Kirjoittaja Aihe: L'Oreal-hiusvärit  (Luettu 490883 kertaa)

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
Vs: L'Oreal-hiusvärit
« Vastaus #615 : 14.09.11 - klo:20:52 »
CCG:lle tullut ilmeisesti kivoja ruskeita uusia hiusvärisävyjä, viileitä ruskeita. Lehdestä katsoin mainoksen.

Ja ilmeisesti joitain sävyjä poistumassa? Kaupassa ei ollut enää myynnissä eikä merkattua hyllypaikkaakaan sävyille 500 ja 600. Sävy 500 on ollut perheessäni vuosia vakikäytössä, joten olisi kiva kuulla jos jollain olisi tästä tietoa. Varmaan 513 on kyllä ihan hyvä korvaava tuote.  :)
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0

Poissa vilmalotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #616 : 15.09.11 - klo:10:33 »
Missä kauppaketjussa on paras valikoima CCGtä? Tuntuu, että osa sävyistä (esim. 734 ja 743) on ihan mahdoton löytää.

Poissa Nala

• Hiushörhö
« Vastaus #617 : 15.09.11 - klo:13:36 »
Minä oon ostanu omat 734 sävyni Minimanista (Lempäälä), mutta joissain citareissa oon kanssa nähnyt.
Ensimmäisestä iHerbin alle 40$ tilauksesta 5$ alennusta ja yli 40$ tilauksesta 10$ alennusta koodilla IRA890

Kunis

• Vieras
« Vastaus #618 : 15.09.11 - klo:13:37 »
Meillä stokkalla on pienimmät valikoimat. Muut isot kaupat pärjää melko hyvin onneksi.

Poissa Iia

• HAIRahtanut
« Vastaus #619 : 15.09.11 - klo:13:52 »
Ostin tuon 513 Iced Truffle ja aion tänään pistää värin päähän. Pitkän aikaa ollut käytössä Goldwell Colorancen 6N ja 5N. Saas nähdä vetääkö tämä pään mustaksi.  :P Goldwellin sävyistä olen muuten tykännyt, mutta nyt alkanut tuntumaan, että haalistuvat turhan nopeaan, varsinkin tuo 6N haalistuu liian vaaleaksi.

Edessä paluu vanhaan ja suht hyväksi todettuun: tämä väri kirveli niin paljon ihoa, että oli pakko pestä melkeinpä heti pois.  :-[
« Viimeksi muokattu: 15.09.11 - klo:18:09 kirjoittanut Iia »

Poissa Kitkat

• Haiven
  • *
« Vastaus #620 : 20.09.11 - klo:11:53 »
Juuri kun sain päähäni, että haluan värjätä koko pään 8304-sävyllä, sitä ei löydy enää mistään  :( Kävin läpi 5 eri kauppaa Oulussa eikä missään ollut kuin tummimmat sävyt ja sitten kaikkein vaaleimmat. Toinen vaihtoehto ois ollut 834, mut ei sitäkään ollut eikä myöskään 734. Yhdestä kaupasta löysin 832-sävyä, pitää harkita laittaisiko sitten sitä...se ei vaan näytä yhtään niin kivalle kuin nuo kuparin vivahteella olevat.

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #621 : 20.09.11 - klo:23:18 »
Mä en ole nähnyt tätä sävyä "tummanvaalea" missään sen jälkeen kun värjäsin pari viikkoa sitten. Ja minä kun tietysti tykkäsin tästä kovasti. Onkohan se poistunut... koodia en kyllä muista mutta värin nimi on tummanvaalea.
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.

Poissa Kitkat

• Haiven
  • *
« Vastaus #622 : 21.09.11 - klo:17:04 »
Jes, löysin Tokmannilta 834-sävyä ja laitoin päähän. Ihana väri  :l Jonkin verran tummemmaksi veti kuin paketin kuvassa, mutta tätä osasin odottaakin. On tosi kiva näinkin, mutta uskoisin että haalistuu jonkin verran pesussa. Ihanan lämmin ja karamellimainen väri eikä ollenkaan vetänyt liian punertavaksi mitä aluksi pelkäsin. Mulla oli alla 8-tasoinen värjätty kultaan taittava vaalea.

