Kirjoittaja Aihe: L'Oreal-hiusvärit  (Luettu 441240 kertaa)

Alph

• Vieras
Vs: L'Oreal-hiusvärit
« Vastaus #390 : 08.08.09 - klo:19:37 »
Koitin katsoa onko tätä aiemmin kysytty, mutten huomannut ainakaan. Eli onko kukaan laittanut CCG:ia hennalla värjättyihin hiuksiin vaikka pakkauksessa niin kielletäänkin? Kun menin nyt ostamaan tuon pakkauksen sävähdyttävää suklaata ennen kuin huomasin, ettei hennattuja hiuksia saa sillä värjätä. Tietääkö kukaan, mitä siitä seuraa jos niin kuitenkin tekee? Harmittaisi jättää käyttämättä kun ei kuitenkaan ilmainen ollut...

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #391 : 08.08.09 - klo:19:46 »
^ jos henna on puhdasta hennaa niin mitään kauheuksia ei tapahdu. Hennattu hius ei välttämättä ota kemiallista väriä kovin hyvin eli hennapunainen kuultaa läpi ja väri haalistuu nopeasti. Väritulos on siis ennalta-arvaamaton.
this too shall pass.

Alph

• Vieras
« Vastaus #392 : 08.08.09 - klo:19:53 »
^ Hmm, kysessä on Santen bronze eli se ei ole kait ihan täysin puhdasta hennaa. Saatan toki olla väärässäkin. Mutta tärkeintä olisi tietää ettei mulle tule mitään vihreän värisiä hiuksia tästä? x)
« Viimeksi muokattu: 08.08.09 - klo:19:57 kirjoittanut Alph »

Poissa si3nna

• HAIRahtanut
« Vastaus #393 : 09.08.09 - klo:19:01 »
Onko joku kokeillut 900-sävyä maantienväriseen(7-asteiseen) hiukseen? Kuinka paljon tuo vaalentaa, jääkö oranssiksi? Entä mitähän tekee latvoille jotka on jo värinpoistolla ja kestovärillä värjätty 9-asteiseksi tuhkansävyiseksi?

Mä laitoin tuon talvella kokonaan omaa väriä olevaan tukkaan (n. 7-8 asteinen), ja mulla lopputolos oli ainakin oikein hyvä, eikä yhtään keltainen/oranssi, vaikka usein mulla on vaalennukset vetäneet aika kellertäväksi. Tulos oli aavistuksen aiempaa vaaleampi, ehkä asteen verran muutosta aiempaan. 

Poissa octagon

• HAIRahtanut
« Vastaus #394 : 09.08.09 - klo:23:15 »
Lainaus
Hmm, kysessä on Santen bronze eli se ei ole kait ihan täysin puhdasta hennaa. Saatan toki olla väärässäkin. Mutta tärkeintä olisi tietää ettei mulle tule mitään vihreän värisiä hiuksia tästä? x)

Ei tule mitään kauheuksia. Santen väreissä on tosin hennan lisäksi muitakin kasvivärejä, mutta niistä ei pitäisi tulla kemiallisten värien yhteydessä mitään vakavia ongelmia. Lähinnä voi käydä niin, että koska kasvivärit on pinnoittaneet hiuksen, ei välttämättä muut värit pysy yhtä hyvin kuin ilman kasviväriä.

Alph

• Vieras
« Vastaus #395 : 11.08.09 - klo:23:02 »
Kiitos avusta!! Värjäsin nyt "sykähdyttävällä suklaalla" ja tuli ihana väri! Jätin hennasta vähän raitoja päälle ja nyt tukka näyttää kivan monisävyiselta ja hohtaa kauniisti auringossa.

akuna

• Vieras
« Vastaus #396 : 12.08.09 - klo:18:13 »
Onko joku kokeillut 900-sävyä maantienväriseen(7-asteiseen) hiukseen? Kuinka paljon tuo vaalentaa, jääkö oranssiksi? Entä mitähän tekee latvoille jotka on jo värinpoistolla ja kestovärillä värjätty 9-asteiseksi tuhkansävyiseksi?

Mä laitoin tuon talvella kokonaan omaa väriä olevaan tukkaan (n. 7-8 asteinen), ja mulla lopputolos oli ainakin oikein hyvä, eikä yhtään keltainen/oranssi, vaikka usein mulla on vaalennukset vetäneet aika kellertäväksi. Tulos oli aavistuksen aiempaa vaaleampi, ehkä asteen verran muutosta aiempaan. 

Kokeilin sitten tuota 900 sävyä. Tyvi vaaleni tarpeeksi, mutta on oranssi, pituudet pysyivät lähes ennallaan, ehkä hieman kirkastuivat. Eli minulle ei sopinut ainakaan ollenkaan!

Poissa ännä

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #397 : 27.08.09 - klo:21:14 »
Täällä on kokeiltu 700 kirkas keskivaalea vaalennuspestyyn oranssihtavaan tukkaan, ja kuvailisin kyllä lopputulosta ennemmin vaaleanruskeaksi kuin keskivaaleaksi.  ::)  Mukavan luonnollisen oloinen sävy kuitenkin, ja oranssi on nyt  piilossa. Saa nähdä, vaaleneeko yhtään ekoissa pesuissa. Tosi hyvä koostumus ja tuoksu oli väriaineessa, saatanpa käyttää toistekin ainakin jotakin sävyä :) Hiuksieni pituus on vaan vähän korvan alle ja tuo oli tosi riittoisaa, joten kokeilen luultavasti puolikkaalla määrällä sitten.

Oikeestaan lopputulos on sattumalta aika lähellä tätä sävyä, jota kyselin tuolla mitä väriä näissä kuvissa -ketjussa. http://www.hairfinder.com/haircollections5/provost7.jpg Kuvittelin vaaleammaksi numerokoodin perusteella, vaikka kyllähän se pakkauksen kuvassa oleva väri on oikeastikin aika tumma...

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #398 : 31.08.09 - klo:12:36 »
Onko kukaan kokeillut Castingin Glossy Honey -sävyperheen sävyä 8304 (Sweet Honey)? Vastaako yhtään paketin kuvaa vai vetääkö tummemmaksi? Miten taittuu vs. normikasiin?

Edit:värjäsin tuolla ja lopputulos on kasiasteinen, todella lämmin, muttei kuitenkaan kuparinen kuontalo. Hyvin lähellä hunajan väriä. Pohjalla oli noin kasi-ysiasteinen, latvoista harmahtava, paikoin jopa hieman vihertävä blondi (liikaa Igoran 8.1 -suoraväriä sun muuta harmaaseen taittoa) ja oma kutosasteinen maantienruskea juurikasvu. Vihertävyys tulee latvoissa vielä vähän läpi siten, että muutoin lämmin sävy näyttää latvoissa jotenkin kelmeän kellertävältä. Juurikasvu vaaleni asteen verran eikä erotu selvänä rajana muusta kuontalosta.
« Viimeksi muokattu: 02.09.09 - klo:15:05 kirjoittanut Roksane »

Heillow

• Vieras
« Vastaus #399 : 02.09.09 - klo:20:52 »
Värjäsin hiukset ruskea 400:lla ja lopputulos näyttää näin märkänä tummalle, mutta kuitenkin ruskealle, eli olen tyytyväinen (olen juuri vaalentanut mustasta, eli jos olisi sama lopputulos kuin alussa niin olisi muutama kirosana päässyt). Pitää nyt vain toivoa, ettei tämä haalistu kovin nopeasti näin vaalennetussa hiuksessa.

taiqa

• Vieras
« Vastaus #400 : 02.09.09 - klo:23:11 »
Olen tästä sarjasta testannut sävyt 530, 535 ja 415. Olen ollut sarjaan erittäin tyytyväinen, päänahkani on herkkä ja monet värit aiheuttavat lievää punoitusta ja kutinaa, mutta tämän värin kanssa on niiltäkin vältytty. Tuoksukin on kivan mieto, toisin kuin monissa muissa väreissä.

Itselleni sävy 535 on täydellinen! Alussa sävy tosin punertaa hieman liikaa, mutta liika punaisuus kuluu nopeasti pois ja tuloksena on ihanan lämmin ruskea sävy ja hiukset kiiltelee aivan ihansti. Väri kuluu myös mukavan tasaisesti pois varsinkin juuresta, eikä omissa hiuksissani juurikasvu näytä pahalta, vaikka värjäysten välillä onkin 2-3 kk.  530 ei tarttunut juureen yhtä hyvin, muuten kyllä oli sievä sävy. 415 veti hiukseni liian tummiksi, lähes mustiksi.

Poissa tragedia

• HAIRahtanut
  • recovered hair dye junkie
« Vastaus #401 : 05.09.09 - klo:08:39 »
Nyt kyllä meni minul aivan totaalisesti hermot tämän sarjan tunnettuun "veti tummemmaksi kuin oli tarkoitus"-efektiin, harmittaa niin vietävästi!  :#

Pari vuotta sitten tykästyin sarjaan kovin kun aloin värjäillä silloista blondistapunaisenkauttatummaksi--kuontaloani sarjan mustanruskealla - lopputulos oli juuri toivomani, kiiltävä ja "luonnollisen"tumma musta, joka pysyi paremmin kuin useimmat kestovärit ja haalistui elottoman likaisenharmaan sijaan hyvin tummaan ruskeaan. Viimeisimmän vuoden aikana olen pyrkinyt hiljakseen kohti vaaleampaa ja vivahteikkaampaa 6-5 asteista ruskeaa (suunnilleen luonnollinen värini)  ja  kärsivällisesti vähitellen haalistellut (melko tuloksetta) mustaa pois latvoista ja värjäillyt  juurta lähinnä kampaamosarjojen 4-5 asteisilla sävytteillä ja jollain satunnaisella kestovärillä koska en ole halunnut rasittaa jo aiemmista blondailuista kärsineitä latvoja enempää kunnes muutama viikko sitten turhauduin lopullisesti ainaiseen kaksiväriseen tukkaan ja päädyin kärvähtämisen ja saksimistuomion uhallakin lätkimään tukkaani värinpoiston ja sen päälle lorkun preferencen sävyn 6.23 Toscane. Ihme kyllä, kuontalo selvisi kidutuksesta ilman kovin havaittavia rakennevaurioita, kuivui kyllä selkeästi, muttei mitenkään ylettömän pahasti ja väristäkin tuli oikein kiva kutosasteinen kullanpunertava vaaleanruskea.

No, keskiviikkona sokkarin hiusvärihyllyjen tarjouksia tuijotellessani sain sitten tämän kuningasidean lätkiä uuden lukuvuoden kunniaksi lisää väriä päähäni vaikka tukka olikin vielä edellisen värjäyksen jäljiltä ihan hyvällä mallilla, tarkoitus oli vain säätää hieman taittoa ja saada vastavärjätyn tukan tuntua ja kiiltoa päähän  - vaan kuinkas sitten kävikään...:en löytänyt castingeista mieleistäni 6-asteista ja harkitsin 7- ja 5 -asteisten värien sekoittamista, jonka kuitenkin ONNEKSI hylkäsin *puistatus* ja päädyin sävyyn 724 nougat.
Lopputuloksen nähdessäni teki mieli kirkua, peilistä näkyi valehtelematta ainakin 4-, ehkä jopa melkein 3 -asteinen kuontalo - ja tämä siis SEISKA-asteisella sävyllä?!! En tajua, miten voi olla mahdollista, että luvattu tummuusaste heittää näin paljon? Ymmärrän toki, että värinpoiston jälkeen tukka ehkä imaisee värin tavallista hanakammin, mutta vähintään 3 tai jopa 4 astetta luvattua tummempi on silti aika käsittämätöntä, varsinkin kun se heti vp:n perään läntätty 6-asteinen preference oli juuri niin tumma kuin pitikin ???
Eilen yritin itku kurkussa haalistaa väriä monen tunnin öljymuhitus+tuplavaahdotus O&H shampoolla+NG-naamio -operaatiolla ja päällimmäinen mustuus hävisikin ja värin vivahteet tulivat paremmin esille, muttei silti vaalennut kovin merkittävästi :-\
Tällä hetkellä käynnissä sama toistamiseen.
En kyllä ala jos tämä letti ei tästä vaalene, ottaa tosi rankasti päähän mikäli koko värinpoistoprojekti nyt vesittyi yhden typerän kevytvärin takia eikä kyllä oikein raaski sitä värinpoistoa toistamiseenkaan tehdä. :'(

Edit:Kyllähän mä sen värinpoiston sitten raaskin tehdä ja siinä konkurssissa itseasiassa vielä toisenkin ja nyt on sitten 8-asteinen pää tätä nykyä...ja nyt kun kiertelin hiusvärihyllyillä kun alkaa pian tulla juurikasvun värjäily ajankohtaiseksi niin enköhän mä sitten vaan tuijotellut ihastellen 4- ja 5-asteisia ihania suklaanruskeita...*huokaus*
Mä olen toivoton tapaus. Jos jossain on jokin vieroitusklinikka hiusväriholisteille niin ilmoittaudun sinne.
« Viimeksi muokattu: 14.10.09 - klo:20:52 kirjoittanut tragedia »
1cFii
Sikses iha nätti naine.

Poissa Mellie

• HAIRahtanut
« Vastaus #402 : 05.09.09 - klo:12:30 »
Mitkä kaikki "Glossy honey"-sävyperheestä ovat rantautuneet Suomeen? Vai oliko Roksane muualta hankkinut? Itselle ei ainakaan vielä ole osunut silmään, mutta en oikein sillä silmällä ole hiusvärejä vähään aikaan katsonutkaan. Himottaisi hirveästi tuo 734, voisi olla just se kauan etsimäni sävy..

Edit. Kiitos tiedosta salamanteri! Taitaa olla hiustenvärjäysoperaatio kohta meikäläisellä tiedossa.. ;D
« Viimeksi muokattu: 05.09.09 - klo:13:08 kirjoittanut Mimii »

Poissa Salamanteri

• HAIRahtanut
  • 2b/2c/3a M ii
« Vastaus #403 : 05.09.09 - klo:12:59 »
rovaniemen anttilasta loytyy ainakin kaikki kolme hunajasarjan väriä eli 8304, 734 ja 634!
Luonnonkihara 7-8-asteinen käsittelemätön hiuksisto, kasvatus käynnissä. Nyt lyhyt polkka, tavoitteena solisluumitta. Pääasiassa käytössä luonnonkosmetiikkaa.

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #404 : 08.09.09 - klo:11:54 »
^ Nythän noista on näkynyt jo telkkumainoksiakin, ilmeisesti tosiaan nuo kolme väriä ovat rantautuneet Suomeen. Anttilasta minäkin nappasin omani.