Kirjoittaja Aihe: L'Oreal-hiusvärit  (Luettu 440610 kertaa)

ohuthius

• Vieras
Vs: L'Oreal-hiusvärit
« Vastaus #435 : 28.12.09 - klo:19:54 »
Haluaisin värjätä hiukset medium ruskealla, punertavalla sävyllä..  Harkitsin tuota sävyä 530 Pähkinäsuklaa.  Vetääko kovin tummaksi?  Ja taittaako enemmän kultaiseen vai punaiseen?  Kun nimenomaan sitä punertavuutta hakisin..  Suurinpiirtein tavoitteena olisi tämä, pääsisikö lähellekään?: http://media.onsugar.com/files/ons1/217/2171425/39_2009/8aab47b962ed6a2f_kristen-stewart-image.jpg
« Viimeksi muokattu: 28.12.09 - klo:21:50 kirjoittanut marmeladi »

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #436 : 28.12.09 - klo:20:06 »
Haluaisin värjätä hiukset medium ruskealla, punertavalla sävyllä..  Harkitsin tuota sävyä 530 Pähkinäsuklaa.  Vetääko kovin tummaksi?  Ja taittaako enemmän kultaiseen vai punaiseen?  Kun nimenomaan sitä punertavuutta hakisin..  Suurinpiirtein tavoitteena olisi tämä, pääsisikö lähellekään?: http://media.onsugar.com/files/ons1/217/2171425/39_2009/8aab47b962ed6a2f_kristen-stewart-image.jpg

Vetää kyllä aika tummaksi, riippuen tietenkin pohjasta, mutta kuitenkin aika lähelle tuota kuvan tummuusastetta, mutta mahdollisesti myös tummemmaksi, eli esim. 4 tai 3-tasolle. En sanoisi, että on kovin lähellä tuota kuvaa sävyn suhteen, koska kyseessä on pähkinäsuklaa, eli enemmän kyllä kultaan vivahtava kuin punaiseen. Punaiseen vivahtava olisi enemmän sävyt, joissa lukee esim. "mahonki" tai "punertavanruskea" tms.
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

ohuthius

• Vieras
« Vastaus #437 : 30.12.09 - klo:21:52 »
Päädyin sitten tuohon väriin 535 Säväyttävä Suklaa.  Täytyy sanoa että ihanat tuli! Tosi eloisan väriset, ei tunnu yhtään peruukkimaiselta, ja mikä kiilto!  Tummuuskin suurinpiirtein sama mikä tuossa paketin kuvassa.  Tämä tykkää :-*

Poissa beachbunny

• HAIRahtanut
« Vastaus #438 : 04.01.10 - klo:21:42 »
Mulla on 2 käyttämätöntä CCG:tä laatikossa. Aattelin jos sittenki laittasin niistä jommankumman hiuksiini; kuinka pahaks myrkyks arvioitte tän värin, jos nyt ajatellaan jotain PPD:tä (vai mikä se oli) ja verrattuna esim Herbatintiin ja Sante-väreihin, ja yleensä muihinki väreihin? Sanotaan ihan asteikolla 1-10, 1= täysin myrkytön, ei mitään huolta, 10= tosi täynnä epäilyttäviä ainesosia, suuri ärsytysreaktion vaara, en laittais ite ?

Poissa Nukkumatti

• HAIRahtanut
« Vastaus #439 : 05.01.10 - klo:13:46 »
sävy 530 - pähkinäsuklaa

kuva luonnonvalossa, heti värjäyksen jälkeen, joten tasoittuu varmaan vielä.
20 vuotta hiukset päässä!

