Kirjoittaja Aihe: L'Oreal-hiusvärit  (Luettu 477006 kertaa)

LP_Alice

• Vieras
Vs: L'Oreal-hiusvärit
« Vastaus #480 : 13.09.10 - klo:18:02 »
ARGHH!! :# Mitä tää sonta on tehny mun hiuksille!? Pari tuntia sitten oli kiiltävät ja hyväkuntoset hiukset, nyt on niin kuivaa hamppua että heinäkin saa hävetä! Miten tää on mahdollista? Pidin väriä 15min juuressa ja 5(!!)minuttia latvoissa ja näin kuivaa ja elotonta hiusta saa hakea!

Mun rakkaat hiukset.. :'( :'( Nyt on supermuhitukset päässä, toivottavasti saisin pelastettua edes sen verran ettei saman tien tarvitsisi kampaajalle suuntaa hiustenleikkuuseen..

Miksi oi miksi en valinnut sitä toista väriä kaupassa..

Edit. En vaan voi uskoa silmiäni - näin killottomat hiukset mulla ei edes ollut neljän värinpoiston + useiden muiden värien jälkeen, väri on tarttunut vaikutusajasta huolimatta lähinnä vain pituuksiin (kun tarkoitus oli päinvastoin) ja hiukset tuntuvat käsissä ihan kamalilta. Tästä lähtien kyllä kierrän lorealin värit KAUKAA, ei ole yksikään niistä ollut hyvä mutta tää oli ihan katastrofi, vaikka kuvittelin pelaavani varman päälle. Voi ettttttä kun harmittaa! >:(

(värjäsin siis sävyllä 400)
« Viimeksi muokattu: 13.09.10 - klo:18:41 kirjoittanut Alice »

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #481 : 14.09.10 - klo:13:12 »
^
Voi ei... :( Mun kokemuksen mukaan Recital Preference on vielä tujumpi. Mäkään en uskalla enää laittaa markettilorealia koko päähän, raitoja sillä voi korkeintaan tehdä. Raidoitin itse CCG:llä n. kk sitten ja kyllä se veti aluksi aika puisiksi hiukset. Sen jälkeen suurin osa pesuista on ollut CO-pesuja runsailla jätettävillä ja öljyillä. Se auttoi ainakin minulla aika hyvin.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #482 : 14.09.10 - klo:22:02 »
^Öljyt hoitoaineissa on kyllä siunaus tällaisina hetkinä, tosin niitäkin menee tähän polkkaan jo kourakaupalla kun ennen riitti puoli teelusikallista.. En ymmärrä miten neitsythiukset niskassakin kärähti näin pahasti ??? nimimerkillä useita värinmuutoksia ennen tehnyt (tummanruskeasta platinaan josta taas ruskeaksi josta taas vaaleaan) eikä ole näin hirveältä hiukset tuntuneet, vaikka aikaisemminkin olen markettiväreillä värjännyt. Sipaisin latvoihin hieman TiGin MM:ia, en tiedä olisiko tuo voinut aiheuttaa värjäyksen epäonnistumisen? Kuvittelin kyllä sen vain hieman hoitavan latvoja..

Mutta tästä lähtien markettivärit voi kyllä suksia hiiteen, niihin en enää koske! >:( Pitäisi käydä ostamassa Goldwellin väri ja länttäistä juureen, kun kaiken kukkuraksi tää haaleni jo ekassa pesussa ja nyt juuri on paljon vaalempi kuin latva taas, huoh. Mutta taidan kumminkin odottaa edes viikon, että hiukset ehtisivät vähän palautua. :-[

