Kirjoittaja Aihe: L'Oreal-hiusvärit  (Luettu 491309 kertaa)

LP_Alice

• Vieras
Vs: L'Oreal-hiusvärit
« Vastaus #510 : 26.11.10 - klo:16:41 »
Munkaan mielestä ei tarvitse huolestua ennen kuin oikeasti jonkun reaktion itsessään huomaa. :D Mulle ei sopinut nää CCG, mutta huoletta olen kyllä värjäillyt muilla aineilla.

Poissa Suomu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #511 : 29.11.10 - klo:18:20 »
Mun tukkani on tyypillinen maantienvärinen. Oon tolla 700:lla värjäillyt lähinnä vaan kiiltoa ja hienoista sävyä tuomaan. Välillä oon pitänyt päässäni 40-45 minuuttiakin, että hieman tummenisi vielä. Mun tukassani tuokin muuttuu parin pesun jälkeen vähän punervaksi, mistä kyllä tykkäänkin.  Nyt sit "räväytin" ja ostin 600. Kuinka paljon nämä poikkeaa toisistaan ja annanko värin nyt olla vain sen 20 minuuttia, vai vielä vähemmän? Pelkään, että vetää liian tummaksi. Siis oikein tummanruskeaksi...  :-\

Edit. Vastaan nyt tähän omaan kysymykseeni, kun lopulta rohkaistuin ja laitoin tuon päähäni.  :D Pidin sen 20 minuuttia ja tulos oli selvästi tummempi kuin tuolla 700 (niinkuin olettaa saattaa), mutta ei mitenkään liian tumma. Parin pesun päästä näkee toimiiko tämä myös niin, että väri "lämpenee". Toivottavasti, sillä tosiaan tykkään siitä "kullan-punervasta" vivahteesta.
« Viimeksi muokattu: 08.12.10 - klo:13:09 kirjoittanut Suomu »

Poissa vilmalotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #512 : 15.02.11 - klo:08:16 »
Onko Suomessa myynnissä sävy 734? Noi nettisivut kun ei ihan oo ajantasalla....

Poissa kerttuli

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #513 : 15.02.11 - klo:14:15 »
Onko kenelläkään kokemusta niistä uusista blondisävyistä? Kaupasta tarttui mukaan 1010 Light Iced Blonde, jonka pitäisi paketin mukaan olla keltaisuutta taittava sävy. Mulla juuri melko neutraalia 8-asteista omaa väriä, seuraava 4 cm keltaiseksi kampaajan vaalentamaa, loput noin 10-asteista lämminsävyistä. Tavoitteena olisi siis tasoittaa värieroja ja vähän neutraloida keltaista vaikutelmaa. Onko joku kokeillut tuota väriä? Onko odotettavissa harmaata?
"Elo on tanssia ruusuilla ja amarylliksillä."

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #514 : 15.02.11 - klo:16:25 »

Mä sanoisin, että on, mutta ehkä joku osaa varmistaa täysin varmaksi?

Poissa Mellie

• HAIRahtanut
« Vastaus #515 : 15.02.11 - klo:17:13 »

On ainakin ollut, mutta viimeksi kun ostin (syksyllä), niin niitä myytiin aika monessa paikassa alennettuin hinnoin, eli oliskohan poistettu valikoimista silloin? En ole kyllä tämän jälkeen niitä etsinytkään, koska hamstrasin sillon samalla muutaman ylimääräisen itselleni! ;D

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #516 : 15.02.11 - klo:17:23 »
Jos sopivaa sävyä ei Suomesta löydy, niin Kayes Chemistiltä saa useita sävyjä. Itse tilasin kaksi pakettia sävyä 713 ja tuli postikuluineen hitusen halvemmaksi kuin Suomesta ostaminen. Voin suositella.

http://www.kayeschemist.co.uk/shop/index.php?cPath=23_24&sort=4a&page=1&osCsid=f7352d37d86635bb3aef072c88add8b0

Poissa Luciana

• HAIRahtanut
« Vastaus #517 : 17.02.11 - klo:13:34 »
Laitoin päähän värin Light pearl blonde. Paketissa oleva värikartta piti hyvin paikkansa. Hiukset tuntuvat värjäyksen jäljiltä ihanan silkkisiltä ja paksuilta. Sävy jäi hieman kellertäväksi, mutta se ei haittaa suuremmin, koska pidin muuten tuotteesta. Pohja oli lämpimän vaaleanruskea, joten seuraavaksi kokeilen jotakin muuta sävyä.

