Kirjoittaja Aihe: L'Oreal-hiusvärit  (Luettu 452060 kertaa)

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
Vs: L'Oreal-hiusvärit
« Vastaus #495 : 22.09.10 - klo:08:52 »
Mä olen vähän pettynyt eiliseen värjäilyyni. Tulos oli jotenkin sameampi ja ehkä tummempikin, kuin olin odottanut. Ei siis mitenkään merkittävästi, eli ihan verrattavissa vanhaan 930-sävyyn lopputulos kuitenkin on, mutta jotenkin vain odotin enemmän kai nimenmuutoksen takia, mutta ilmeisesti tuotteessa muuttui vain nimi. Pituudet mun mielestä todella tummenivat, mutta voihan se johtua vain siitäkin, että ovat kesällä vaalentuneet normaalia enemmän. Parhaimman kirkkauden olen kyllä saanut sillä 900-sävyllä (kun siinä ei mitään kultaisia vivahteita ole), mutta sitä ei kai saa enää muutoksen jälkeen? En ainakaan löytänyt kaupasta.

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
« Vastaus #496 : 25.09.10 - klo:13:41 »
Kirjoitan uuden ja nostan samalla.

Nyt kun olen pessyt hiukset kaksi kertaa värjäyksen jälkeen, hiukset näyttävät paljon kirkkaammilta. Olen siis tyytyväinen lopputulokseen kuitenkin!

Poissa hairwreck

• HAIRahtanut
« Vastaus #497 : 08.10.10 - klo:22:31 »
Voihan! Miten tästä nyt tämmöinen tuli. Sen 832 länttäsin päähäni ja ei kyllä läheskään oikea sävy, vaikka varmasti olivat tarpeeksi vaaleat ennen värjäystä  >:(  Juurikin kuralätäkkö tulee mieleen, kuten joillain muillakin näköjään. Harmittaa hirveästi, kun vielä mietin, että raaskinko enää vaalentaa ja sitten olikin näemmä ihan turhaa kulutusta hiuksille. Noh, toivottavasti haalistuu siedettäväksi.

edit. Jep, tekisi kyllä ihan mieli pistää palautetta tästä väristä, tänään kun lähemmin tarkastelin niin aikas pettymys :/
« Viimeksi muokattu: 09.10.10 - klo:11:16 kirjoittanut hairwreck »
2b C ii mittana bsl, tavoite hyväkuntoinen mid-back

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #498 : 09.10.10 - klo:14:01 »
^Musta tuntuu, että näissä casting väreissä saattaa kestää pari pesua ennen kuin väri ns. asettuu oikeaksi, en tiedä kuvittelenko vain. Itsellä oli värjäyksen jälkeen väri todella samea ja kiilloton, mutta parin pesun jälkeen näytti ihan ookoolta. Eli sinuna harkitsisin ehkä tuota vaalentamista vasta parin kolmen pesukerran jälkeen, jospa se siitä vielä kirkastuisi. :)

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #499 : 09.10.10 - klo:20:37 »
Pahoittelen nyt taas tuplapostausta, mutta oonkohan mä ainoa, jolla alkaa pökerryttää nä CCG:it? 0_0 Siis se haju. Ihan ookooltahan se tuoksuu, mutta kun pari minuttia siinä hajupilvessä istuu niin alkaa sydän tykyttää tuhatta ja sataa ja päässä tuntuu tyhjenevän. Vähän kuin olisi pyörymässä, mutta silmien edessä ei kuitenkaan sumene.

Tänään tuli turhauduttua kun Goldwellilla värjätessä juurikasvua tulos ei ollut tarpeeksi tumma (kun tuolta sarjaltahan puuttuu oikeasti musta väri, höh >:() ja kaapissa oli tuon CCG 400 sävyn jämät, joten päätin heittää ne päähän. Muistan, että viimeksikin kun tuolla värjäsin alkoi huippaa ja sydäntä tykyttää, mutta pistin sen kahvin+huonosti nukutun yön+tupakan+huonon syömisen+salmiakin piikkiin silloin. Ilmeisesti kuitenkin tuo väri aiheuttaa sen.

Mullahan ei siis ole mitään herkkyyksiä taikka allergioita, joten vähän yllättävää tuollainen. Muutenkaan ei hiuspohja ole mitenkään pillastunut, eikä muita reaktioitakaan ole tullut tuosta väristä.

Ratkaisin ongelman istumalla ikkunan vieressä sen 20 minuuttia, kun en jääräpäisyyttäni halunnut mennä pesemään väriä pois. ;D

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
« Vastaus #500 : 09.10.10 - klo:21:50 »
^

Oletko muuten herkkä hajusteille? Hajusteyliherkkyys voi varmaankin aiheuttaa moisia oireita. Mua joskus vähän ahdistaa, kun lakkailen kynsiä. Sydän ei ala tykyttämään (ellei tule paniikkioireita), mutta hengitystiet ei taida oikein tykätä voimakkaista hajuista. Nenä kutisee ja limaa irtoaa.

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #501 : 09.10.10 - klo:21:54 »
Nyt tulee kyllä tosi myöhään, mutta menkööt :) Värjäsin siis samaisella sävyllä kuin Caudealis (9304) ja itselleni jäi värjäyksestä vähän ristiriitaiset ajatukset. Aikeena oli siis vaalentaa juurikasvua ja kirkastaa aikaisempaa sävyä.

Annoin värin vaikuttaa reilusti kauemmin tyvessä kuin muussa tukassa, eikä siltikään juurikasvu vaalentunut miten olisin halunnut. Muun tukan väriä sen sijaan väri kirkasti mukavasti, etenkin syväpuhdistuksen jälkeen tukka melkeinpä säihkyy ;D Mutta siis voisin kyllä tätä käyttää myöhemminkin värin kirkastamiseen/taittamiseen, mutta juurikasvun värjäämiseen en tätä kyllä enää uudestaan ostaisi.