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #483 : 15.09.10 - klo:10:35 »
^
Olitko tehnyt syväputsauksen ennen värjäämistä? Jotkut kemikaali/metallikertymäthän voivat aiheuttaa hiusvärin kanssa yllättäviä reaktioita.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #484 : 15.09.10 - klo:11:57 »
^Edellisestä syväputsauksesta oli kyllä noin viikko. :-\ Ehkä siinä olisi syyllinen.. Pesin kyllä normaalilla shampoolla ennen mutta voihan olla että olisi jäänyt jotain metalleja hiuksiin. Veden ei meilläpäin pitäisi mitään metalleja sisältää, mutta ehkä niitä on hiuslakoissa? Paras ruveta harrastamaan tuota hiusten syväputsausta ennen värjäyksiä varmuuden vuoksi. :)

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
« Vastaus #485 : 21.09.10 - klo:18:08 »
Mulla olisi tarkoituksena laittaa tänään päähäni uutta Glossy Blonds-väriä sävyssä 9304. Aiemmin olen käyttänyt 900- ja 930-sävyjä. Tietääkö kukaan, onko siis tuotteiden koostumusta jotenkin muutettu, vai onko tuo Glossy Blonds vain mainoskikka (ja kenties kikka kertoa se asia, että kevytväri-statuksesta huolimatta blondisävyt vaalentavat hiusta pysyvästi sen asteen-parin verran)? Noh, mielenkiinnolla kuitenkin uutta väriä kokeilen.

Aiemmat värjäilyni ovat toimineet kuten pitääkin: Hiukseni ovat vaalentuneet sen asteen-pari ja saaneet maantienharmaan sävyn sijasta kultaisia vivahteita. Kaiken kaikkiaan toimineet siis loistavasti! Hiuksetkaan eivät ole tähän mennessä liiemmälti kärsineet, kun sen kolmisen kertaa vuodessa olen hiukseni värjännyt. Juurikasvu kun ei paljonkaan loista näin pienissä sävymuutoksissa. Toivottavasti värjäys onnistuisi tänäänkin, eikä tuloksena olisi kuiva reuhka! Kampaaja-aika on sentään vihdoin nyt perjantaina...   ::)

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #486 : 21.09.10 - klo:18:12 »
^ Mikä sattuma, olen itsekin värjäämässä tukkani juuri tuolla samaisella 9304 (Sun-kissed blonde) - sävyllä :)

Tulen sitten tänne raportoimaan tuloksista, koska en ole CCG:tä ennen kokeillut, vain Recital Preference- väriä sävyssä 8 (California). Halusin kokeilla kevytväriä, joten katsotaan mitä tapahtuu :)

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
« Vastaus #487 : 21.09.10 - klo:18:16 »
^

Värjäätkö tänään?  :D Ei kun kokemuksia sitten jakamaan vaan!  ;)

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #488 : 21.09.10 - klo:18:30 »
^ Jep, tänään olis värjäys edessä :) Jännittää vähän, koska pelkään että tuloksesta saattaa tulla liian lämpimän sävyinen. Mutta sitä lämpösyyttä saa ainakin hopeashampoolla taitettua jos sitä ongelmaa tulee.

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
« Vastaus #489 : 22.09.10 - klo:08:52 »
Mä olen vähän pettynyt eiliseen värjäilyyni. Tulos oli jotenkin sameampi ja ehkä tummempikin, kuin olin odottanut. Ei siis mitenkään merkittävästi, eli ihan verrattavissa vanhaan 930-sävyyn lopputulos kuitenkin on, mutta jotenkin vain odotin enemmän kai nimenmuutoksen takia, mutta ilmeisesti tuotteessa muuttui vain nimi. Pituudet mun mielestä todella tummenivat, mutta voihan se johtua vain siitäkin, että ovat kesällä vaalentuneet normaalia enemmän. Parhaimman kirkkauden olen kyllä saanut sillä 900-sävyllä (kun siinä ei mitään kultaisia vivahteita ole), mutta sitä ei kai saa enää muutoksen jälkeen? En ainakaan löytänyt kaupasta.

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
« Vastaus #490 : 25.09.10 - klo:13:41 »
Kirjoitan uuden ja nostan samalla.

