Kirjoittaja Aihe: L'Oreal-hiusvärit  (Luettu 490856 kertaa)

Poissa eveleen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: L'Oreal-hiusvärit
« Vastaus #525 : 09.03.11 - klo:16:52 »
Siis miksi ihmeessä tuo 700 (ja ilmeisesti ehkä 600?) ovat poistuneet? Tuo 713 olisi täälläkin ollut juuri _se_ sävy. Jouduin sitten laittamaan toisen merkkisen värin, ja vieläpä kestovärin  ::)

Ja käsittääkseni vielä 800:kin on poistunut. Asiakaspalvelun mukaan sävyt on poistettu pienen menekin vuoksi.
2b F ii

Poissa Chloe

• HAIRahtanut
« Vastaus #526 : 09.03.11 - klo:18:37 »
Monesta paikasta ollut loppu, mutta Itäkeskuksen Prismassa oli jäljellä. Itse ostin 801 Glossy blondes sarjasta.

Poissa kiskis

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #527 : 12.03.11 - klo:21:08 »
Tilasin nyt lopulta pari purkkia tuota 713-sävyä Margotin suosittelemasta putiikista, 2 purkkia postareineen tosiaan vain 17 euroa, ei paha.  Kiitos vinkistä, Margot. <3

Laitoin viikko sitten tuon 700-sävyn päähän. Mun hiuksiin on viimeisen 5kk:n aikana tehty tosiaan pari värinpoistoa ja yksi vaalennuspesu. Vähän jännitti kuinka tummaksi menee, mutta lopputulos oli ihan hyvä kun annoin olla tosi lyhyen aikaa. Laitoin tyvikasvuun ensin 5 minuutiksi ja sitten latvoihin noin 5 minuutiksi, jonka jälkeen massa alkoi näyttää pelottavan mustanruskealta ja huuhtelin paniikissa sen pois... tuli kuitenkin tasaisen ruskea ja on pysynyt, vaikka oon pessyt jo muutaman kerran värjäyksen jälkeen. Onneksi en siis noudattanut ohjeaikoja tällä kertaa...

Margot, saanko udella oliko sulla värinpoistoja alla ennen kuin laitoit tuon 713:n? Ja annoitko olla koko vaikutusajan? Jos sais jotain osviittaa miten saisi parhaan mahdollisen tuloksen... :)

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #528 : 18.03.11 - klo:21:34 »
^ Mulla on periaatteessa taustalla värinpoisto, mutta siitä on jo aikaa (1-2 vuotta) ja pidin värinpoistoa päässä vaan vähän aikaa, kun tajusin, ettei mulla ole ainetta tarpeeksi. Enimmäkseen olen kuitenkin vaan haalistellut tukkaa ja värjännyt juurikasvua vaaleammalla ruskealla. Kyllä mä pidin tota 713:a päässä koko vaikutusajan ja aion pitää seuraavallakin värjäyskerralla.

Poissa hanzu84

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #529 : 20.03.11 - klo:16:08 »
Onko Suomessa saatavilla sävyä 500 Medium Brown? En ole vielä missään törmännyt  ::)

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #530 : 20.03.11 - klo:16:11 »
^ Löytyy mun mielestä tosi useasta paikasta. Eli siis on saatavilla.

ansku

• Vieras
« Vastaus #531 : 20.03.11 - klo:20:54 »
Katselin eilen noita sävyjä ja mielestäni tuo 500 oli suomeksi nimellä vaaleanruskea. Jännä juttu, koska se on aika tumma ja itse assosioin vaaleanruskean vaaleammaksi kuin tuo. Mutta kaunis sävy kuitenkin!

Itseäni kanssa kiinnostaa tuo sävy 713, pistäkää ihmeessä kuvia kaikki sillä värjänneet  :)
Itse värjäsin sävyllä sävähdyttävä suklaa, se on kanssa tosi kiva, alla oli kuitenkin aika tumma sävy...koitan vähän vaaleampaa sävyä kesäksi, olisikohan tuo 713 sellainen...?
« Viimeksi muokattu: 20.03.11 - klo:21:00 kirjoittanut ansku »

Poissa Belle

• Tukkaguru
« Vastaus #532 : 21.03.11 - klo:15:59 »
Minulla tuo 500 on vetäissyt todella tummanruskeaksi joka ikinen kerta, ensimmäisellä kerrala järkytyin koska meni mielestäni aivan liian tummaksi, enkä silloin halunnut noin tummaa sävyä. Mun hiuksissa tuosta tulee ennemminkin 4-asteinen. Myöhemmin olen käyttänyt punasävyisen ruskean neutralointiin ja siinä hommassa on ollut todella hyvä. 

