Kirjoittaja Aihe: L'Oreal-hiusvärit  (Luettu 441234 kertaa)

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
Vs: L'Oreal-hiusvärit
« Vastaus #600 : 28.08.11 - klo:17:43 »
Kiitos vastauksista! En mä välttämättä ajattele sitä väliaikaiseksi väriksi, mutta oon nyt ollut 2½ vuotta oman värisessä tukassa ja tää alkaa kyllästyttää vaikka hiukset onkin ollut helppo pitää hyväkuntoisina. Eli jotain uutta ja vaihtelua pitää saada tän uuden mallin lisäksi. Enkä haluais kestoväreillä alkaa värjäämään, ainakin silloin kun värjäsin säännöllisesti niillä, ne teki hiuksille enempi hallaa kuin kevytvärit.
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.

Kunis

• Vieras
« Vastaus #601 : 30.08.11 - klo:12:58 »
Minulla on alkanut olla ongelmia hiusvärien tarttumisen kanssa. Aina hennatessa syväputsasin ensin. En kuitenkaan käytä paljoa muotoilutuotteita, mutta ttumin, josko tuollainen tapa pitäisi ottaa kaupallistenkin värien kanssa. Miten teillä tarttuu CCG?

Poissa annis

• Haiven
  • *
« Vastaus #602 : 30.08.11 - klo:13:28 »
Viimeksi kun värjäsin tummemmalla värillä, se tarttui kiinni todella hyvin, paljon paremmin kuin mitkään kestovärit. Värinä oli vaaleanruskea, joka oli vielä reilun kuukaudenkin jälkeen ihan musta  0_0
1b, F/M, ii, ylikasvanut pixie cut. Tavoite: Löytää se täydellinen hiusväri, päästä eroon purkkatukasta ja kasvattaa ne ainakin BSL-mittaan.

ninn-i

• Vieras
« Vastaus #603 : 30.08.11 - klo:16:10 »
Värjäsin hiukset eilen tummanruskealla casting creme glossilla ja kuinka ollakkaan, latvoistahan tulikin mustat, vaikka annoin värin vaikuttaa vaan noin viitisen minuuttia. Onko mitään keinoa (muuta kun värinpoisto tai leikkaus) saada latvoja suht. nopeasti saman väriseksi kun muut hiukset? Huomenna tosiaan olis tummanruskeiden pidennysten laitto, ja eihän ne nyt hääviltä näytä mustien latvojen kanssa... :D

Kunis

• Vieras
« Vastaus #604 : 30.08.11 - klo:16:41 »
Vilkaisehan tätä. Öljyä ja hoitoainetta muhimaan useaksi tunniksi, ja sitten pesu sulfaatillisella shampoolla, josko se auttaisi. Ihan mustaa on kuitenkin usein vaikea saada kokonaan pois :\ Toivottavasti kuitenkin haalistuu, edes ajan kanssa!

Kunis

• Vieras
« Vastaus #605 : 06.09.11 - klo:21:01 »
Laitoin sävyä 323, toivoin teidän pelotteluista, että siitä tulisi kunnolla tumma, mutta ihan testitupsun väriseksi jäi. Vähän harmi ehkä. Tulos on myös hieman liian kullertava makuuni, mutta ehkäpä tähän tottuu ajan kanssa. Tässä voisi olla potentiaalia pitemmänkin aikavälin käytölle. Melko samantyylinen, mutta asteen tummempi, kuin oma värini. Ainakin tämä on luonnollisempi kuin ihan neutraali kolmonen.

