Kirjoittaja Aihe: L'Oreal-hiusvärit  (Luettu 440608 kertaa)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
Vs: L'Oreal-hiusvärit
« Vastaus #420 : 05.11.09 - klo:19:49 »
Mähän siis värjäsin mustaksi tukkani tämän sarjan Samettinen Eebenpuu-sävyllä. Nyt parin viikon jälkeen tyvi on ruskeanmusta, pituudet ja latvat kunnon mustat (johtuen varmaan siitä, kun latvoihin laitoin mustaa vaahtosävyä, jotta väri tarraa paremmin). Mä en pidä ruskeanmustaasta lainkaan. Enemmänkin sinimustaan menevästä sävystä, koska se on kylmempi sävy ja sopii siksi paremmin. Yksi paketti mulla tota Castingia jäi, niin tämän kuun lopussa sävytän vielä sillä ja sitten siirryn Garnieriin 100% Coloriin (on aikaisemmin ollut lemppari sinimusta väri).
« Viimeksi muokattu: 05.11.09 - klo:19:51 kirjoittanut Chaos »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #421 : 09.11.09 - klo:11:19 »
Värjäsin Castingin 730 -sävyllä ja lopputulos vastaa mielestäni 7-astetta, mutta tuo sävy ei kuitenkaan taita niin paljon kultaan kuin paketin kuvassa.

Poissa octagon

• HAIRahtanut
« Vastaus #422 : 12.11.09 - klo:09:16 »
Onko kukaan kokeillut Castingia huomattavasti isommalla värierolla luonnollisen hiuksen ja pakkauksen sävyn välillä kuin mitä paketissa suositellaan? Itselläni on aiemmin huono kokemus Casting Creme Glossista, että 8-asteen sävy veti kovin tummaksi, mutta lähti äkkiä poiskin. Nyt on sitten kestovärillä tarkoituksella 5-asteiseksi värjätyt hiukset eikä siis haittaisi tummaksi meneminen. Olen ajatellut Castingin 5-asteen sävyä tyvikasvun värjäykseen, mutta pakkauksen mukaan ei ollenkaan suositella niin vaalealle hiukselle kuin oma tyvikasvu, joka on 8-asteista maantienvaaleaa. Mitähän tapahtuu jos käytän tuota, onko odotettavissa että väri jää liian haaleaksi tai jopa harmahtavaksi, tai kulahtaa hyvin nopeasti pois? Ei viitsisi kestoväriä joka kuukausi laittaa tyvikasvuun jos näistä kevyemmistä joku riittäisi.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #423 : 12.11.09 - klo:20:26 »
^ Mä värjäsin mun 7-asteista tukkaa ennen 4-asteisella Castingilla eikä ollut mitään ongelmia. :) Mulla tää pysyy vähintään yhtä hyvin kuin kestovärit.

Poissa octagon

• HAIRahtanut
« Vastaus #424 : 15.11.09 - klo:22:50 »
Hyvin toimi Casting Creme Gloss 530, Pähkinäsuklaa vaalean tyvikasvun värjäykseen, vaikka paketissa ei suositeltukaan tummanvaaleaa vaaleammille hiuksille. Auringonvalossa melko punertava sävy kyllä mitä en olisi numeron perusteella odottanut mutta eipä tuo haittaa kyllä ollenkaan.

sarvis

• Vieras
« Vastaus #425 : 16.11.09 - klo:20:01 »
hei!

pakko laittaa tänne vinkki halvasta nettikaupasta. oon tilannu kaks kertaa nyt 810 pearl blonde CCG:n sellasesta kaupasta englannista kun kayes chemist ja makso kuluineen n. 8,5 euroo. aika halpaa kun et täältä kotosuomesta tolla hinnalla saa   8)  toimitusaika oli n 3 arkipäivää. uskomatonta mut totta.

takuita en kyl anna mut näin mulla ;D 
Kiitos tästä!  :) Onkohan tästä liikkeestä muilla kokemuksia? Kun tuotteita klikkailee ostoskoriin ja siitä kassalle, ilmoitetaan postikulujen hinnaksi aina "Flat Rate" eli kolme puntaa. Tuntuu jotenkin epäuskoisen halvalta isomman tilauksen kohdalla! Casting Creme Glossin hinta tuolla on siis 4,69 puntaa paketilta.
Vanha juttu, mutta ajattelinpa rohkaista teitä muitakin.  :) Kayes Chemistiltä olen tilaillut jo varmaan kolmeen otteeseen Lorealin hiusvärejä ym. tuotteita. Postikulut ovat minimaaliset (juurikin se 3 £) ja värit halpoja. Tilaus on aina tullut perille. Luotettava putiikki!

Poissa kerttuli

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #426 : 17.11.09 - klo:11:06 »
Hei 800-sävyllä värjänneet - onko tuloksesta tullut kuinkakin lämmin? Olen itse värjännyt viimeksi Preferencen 8-sävyllä (Californie), joka oli minun päässäni ainakin turhan lämminsävyinen. Osaako joku vertailla noita kahta?
"Elo on tanssia ruusuilla ja amarylliksillä."

nita

• Vieras
« Vastaus #427 : 17.11.09 - klo:15:02 »
Äbh. Värjäsin haalistuneen kuontaloni (about kutonen) ja kiitoradan mittaisen juurikasvuni (tuhkanen, about kasi) 500:lla. Tulos: Juuressa aavistus tummumista, ehkä puolen asteen verran. Puolet pituuksista punertavat, tummuudeltaan ehkä vitosta. Latvat mustanruskeat.