Poissa kiskis

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #518 : 21.02.11 - klo:20:15 »
Jos sopivaa sävyä ei Suomesta löydy, niin Kayes Chemistiltä saa useita sävyjä. Itse tilasin kaksi pakettia sävyä 713 ja tuli postikuluineen hitusen halvemmaksi kuin Suomesta ostaminen. Voin suositella.

Uuh, tuo 713 olis aikalailla just se väri, mitä tavoittelen. Ostin tosin just sävyn 700, kun sitä ihme kyllä löytyi Sokokselta. ...ainakin Espoossa/Helsingissä tuntuu puuttuvan seiskatason castingit melkein joka paikasta, tai jos jotain on, niin sitten kuparisia/kultaisia :<)

Sivu meni kyllä kirjanmerkkeihin, vielä ei oo kiire värjäillä ja voi olla että tilaan kuitenkin tuon sävyn. :D
(varsinkin kun nyt luin Suomun kommentin, en niin yhtään haluis nyt punertavaa ruskeaa päähän  >:()

Poissa eveleen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #519 : 21.02.11 - klo:23:05 »
Kysyin vähän aikaa sitten noista sävyistä L'Orealin asiakaspalvelusta kun noi sivut on vähän mitä on. 700 on kuulemma poistunut / poistumassa (oon itsekin bongannut tuota vielä joku aika sitten Sokokselta mutta paikallisessa S-Marketissa oli poistossa jo viime vuoden puolella) mutta 734 kuuluu valikoimiin vaikkei sitä kaikista liikkeistä löydykään.
2b F ii

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #520 : 22.02.11 - klo:16:38 »
Oliko se niin, että sävy 600 on poistunut, vaikka se verkkosivuilta löytyykin? En ole sitä mistään kaupastakaan bongannut...

Poissa hairwreck

• HAIRahtanut
« Vastaus #521 : 22.02.11 - klo:19:29 »
Siis miksi ihmeessä tuo 700 (ja ilmeisesti ehkä 600?) ovat poistuneet? Tuo 713 olisi täälläkin ollut juuri _se_ sävy. Jouduin sitten laittamaan toisen merkkisen värin, ja vieläpä kestovärin  ::)
2b C ii mittana bsl, tavoite hyväkuntoinen mid-back

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #522 : 23.02.11 - klo:10:11 »
Voin kyllä suositella tilaamaan tuon sävyn 713! Ainakin mun päässä se on tosi kiva vaaleanruskea hieman kylmällä, mutta ei harmaalla vivahteella. Tosin kannattaa ottaa huomioon, että mulla on taustalla pitkä ja edelleen jatkuva projekti lähes mustasta vaaleanruskeaan, joten sävy ei ehkä vielä ole ihan sitä, mitä se tulee olemaan, kun kaikki tummat osat on saatu pois.

Poissa hairwreck

• HAIRahtanut
« Vastaus #523 : 23.02.11 - klo:13:03 »
^Täälläkin vuosi sitten aloin kolmen vuoden mustalla värjäilyn jälkeen vaalentamaan, kyllä kaikenlaista on tullut kokeiltua ja nyt tukan kunnon yms vuoksi tarkoitus saada oma väri ainakin hetkeksi. Vannoin, etten enää värjää, kun sain oman värin sävyteshampoolla, mutta sehän ei pysynyt kun pari viikkoa ja sitten oli pakko jotain laittaa. Jos tätä nyt vielä pitää värjätä, niin sitten tuo castingin 713 on kyllä varmaan ainoa, mitä viitsin pistää. Ja oranssisuus on siis ollut se ongelma täällä. Tosi vähän tuhkaisia sävyjä kaupoissa, paitsi blondeille  :P
2b C ii mittana bsl, tavoite hyväkuntoinen mid-back

Poissa Salamanteri

• HAIRahtanut
  • 2b/2c/3a M ii
« Vastaus #524 : 02.03.11 - klo:08:15 »
hip, olen itse käyttänyt sävyä 800 vaalennetun hiuksen tummentamiseen ja on toiminut tosi hyvin. Saattaa olla pikkuhiukkasen lämpimämpi kuin oma väri, mutta tuhkaisella suoravärillä voi taitella halutessaan sitä tuhkaisemmaksi. Eli suosittelen sitä mielummin, noissa glossy blondeissa on voimakkaampi hapete kuin muissa sävyissä ja tuo tuhkainen 801 saattaisi muutenki vetää sitten liian harmaaksi vaalennetun hiuksen.
Luonnonkihara 7-8-asteinen käsittelemätön hiuksisto, kasvatus käynnissä. Nyt lyhyt polkka, tavoitteena solisluumitta. Pääasiassa käytössä luonnonkosmetiikkaa.