Poissa octagon

• HAIRahtanut
« Vastaus #440 : 05.01.10 - klo:13:55 »
Loreal Casting Creme Glossin toiminta tuntuu vaihtelevan ainakin itselläni kovasti esim. sen mukaan kuinka puhtaat hiukset on värjättäessä. Viimeksi olen laittanut sävyä 530 marraskuun puolessavälissä tyvikasvuun, ja silloin toimi hyvin eli värjäsi 8-asteisen tyvikasvun Geronimon kuvan väriseksi varsin neutraaliksi keskiruskeaksi. No nyt yritin joululoman jälkeen toistaa kun oli taas tyvikasvua tullut, mutta eipä tällä kertaa tarttunut tyveen oikein ollenkaan: tulos 7-asteinen aavistuksen kultainen sävy. Ainoa ero minkä tunnistan värjäyskerroilla on, että ekalla kerralla olin pessyt hiukset samana aamuna kun nyt oli joululomalla ollut pesemättä 3 päivää ja hiukset aika rasvaiset. Olisi varmaan pitänyt pestä shampoolla ennen värjäystä, vaikka ohjeessa sanotaan että kastelu vedellä riittää.

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #441 : 05.01.10 - klo:17:42 »
Mä pistin 530 n. 6 viikkoa sitten ja väri ei näkynyt hiuksissa juuri ollenkaan, vähän tasoitti ja kiillotti. Tänään pistin epähuomiossa 550 (mahonkiruskea) ja mulle tuli aika leiskuvan punaruskeat hiukset. Sinänsä ihme, sillä väri tarttui latvaan asti. Sinänsä ei toivottu lopputulos, mutta valitettavasti punaruskea vaan pukee mua aika kivasti vaikken niin itte välitä punertavista. Ja lopulta kylmätkin ruskeat alkaa punertaa kun punapigmenttiä näyttää olevan omassa hiuksessa melkoisesti (vaikkei olekaan kun keskiruskea).
« Viimeksi muokattu: 05.01.10 - klo:17:55 kirjoittanut Katariina »
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #442 : 20.01.10 - klo:10:02 »
Mäkin laitoin 530:n (Pähkinäsuklaa) eilen. Omassa päässä lopputulos on ainakin asteen vaaleampi kuin Geronimolla ja aivan selkeästi kultaan taittava. Pohjaväri vaikuttaa tietenkin paljon, mulla oli aika kellertävä kasiasteinen tukka pohjalla. Lopputulos on hyvä. Pelkäsin, että vetää kauhean tummaksi, kun monelle on ilmeisesti Castingin kanssa näin käynyt, mutta tämä onneksi vastaa hyvin vitosastetta tummuudeltaan.

Poissa Superstar

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #443 : 02.02.10 - klo:13:31 »
Pistin tänään itsekin tuon sävyn 530 päähäni. Ilmeisesti sävy 600 on lopetettu kun sitä ei enää mistään ole löytynyt. Kun sain tämän 530 huuhdeltua alkoi pieni paniikki nostamaan päätään kun tajusin että juuri oli oranssi. Kuivattelin sitten tukkaani ja kyllähän se väri siitä hieman tasoittui mutta juuri on kuitenkin eri värinen kuin latvusto. Latvat eivät oikeastaan ottaneet väriä lähes ollenkaan. Ehkä seuraavalla kerralla menen vaan suoraan kampaajalle enkä ala värkkäilemään itse tukkani kanssa kun tämä on nyt jo toinen kerta kun juurikasvu käyttäytyy omituisesti kotiväreillä.

akuna

• Vieras
« Vastaus #444 : 02.02.10 - klo:15:56 »
Vaalentaako se sävy 800 paljonkin luonnollisen väristä hiusta? Laitoin aikoinaan sävyn 700 maantienväriseen 7-8-asteiseen hiukseeni ja se teki tyven hieman vaaleammaksi ja lämminsävyisemmäksi, kun latvat joissa oli jo muuta 7-asteista kevytväriä ennestään. Nyt Hiukseni ovat vaalennettu 9-10 asteiseksi ja haluisin tummempaa vaaleaa. Jättääköhän 800 tyven oranssiksi?

Poissa Sundance

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #445 : 02.02.10 - klo:17:41 »
Olen vähän katkera siitä, ettei vanhalle Cannelle-sävylle (pelkkä "43")  löytynyt täysin vastaavaa väriä uudistuksen jälkeen. Ehdin samalla värillä jo niin monta vuotta värjätä ja pääsin eroon kestovärikierteestä.
Luonnollisessa tilassaan maantienväriset hiukset naamioituivat aidonoloiseksi "luonnonpunaiseksi". Päätin sitten, että muututaan nyt sitten maailman mukana ja kokeillaan vaihteeksi jotain muutakin.