Värin levitys oli aika mielenkiintoista kun väri oli aluksi vaalean liilaa ja muuttui sitten ihan tumman violetiksi  ;D Ehdin jo säikähtää mitähän väristä oikein tulee, mutta onneksi ei tullut yllätyksiä  :)

Poissa Salamanteri

• HAIRahtanut
  • 2b/2c/3a M ii
« Vastaus #623 : 21.09.11 - klo:20:09 »
Kuparisten sävyjen värimassa muuten on yleensä ammattilaistenkin värisarjoissa vaikuttaessaan violettia ja tummaakin vaikka saattaisi olla vaalea sävy kyseessä, näyttää pelottavalta vaikutusajalla mutta ei näy lopputuloksessa :)
Luonnonkihara 7-8-asteinen käsittelemätön hiuksisto, kasvatus käynnissä. Nyt lyhyt polkka, tavoitteena solisluumitta. Pääasiassa käytössä luonnonkosmetiikkaa.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #624 : 23.09.11 - klo:14:41 »
Onko kukaan täällä värjnnyt sävyllä 360 Black Cherry (Yön kiiltävä kirsikka)? Se vaikuttais tosi kivalta sävyltä tyvikasvun värjäämiseen vaihtelun vuoksi. Mulla ois haaveissa nimittäin punamusta, onko tuo enemmän violetti vai punainen? Miten pysyvyys? Mulla on aina pysynyt tuo perusmusta ihan hyvin. Ja saakohan tuota sävyä täältä Suomesta enää? Joskus oon nähnyt hyllyssä kyllä.
« Viimeksi muokattu: 23.09.11 - klo:14:49 kirjoittanut Chaos »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #625 : 23.09.11 - klo:16:08 »
^ Minusta tuo sävy on enemmänkin punaruskea kuin punamusta... Valitettavasti. Tai no, tyypilliseen ccg:n tapaan tyvi on helottava punaruskea ja latvat imaisee mustiksi. Livellä on olemassa red black, josta tulee hyvin tumma kylmänpunainen, lähes oikeasti punamusta. :) Siitä oon ite ainakin tykännyt enemmän.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #626 : 23.09.11 - klo:16:36 »
Kiitos paljon keesha! Ei se punaruskeahan paha ois, jos on tarpeeksi tumma. Huomasin juur äsken lähikaupassa, että Livellä on punamusta, pitää siis sitä kokeilla ;D Tosin voin kokeilla tuota Castingiakin, kun on tyvikasvun värjäämisestä kyse kuitenkin.
« Viimeksi muokattu: 23.09.11 - klo:16:39 kirjoittanut Chaos »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Kunis

• Vieras
« Vastaus #627 : 01.10.11 - klo:17:37 »
323 on nyt testattu muutaman kerran, ja vielä tuolla tunnin vaikutusajalla lopputuloksesta ei tullut yhtä hyvää kun puolentoista tunnin muhilla. Tunnin ajalla tyvi jäi pöhlän kellertävänruskeaksi, enemmän meloseksi. Reilun tunnin vaikutusajalla tuli oikeen kaunis luonnollisen tummanruskea, kuitenkin hieman neutraalia kolmosta elämäisempi. Tasoitti kivasti sävyeroja, tarttui tasaisesti ja on kestänyt pesussa.
Yllätyin, kuinka noinkin pitkään vielä kemikaalireaktioita tapahtui. Tykkään kyl!

elluee

• Vieras
« Vastaus #628 : 12.10.11 - klo:16:29 »
ostin just tänään ton glossy blondes 1013, paketissa väri on täydellinen, ja tupsukin näytti aika kivalle. että toivon et värjäys nyt onnistuis, ettei jäis liian keltasiks eikä tulis sit harmaatkaan :) onks teillä paljo kokemuksia tosta sävystä?

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #629 : 21.11.11 - klo:23:30 »
Mä värjäsin tänään sävyllä 645. Alla oli Colour B4:lla ja värinpoistoilla rääkätty alkujaan kakkosasteinen tukka (tiedän, mua pitäisi syyttää pahoinpitelystä ::)) joten esim. kiiltävyyttä en voi kommentoida millään tavalla, mutta ihan mielettömän kaunis sävy kyllä! <3 Sopii tosi hyvin ihonväriini, saa kasvot suorastaan hehkumaan. Tätä jatkossakin.
Vaalean kuparinen lob, hiuskriisi