Kirjoittaja Aihe: L'Oreal-hiusvärit  (Luettu 441261 kertaa)

Copper

• Vieras
Vs: L'Oreal-hiusvärit
« Vastaus #375 : 15.06.09 - klo:19:21 »
Värjäsin tosiaan tuossa joku aika sitten CCG 800-sävyllä. Tykkäsin kyllä kovasti, ekaa kertaa CCG:tä kokeilin. Ei tullut yhtään liian tumma lopputulos, mielestäni lähinnä tosi luonnollinen vaalea. Melkein olisin vähän tummempaa toivonut, ehkä myös vähän lämpimämpää lopputulosta. 832-sävyä tekisi mieli kokeilla ensi kerralla, mutta se saattaa vetää liian lämpimäksi, en ole oikein varma.

Harmillista, että tämä väri haalistuu mulla pituuksista melko nopeaan tahtiin, juurikasvu pysyy kyllä siistinä. Pituuksissa haluaisin tästä 10-asteisesta vaaleasta eroon, mutta ei siihen vieläkään (yli kahden vuoden tummemmaksi värjäyksen jäljiltä) tartu näköjään pigmentit kiinni. Pikku hiljaa kai hyvä tulee. :-\

CCG:llä värjään kyllä ehdottomasti uudestaan, mulla on jo ostettuna tarjouksesta uusi 800-sävy. Suosittelen sarjaa Huniksellekin, 900:lla voisi saada juurikasvun kivasti piiloon. :)

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #376 : 07.07.09 - klo:13:27 »
Onko kellään kuvaa sävyllä 600 värjätystä tukasta? Olen siis alkanut värjätä sillä juurikasvua, mutta aika hitaastihan tuota pelkällä 600:lla värjättyä tukkaa tulee, joten vaikea sanoa sävystä mitään. Epäilen, että onko se kuitenkin liian vaalea.

Ren

• Vieras
« Vastaus #377 : 20.07.09 - klo:11:21 »
Voisiko joku ystävällisesti listata tämän sarjan kylmiä sävyjä tällaiselle värisokealle?
En osaa kunnolla sanoa taittaako joku lämpimään vai kylmään punaiseen jne.
Jaksaisiko joku siis listata sarjan kylmät ja lämpimät sävyt omien otsakkeidensa alle?
(Tiedän, että värien lopputulos riippuu pohjasta, mutta tiedätte mitä tarkotan.)

Strix

• Vieras
« Vastaus #378 : 22.07.09 - klo:15:43 »
Ai vitsit ihanaa. Nyt kun tänne Ranskan maalle on eksynyt niin hyllyissä on ne kaikki ihanuudet joista Suomen marketit ovat luopuneet.

Tästä ollaan varmaan ketjussa puhuttu aikaisemmin, mutta kysynkin muuten vain että miten juureslaisten juurikasvu on tykännyt kyseisestä väristä. Pelottaa vain sellainen väriraja mikä syntyy ainakin kestovärien kanssa. Tällä hetkellä vaalennettu tukka jonka juurekset paistavat joka tummina, kotona odottaisi poistomyynnistöä ostettu 730 mutta voi inhotus jos juuriin jää silti selkeä väriero.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #379 : 22.07.09 - klo:23:07 »
Voisiko joku ystävällisesti listata tämän sarjan kylmiä sävyjä tällaiselle värisokealle?
En osaa kunnolla sanoa taittaako joku lämpimään vai kylmään punaiseen jne.
Jaksaisiko joku siis listata sarjan kylmät ja lämpimät sävyt omien otsakkeidensa alle?
(Tiedän, että värien lopputulos riippuu pohjasta, mutta tiedätte mitä tarkotan.)

Onkohan tässä sarjassa yhtään ihan todella kylmää sävyä? Siis ainakaan Suomessa myytävää. Neutraaleja ovat kaikki 00-loppuiset. Jotkut ovat kommentoineet, että 415 olisi kylmä, mutta siinähän on kuitenkin tuota lämmintä mahonkiakin (5) mukana.

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #380 : 22.07.09 - klo:23:31 »
^415 ja 426 taitavat olla ainoat kylmään taittavat Suomessa myytävät sävyt. (Sävyn 415 päävivahde on 1 eli tuhka eli viileä sävy.)  :)
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0

Ren

• Vieras
« Vastaus #381 : 23.07.09 - klo:08:45 »
Kiitos vastauksista. Olenkin ollut aika ymmälläni näiden kanssa.  :-X

Poissa Amie

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #382 : 25.07.09 - klo:07:27 »
Mitään tietoa onko Glossy Honeys -sävyt rantautumassa Suomeen? Ainakin ulkomaisissa lehdissä on kovasti mainostettu. Sävyjä oli muistaakseni ainakin 634, 734 ja joku 8-tasoinen.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #383 : 27.07.09 - klo:09:24 »
Se sävy 323 on muuten aika ihana hiustupsussa, mutta varmaan vetää todellisuudessa ihan mustaksi?
Mä laitoin tuon eilen ja unohdin sen päähän eli vaikutusaikaa oli 35min sen paketissa mainitun 20 minuutin sijaan. Ja kyllä, tukka on musta.  ;D Juuressa on tummanruskea ja latvat mustat. Eipä tuo nyt niin haittaa, varmaan haalistuu hiljalleen oikean väriseksi. En muistanut että tämä värjää myös ihon joten mun otsakin on tummanruskea. Mutta voi tätä kiiltoa.  :-* Ihana! Miksiköhän muuten englanninkielisissä paketeissa tuo 323 sävyn nimi on dark chocolate ja suomeksi hurmaava nougat.  ???