Nyt kun olen pessyt hiukset kaksi kertaa värjäyksen jälkeen, hiukset näyttävät paljon kirkkaammilta. Olen siis tyytyväinen lopputulokseen kuitenkin!

Poissa hairwreck

• HAIRahtanut
« Vastaus #491 : 08.10.10 - klo:22:31 »
Voihan! Miten tästä nyt tämmöinen tuli. Sen 832 länttäsin päähäni ja ei kyllä läheskään oikea sävy, vaikka varmasti olivat tarpeeksi vaaleat ennen värjäystä  >:(  Juurikin kuralätäkkö tulee mieleen, kuten joillain muillakin näköjään. Harmittaa hirveästi, kun vielä mietin, että raaskinko enää vaalentaa ja sitten olikin näemmä ihan turhaa kulutusta hiuksille. Noh, toivottavasti haalistuu siedettäväksi.

edit. Jep, tekisi kyllä ihan mieli pistää palautetta tästä väristä, tänään kun lähemmin tarkastelin niin aikas pettymys :/
« Viimeksi muokattu: 09.10.10 - klo:11:16 kirjoittanut hairwreck »
2b C ii mittana bsl, tavoite hyväkuntoinen mid-back

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #492 : 09.10.10 - klo:14:01 »
^Musta tuntuu, että näissä casting väreissä saattaa kestää pari pesua ennen kuin väri ns. asettuu oikeaksi, en tiedä kuvittelenko vain. Itsellä oli värjäyksen jälkeen väri todella samea ja kiilloton, mutta parin pesun jälkeen näytti ihan ookoolta. Eli sinuna harkitsisin ehkä tuota vaalentamista vasta parin kolmen pesukerran jälkeen, jospa se siitä vielä kirkastuisi. :)

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #493 : 09.10.10 - klo:20:37 »
Pahoittelen nyt taas tuplapostausta, mutta oonkohan mä ainoa, jolla alkaa pökerryttää nä CCG:it? 0_0 Siis se haju. Ihan ookooltahan se tuoksuu, mutta kun pari minuttia siinä hajupilvessä istuu niin alkaa sydän tykyttää tuhatta ja sataa ja päässä tuntuu tyhjenevän. Vähän kuin olisi pyörymässä, mutta silmien edessä ei kuitenkaan sumene.

Tänään tuli turhauduttua kun Goldwellilla värjätessä juurikasvua tulos ei ollut tarpeeksi tumma (kun tuolta sarjaltahan puuttuu oikeasti musta väri, höh >:() ja kaapissa oli tuon CCG 400 sävyn jämät, joten päätin heittää ne päähän. Muistan, että viimeksikin kun tuolla värjäsin alkoi huippaa ja sydäntä tykyttää, mutta pistin sen kahvin+huonosti nukutun yön+tupakan+huonon syömisen+salmiakin piikkiin silloin. Ilmeisesti kuitenkin tuo väri aiheuttaa sen.

Mullahan ei siis ole mitään herkkyyksiä taikka allergioita, joten vähän yllättävää tuollainen. Muutenkaan ei hiuspohja ole mitenkään pillastunut, eikä muita reaktioitakaan ole tullut tuosta väristä.

Ratkaisin ongelman istumalla ikkunan vieressä sen 20 minuuttia, kun en jääräpäisyyttäni halunnut mennä pesemään väriä pois. ;D

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
« Vastaus #494 : 09.10.10 - klo:21:50 »
^

Oletko muuten herkkä hajusteille? Hajusteyliherkkyys voi varmaankin aiheuttaa moisia oireita. Mua joskus vähän ahdistaa, kun lakkailen kynsiä. Sydän ei ala tykyttämään (ellei tule paniikkioireita), mutta hengitystiet ei taida oikein tykätä voimakkaista hajuista. Nenä kutisee ja limaa irtoaa.