Joskus aikanaan nillitin asiasta jonnekin Lorealin infoon, ja siellä kehottivat kokeilemaan 832:a (olisi ilmeisesti lähinnä cannellea), josta kuitenkin puuttuu jumaloimani kuparinsävy.
No, nyt sitten (kun olin käyttänyt valtaisan cannelle-varastoni loppuun) blondasin voimakkaasti, ja laitoin sitten tuon 832:n, ja ajattelin että minustahan tulee oikein hunajainen blondi, kuten väripurkin kuvassa. No, valitettavasti lopputulos on lähempänä omaa maantienharmaata väriäni  ::)

Onko sitten tosiaan niin, että tuo tummuusaste 8 onkin tosiaan näin tumma, eihän tätä kukaan "arkipuheessa" blondiksi luokittelisi?

Edit: maantie-ensivaikutelman jälkeen väri alkoi olla inhimillisempi, ja yllättävän punertava. Johtuneeko sitten alla olevasta blondauksesta, jossa oli kellertävä sävy, ei kuitenkaan mikään pissakeltainen.
« Viimeksi muokattu: 10.02.10 - klo:14:34 kirjoittanut Sundance »

Poissa octagon

• HAIRahtanut
« Vastaus #446 : 03.02.10 - klo:12:21 »
Lainaus
Onko sitten tosiaan niin, että tuo tummuusaste 8 onkin tosiaan näin tumma, eihän tätä kukaan "arkipuheessa" blondiksi luokittelisi?

Minulla meni jossain vaiheessa samalla sävyllä 832 sävykartan hiustupsuihin verraten 6-asteiseksi. Eli voi olla oikeasti tummempikin kuin 8-asteinen. Tosin ei se oikea 8-astekaan kovin vaalea suomalaisen mittakaavan mukaan ole - itselläni on luonnostaan 8-asteinen tukka enkä ole ikinä blondina itseäni pitänyt vaan maantienvärisenä tai vaaleanruskeana. Tuo 832 kuitenkin muutti reippaasti tummemmaksi. Siksi olikin yllätys että 530-sävy taas ei tummentanut kuin asteen verran, jäi vaaleammaksikin jopa kuin aikoinaan tuolla 832:lla. Olenkin tuominnut tämän Castingin itselleni aivan liian arvaamattomaksi väriksi, vaikka kiilto onkin hyvä.

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #447 : 14.02.10 - klo:11:25 »
Viime viikolla kyllästyin siihen että kupariset hiukseni näyttivät liian tylsän ruskehtavilta (hiusteni kuparisuus vaihtelee vuodenaikojen mukaan  :)) ja eilen sitten värjäsin hiukset sävyllä 643. Tuo taitaa olla aikas uusi sävy, en ole ainakaan aiemmin nähnyt tuota missään  ??? Tuli kyllä nyt ihan kunnolla punaiset hiukset!! Tosi mahtava kuparinen sävy, kirkas ja huomiotaherättävä  :-*
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Poissa Sundance

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #448 : 16.02.10 - klo:18:42 »
Mindie, olisiko sinulla kuvaa tästä väristä? :) Olen itsekin kiinnostunut siitä, mutta arvon vähän sen ja 645:n välillä.

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #449 : 19.02.10 - klo:11:38 »
Ei valitettavasti ole kuvaa mutta voin yrittää kuvailla tulosta ainakin omien hiusteni osalta :) Tuolla 645:lla tulos oli mielestäni tummempi ja jotenkin ruskeamman punainen. Jos taas haikailee kuparinpunertavampien hiusten perään, niin sitten tuo 643 on ainakin minulle parempi. Sillä hiuksista tulee sellaiset kultaisen kupariset ja varsinkin aluksi todella kirkkaat. On kyllä hiukan vaikea selittää kun ei ole kuvaa mitä näyttää... Mutta toivottavasti tuosta onnettomasta selityksesä oli edes jotain apua :)
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein