Kirjoittaja Aihe: L'Oreal-hiusvärit  (Luettu 441241 kertaa)

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
Vs: L'Oreal-hiusvärit
« Vastaus #465 : 01.06.10 - klo:10:17 »
Värjäsin Lorealin Preference Ferian (Pure Paprika) päälle tuolla 645 tummanvaalea kuparimahongilla ja tuli juuri sellainen mitä olen nyt hakenut  :-* Tuo Lorealin teki hiuksista ihan neonoranssin väriset ja hävetti kävellä kadulla... Nyt tukka on kirkaanvärinen, mutta sävy on luonnollisempi.  :)

Poissa tragedia

• HAIRahtanut
  • recovered hair dye junkie
« Vastaus #466 : 03.06.10 - klo:07:54 »
Olisiko jollakin mahdollisesti kuvia tuolla 8304-sävyllä värjätyistä hiuksistaan?
Mulla olisi nyt haussa sopiva 8-asteinen sävy, jolla voisin lähiaikoina raidoitella tukkaani takaisin hieman tummempaan suuntaan taas.
« Viimeksi muokattu: 03.06.10 - klo:16:30 kirjoittanut tragedia »
1cFii
Sikses iha nätti naine.

Poissa Salamanteri

• HAIRahtanut
  • 2b/2c/3a M ii
« Vastaus #467 : 03.06.10 - klo:15:49 »
^ Niin tarkoititko 8304-sävyä? Kraulalla on hiuslaatuketjun sivulla 21 (alin postaus) kuvaa kyseisestä väristä!
Luonnonkihara 7-8-asteinen käsittelemätön hiuksisto, kasvatus käynnissä. Nyt lyhyt polkka, tavoitteena solisluumitta. Pääasiassa käytössä luonnonkosmetiikkaa.

Poissa tragedia

• HAIRahtanut
  • recovered hair dye junkie
« Vastaus #468 : 03.06.10 - klo:16:32 »
^Juu, sitäpä juuri, oli taas kirjoitustekniikka ajatusta nopeampi.  ;D

Ja kiitoksia, pitää käydä katsomassa!
1cFii
Sikses iha nätti naine.

Poissa Suomu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #469 : 03.06.10 - klo:16:37 »
Onko tuossa 700 sävyssä mitään lämmintä vivahdetta vai onko se ihan neutraali perussävy?

Haen sellaista vaaleanruskeaa perusväriä jolla pääsisin lähelle omaa hiusten väriä, mutta en halua mitään lämmintä vaan mieluummin viileän ruskeaa 7-8 asteista sävyä.

Mä olen tuota laittanut kun haluan vain piristää omaa luonnollista sävyäni. Mun hiukset on maantienväriset, ripauksella punapigmenttiä. Ekoina päivinä väri tuntuu olevan viileämpi, mutta lämpenee pesujen myötä. Jos tämä sit on mahdollista, vai vaan mielikuvituksen tuotetta? Auringon valossa hiukseni näyttävät kuitenkin lähes kuparisilta.

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #470 : 09.06.10 - klo:11:12 »
Olen päättänyt, näin oma-väri-takaisin kasvattajana (;D), että pitäisi saada joku väri, millä voisin hieman tasoitella sävyeroja hiuksissani.

Nykyinen väri on kutakuinkin tällainen:

Muoksin hieman kuvaa kun kamera vääristi tosi puhtaan tuhkaiseksi. Oikeasti ovat tuollaiset kulahtaneen likaisen väriset, en tiedä miksi.. Syväputsaan vähintään kerran viikossa. Muutenkin tuon ruskean taittaminen kylmempään ei oikein onnistu, kun pitkät vaikutusajat jollain hopeatuotteilla vetää blondit raidat sinisiksi. :(

Kiikarissa on ollut CCG sävyt 800 tai 832. 700 vastaa ehkä eniten hakemaani sävyä, mutta rääkätyt hiukseni imaisevat varmasti värin tuhatkertaisesti ja tulos olisi varmaan jotain ihan muuta, joten siksi ajattelin, että kannattaa varmaan varmuuden vuoksi pysytellä noissa 8-asteen säyvissä? Värjäsin n. nelisen kuukautta sitten ihan blondit hiukseni 7-tasoisella ruskealla (joku Excellence oli vissiin kyseessä) ja tulos näytti enemmän 5 asteiselta.. :-[ Vai kannattaisiko ostaa tuo 700 väri, ja laimentaa se hapete vaikka 50:50 jollain hoitoaineella?

Ja tosiaan, otan mielummin liian vaalean tuloksen kuin liian tumman.. ;)

Poissa beachbunny

• HAIRahtanut
« Vastaus #471 : 09.06.10 - klo:23:09 »
Mä värjäsin CCG:n sävyllä Tumma huurteinen suklaa - ja lopputulos on ihan jees, mutta kirkkaassa auringon- tai neonvalossa tukka on voimakkaasti punertava, outoa. Ajattelin saman tien pistää tähän päälle sävyn Samettinen eebenpuu, joka tulee kyllä sitte ensin ihan mustaks. Siis mikäli nyt päätän jatkaa värjäystä, kun se vaalennus ois toinen vaihtoehto - Juttu on niin että mulle kyllä sopii paremmin tummat hiukset mutta se tietää jatkuvaa värjäystä jotta ne ois hyvän näköset, haalistuneen punasia en kerta kaikkiaan siedä; aina ku väri on siinä vaiheessa että hiukset on ihan latvoja lukuunottamatta epämääräsen punasen ja vähän jonku maantienvärisen sävyset, ajattelen ryhtyskö nyt vaalentamaan, ja viime kuukaudet oon sitte kuitenki päättäny pysytellä tummana.

Toisaalta ajattelin laittaa Farouk Systemsin Silk Therapy sävyä 6N (muistaakseni), joka on sellanen tumma tuhka, ei pitäs olla punasta siinä. Jos sitä nyt enää saa mistään.

Poissa Salamanteri

• HAIRahtanut
  • 2b/2c/3a M ii
« Vastaus #472 : 09.06.10 - klo:23:53 »
^^ Olen värjännyt muutamaan otteeseen 800 ja siitä ei minulla todella käsiteltyyn hiukseen tullut yhtään tummempi kuin mitä paketissa/tupsussa lupaa. Olen myös kerran tummasta vaaleaan-projektissa värjännyt värinpoiston jälkeisen kellanoranssin sävyllä 700 eikä tahtonut peittää sitä oranssisuutta, joten ei välttämättä vedä liian tummaksi.
Luonnonkihara 7-8-asteinen käsittelemätön hiuksisto, kasvatus käynnissä. Nyt lyhyt polkka, tavoitteena solisluumitta. Pääasiassa käytössä luonnonkosmetiikkaa.

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #473 : 10.06.10 - klo:08:45 »
^Okei, kiitos paljon tiedosta! :) Taidan pelata varman päälle ja ostaa tuon 800 sävyn. Toisaalta jos ostaisin tuon 700 ja värjäisin nyt, aurinko ehkä vaalentaisi jos menee liian tummaksi.. Tai sitten teen blandiksen molemmista. ;D Saa nähdä mitä hihaan nyt sitten tarttuu kun ostoksilla käydään!

Poissa Salamanteri

• HAIRahtanut
  • 2b/2c/3a M ii
« Vastaus #474 : 26.08.10 - klo:08:57 »
Onkos muut huomanneet/kokeilleet uusia vaaleta sävyjä? Pitäisi tulla näinkin monta sävyä kauppoihin kuin 1010 LightIced Blonde, 1021 Light Pearl Blonde, 1013 Light Frosted Blonde, 910 Iced Blonde, 801 Satin Blonde ja 9304 Sun-Kissed Blonde.

http://www.kauppalehti.fi/5/i/yritykset/lehdisto/hellink/tiedote.jsp?selected=kaikki&oid=20100701/12785840427610

Poissa eveleen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #475 : 26.08.10 - klo:18:08 »
Mä bongasin jo about kaksi viikkoa sitten Helsingin Sokokselta tuon 801 sävyn, joka tosin oli muistaakseni esim. 910 sävyn tapaan merkitty kestoväriksi ("hoitava kestoväri ilman ammoniakkia").

Juuri oli ennen värjäystä noin seiskaa ja latvat suunnilleen ysiasteiset. 801 tasoitti sävyä ihan kivasti ja teki hieman kellertävistä latvoista selkeästi enemmän puhtaan sekä viileän sävyiset, juuri jäi hieman latvoja lämpimämmäksi mutta vaaleni kyllä.