Poissa hanzu84

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #533 : 21.03.11 - klo:17:43 »
Joo, kyl mäkin tänään 500 sävyn löysin(: Mullon nyt Garnierin luonnollisilla sävyillä värjätty tummanruskee hius. Vaikkakin en oo antanu värin vaikuttaa värjätessä täyttä aikaa, joten ei nyt aivan tummanruskea ole. Joskus aikasemmin värjäsin Casting Creme Glossin 530 sävyllä ja tuli jopa tätä nykyistäkin hiusta tummempi. Nyt kun en enää halua kestoväriä käyttää, joten ajattelin josko tuo sävy 500 ois sopiva. Tumma muttei kuitenkaan aivan tummanruskea. Pääsiskö kyseisellä värillä suunnilleen Leihgton Meesterin hiusväriin tähän http://justjared.buzznet.com/2008/02/22/leighton-meester-reebok/ ??
« Viimeksi muokattu: 21.03.11 - klo:17:53 kirjoittanut hanzu84 »

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #534 : 21.03.11 - klo:18:57 »
^ Veikkaan kyllä, että helposti voi vetää tummemmaksi. Tuolla 500:lla tosiaan tulee suht tumma ruskea (kerrostuessaan jopa mustanruskea). Ehkä 600 olisi parempi, mutta sitähän ei Suomesta saa.

^^ 500 toimi mullakin todella hyvin punertavanruskean punaisen neutraloinnissa. Heti jo ensimmäisellä kerralla hiuksista peittyi melkein koko punaväri, joka tosin nipisen ehti värin kuluessa ennen seuraavaa värjäyskertaa hiipiä taas näkyviin. Toisen värjäyksen jälkeen ei punaista ole enää näkynyt, paitsi hienoisesti suorassa auringonpaisteessa. Muuten hius näyttää neutraalin ruskealta. Tummahan tämä on ja tyvikasvukierre on taas päällä, mutta muuten todella kiva väri. Ja ihanaa, ettei hiuksissa ole enää sitä punertavuutta - ehdin jo aivan totaalisesti kyllästyä siihen! Tarkoitus on lähitulevaisuudessa jossain vaiheessa kokeilla tuota sävyä 600, sillä väri saisi olla hieman lähempänä tyvikasvua. Pitäisi sitten vaan tilailla sitä tuosta Margotin vinkkaamasta kaupasta...

Poissa hanzu84

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #535 : 21.03.11 - klo:19:41 »
Hmm.. No emmä kyl aivan tummanruskeeta/mustanruskeeta havittele. Mikä kevytväri vois olla hyvä? Sopivan tummanruskea, mutta ei liian tumma kuitenkaan. Voisko Garnierin HarbaShine 500-sävyolla parempi vaihtoehto kuin Casting Creme Gloss 500-sävy?
« Viimeksi muokattu: 21.03.11 - klo:19:47 kirjoittanut hanzu84 »

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #536 : 22.03.11 - klo:22:15 »
Mä laitan nyt pari kuvaa siitä, millaisen sävyn itse sain aikaan tolla 713:lla. Eka kuva on otettu luonnonvalossa eikä tukka tosiaankaan enimmäkseen näytä noin vaalealta, vaan on ihan selkeästi ruskea.

Poissa Luciana

• HAIRahtanut
« Vastaus #537 : 22.03.11 - klo:22:54 »
^ Kaunis ruskea, vaikkakin hieman erilainen mitä oletin. Voisin itse ottaa juuri tuon kuvan väriset hiukset syksyllä *suunnittelee* Kiva kun laitoit kuvan.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #538 : 23.03.11 - klo:13:11 »
Pohja varmaan vaikuttaa lopputulokseen aika paljon. Mun pää on aika kyllästetty tummemmilla ruskeilla, joita olen haalistellut viimeiset kaksi vuotta. Varmaan mun tukan juuresta näkee parhaiten, millainen väri todella on, latvat on vähän mitä sattuu. Vastavärjättynä tuossa oli kyllä kiva viileä vivahde, joka ei kuitenkaan ollut harmahtava (ei ehkä näy kovin hyvin kuvassa). Tuntuu, että ajan kanssa vivahteet ovat haalistuneet, mutta niin ne kai aina.

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #539 : 23.03.11 - klo:19:48 »
^ Kivasti oot, Margot, saanut haalisteltua. Muistan jonkin kuvan täältä, jossa sulla oli todella tummanruskeat hiukset.

* * *

Tuosta sävystä 500 vielä: paketin kuvassa sävy on mun mielestä taittojen puuttumisesta huolimatta jotenkin tosi lämpimän ja kultaisen näköinen. Ainakin mulla toi on hiuksissa todella neutraali tai jopa hieman tuhkainen tummanruskea. Ja mulla sentään oli lämpimän ruskea punertavalla taitteella pohjana, mutta silti tulos ei ole yhtään lämmin. Mä tykkään tosi paljon ja valitsinkin sävyn tuon numerokoodin avulla. Kuvaa vaan ei ehkä kannata tässä tapauksessa tuijottaa.  :)