalla saa   8)  toimitusaika oli n 3 arkipäivää. uskomatonta mut totta.

takuita en kyl anna mut näin mulla ;D 
Kiitos tästä!  :) Onkohan tästä liikkeestä muilla kokemuksia? Kun tuotteita klikkailee ostoskoriin ja siitä kassalle, ilmoitetaan postikulujen hinnaksi aina "Flat Rate" eli kolme puntaa. Tuntuu jotenkin epäuskoisen halvalta isomman tilauksen kohdalla! Casting Creme Glossin hinta tuolla on siis 4,69 puntaa paketilta.

Poissa FiiBa

• Haiven
  • *
« Vastaus #369 : 04.06.09 - klo:17:47 »
Hei, onko kukaan muu huomannut että CCG:stä olisi sävy 600 häipynyt pois kaupoista? Etsin itse tätä 3 kaupasta eilen täältä pohjoisesta mutta ei löytynyt, liekö yhteen sattuma vai? Nyt oli kyllä tarjolla sitten 700 en muista oliko tuota ennen?

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #370 : 05.06.09 - klo:20:17 »
^ Voihan hemmetti, niin taitaa olla. Kävin tänään Tampereen Prismassa ja kurkkasin, näkyikö tuota sävyä eikä kyllä näkynyt. Just kun aloin värjätä juurikasvua sillä. Kestoväreihinkö tässä on sitten pakko siirtyä? :-\

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #371 : 05.06.09 - klo:20:50 »
^&^^ Mä olen huomannut saman, ei ole näkynyt 600 sävyä enää valikoimassa. Voi kypsyys! Mulla on vielä puolikas sitä jäljellä kaapissa odottamassa seuraavaa värjäyskertaa, mutta se on ilmeisesti sitten siinä :-\

EDIT. Hyviä uutisia! Helsingin Arabian kauppakeskuksen Tarjoustalossa oli tuota CCG 600 sävyä useampia kappaleita. Toivon mukaan sitä nyt ei olla lopettamassa, josko se olisi vain niin suosittu sävy että siksi monessa paikassa uupuu/loppu? I hope... ::)
« Viimeksi muokattu: 06.06.09 - klo:14:19 kirjoittanut Jouana »
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #372 : 07.06.09 - klo:22:46 »
Tampereen Anttilassa oli ihan normalisti 600:a, joten toivottavasti se on vaan monesta paikasta loppu. Olisi outoa, jos lopettaisivat tuommoisen perussävyn.

Edit: Suuri kiitos alapuolelle kirjoittaneelle tiiti2:lle! Mahtava juttu!
« Viimeksi muokattu: 11.06.09 - klo:16:42 kirjoittanut Margot »

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #373 : 10.06.09 - klo:22:21 »
^Piti varmentaa tilanne, kun perheessä tuota tummanvaaleaa sävyä käytetään. Sävy ei ole poistumassa valikoimista. *huoh*

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #374 : 10.06.09 - klo:23:07 »
Lukaisin ketjun läpi kun mietin, olisiko tässä yksi vaihtoehto seuraavaa hiusvärin muutosta varten. Sävy 900 on se mikä kiinnostaa. Kysyisin vielä, onko kukaan laittanut tuota sävyä 900 ihan vaaleiksi (sävyaste 10 tai 12) blondattuihin hiuksiin? Millainen lopputulos tuli?

Oma juurikasvu on 7 tai 8 asteinen (ehkä 7,5 tai 8 ennemmin kuin 7), onneksi muiden kokemusten perusteella tuo Creme Gloss vaikuttaisi vaalentavan sen asteen verran omaa hiusta joten luultavasti saisin tyvikasvuni siksi 9-asteiseksi tuolla. Vai onko jollain käynyt niin, että tuo sävy 900 ei ole vaalentanut omaa hieman tummempaa tyvikasvua?
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.