Pidin tätä tosiaan tyvessä tunnin, kun on aiemmin ollut tarttumisonglmia. Ehkä tunnissa oli paljon liikaa, ettei mitään kemiallisia reaktioita enää pitkään tapahtunut, mutten tahtonut ottaa riskiä ja huuhdella pois liian aikaisin ilman mitään muutosta.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #606 : 06.09.11 - klo:22:13 »
^ Millainen lopputulos tuli sulla tolla systeemillä? Mä käytin aiemmin CCG'tä, mutta oon sen jälkeen käynyt läpi muitakin merkkejä. Aika pitkään tykkäsin kyllä CCG'stä - en muista miksi siirryin muihin merkkeihin, ehkä oon tänne kirjoittanut, mutten jaksa nyt alkaa etsimään. Mulla on sama ongelma juurikasvun kanssa; ei vaan tartu väri. Pitää varmaankin alkaa tuollaista värinhaalistusta harjoittamaan.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #607 : 06.09.11 - klo:22:47 »
Ei muuten kukaan sattuisi äkkiseltään tietämään, minkälainen hapete noissa Glossy Blondseissa on? Kuulemma muita sävyjä vahvempi.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #608 : 07.09.11 - klo:02:42 »
Mä värjäsin viikko sitten Creme Glossilla ja sävyllä tummanvaalea. Minusta hiuksistani (käsittelemättömät) tuli aika lailla juuri paketin kyljessä olevan väriset. Ny ne on hieman haalistuneet ja tämä tummuus tuntuu sopivan paremmin, kun jostain vaan onnistui taas tulemaan aluksi se punainen vivahde. Siis se punaisuus katosi niin väri on nyt kiva :) Mä halajaisin tummaa tukkaa, mutta katsotaan nyt, miten tämä pysyy ja mitä teen sitten kun juurikasvu alkaa näkyä ja käydä sietämättömäksi. Toisaalta sellainen rehellinen punainenkin olisi toivottu.
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.

Kunis

• Vieras
« Vastaus #609 : 07.09.11 - klo:07:57 »
Nosiis, hyvin lähelle testitupsua. En ole pessyt vielä kertaakaan, joten sen kummemmin en osaa vielä sanoa. Onneksi nykyään on näitä valumattomia aineita, niin voi hyvin kotipuuhailla kaikenlaista kauankin tökötti päässä.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #610 : 07.09.11 - klo:08:09 »
Tuo CCG:n 323 on ihana sävy. Se on ainoa hiusväri jolla itse olen saanut sellaisen aidosti tummanruskean lopputuloksen (kultaisella vivahteella) eikä sellaista kovaa värjätyn näköistä tukkaa joka ei ole tummanruskea vaan lähes musta.

Mitä tuohon pidennettyyn vaikutusaikaan tulee niin värimassan vaikutus lakkaa siinä vaiheessa kun hapetteen teho on loppunut. Hapetteen toimintakyky ajassa varmaan huitelee siellä 45min - 1h paikkeilla.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #611 : 07.09.11 - klo:12:07 »
^^ Niin joo mä tarkoitin sitä juurikasvua erityisesti, kun uskalsit pitää noin pitkään väriä päässä. Harmi tietty, jos jäi liian vaaleaksi lopputulema. Olis tosi kiva kuulla myöhemmin miten väri käyttäytyy sulla pesujen myötä - erityisesti se juurikasvu!
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Kunis

• Vieras
« Vastaus #612 : 07.09.11 - klo:12:17 »
Oma tuga on tosiaan sen asteen vaalampi ja särjäsin vain juuret, n 4cm, muu tukka on kolmosruskea ilman kullerrusta enkä levittänyt sihen.

Hassua kun puhuin testitupsusta, sitä kaupan näytehaiventa siis tarkoitin.
Miten näissä onnistuu värin puolitus? Tuosta kehiteputelista voi olla vaikea ilman kotivaakaa päätellä puolet.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #613 : 07.09.11 - klo:13:29 »
^ Aa okei, eli hyvin siis värjäytyi juurikasvusto. Hyvä kuulla. Mä olen puolittanut ihan puhtaasti silmämääräisesti arvioiden. Oon kaatanut suunnilleen puolet ja puolet vanhaan värjäysputeliin, jonka oon säästänyt edelliseltä kerralta. En huomannut mitään eroa siihen, kun käytin täyden paketin, joten ei ihan kauhean pieleen ole mennyt.

Mä tuskailen ton juurikasvun kanssa, kun en keksi mitä tekisin, että saisin värin pysymään siinä.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #614 : 08.09.11 - klo:17:04 »
Onko kukaan kokeillut uutta sävyä 613? Tuleeko kauhean tumma?