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
« Vastaus #502 : 09.10.10 - klo:21:57 »
^

Mulla taas juurikasvu kirkastui selvästi enemmän, kuin pituudet! Eron huomaa selvästi. Väittäisin, että entisillä CGC:lla juurikasvu ei vaalentunut yhtä paljon, vaikka siis vaaleusasteet olivat samoja. Riippuu toki tietysti hiusten oikeasta väristä. Mulla taitaa olla jotain 7-8-asteista.

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #503 : 09.10.10 - klo:22:16 »
Oletko muuten herkkä hajusteille? Hajusteyliherkkyys voi varmaankin aiheuttaa moisia oireita. Mua joskus vähän ahdistaa, kun lakkailen kynsiä. Sydän ei ala tykyttämään (ellei tule paniikkioireita), mutta hengitystiet ei taida oikein tykätä voimakkaista hajuista. Nenä kutisee ja limaa irtoaa.

Ei ole kyllä kynsilakkojen/poistoaineiden tai värinpoistojenkaan kanssa moista reaktiota tullut, mutta voisinkohan olla yliherkkä jollekin tietylle hajusteelle? Säikähdin kovasti ensimmäisen kerran kun alkoi sydän tykyttää ja pyörryttää, luulin että saan jonkun kohtauksen ja joudun soittaa piipaat.. ;D

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #504 : 16.10.10 - klo:18:12 »
Tiedän, ettei sävyä 713 myydä Suomessa, mutta onko kukaan ostanut/tilannut ulkomailta? Mua kiinnostaisi, onko se ihan ruskea vai meneekö jo enemmän vaalean puolelle. Mulla on tällä hetkellä 6-asteinen tukka ja mietin, haluanko vielä hitusen vaaleammaksi.

Tämmöisen linkin olen joskus tallentanut, tuolta siis ainakin saa. Ajattelin, että voisin tuolta tilata joko 713:n tai sitten 623:n, jota mulla nytkin on päässä, tosin se on Garnierin Nutrissea.
« Viimeksi muokattu: 16.10.10 - klo:18:17 kirjoittanut Margot »

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #505 : 25.10.10 - klo:15:22 »
Sokoksissa on muuten näitä värejä halvennuksessa 7,90 niissä poistosävyissä. Esim. 900, 800, 700...
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #506 : 28.10.10 - klo:21:26 »
Kysäisin huvikseni L'Oréalilta, olisko Suomeen tulossa sävyjä 623 ja 713. Kuulemma ei näillä näkymin. Harmi.

Poissa elluee

• Haiven
  • *
« Vastaus #507 : 04.11.10 - klo:17:36 »
kyselisin yhtä juttua nyt väreihin yleensäkkin liittyen, eikä vaan tähän väriin. :D ostin siis tuollaisen Loreal casting creme gloss glossy blonds hiusvärin. Ja ostamani sävy on tummempi kuin oma värini. :D tajusin sen vasta jälkeenpäin, että tämähän väri on tarkoitettu vaalennukseen. ostin siis tämän: http://www.lorealparis.fi/img/l10n/products/305x262/HCo24_1.jpg

ja oma väri on siis vaaleempi. tässä kuva: http://postimage.org/image/2ynpzr8w4/

nii muuttuuko mun oma väri sitten ollenkaan, ja mihin suuntaan ? voiko siitä tulla tummempi, vaikka värin tarkoitus vaalentaa. kannattaako ees värjätä ? :D

Edit. värjäsin tolla värillä, ja HIRVEÄT tuli. Ihan harmaat o.o syynä voi kyllä olla se, koska sävy on joku "vaalea tuhka" tai joku. Hyvä kun kehtasin tänään mennä kouluun. Ostin nyt lämpimämmän sävyisen värin, niin jos nyt ei jäis harmaaksi (: mut voi olla et tää on sitte liian tumma siihen mitä haluun. garnier 100% color 630

Peräkkäiset viestit yhdistetty, Omaa viestiään voi muokata modify-napilla.
« Viimeksi muokattu: 05.11.10 - klo:21:43 kirjoittanut Chaos »
1b M ii. Olkapääpituista pidemmät blondatut huonokuntoiset hiukset kasvatusvaiheessa. Tavoitteena bsl/mid back

Poissa Belle

• Tukkaguru
« Vastaus #508 : 07.11.10 - klo:20:19 »
^ Älä säikähdä, se harmaus lähtee kyllä parissa ekassa pesussa pois! Muhittelet vaikka tehiksellä tai öljyllä. En suosittele laittamaan Garnieria päälle, koska se on myös sun omaa väriä tummempi - ellet siis tosiaan halua tummempaa tulosta. Noin vaaleassa voi vetäistä kellertävänvaaleanruskeaksi.

Poissa Salamanteri

• HAIRahtanut
  • 2b/2c/3a M ii
« Vastaus #509 : 07.11.10 - klo:20:51 »
Minäkään en laittaisi noin tummaa ellet sitten halua ihan rehellisen ruskeita hiuksia. 6 tummuusaste on jo ihan ruskea ja tosiaan jos nyt laitat sen siihen päälle niin ei voi kyllä yhtään tietää mitä lopputuloksesta tulee, voi jopa tulla vihertävä. Suosittelisin syväputsarimuhittelua, jolla liika harmaus luultavasti lähtisi kokonaan.
Luonnonkihara 7-8-asteinen käsittelemätön hiuksisto, kasvatus käynnissä. Nyt lyhyt polkka, tavoitteena solisluumitta. Pääasiassa käytössä luonnonkosmetiikkaa.