Poissa QueenOfWinter

• HAIRahtanut
« Vastaus #384 : 27.07.09 - klo:12:08 »
hei!

pakko laittaa tänne vinkki halvasta nettikaupasta. oon tilannu kaks kertaa nyt 810 pearl blonde CCG:n sellasesta kaupasta englannista kun kayes chemist ja makso kuluineen n. 8,5 euroo. aika halpaa kun et täältä kotosuomesta tolla hinnalla saa   8)  toimitusaika oli n 3 arkipäivää. uskomatonta mut totta.

takuita en kyl anna mut näin mulla ;D 
Kiitos tästä!  :) Onkohan tästä liikkeestä muilla kokemuksia? Kun tuotteita klikkailee ostoskoriin ja siitä kassalle, ilmoitetaan postikulujen hinnaksi aina "Flat Rate" eli kolme puntaa. Tuntuu jotenkin epäuskoisen halvalta isomman tilauksen kohdalla! Casting Creme Glossin hinta tuolla on siis 4,69 puntaa paketilta.

Onko kuinka moni tilannut tuolta? Itse tilasin viikko sitten ja aloin tässä miettimään, että koskahan värien pitäisi saapua?

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #385 : 27.07.09 - klo:15:59 »
hei!

pakko laittaa tänne vinkki halvasta nettikaupasta. oon tilannu kaks kertaa nyt 810 pearl blonde CCG:n sellasesta kaupasta englannista kun kayes chemist ja makso kuluineen n. 8,5 euroo. aika halpaa kun et täältä kotosuomesta tolla hinnalla saa   8)  toimitusaika oli n 3 arkipäivää. uskomatonta mut totta.

Kiitos tästä!  :) Onkohan tästä liikkeestä muilla kokemuksia? Kun tuotteita klikkailee ostoskoriin ja siitä kassalle, ilmoitetaan postikulujen hinnaksi aina "Flat Rate" eli kolme puntaa. Tuntuu jotenkin epäuskoisen halvalta isomman tilauksen kohdalla! Casting Creme Glossin hinta tuolla on siis 4,69 puntaa paketilta.

Onko kuinka moni tilannut tuolta? Itse tilasin viikko sitten ja aloin tässä miettimään, että koskahan värien pitäisi saapua?
Minen sitten tohtinut tilata, kun kukaan muu ei tuota putiikkia suositellut. Sen verran monta kertaa mulla on ollut epäonnea nettishoppailun suhteen, että nykyisin ostan monesti mieluummin kotimaasta vähän kalliimmalla kuin kokeilen uutta nettikauppaa.

Viikko tai vähän yli on kyllä ihan normaali toimitusaika Briteistä. Montako pakettia väriä tilasit? Ja toivottavasti kerrot täällä myös jatkokuulumiset, mua ainakin kiinnostaa kovasti!  :)

Poissa QueenOfWinter

• HAIRahtanut
« Vastaus #386 : 30.07.09 - klo:12:49 »
hei!

pakko laittaa tänne vinkki halvasta nettikaupasta. oon tilannu kaks kertaa nyt 810 pearl blonde CCG:n sellasesta kaupasta englannista kun kayes chemist ja makso kuluineen n. 8,5 euroo. aika halpaa kun et täältä kotosuomesta tolla hinnalla saa   8)  toimitusaika oli n 3 arkipäivää. uskomatonta mut totta.

Kiitos tästä!  :) Onkohan tästä liikkeestä muilla kokemuksia? Kun tuotteita klikkailee ostoskoriin ja siitä kassalle, ilmoitetaan postikulujen hinnaksi aina "Flat Rate" eli kolme puntaa. Tuntuu jotenkin epäuskoisen halvalta isomman tilauksen kohdalla! Casting Creme Glossin hinta tuolla on siis 4,69 puntaa paketilta.

Minen sitten tohtinut tilata, kun kukaan muu ei tuota putiikkia suositellut. Sen verran monta kertaa mulla on ollut epäonnea nettishoppailun suhteen, että nykyisin ostan monesti mieluummin kotimaasta vähän kalliimmalla kuin kokeilen uutta nettikauppaa.

Viikko tai vähän yli on kyllä ihan normaali toimitusaika Briteistä. Montako pakettia väriä tilasit? Ja toivottavasti kerrot täällä myös jatkokuulumiset, mua ainakin kiinnostaa kovasti!  :)

Paketti saapui tänään perille, kotiovelle asti :) Kaksi pakettia väriä tilasin ja olivat ehjiä.

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #387 : 30.07.09 - klo:23:42 »
^Hienoa! Iso kiitos raportoinnista. Tuolta sitten tilaan kun seuraavan kerran tarvitsen hiusväriä.  :)

akuna

• Vieras
« Vastaus #388 : 06.08.09 - klo:00:04 »
Onko joku kokeillut 900-sävyä maantienväriseen(7-asteiseen) hiukseen? Kuinka paljon tuo vaalentaa, jääkö oranssiksi? Entä mitähän tekee latvoille jotka on jo värinpoistolla ja kestovärillä värjätty 9-asteiseksi tuhkansävyiseksi?

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #389 : 06.08.09 - klo:10:34 »
Laitoin tuossa vajaa viikko sitten loput 600-väristä päähän, ja taas ihan sama juttu kuin aiemmin; tuntuu ettei tartu juuri yhtään mitään. Kuitenkin kun pari päivää myöhemmin pesin hiukset niin väri kirkastui hurjasti ja tuli todella kauniisti esiin. Aiemminkin käynyt noin että vaatinut yhden pesukerran jotta väri pääsisi oikeuksiinsa.

Oman värin kasvattaminen on jäädytetty - en näe varsinaisesti mitään intohimoista syytä asialle, ja värjäysvälit on niin pitkät ettei edes tarvitse sen takia hermostua että vähän väliä saisi niiden kanssa läträtä...
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.