Pitäs vissiin uskoa, että CCG ei tartu miun värjäämättömään hiukseen sitten millään. Saas nährä, millanen tämä sekotus on haalistuessaan... Jos nyt ees haalistuu :D

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #428 : 18.11.09 - klo:09:59 »
Hei 800-sävyllä värjänneet - onko tuloksesta tullut kuinkakin lämmin? Olen itse värjännyt viimeksi Preferencen 8-sävyllä (Californie), joka oli minun päässäni ainakin turhan lämminsävyinen. Osaako joku vertailla noita kahta?

En osaa verrata Preferenceen, mutta 800:lla värjäsin pari viikkoa sitten ja pelkäsin liikaa lämpöä mutta ei onneksi ollut paha. Pieni lämmin vivahde oli, mutta ei minusta mitenkään häiritsevästi.
Nythän tuo onkin täysin jo haalistunut, lyhyt ilo oli :-\

Strix

• Vieras
« Vastaus #429 : 18.11.09 - klo:10:45 »
Värjäsin sävyllä 5 ja tyypilliseen tapaan on latvat mustat. Toivottavasti tämä nyt "kevytvärinä" haalistuu hieman paremmin kuin kestot joiden kanssa käy ihan samalla tavalla joka kerta.
Vaikka se olikin niin helppoa ja yksinkertaista mustan hiusvärin kanssa, niin en sille tielle uudestaan halua. Juurista muuten mukava sävy, kiiltoa on runsaasti joskin se on jotenkin muovinen.

Poissa Nukkumatti

• HAIRahtanut
« Vastaus #430 : 08.12.09 - klo:20:47 »
Tää on kyllä parhaita hiusvärisarjoja, mitä olen kokeillut   :) Vaikka kyseessä onkin "kevytväri" , niin pysyy päässä pitkään hyvännäköisenä. Itse olen värjäillyt säväyttävällä suklaalla, ja lopputuloksessa ei ole vielä ollut valittamista. Ajattelin ensikerralla kokeilla noita hunajaisempia sävyjä, mutta pelkään hiuksista tulevan liian kellertävät  :-X
20 vuotta hiukset päässä!

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #431 : 13.12.09 - klo:17:20 »
Mä otin jatkeet pois ja tekisi mieli ensi kerralla värjätä sillä 360 Yön kiiltävä kirsikka -sävyllä. Nyt hiukset on tummanruskeat ja latvat Garnierin jäljiltä lähes mustat. Muistaako  joku että miten tuo tuppaa haalistumaan, tuleeko siitä vaan tasainen tummanruskea kun tuo punertava/lila haalistuu? Mulla tuskin kovin kauaa pysyy tuo väri kun päivittäin pesen hiukset... Kerran olen kokeillut mutta laitoin sen mustanruskeaan tukkaan joten vaan tyvi tuli tuon väriseksi ja ei mitään muistikuvaa miten nopeasti haalistui pois...  ::)

Edit:
Nyt ei enää ymmärrä. Ikinä ennen ei oo mulla CCG tehny hamppuista takkuheinää mutta nyt lopputulos oli sellanen. Värinkin osalta meni ihan pieleen, 360 ei tarttunut tyveen kuin vaaleana kuparinpunaisena.   :o Pitänee fiksata huomenna ja laittaa jemmassa oleva CCG 300 tähän päälle.

Edit2:
Laitoin tähän päälle 300 tummanruskean ja peitti hienosti vaaleamman tyven ja muutenkin tuli tosi tasainen ja kiiltävä lopputulos. Eipä tarvitse enää tuota 360 edes kokeilla, mutta nyt on hyvä. :)
« Viimeksi muokattu: 19.12.09 - klo:13:02 kirjoittanut Mena »

Poissa Belle

• Tukkaguru
« Vastaus #432 : 21.12.09 - klo:15:20 »
Arvoin kaupassa pitkään sävyjen 415 ja 323 välillä ja vaikka aina neuvotaan valitsemaan vaaleampi mikäli epäilyttää, niin päädyin tuohon 323. Tarkoitus olisi tummentaa hiusten alaosaa ja laittaa otsikseenkin tummempia palkkeja.

Tällä hetkellä päässä on kestoväri 5.3, joten ajattelin että kontrastia ainakin pitäisi tulla tällä Castingin sävyllä. Hiukan pelottaa, että vetääkö ihan mustaksi, mutta Casting onneksi haalistuu aika reippaasti parissa viikossa. Eikä onneksi synny jättikatastrofia kun väri ei tule koko päähän.

Edittiä: värjätty on ja ei tummentunut lainkaan niin paljon kuin olin ajatellut. Jäi ehkä 4-asteiseksi, kontrastia pääliosaan onneksi on jonkin verran. Olisi saanut tulla tummempikin.
« Viimeksi muokattu: 22.12.09 - klo:17:03 kirjoittanut Belle »

akuna

• Vieras
« Vastaus #433 : 28.12.09 - klo:08:36 »
Mitenköhän tuo sävy 800 toimii vaalennetuissa hiuksissa joissa on n 7 asteinen tyvikasvu? Tarttuuko vai meneekö tummaksi.

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #434 : 28.12.09 - klo:17:57 »
Värjäsin eilen 734 ja 832 sekoituksella koko pään, myös pidennykset (joille ei muuten käynyt mitenkään hassusti).
Väristä tuli aika kivasti juuri kasin ja seiskan väliltä oleva sävy. Varmaan tästä vaalenee muutamassa pesussa, kun pohjalla oli kuitenkin 9/10 asteista vaaleaa ja hiukan tummempi tyvi. Väri on sellainen hunajainen kultatoffee. Ihan nätt,i kuparia saisi olla enemmänkin, mutta täytyy lisäillä suoravärillä.