Kirjoittaja Aihe: L'Oreal-hiusvärit  (Luettu 441232 kertaa)

Poissa Kitkat

• Haiven
  • *
Vs: L'Oreal-hiusvärit
« Vastaus #585 : 19.08.11 - klo:13:55 »
Kerro sitten mihin päädyit  ;)
Mä harkitsen vakavasti nyt raidoittamista päältäkin tuolla 8304-sävyllä, tarkoituksena kasvattaa enempi omaa sävyä ja vaan raidoittaa päältä. Inspiraationa Lindsay Lohanin hiukset:
http://www.hairresources.com/page.asp?page_id=420

Se 9304-sävykin näytti kyllä aika herkulliselle, kun kaupassa kattelin, mutta on taas sit aika vaalea...

Poissa miolla

• HAIRahtanut
« Vastaus #586 : 19.08.11 - klo:15:27 »
Mun kokemusten mukaan ysitason värit kultaisella taitolla alkavat olemaan jo niin vaaleita, että kaunis kultataitto onkin sitten päässä vähemmän kaunis pissanväri. Oon itse värjännyt 8.34/43 ja 9.34-sävyillä ja se kultaisuus mikä oli kasissa nättiä oli ysissä kusenkeltaisen rajamailla. Varoituksen sanana vain :) Toisaalta, kokeilemalla se selviää ja ainahan voi läntätä vaikka 901:sen päälle taittamaaan takaisin tuhkaiseksi jos siltä tuntuu.

Poissa elluee

• Haiven
  • *
« Vastaus #587 : 24.08.11 - klo:18:28 »
kellään kokemusta tosta 734 "Viettelevä Hunajakupari"sta? kun seiskahan ei mikään kovin tumma ole ja paketin kuvassa selvät ruskeet hiukset. että en ihan noin tummia haluaisi kun paketin kuvassa, mutta sävy muuten näyttää hyvältä. luotanko koodiin sitte enemmän ja uskallan kokeilla ? itellä muutenkin suht vaalea blondi alla et ei varmaa tuu ihan liian tummaa :D toivottavasti
1b M ii. Olkapääpituista pidemmät blondatut huonokuntoiset hiukset kasvatusvaiheessa. Tavoitteena bsl/mid back

Poissa vilmalotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #588 : 24.08.11 - klo:19:02 »
kellään kokemusta tosta 734 "Viettelevä Hunajakupari"sta? kun seiskahan ei mikään kovin tumma ole ja paketin kuvassa selvät ruskeet hiukset. että en ihan noin tummia haluaisi kun paketin kuvassa, mutta sävy muuten näyttää hyvältä. luotanko koodiin sitte enemmän ja uskallan kokeilla ? itellä muutenkin suht vaalea blondi alla et ei varmaa tuu ihan liian tummaa :D toivottavasti
Mulla tulee kyllä ihan selvä ruskea, lähemmäs kutosta on oikeesti. Vähän vaaleampi ku Lorealin 6.3 ja mulla myös blondi alla. Nätti sävy kyllä, mutta selvästi tummempi kuin kuvassa.

Poissa elluee

• Haiven
  • *
« Vastaus #589 : 24.08.11 - klo:19:32 »
Mulla tulee kyllä ihan selvä ruskea, lähemmäs kutosta on oikeesti. Vähän vaaleampi ku Lorealin 6.3 ja mulla myös blondi alla. Nätti sävy kyllä, mutta selvästi tummempi kuin kuvassa.

siinä tapauksessa en ees uskalla kokeilla :D koska jos mieli sitte taas muuttuu ja haluanki jossain vaiheessa taas blondin, nii jostain tummanruskeasta lähtee vaalentamaan nii hirvee homma ja hiukset kärsii.
1b M ii. Olkapääpituista pidemmät blondatut huonokuntoiset hiukset kasvatusvaiheessa. Tavoitteena bsl/mid back

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #590 : 24.08.11 - klo:19:35 »
^ CCG:ssa pätee ihan oikeasti sääntö "ota astetta vaaleampi kuin haluat".
this too shall pass.

Poissa cilla

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #591 : 24.08.11 - klo:21:52 »
Cosmon välissä oli mainos, jossa oli ihania uusia ruskeita sävyjä mm. 613 ja 513 sekä sitten oli tuo 834. Aloin unelmoimaan 613:n tyvestä ja 834:n latvasta. Nää on kuitenki sen verran riskaapeleja juttuja että taidan ottaa kuvat ja mennä kampaajalle. Mutta tuo 834 ainakin tuon mainoksen mallin päässä on hirveän upea.

lumimansikka

• Vieras
« Vastaus #592 : 25.08.11 - klo:08:47 »

Just sunnuntaina laitoin 734 värin n. 7-8 asteiseen kultakuparipohjaan. Tummeni jonkun verran ja kuparinruskeaksi tuota sanoisin. Kuvassa voimakas päivänvalo, joka tekee vaaleamman efektin kuin normioloissa.

Poissa Belle

• Tukkaguru
« Vastaus #593 : 25.08.11 - klo:14:16 »
^ Yllättävän tumma ja ruskehtava, vaikka värikoodin perusteella voisi ihan muuta olettaa!