Kävin tosin muilla asioilla Sokoksella ja ohimennen huomasin, että nyt värit olivat kadonneet kokonaan hyllystä ja esimerkiksi Citykäytävän Anttilaan olivat ilmestyneet vain 910 ja kaksi kymppitason sävyä. Toivottavasti loputkin sävyt ja tuo kivalta tuntunut kasisävy palaavat / ilmestyvät vielä valikoimiin.
2b F ii

Copper

• Vieras
« Vastaus #476 : 26.08.10 - klo:21:55 »
Mä olisin kiinnostunut tuosta 801:stä. Olen tosin värjäillyt jonkin aikaa hiuksiani vähän lämpimämmällä sävyllä, viimeksi pari kertaa 832:lla. Vähän viileämpään voisin hiuksiani kuitenkin talvea kohti taittaa. Mä kyllä ihmettelen, että miksi ko. Casting Creme Gloss on merkitty kestoväriksi? Onko kukaan vielä ehtinyt testailemaan kestoväriksi merkittyjen sävyjen pysyvyyttä pesuissa ja pidemmällä ajanjaksolla?

Poissa Salamanteri

• HAIRahtanut
  • 2b/2c/3a M ii
« Vastaus #477 : 27.08.10 - klo:09:00 »
Minä myöskin olisin kiinnostunut kokeilemaan 801, haluan pitää hiusten värin mahdollisimman lähellä omaa mitä se nyt aika lailla onkin mutta pienellä lämpimällä vivahteella. Anttilassa oli kuitenkin tarjolla nuo kolme 10-tason väriä sekä 910. Toivottavasti tulisivat loputkin, veikkaan että 801 on kysyntää koska sillä varmaan moni pääsee aika lähelle omaa väriään niin halutessaan. Mietin myös, että noita vaaleimpia viileitä voisi varmaan kokeilla värinpoiston jälkeistä keltaisuutta taittamaan.

akuna

• Vieras
« Vastaus #478 : 01.09.10 - klo:18:20 »
Mä olisin kiinnostunut tuosta 801:stä. Olen tosin värjäillyt jonkin aikaa hiuksiani vähän lämpimämmällä sävyllä, viimeksi pari kertaa 832:lla. Vähän viileämpään voisin hiuksiani kuitenkin talvea kohti taittaa. Mä kyllä ihmettelen, että miksi ko. Casting Creme Gloss on merkitty kestoväriksi? Onko kukaan vielä ehtinyt testailemaan kestoväriksi merkittyjen sävyjen pysyvyyttä pesuissa ja pidemmällä ajanjaksolla?

Ei ainakaan ne vaaleemmat sävyt ole kevytväriä nähnytkään. Vaalentaa hiuksia ihan niinkuin kestovärit. Sain aikoinaan oman tyveni oranssinhohtavaksi sävyllä 700, kun ajattelin vain lisätä kiiltoa mahdollisimman lähellä omaa väriäni olevalla sävyllä ja joskus blondina vaaleankeltaiseksi sävyllä 900. Ihan mielenkiintoisia uutuuksia noi vaaleat kylmät sävyt, voisin kokeilla itsekkin, harmi vaan, että ehdin jo värjätä hiukset tummiksi. Tiedä sitten riittäisikö niissä edes vaalennusteho tälläiseen n. 7 asteiseen hiukseen... Muistaakseni luin jostain että sävyt 1000-600 olisi sellaisia joissa on vaalennustehoa ja vasta siitä tummemmat ei poistaisi hiusten omaa väriä. Onkohan totta. Mutta noilla 600 tummemmilla tulee jokatapauksessa ilmeisesti melkein kaikille musta tai tummanruskea, niin eipä tuo paljon innosta kokeilemaan .

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #479 : 03.09.10 - klo:17:55 »
Heitinpä tänään päähän tuon 832. Näemme olen täällä joskus aiemminkin kertoillut värjänneeni sen ja jonkun toisen sekoituksella :) Vähän pelkäsin, kun täällä oli niitä kuralätäkön värisiäkin sillä tullut. Otin siis varman päälle ja laitoin ensin tyveen (jossa oli oma väri n. 8 asteinen tuhkanvaalea) 15 minuutiksi ja pituuksiin (8 asteinen toffee, jossa vaaleita raitoja ja tummempia raitoja) vaan 5 minuutiksi.
Ihan onnistunut väristä tuli, aikalailla sen värinen mitä paketin kuvassa olevalla naisella. Vaaleat raidat tosin vetivät yllättävän viileän sävyisiksi, eli varmaankin pidempi vaikutusaika niissä olisi saanut aikaan harmaa efektin.

Mutta ihan kiva tässä välisävynä, oikeaa kampaaja reissua odotellessa.