Kirjoittaja Aihe: L'Oreal-hiusvärit  (Luettu 440793 kertaa)

Poissa Mellie

• HAIRahtanut
Vs: L'Oreal-hiusvärit
« Vastaus #405 : 08.09.09 - klo:17:33 »
Ostin ja värjäsin! ;D Siis tuolla 734. Ihan kiva tuli, aika lailla samanlainen kun paketin kuva eikä vetänyt tummemmaksi niin kuin yleensä. Tosin paketin kuvahan on myös aika tumma seiska-asteiseksi, mutta silti.. Tykkään!

Poissa terde

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #406 : 08.09.09 - klo:23:36 »
Muakin kiinnostais toi 734, kuvaaaa....?!?  :D

Poissa Mellie

• HAIRahtanut
« Vastaus #407 : 09.09.09 - klo:06:42 »
^Voin yrittää laittaa jossain vaiheessa.. ;D Tosin tällä viikolla en todennäköisesti ehdi, mutta katsotaan!

Poissa tragedia

• HAIRahtanut
  • recovered hair dye junkie
« Vastaus #408 : 18.09.09 - klo:11:01 »
Onko joku kokeillut laimentaa CCG:n hapetetta? Auttaisikohan lantraus liikaan tummuuteen vai jäisikö koko väri täysin tehottomaksi?
1cFii
Sikses iha nätti naine.

elisa81

• Vieras
« Vastaus #409 : 27.09.09 - klo:22:56 »
Kokeilin itse tuota 832 Luonnonvaalea hunajakulta (tuhkanvaaleat hiukset joita oli jo hieman kampaajalla muutettu lämpöisemmiksi mutta tuhka tuli edelleen läpi) ja tuli kyllä paaaljon tummemmat kuin hiustupsussa/paketin kuvassa.
Omista hiuksistani tuli siis aika sellaiset mudan väriset harmahtavat eikä kyllä ollenkaan lämpimät..harmi :/ Nyt yritän liotella tätä vähitellen pois.

Poissa terde

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #410 : 14.10.09 - klo:12:38 »
Onko edelleenkään kuvia tai kokemuksia tosta 734:sta tai 8304:sta?? Ois värjäys eessä.. :) Haluan ehdottomasti pitää tän 7-asteisena eli tummemmaks ei sais vetää.. joskus kyllä ollu tyveen tarttumisen kanssa ongelmia näiden värien kanssa.
« Viimeksi muokattu: 15.10.09 - klo:09:11 kirjoittanut terde »

Poissa Mellie

• HAIRahtanut
« Vastaus #411 : 18.10.09 - klo:14:44 »
Sorisorii! Olen täysin unohtanut laittaa kuvaa tuosta 734:stä! :-[ Nyt on turhaa enää laittaa kun väri on jo haalistunu aika reippaasti.. Mutta kuten jo mainitsin niin väristä tuli kyllä aika lailla samanlainen kun paketin kuvassa, joka tosin on mielestäni hiukan tummempi kuin "keskiverto" seiska. Ja oli kyllä enemmänkin kultainen, sitä kuparisuutta oli kyllä tositosi vähän mielestäni.

Copper

• Vieras
« Vastaus #412 : 20.10.09 - klo:21:45 »
Värjäsin hiukseni juuri hetki sitten CCG 730:lla. Näin hiusten ollessa vielä märkinä näyttäisi siltä, että väri ei tarttunut kovinkaan vahvasti ainakaan pituuksiin. Höh. :( Epätasaiselta näyttää. En kyllä ainakaan tällä yhden kerran kokemuksella ymmärrä, miten jollain on seiska-asteinen CCG vetänyt kovin tummaksi. Tumma tämä oma hiuksistoni ei kyllä ole millään. Lähtötaso oli mulla sellainen 8-asteinen, päältä vähän vaaleampi. Tummemman kyllä olisin halunnut ja vähän tasaisemman. Kaunis väri tämäkin kyllä on.

t-i-i-t-i

• Vieras
« Vastaus #413 : 27.10.09 - klo:09:57 »
värjäsin n. 2 viikkoa sitten väri tarttua mutta nyt tuntuu että jo nyt väri on lähteny kokonaan pois.en kyllä värjäile tälläsillä enää.

Poissa si3nna

• HAIRahtanut
« Vastaus #414 : 30.10.09 - klo:21:37 »
Värjäsin eilen tukan sävyllä 600, ja oon oikein tyytyväinen lopputulokseen! :) Tuosta tuli juuri odotetun tummuinen, vaikka täältä luetut kokemukset antoi odottaa että olis saattanut vetää kovin tummaksikin. Ihan selkeä vaaleanruskea tuo tietysti on, joten sävyn nimi "tummanvaalea" johtaa vähän harhaan. Mutta perus 6-asteinen tukka tuli mun mielestä.

Väri näytti paketin kuvan perusteella aavistuksen punertavalta, ja sen takia vähän jännäsin lopputulosta, mutta mun tukkaan ainakin tuli ihan neutraali ruskea tulos. Väri tarttu oman värjäämättömään tyvikasvuunkin, toisin kuin jotkut muut kevytvärit. Tukassa olleet vaaleat raidat eivät peittyneet aivan täysin, vaan kuultavat vähän läpi, mikä tuo kivaa eloa väriin. Vaikuttaa siis kaikin puolin hyvältä valinnalta tähän asti, toivottavasti ei haalistu hirveän nopeasti!   

Poissa Kuririn

• HAIRahtanut
« Vastaus #415 : 02.11.09 - klo:14:51 »
Läiskin eilen hetken mielijohteesta tukkaan sävyn 730 (keskivaalea kulta tms?) Muutos ei todellakaan ollut dramaattinen. Entinen väri oli aika tarkkaan sävy 700 eikä tämä nyt merkittävästi kultaisemmalta näytä. Olisi  pitänyt kuitenkin kokeilla sävyä 734.  :-\

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #416 : 02.11.09 - klo:15:36 »
Mä laitoin viikonloppuna päähän sävyn 800 ja olen ihan mielettömän tyytyväinen lopputulokseen, sävystä tuli tasainen vaikka juurikasvua oli kolmisen senttiä :P Tämä on siis aika tarkkaan oman hiuksen kaltainen tummuusasteeltaan ja siksi sen valitsinkin, halusin vaan eroon vaaleammasta värjätystä sävystä ja testailen nyt oman sävyn kasvatusta ainakin jonkun aikaa.
Pelkäsin että olisi humahtanut liian tummaksi kun täällä on ollut puhetta että vetää aina haluttua tummemmaksi, mutta niin ei onneksi käynyt.

Copper

• Vieras
« Vastaus #417 : 03.11.09 - klo:20:32 »
^ Olen värjännyt 800-sävyllä kolme kertaa ja kertaakaan ei ole tullut liian tumma lopputulos. :) Tulos on ollut odotettu, ihan perus 8-asteinen, joka on hyvin lähellä oman hiukseni väriä. Yksi paketti 800-sävyä on jo jemmassa odottamassa seuraavaa kertaa.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #418 : 04.11.09 - klo:13:30 »
Mun käsittääkseni tuo liika tummuus on vaarana lähinnä vitosasteessa ja siitä alaspäin. Niistä ainakin on täällä Juurikasvussa eniten valitettu. Ja itsekin olen kokenut sen, miten tämän sarjan 400 vetää mustanruskeaksi.

Poissa tragedia

• HAIRahtanut
  • recovered hair dye junkie
« Vastaus #419 : 05.11.09 - klo:09:12 »
^^Mulla veti kyllä 724 ainakin 2 astetta tummemmaksi kuin piti, selkeästi tummemmaksi kuin 6-asteinen excellence, mutta 550 ei tainnut vetää tummaksi ollenkaan, 200-sävystä taas on vaikea sanoa kun ei se juuri liian tummaksi voi vetää..

Pääsääntöisesti kyllä on enemmän valitettu noista <5-asteisista sävyistä, mutta yleisesti ottaen näitä valituksia on niin paljon, että jos yhtään aiottua tummempi lopputulos olisi tukkakatastrofi niin kannattaa pysyä kaukana näistä väreistä, kuten esim. omassa tapauksessani kun olin vaivalla vaalentanut mustanruskean tukan vaaleanruskeaksi ja casting palautti projektin suoraan miltei lähtöruutuun.  :#
1cFii
Sikses iha nätti naine.