Mikä sävy nykyään vastaa aikaisempaa Cannelle -kultakuparia? Ei ainakaan tuo 734, olisiko sitten 834 tai tämä uusi 8304? Katsoin just vanhoja kuvia joissa olin värjännyt hiukset Cannellella ja se oli älyttömän hyvännäköinen ja luonnollinen väri, eikä tarvinnut koko ajan sutia juurikasvua kun oli melko lähellä omaa väriä.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #594 : 26.08.11 - klo:12:49 »
Tein pari testiraitaa CCG:n 801 sävyllä ja en huomaa mitään eroa oman luonnollisen punertavan hiusvärin kanssa. En kokeillut sitten vaalennettuun hiukseen ollenkaan. Laitoin vaan testiraidat hiusten sivulle alaosaan ja on niin lähellä omaa hiusväriä, ettei huomaa mitään. Joko laitan tuon myyntiin tai kokeilen vielä vaalennettuun hiukseen.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Salamanteri

• HAIRahtanut
  • 2b/2c/3a M ii
« Vastaus #595 : 26.08.11 - klo:14:03 »
Belle, 834 pitäisi vastata Cannellea mutta ei ole kokemusta siitä vastaako todellisuudessa. Tässä ketjussa kyllä on muutamia kokemuksia 834-sävystä, muistaakseni aluksi saattaa olla aika porkkanainen mutta haalistuu semmoiseksi kultakupariseksi.
Luonnonkihara 7-8-asteinen käsittelemätön hiuksisto, kasvatus käynnissä. Nyt lyhyt polkka, tavoitteena solisluumitta. Pääasiassa käytössä luonnonkosmetiikkaa.

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #596 : 27.08.11 - klo:18:16 »
Aloin kaivata vaihtelua tähän tylsältä tuntuvaan omaan hiustenväriin. Kestoväreillä en ajatellut värjätä, ja toivoisin että nämä Casting creme glossit lähtis aika lailla kokonaan pois hiuksista. Onko näillä teidän kokemuksen mukaan taipumusta kertyä hiukseen niin että jos värjää käsittelemättömään hiukseen että väri ei koskaan haalistu kokonaan pois?

Jotain noita tummempia ruskeita ajattelin kokeilla :)
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #597 : 27.08.11 - klo:18:51 »
Mä oon värjännyt värjäämättömiä hiuksia Casting creme glossilla ja kyllä se mulla ainakin käyttäytyy kestovärin tavoin. Oma sävy on noin 5- asteinen ruskea ja oon värjännyt ihan tummimmilla ruskeilla, eikä sävy haalistu koskaan pois. Haalenee hieman, tyyliin mustanruskeasta tummanruskeaksi. Sama efekti kaverillani, jolla on luonnostaan 9- asteinen vaalea ja värjää sitä noin kutossävyiseksi. Eli jos haluat värin lähtevän lopulta kunnolla pois ja ajattelemasi väri poikkeaa kovasti omastasi, ei Casting creme gloss kyllä omien kokemuksieni mukaan ole oikea valinta.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #598 : 27.08.11 - klo:19:16 »
Joo, kestovärin lailla toimii täälläkin. En suosittele väliaikaisiksi ajateltuihin värimuutoksiin. Ainoastaan siinä tapauksessa sopii, että ajattelemasi sävy on aika lähellä omaasi eikä haittaa niin kamalasti, vaikka sen joutuisi sitten kasvattamaan pois.
« Viimeksi muokattu: 27.08.11 - klo:19:18 kirjoittanut Margot »

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #599 : 27.08.11 - klo:20:00 »
Aloin kaivata vaihtelua tähän tylsältä tuntuvaan omaan hiustenväriin. Kestoväreillä en ajatellut värjätä, ja toivoisin että nämä Casting creme glossit lähtis aika lailla kokonaan pois hiuksista. Onko näillä teidän kokemuksen mukaan taipumusta kertyä hiukseen niin että jos värjää käsittelemättömään hiukseen että väri ei koskaan haalistu kokonaan pois?

Jotain noita tummempia ruskeita ajattelin kokeilla :)

Monesti kevytvärit haalistuvat ihan kokonaan ajan myötä. Se haalistumisvaihe ei ole välttämättä nätti.

MUTTA

Jos olet värjännyt kevytvärillä eli millä tahansa miedonkin hapetteen vaatimalla värillä niin hiuksesi ei ole "värjäämätön" kunnes olet kasvattanut värjätyn osuuden kokonaan pois. Hapete tekee mietonakin tuhojaan ja muuttaa hiuksen rakennetta.

Jos haluat kokeilla väriä ja haluat päätyä "värjäämättömään" neitsythiustilaan sen jälkeen niin ainut vaihtoehto on suoraväri. Yhden putelin väri. Väri jossa ei tarvitse sekoittaa litkua A sotkuun B. Ja suoraväreillä et pysty isoja värimuutoksia tekemään, niissä ei riitä peittokyky. Aste-pari onnistuu kyllä.
this too shall pass.